Vind je? Ik vind die hoogvloers van 020 enorm kut. En je kunt niet bij elke deur instappen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op een paar stukken na rijdt de tram best langzaam. En toen die lagevloerstrams net in dienst kwamen waren het rammelbakken die hele tijd piepen en kraken maar dat lijkt nu (grotendeels) verholpen te zijn. Maar blijft matig materieel vergeleken met andere trams
dat is weer wat anders, en die hogevloers worden toch langzaamaan allemaal uitgefaseerd. Vind de traminfrastructuur daar wel beter, wat meer rechte stukken waardoor de tram sneller en robuuster rijdt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:06 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind die hoogvloers van 020 enorm kut. En je kunt niet bij elke deur instappen.
Ik vind het binnenstedelijk ov eigenlijk sowieso best prima.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:03 schreef Breuls het volgende:
Ik neem de laatste tijd vaak een tram over de Erasmusbrug en vind dat eigenlijk helemaal prima. Goede hoge frequentie (want drie, soms vier, lijnen), vlot genoeg, comfortabel.
Goed te doen!
Mooi moment ook om fok even bij te lezen...quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:48 schreef Breuls het volgende:
Ja, we hebben eigenlijk best een goed geregeld zooitje hier in de stad. Yay RET!
Ik wist niet dat het al komkommernieuwstijd isquote:Op maandag 11 maart 2019 07:25 schreef Driepink het volgende:
Misschien dat niet iedereen het wist maar Lau van Tiny en Lau is overleden
quote:Op maandag 11 maart 2019 08:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgende week maandag staakt het OV in Rotterdam.
Was vorige week al, G.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:25 schreef Driepink het volgende:
Misschien dat niet iedereen het wist maar Lau van Tiny en Lau is overleden
Zie de OP, of wees iets specifieker wat je wil op de schaal van traditioneel Koreaans bereid orgaanvlees tot gefrituurde oreo's en van hipsterghetto tot familierestaurant.quote:
Zeker 3 keer per dag. Jij niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
Flikkeren jullie weleens een pan bami uit het raam?
Nee, serieus.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat je nu zit te trollen
Mwa hoeft niet goedkoop.. was gewoon benieuwd of iemand nog een goede plek heeft ontdekt waar je goed kan etenquote:
Nou, bij dat restaurant heb ik wel lekker gegeten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:34 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mwa hoeft niet goedkoop.. was gewoon benieuwd of iemand nog een goede plek heeft ontdekt waar je goed kan eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |