Enkel maar gezellige vrouwenquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Yikes!
Zelfs die zijn er in rotterdam.
Nee hoor!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Ben toch niet de enige in dit topic hoop ik?
Is niet zo gek, toch? Dat soort bijstand is in het leven geroepen voor de minder bedeelden onder ons. Niet voor de mensen met een modaal inkomen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Humanitas organiseert gratis zwemlessen voor een A diploma, bij het Afrikaanderbad. Ik had daar ook wel oren naar, ik heb binnenkort een dochter die 5 jaar wordt.
Formulier opgehaald, woensdag terugbrengen want dan zitten er mensen die kijken of de aanvraag wordt goedgekeurd. Nu staat op het formulier de vraag of je meer of minder als een bepaald bedrag als inkomsten hebt, wij hebben meer. Dus ja, denk dat het niet goedgekeurd wordt. Word daar wel een beetje sago van. Uiteraard gun ik het mensen met een minder inkomen (bijvoorbeeld een uitkering), maar ik gun het mezelf en mijn kind ook. Door acties als deze vraag ik mezelf af waarom ik elke dag 5.30 mijn bed uit kom...
Maar goed, misschien zeur ik om niks en kan mijn dochter ook meedoen met de actie. Ik betwijfel het.
Ja, is ook zo. Ik ga denk ik al bij voorbaat een ander zwembad zoeken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:18 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Is niet zo gek, toch? Dat soort bijstand is in het leven geroepen voor de minder bedeelden onder ons. Niet voor de mensen met een modaal inkomen.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Anderzijds kom je met dit soort steun snel boven modaal uit, terwijl je het met een modaal inkomen een stuk lastiger kan hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:18 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Is niet zo gek, toch? Dat soort bijstand is in het leven geroepen voor de minder bedeelden onder ons. Niet voor de mensen met een modaal inkomen.
Nope!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Je komt om 5.30 je bed uit zodat je niet afhankelijk bent van humanitas of het sportfonds.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Humanitas organiseert gratis zwemlessen voor een A diploma, bij het Afrikaanderbad. Ik had daar ook wel oren naar, ik heb binnenkort een dochter die 5 jaar wordt.
Formulier opgehaald, woensdag terugbrengen want dan zitten er mensen die kijken of de aanvraag wordt goedgekeurd. Nu staat op het formulier de vraag of je meer of minder als een bepaald bedrag als inkomsten hebt, wij hebben meer. Dus ja, denk dat het niet goedgekeurd wordt. Word daar wel een beetje sago van. Uiteraard gun ik het mensen met een minder inkomen (bijvoorbeeld een uitkering), maar ik gun het mezelf en mijn kind ook. Door acties als deze vraag ik mezelf af waarom ik elke dag 5.30 mijn bed uit kom...
Maar goed, misschien zeur ik om niks en kan mijn dochter ook meedoen met de actie. Ik betwijfel het.
Hoi. Had jij al foto’s van jezelf in dit topic geplaatst? Dat is een ongechreven regel voor nieuwelingen. Als je dat te spannend vindt, dan mag je ze ook in m’n DM gooien.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je komt om 5.30 je bed uit zodat je niet afhankelijk bent van humanitas of het sportfonds.
Hoe frustrerend het ook is soms.. je zorgt liever voor jezelf.
Kan je overigens verklappen.. dat kan in elk zwembad in rotterdam.
En nog leuke actie: bij de rotterdampas krijg je bij veel zwemverenigingen 25¤ korting per jaar op zwemles.
En laat de rotterdampas voor een kind 12,50 kosten
(En verder kun je er nog veel meer leuke dongen mee doen)
Wat is gedachte achter “in dm mag ook”?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:36 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hoi. Had jij al foto’s van jezelf in dit topic geplaatst? Dat is een ongechreven regel voor nieuwelingen. Als je dat te spannend vindt, dan mag je ze ook in m’n DM gooien.![]()
Gr gr
(Bigi basi) Mariocash
Dat is wellicht minder spannend voor je. Dan blijft het gewoon tussen jou en mij.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wat is gedachte achter “in dm mag ook”?
Maar waarom een foto?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:43 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat is wellicht minder spannend voor je. Dan blijft het gewoon tussen jou en mij.
Kijken wat voor vlees we in de Kuip hebben.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar waarom een foto?
Bang voor 020-infiltratie? 😇
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:52 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Kijken wat voor vlees we in de Kuip hebben.Ah persoonlijke collectie 😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daten moest in een ander topic toch?
Een ongechreven regel nog wel......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:36 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hoi. Had jij al foto’s van jezelf in dit topic geplaatst? Dat is een ongechreven regel voor nieuwelingen. Als je dat te spannend vindt, dan mag je ze ook in m’n DM gooien.![]()
Gr gr
(Bigi basi) Mariocash
Oei, daar ging ik even lelijk de mist in. Bedankt voor de oplettendheid.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:09 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Een ongechreven regel nog wel......
Ach ja weten wij ook gelijk welk vlees we in de kuip hebben......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:26 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oei, daar ging ik even lelijk de mist in. Bedankt voor de oplettendheid.
Wagyu beef A5 kwaliteit.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:27 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ach ja weten wij ook gelijk welk vlees we in de kuip hebben......
Dit is niet mogelijk:quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
De douane heeft in de Rotterdamse haven een container met minimaal 90.000 flessen wodka voor de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un en zijn legerleiding onderschept. De container lag in een schip verstopt onder de romp van een vliegtuig.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-rotterdam~a5f91405/
Ik zou ze gewoon eisen als blauwequote:Op woensdag 27 februari 2019 11:27 schreef Driepink het volgende:
O en mochten er fotos gestuurd worden dan ben ik ook benieuwd
Zo ben ik niet.quote:
Was grapje man, wie gaat er vanavond winnen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo ben ik niet.
Soms zou ik het wel willen hoor, maar het zit gewoon niet in mijn natuur om iemand te dwingen
Ik hoop Feyenoord natuurlijk, maar ik ben nogal een pessimist zonder verstand van voetbal, dus ik gok Ajaxquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Was grapje man, wie gaat er vanavond winnen?
Mensen zonder verstand van kunnen meestal het beste voorspellen hequote:Op woensdag 27 februari 2019 12:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hoop Feyenoord natuurlijk, maar ik ben nogal een pessimist zonder verstand van voetbal, dus ik gok Ajax
het zijn ook van die heupflesjes als ik naar de foto's kijkquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit is niet mogelijk:
90.000 flessen, laten we zeggen 70cl per fles = 90.000 x 0.70 = 63.000 kg en dit is nog zonder het gewicht vd fles)
Container kan max 30 ton (grofweg) hebben.
Misschien als de inhoud van de flessen 0.25L is, maar dan heb je het over minibar flesjes bijna..
Foto?quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het zijn ook van die heupflesjes als ik naar de foto's kijk
Jup.. van die “flasks”.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het zijn ook van die heupflesjes als ik naar de foto's kijk
Ik wacht nog even op die dms met jullie foto 👍quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:27 schreef Driepink het volgende:
O en mochten er fotos gestuurd worden dan ben ik ook benieuwd
Ik sta in FOTquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op die dms met jullie foto 👍
Jezus.. ze hadden het over flessen, geen flesjesquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
Deze flesjes dus
[ afbeelding ]
Wat heeft die daar dan? Cabaretshow ofzo?quote:Op donderdag 28 februari 2019 07:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm gister weer vinkjes gezet op mn inburgeringscertificaat voor Rotterdam.
In Barendrecht... naar Joke Bruijs geweest.
Als je me dat een half jaar geleden had voorspelt had ik je vierkant uitgelachen.. maar was best een hele leuke avond toch
Ze brengt levensliederen ten gehore.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat heeft die daar dan? Cabaretshow ofzo?
Klinkt echt als een verschrikkelijke avondquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ze brengt levensliederen ten gehore.
Absoluut niet mijn ding overigens.
Maar begeleid door viool, sax, piano, gitaar en cello.. was stiekem toch wel heel goed.
Smaken verschillen....quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Klinkt echt als een verschrikkelijke avond![]()
Maar zolang je het maar naar je zin had toch
Ja, ik ga het liefst gewoon op een terrasje zitten en bier drinken..quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Smaken verschillen....
Maar ik kwam dan ook voor de band op de achtergrond en niet voor Joke.
En had bovendien heel de avond zeer goed gezelschap.. dat helpt natuurlijk ook
Daar was het gisteravond wat fris voorquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik ga het liefst gewoon op een terrasje zitten en bier drinken..
lekker ordinair..
Gistermiddag nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Daar was het gisteravond wat fris voor
Bij het Witte Huis toch?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Over terrasjes gesproken, ik was laatst wezen eten bij de Oude Haven en dat is wel een hele fijne plek! Kende het nog niet, maar is zeker wel wat om te onthouden.
Ben er zelf nooit geweest om een terrasje te pakken, maar ziet er wel erg gezellig uit.quote:
Hoe kan je het niet kennen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Over terrasjes gesproken, ik was laatst wezen eten bij de Oude Haven en dat is wel een hele fijne plek! Kende het nog niet, maar is zeker wel wat om te onthouden.
Vroeg het me ook afquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hoe kan je het niet kennen?Is best wel een bekende plek, haha.
Heb je nog zo'n gouden tip?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Moet ik dit sarcastisch opvatten?
Ja lekker daar hequote:Op donderdag 28 februari 2019 19:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik was gistermiddag vrijquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gistermiddag niet![]()
Helaas moest ik gewoon werken tot 1700, daarna was het inderdaad niet echt terrasjesweer meer
Lekker toch, waar ben je gaan zittenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik was gistermiddag vrij
Heb maar overdekt terras opgezocht ter compensatie😎
Welke? De bar dus.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ja lekker daar he
Kom er zelden maar dat ligt meer aan dat ik niet altijd zin heb om de stad in te gaan..
echt leuk daar
Zit daar ook een onwijs leuke cocktailbar trouwens
(Met hele leuke barnan 😇)
Mja was toevallig op zuidplein... dus het werd backwerk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lekker toch, waar ben je gaan zitten
Ja, is het daar gezellig?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja was toevallig op zuidplein... dus het werd backwerk.
Maar als je niet van standaard maar van een beetje artsy houdt... is koffie en ambacht op zuid wel echt een aanrader ook.
Denk dat ik daar vanavond nog maar even aan de borrel ga.
Koffie en ambacht?quote:
Alleen jammer dat je er met de auto niet echt kan parkeren.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:59 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Koffie en ambacht?
Jazeker.. beetje aparte mensen maar ik kom er graag.
Vaak in mn eentje ook want aan de bar is het toch wel gezellig.
Het is tegenwoordig een wijnbar ook officieel..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je er met de auto niet echt kan parkeren.
Vind parkeren in Rotterdam sowieso een drama, tenzij je in het centrum wilt parkeren (dan gewoon zo'n q-park)
Ik ben 1x vanaf de waalhaven o.z. naar zuidplein gelopen.. wat een peststuk was dat zegquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig een wijnbar ook officieel..
Dan wil je toch niet rijden 😇
Overigens.. is het prima te lopen van zuidplein en daar zit ook een q-park.
Maar jij bent ook een klein menneke, die worden sneller moequote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben 1x vanaf de waalhaven o.z. naar zuidplein gelopen.. wat een peststuk was dat zeg
Hier heb je een puntquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een klein menneke, die worden sneller moe
Leuk! Ik woon op zuid en kende het nog niet. Nog meer aanraders?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:59 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Koffie en ambacht?
Jazeker.. beetje aparte mensen maar ik kom er graag.
Vaak in mn eentje ook want aan de bar is het toch wel gezellig.
Zie alleen net... dat ze dicht zijn ivm ziekte van beide eigenarenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk! Ik woon op zuid en kende het nog niet. Nog meer aanraders?
Deze site https://www.debuik.nl/rotterdamquote:
johquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben 1x vanaf de waalhaven o.z. naar zuidplein gelopen.. wat een peststuk was dat zeg
slappelingquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja wat. Ik heb gewoon een auto. Ik vind 500m al ver lopen
wat moet ik daar man, ben alleen in de ah xl geweest bij een fietstochtjequote:
Kom bij mij bier doenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat moet ik daar man, ben alleen in de ah xl geweest bij een fietstochtje
woon je vlakbij de metro dan kan het nog enigszinsquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mag niet meer rijden man.. morgen misschien, dan ben ik de bob voor vrienden
n5 mins lopen van de metro af, maar heb een hekel aan OVquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
woon je vlakbij de metro dan kan het nog enigszinsen heb niet gezegd dat het deze dagen moet zijn toch
tram en bus ben ik over het algemeen geen liefhebber van op een paar uitzonderingen na, maar de Rotterdamse metro ben ik best tevreden meequote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
n5 mins lopen van de metro af, maar heb een hekel aan OV
Ik vind de tram altijd wel fijn. Over het algemeen ook fijne en behulpzame controleurs.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tram en bus ben ik over het algemeen geen liefhebber van op een paar uitzonderingen na, maar de Rotterdamse metro ben ik best tevreden mee
tram is wel langzaam altijd. beter gewoon de metro nemen, is veel snellerquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind de tram altijd wel fijn. Over het algemeen ook fijne en behulpzame controleurs.
Op een paar stukken na rijdt de tram best langzaam. En toen die lagevloerstrams net in dienst kwamen waren het rammelbakken die hele tijd piepen en kraken maar dat lijkt nu (grotendeels) verholpen te zijn. Maar blijft matig materieel vergeleken met andere tramsquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind de tram altijd wel fijn. Over het algemeen ook fijne en behulpzame controleurs.
Vind je? Ik vind die hoogvloers van 020 enorm kut. En je kunt niet bij elke deur instappen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op een paar stukken na rijdt de tram best langzaam. En toen die lagevloerstrams net in dienst kwamen waren het rammelbakken die hele tijd piepen en kraken maar dat lijkt nu (grotendeels) verholpen te zijn. Maar blijft matig materieel vergeleken met andere trams
dat is weer wat anders, en die hogevloers worden toch langzaamaan allemaal uitgefaseerd. Vind de traminfrastructuur daar wel beter, wat meer rechte stukken waardoor de tram sneller en robuuster rijdt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:06 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind die hoogvloers van 020 enorm kut. En je kunt niet bij elke deur instappen.
Ik vind het binnenstedelijk ov eigenlijk sowieso best prima.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:03 schreef Breuls het volgende:
Ik neem de laatste tijd vaak een tram over de Erasmusbrug en vind dat eigenlijk helemaal prima. Goede hoge frequentie (want drie, soms vier, lijnen), vlot genoeg, comfortabel.
Goed te doen!
Mooi moment ook om fok even bij te lezen...quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:48 schreef Breuls het volgende:
Ja, we hebben eigenlijk best een goed geregeld zooitje hier in de stad. Yay RET!
Ik wist niet dat het al komkommernieuwstijd isquote:Op maandag 11 maart 2019 07:25 schreef Driepink het volgende:
Misschien dat niet iedereen het wist maar Lau van Tiny en Lau is overleden
quote:Op maandag 11 maart 2019 08:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgende week maandag staakt het OV in Rotterdam.
Was vorige week al, G.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:25 schreef Driepink het volgende:
Misschien dat niet iedereen het wist maar Lau van Tiny en Lau is overleden
Zie de OP, of wees iets specifieker wat je wil op de schaal van traditioneel Koreaans bereid orgaanvlees tot gefrituurde oreo's en van hipsterghetto tot familierestaurant.quote:
Zeker 3 keer per dag. Jij niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
Flikkeren jullie weleens een pan bami uit het raam?
Nee, serieus.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat je nu zit te trollen
Mwa hoeft niet goedkoop.. was gewoon benieuwd of iemand nog een goede plek heeft ontdekt waar je goed kan etenquote:
Nou, bij dat restaurant heb ik wel lekker gegeten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:34 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mwa hoeft niet goedkoop.. was gewoon benieuwd of iemand nog een goede plek heeft ontdekt waar je goed kan eten
Seoul Sista (Korean BBQ)quote:
Dankje! Sounds goodquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:27 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Seoul Sista (Korean BBQ)
Onbeperkt (nee het is geen tokkiezaak) vlees, vis, groente etc. bestellen wat je vervolgens zelf kunt bereiden op een grillplaat aan tafel.
![]()
Ik ben er zelf vorige week nog geweest en het was wel een aanrader.
Hou je van sushi? Fugu is echt een aanrader. Wel wat duurder als de bekende sushitoko's, maar het verschil is zeker wel te merken. Lekkere verse sushi. Ook de vis)vleesgerechten zijn heerlijk. Enig minpuntje is de bediening, die vind ik wat minder. Maar goed, doet niet af aan het etenquote:
Hmm.. vriend wat minder, maar hier kan ik altijd met een vriendin heenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hou je van sushi? Fugu is echt een aanrader. Wel wat duurder als de bekende sushitoko's, maar het verschil is zeker wel te merken. Lekkere verse sushi. Ook de vis)vleesgerechten zijn heerlijk. Enig minpuntje is de bediening, die vind ik wat minder. Maar goed, doet niet af aan het eten
Er loopt daar een vaste serveerder rond, ik vind die wat nors overkomen. In het weekend vooral Aziatisch ogende studenten (denk ik) die niet tot nauwelijks Nederlands spreken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:34 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hmm.. vriend wat minder, maar hier kan ik altijd met een vriendin heen
Al zijn wij twee nogal zeikerds als de bediening slecht is![]()
Niet echt een restaurant, maar voor een snellere hap probeer de Kade eens.quote:
Oeh! Dit zijn ook tipsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet echt een restaurant, maar voor een snellere hap probeer de Kade eens.
Fan van hotspot hutspot maar das ook weer niet voor alles geschikt.
Vega Blabla.
Gusto ook altijd goed.
Iwanius, ben jij het?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet echt een restaurant, maar voor een snellere hap probeer de Kade eens.
Is die goed? Tof. Woon daar vlakbij.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, serieus.
https://goo.gl/maps/FeZh3MicoGs
Dan wonen wij wel redelijk dicht bij elkaar. Ik woon iets verderop Vreewijk in.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is die goed? Tof. Woon daar vlakbij.
Heb zn beste tijd wel gehad dat restaurant.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is die goed? Tof. Woon daar vlakbij.
Beetje verwarrend, waarom?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:53 schreef Dandilion het volgende:
[..]
Heb zn beste tijd wel gehad dat restaurant.
Dat BBQ restaurant is prima inderdaad, je zit er wel gegarandeerd tussen de Arabieren en de berbers. Geen Hollander te zien.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je schijnt ook tegenover metro Rijnhaven een goed restaurant te hebben waar je zelf je vlees aan tafel bakt en grillt.
Of de hoek van de Dorpsweg/Wolphaertbocht heb je een Griek zitten die goede recensies heeft op internet.
Bij allebei de zaken geen persoonlijke ervaring.
Dat is ook wel een beetje te verwachten in die buurtquote:Op woensdag 13 maart 2019 08:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat BBQ restaurant is prima inderdaad, je zit er wel gegarandeerd tussen de Arabieren en de berbers. Geen Hollander te zien.
Nhow en ook NY Basement op Kop van Zuid (nabij metrostation Wilhelminaplein)quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:18 schreef Kluun1985 het volgende:
Kluun heeft beet, Kluun heeft date!
Weet iemand een rustige plek in Rotterdam waar ik en date wat kunnen drinken, en waar genoeg parkeergelegenheid is en dat goed bereikbaar is met OV?
Hoe was de date?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:18 schreef Kluun1985 het volgende:
Weet iemand een rustige plek in Rotterdam waar ik en date wat kunnen drinken, en waar genoeg parkeergelegenheid is en dat goed bereikbaar is met OV?
Die borden zijn toch gewoon geplaatst door Denk zelf. Vorige verkiezingen was alles nog Leefbaarborden wat de klok sloeg.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe was de date?
Hmmmmm, iets wat me zorgen baart is DENK. Rondom de Beijerlandselaan, overal waar je kijkt zie je DENK pamfletten en borden. Idem bij Slinge. Ik weigerde te geloven en te denken dat die buurten 'overgenomen' waren door allochtonen, maar nu weet ik het niet zo zeker meer.
Ben benieuwd hoe het verder gaat in de toekomst....
Labru.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:18 schreef Kluun1985 het volgende:
Saai geworden*quote:Op zondag 17 maart 2019 12:17 schreef Gary_Oak het volgende:
Wat is het uitgaansleven in Rotterdam toch ontzettend saai.
Al het uitgaan draait om WdW en in de clubs heerst altijd een grimmig sfeertje en driekwart staat de boel te scannen of zit op zijn telefoon.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:47 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Saai geworden*
Bedank ome Abou hiervoor.
Geen last van grimmige sferen in technoclubs.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:49 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Al het uitgaan draait om WdW en in de clubs heerst altijd een grimmig sfeertje en driekwart staat de boel te scannen of zit op zijn telefoon.Ga eens dansen joh.
Ja, ik heb dus helemaal niets met techno, dus ik ben meestal wel aangewezen op die patsertenten.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:57 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Geen last van grimmige sferen in technoclubs.
Maar WdW is wel vervallen ja en in die kuttenten als Villa Thalia en Vie kwam ik toch al nooit door dat grimmige kutsfeer.
Daar moet je ook echt niet heenquote:Op zondag 17 maart 2019 14:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus helemaal niets met techno, dus ik ben meestal wel aangewezen op die patsertenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |