Ik ben benieuwd waar hij mee komt in zijn werktijd die wij allemaal betalen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit krijgt een staartje, hier kom je niet mee weg.
normaal krijgt ze geld als er een groep vreemde mannen binnentredenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:35 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Jij vindt het niet leuk als er wat andere mensen bij zijn?
Gaat dat geld niet naar haar meerdere?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
normaal krijgt ze geld als er een groep vreemde mannen binnentreden
Ligt eraan wat voor mensenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:35 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Jij vindt het niet leuk als er wat andere mensen bij zijn?
koekoekquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
normaal krijgt ze geld als er een groep vreemde mannen binnentreden
Bitterballen moeten wel goed gebakken zijnquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mensen die heel lang op het toilet zitten?
Je zal vooral horen dat hij niks om jouw mening geeftquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar hij mee komt in zijn werktijd die wij allemaal betalen.
En daarbij friturenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mensen die heel lang op het toilet zitten?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zal vooral horen dat hij niks om jouw mening geeft
Typische @2NutZ dooddoener.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zal vooral horen dat hij niks om jouw mening geeft
Je zou hem eens tekeer moeten zien gaan op de FP soms.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij heeft laatst al aangegeven dat hij caret, dus ik trap niet meer in die act van hem
Hadden we eigenlijk geen recht op 2 maanden zonder jou?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zou hem eens tekeer moeten zien gaan op de FP soms.
Oké hermann24quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga betere dingen met mijn tijd doen dan in de avond op een of ander loserforum zitten
veel plezier met jullie leven haten, nerds!
Heb jij een account op het Flitsservice forum?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga betere dingen met mijn tijd doen dan in de avond op een of ander loserforum zitten
echt hè, terwijl in Assen alles kut is door blanken die niet werkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zou hem eens tekeer moeten zien gaan op de FP soms.
Nee was mijn fout sorry. Alsof je mij niet genoeg gemist hebt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hadden we eigenlijk geen recht op 2 maanden zonder jou?
Kon er wel aan wennenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee was mijn fout sorry. Alsof je mij niet genoeg gemist hebt.
Familie van hem zat in probleemwijken zekerquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt hè, terwijl in Assen alles kut is door blanken die niet werken
Oke zie je op Discordquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
Oh oké.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee maakte ook maar een grapje
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er zitten hier al genoeg buitenlanders. Vol = vol.
is Fem eigenlijk ook een keer klaar met ons?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt hè, terwijl in Assen alles kut is door blanken die niet werken
Aardige vrouw hoor, veel te lief voor deze SC.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
is Fem eigenlijk ook een keer klaar met ons?
Heb je het nu met haar te doen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Aardige vrouw hoor, veel te lief voor deze SC.
eerder veel te saaiquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Aardige vrouw hoor, veel te lief voor deze SC.
Nee hoor, maar ze was hier toch overduidelijk niet op haar plaatsquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je het nu met haar te doen?
Heb haar niet gemistquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
is Fem eigenlijk ook een keer klaar met ons?
Heb even met haar de woonboot ingewijdquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Of ben je al op de koffie geweest
Heb je je penis tegen de boeg leeggekloptquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb even met haar de woonboot ingewijd
Nou ja, we hebben Ama nog en Crackquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:50 schreef Catkiller het volgende:
Wel apart dat de enige niet zure niet sletterige vrouw hier buiten de groep valt he.
Hoe kan je een hijger vol met gekleurde tattoo's geen sletterige vrouw noemen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:50 schreef Catkiller het volgende:
Wel apart dat de enige niet zure niet sletterige vrouw hier buiten de groep valt he.
Ama niet zuur noemenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben Ama nog en Crack
Ze kan werk en privé prima gescheiden houden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe kan je een hijger vol met gekleurde tattoo's geen sletterige vrouw noemen.
Moet je voorbij haar brandweerman, dan zat je nu te eten door een rietje vriendquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb even met haar de woonboot ingewijd
Die gaat maar een deur verder naar R&Pquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:50 schreef Catkiller het volgende:
Ze heeft me gepegd met een koffiekopjequote:Op donderdag 21 februari 2019 19:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je je penis tegen de boeg leeggeklopt
Volgens mij zou jij meer bereiken als je daar een topic zou openen, of 10.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Die gaat maar een deur verder naar R&P
Klopt, die rebbelde maar door terwijl er helemaal niemand luisterde.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ze was hier toch overduidelijk niet op haar plaats
Misschien heeft hij haar wiet gestolen weten wij veelquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je Ama tegen je hebt dan moet je wel een erg grote mongool zijn
Enige modacties die zij doet zijn mijn topics sluitenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij zal haar kat wel ontvoerd hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Naar de Chinees gebrachtquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij zal haar kat wel ontvoerd hebben
Zit je het nou voor jezelf op te nemen, wat triest.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:54 schreef xcachet het volgende:
Wat een slutshaming hier. Zij hebben tenminste seks. Wat een afgunst.
Jij als opperslet kan daar natuurlijk slecht tegenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:54 schreef xcachet het volgende:
Wat een slutshaming hier. Zij hebben tenminste seks. Wat een afgunst.
Ik ben nog nooit zo lang monogaam geweest ja.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit je het nou voor jezelf op te nemen, wat triest.
Poe poe 5 hele minutenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo lang monogaam geweest ja.
dat is in sommige culturen best langquote:
kloptquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:54 schreef Catkiller het volgende:
Zou ook wel een keer een zwarte poes willen proeven als je begrijpt wat ik bedoel haha.
Hoorde dat die naar watermeloen smaken van @:TARDIS.
kom wordt polygaam en laat mij toe in je levenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo lang monogaam geweest ja.
Bedoel je niet dit?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom wordt polygaam en laat mij toe in je gleuf
Zal het even overleggen met de baas.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom wordt polygaam en laat mij toe in je leven
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:03 schreef Catkiller het volgende:
Moet spontaan weer poepen, wetenschappers noemen dat het Plompzakker effect.
Ga je weer frituren?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:03 schreef Catkiller het volgende:
Zeker een onderzoek van Diederik Stapelquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:03 schreef Catkiller het volgende:
Voel jij dat niet dan?quote:
Nee de bakwand staat niet meer in de wc sinds de laatste nvwa inspectie.quote:
is goedquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal het even overleggen met de baas.
Oh je bent wel een schijtwijf anders.quote:
ja rustig beginnenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:04 schreef xcachet het volgende:
En ik dacht dat we een keer koffie gingen drinken.
Ik ram als een malle op die TR-knop. Hopelijk komt VK dan weer dit topic in.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh je bent wel een schijtwijf anders.
Haha
Vroeger had cachet dit een TR gegeven.
Eerst ik en dan anderenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal het even overleggen met de baas.
Daarom eerst ikquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind twee mannen meer dan genoeg.
Said no one everquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:08 schreef xcachet het volgende:
Hopelijk komt VK dan weer dit topic in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |