Moet je voorbij haar brandweerman, dan zat je nu te eten door een rietje vriendquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb even met haar de woonboot ingewijd
Die gaat maar een deur verder naar R&Pquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:50 schreef Catkiller het volgende:
Wel apart dat de enige niet zure niet sletterige vrouw hier buiten de groep valt he.
Ze heeft me gepegd met een koffiekopjequote:Op donderdag 21 februari 2019 19:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je je penis tegen de boeg leeggeklopt
Volgens mij zou jij meer bereiken als je daar een topic zou openen, of 10.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Die gaat maar een deur verder naar R&P
Klopt, die rebbelde maar door terwijl er helemaal niemand luisterde.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ze was hier toch overduidelijk niet op haar plaats
Misschien heeft hij haar wiet gestolen weten wij veelquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je Ama tegen je hebt dan moet je wel een erg grote mongool zijn
Enige modacties die zij doet zijn mijn topics sluitenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij zal haar kat wel ontvoerd hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Naar de Chinees gebrachtquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij zal haar kat wel ontvoerd hebben
Zit je het nou voor jezelf op te nemen, wat triest.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:54 schreef xcachet het volgende:
Wat een slutshaming hier. Zij hebben tenminste seks. Wat een afgunst.
Jij als opperslet kan daar natuurlijk slecht tegenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:54 schreef xcachet het volgende:
Wat een slutshaming hier. Zij hebben tenminste seks. Wat een afgunst.
Ik ben nog nooit zo lang monogaam geweest ja.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit je het nou voor jezelf op te nemen, wat triest.
Poe poe 5 hele minutenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo lang monogaam geweest ja.
dat is in sommige culturen best langquote:
kloptquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:54 schreef Catkiller het volgende:
Zou ook wel een keer een zwarte poes willen proeven als je begrijpt wat ik bedoel haha.
Hoorde dat die naar watermeloen smaken van @:TARDIS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |