Tel jij ze even, ben je goed in.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoeveel delen SC zijn er eigenlijk van KLB geweest?
Kloptquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:58 schreef xcachet het volgende:
Ik zou eigenlijk geen chocolade moeten halen.
Het gaat om de kwaliteit en niet om de kwantiteitquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ja leuk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tel jij ze even, ben je goed in.
kak, was wel benieuwd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet echt te achterhalen, de reeks is enkele keren doorbroken geweest.
Hahaquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het niet om te ontsnappen. Zijn we eindelijk een keertje van je af.
Haags, Haags, tel je ook tijdens het paren en ben je dan het hele weekend chagrijnig als je tijdens een oneven stoot klaarkomt, ja he?quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kak, was wel benieuwd.
Lijkt me best leuk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
dat wordt een enkeltje escape room
vele duizendenquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Duurt vast niet lang voor het tweede kind komt. Het liefst een tweeling.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haags, Haags, tel je ook tijdens het paren en ben je dan het hele weekend chagrijnig als je tijdens een oneven stoot klaarkomt, ja he?
Was zeker eentje voor beginnersquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:05 schreef Solotov het volgende:
Laatst ook x escape room gedaan. Gehaald
Palletfabriek thema?quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:05 schreef Solotov het volgende:
Laatst ook x escape room gedaan. Gehaald
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:04 schreef Solotov het volgende:
[..]
vele duizenden
Begon ergens in 07?
oh ok, allemaal even lachen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haags, Haags, tel je ook tijdens het paren en ben je dan het hele weekend chagrijnig als je tijdens een oneven stoot klaarkomt, ja he?
Looking for that ban hardquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:06 schreef Der_Mann het volgende:
hadden de joden maar een escape room
Zo'n hongerige tweeling met vroege melktandjes waardoor de borsten van mevrouw Haags na een jaar op hompen filet american lijken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Duurt vast niet lang voor het tweede kind komt. Het liefst een tweeling.
Ja te veel filequote:Op donderdag 21 februari 2019 18:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt al 2x doei gezegd poephoofd
Heb je nou niets beters te doen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die is zo dik, die was de afstandsbediening kwijt maar die bleek gewoon klem te zitten tussen haar pens en tiet.
Echt hčquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heb je nou niets beters te doen?wat zielig dit
Waar gaat dit nu weer over?quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
zwaar goeie comeback, echt vet dat je dit hebt gezegdquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Haha, nee dat heb ik niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Vet ongemakkelijk dat je het er zo dik bovenop legt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zwaar goeie comeback, echt vet dat je dit hebt gezegd
Precies, lijken wel een stel lelijke dikke getinte laffe domme laaggeschoolde pubertjes van 14 met evenredige ouders hier, minachting en beledigend jegens vrouwen die ze niet kunnen krijgen, bah wat een incelafvoerputjequote:
hevig, meidquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies, lijken wel een stel lelijke dikke getinte laffe domme laaggeschoolde pubertjes van 14 met evenredige ouders hier, minachting en beledigend jegens vrouwen die ze niet kunnen krijgen, bah wat een incelafvoerputje
zelfs dan heb ik nog meer kans bij anneloos dan jij ahahquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen wonder dat je dik, alleen en depressief bent.
nee dat was iemand andersquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is toch die travestiet of was dat annebel of zoiets
Kunnen/willen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies, lijken wel een stel lelijke dikke getinte laffe domme laaggeschoolde pubertjes van 14 met evenredige ouders hier, minachting en beledigend jegens vrouwen die ze niet kunnen krijgen, bah wat een incelafvoerputje
Okquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs dan heb ik nog meer kans bij anneloos dan jij ahah
Trekt zijn harnas weer uit en brengt zijn witte paard terug naar de kinderboerderij.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt je fedora weer afzetten, vgm leest ze niet meer mee
quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n hongerige tweeling met vroege melktandjes waardoor de borsten van mevrouw Haags na een jaar op hompen filet american lijken.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oefquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kunnen/willen.
Jij lijkt mij iemand die geen relatie in stand kan houden met je ranzige praatjes op een internetforum tegen totaal onbekenden, zo hebben we allemaal wat.
Ik ben murw geslagen door het leven dus dat maakt mij niet zo uit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat vind jij ervan dat uitstraling negatief tegen depressie en alleen zijn is
Het zou niet in mij opkomen dat de filmen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij filmt zeker ook altijd auto-ongelukken?
dat zijn alle auto's met jou erin hahaquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij filmt zeker ook altijd auto-ongelukken?
MI van xcachet op een zolderkamertje met een strakke legging op haar knieën.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het zou niet in mij opkomen dat de filmen.
En ik kom niet buiten
ghehe hahaatjesquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zijn alle auto's met jou erin haha
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
MI van xcachet op een zolderkamertje met een strakke legging op haar knieën.
Gisteren was ze nog overleden en had je het huis voor je alleenquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:33 schreef Der_Mann het volgende:
moeder was vergeten alarm in te stellen op oven, zin in verbrande lasagne
MI van verbrande moeder in de oven en een bak rauwe lasagne met krulspelden op de bank.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gisteren was ze nog overleden en had je het huis voor je alleen
was een actquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gisteren was ze nog overleden en had je het huis voor je alleen
Jij bent een van de pilaren waar de sc op steuntquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hč, aan mij hebben we toch al genoeg
Niet om tegen een sletterig meisje te zeggen op een onschuldig internetforum nee.quote:
Oh.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet om tegen een sletterig meisje te zeggen op een onschuldig internetforum nee.
wowquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jij bent een van de pilaren waar de sc op steunt
Steunen en bijbeunenquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:49 schreef HPLC het volgende:
wil nu een grap maken over mijn pilaar waar ze op mag steunen
Maarquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:49 schreef HPLC het volgende:
wil nu een grap maken over mijn pilaar waar ze op mag steunen
GVquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:58 schreef Goudenvis het volgende:
@:Wollah
@:Wielrennerdt
@:Banaanvragen
@:Jigggy
@:Bonethugss
@:Handleiding
@:Detelevisiekijker
@:Samuel24
Vet topic dit
Teveelquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kun je ze even voorstellen inclusief hun handicap?quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:58 schreef Goudenvis het volgende:
@:Wollah
@:Wielrennerdt
@:Banaanvragen
@:Jigggy
@:Bonethugss
@:Handleiding
@:Detelevisiekijker
@:Samuel24
Vet topic dit
Wollah is volgens mij haan33quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Kun je ze even voorstellen inclusief hun handicap?
Je vergeet vogeltjesdans, iwanius, argo en ondergetekendequote:Op donderdag 21 februari 2019 19:03 schreef Goudenvis het volgende:
Wollah is een mocro boy
Wielrennerdt is gewoon een baas
Banaanvragen heeft een leuke username
Jigggy is nog steeds single
Bonethugss is #ALTIJDREADY
Handleiding is gewoon een leuke user
Televisiekijker is ook wel grappig
Samuel24 is een aardige kerel met tieten
Die lijken me wel bekend toch?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:04 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je vergeet vogeltjesdans, iwanius, argo en ondergetekende
Je overschat de mensen hierquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:04 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Die lijken me wel bekend toch?
Daaaag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:03 schreef Goudenvis het volgende:
Of het kliekje überhaupt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:10 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Moet je maar eens buiten de slowchat komen
Mooi was dat hequote:Op donderdag 21 februari 2019 19:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op 2014 toen wij de SC overnamen van een groep buitenlanders.
Nee dat is dat ene kind met die grote memmenquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is toch die travestiet of was dat annebel of zoiets
ik ken alleen televisiekijker omdat dat blijkbaar retry isquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:03 schreef Goudenvis het volgende:
Wollah is een mocro boy
Wielrennerdt is gewoon een baas
Banaanvragen heeft een leuke username
Jigggy is nog steeds single
Bonethugss is #ALTIJDREADY
Handleiding is gewoon een leuke user
Televisiekijker is ook wel grappig
Wie waren dat dan, weet je dat nog?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op 2014 toen wij de SC overnamen van een groep buitenlanders.
Modus en MMGquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie waren dat dan, weet je dat nog?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Modus is toch die godvergeten lurker
IK DEED HET GOED JIJ NIET MONGOOLquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha massa is traag blijkt maar weer
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zat altijd een mooie punt achter
Heb jij daar voor gezorgd met je gestalk?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zij heeft quotealerts uitstaan, dat je het even weet
Jammer dat die weg zijn en @2NutZ is blijven hangen.quote:
Denk niet dat ik bekend sta als stalker bij wie dan ookquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij daar voor gezorgd met je gestalk?
morgen dus weer broodje frikandel bij de lunch?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
paar dagen gezond gegeten en ik zit nu aan de diarree, deze fout maak ik nooit meer
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK DEED HET GOED JIJ NIET MONGOOL
Fuckquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zij heeft quotealerts uitstaan, dat je het even weet
Je drukt je alleen wat rottig uitquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk niet dat ik bekend sta als stalker bij wie dan ook
zin inquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
morgen dus weer broodje frikandel bij de lunch?
Dit krijgt een staartje, hier kom je niet mee weg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat die weg zijn en @:2NutZ is blijven hangen.
Megool*quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK DEED HET GOED JIJ NIET MONGOOL
jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:27 schreef Goudenvis het volgende:
Mag Braddie hier wel worden gepost?
Ja hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:27 schreef Goudenvis het volgende:
Mag Braddie hier wel worden gepost?
Hoe heet die verstandelijk beperkte vrouw ook alweer? Die wel eens dr tieten liet zien.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:27 schreef HPLC het volgende:
@:xDxD
@:KritischeMassa
@:Slaap_Zak
@:Annabel93
@:DeDooieVent
Anneloosquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe heet die verstandelijk beperkte vrouw ook alweer? Die wel eens dr tieten liet zien.
@mapimaquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe heet die verstandelijk beperkte vrouw ook alweer? Die wel eens dr tieten liet zien.
xcachetquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mapimaquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
@chai toch?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
gekomenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou meid, wat een verhaalquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:32 schreef Sigaartje het volgende:
Sta in de keuken. Ben nasi aan het maken. Kip is al gebakken, eitjes al geklutst, groente en ui snijden nu.
Lief dagboekquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:32 schreef Sigaartje het volgende:
Sta in de keuken. Ben nasi aan het maken. Kip is al gebakken, eitjes al geklutst, groente en ui snijden nu.
Gaat helemaal van een leien dakje, heel mooi om te zien.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:32 schreef Sigaartje het volgende:
Koffie dien je pas te drinken vanaf 20:00quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:32 schreef Handleiding het volgende:
net lekker bakje koffie op. Zo even strijken.
Daaaaagquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Koffie dien je pas te drinken vanaf 20:00
Nee maakte ook maar een grapjequote:Op donderdag 21 februari 2019 19:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb veel gedaan, maar m’n tieten laten zien is daar niet een van.
Je hebt zeker niet eens tietenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus je bedrijft altijd de liefde met je bh om?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij vindt het niet leuk als er wat andere mensen bij zijn?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:34 schreef Flamarande het volgende:
Hoog tijd dat die nieuwe sc er komt
En dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:34 schreef Flamarande het volgende:
Hoog tijd dat die nieuwe sc er komt
Nieuwe mensen zijn eng voor sommigenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:35 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Jij vindt het niet leuk als er wat andere mensen bij zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |