Hier heb je een puntquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een klein menneke, die worden sneller moe
Leuk! Ik woon op zuid en kende het nog niet. Nog meer aanraders?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:59 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Koffie en ambacht?
Jazeker.. beetje aparte mensen maar ik kom er graag.
Vaak in mn eentje ook want aan de bar is het toch wel gezellig.
Zie alleen net... dat ze dicht zijn ivm ziekte van beide eigenarenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk! Ik woon op zuid en kende het nog niet. Nog meer aanraders?
Deze site https://www.debuik.nl/rotterdamquote:
johquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben 1x vanaf de waalhaven o.z. naar zuidplein gelopen.. wat een peststuk was dat zeg
slappelingquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja wat. Ik heb gewoon een auto. Ik vind 500m al ver lopen
wat moet ik daar man, ben alleen in de ah xl geweest bij een fietstochtjequote:
Kom bij mij bier doenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat moet ik daar man, ben alleen in de ah xl geweest bij een fietstochtje
woon je vlakbij de metro dan kan het nog enigszinsquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mag niet meer rijden man.. morgen misschien, dan ben ik de bob voor vrienden
n5 mins lopen van de metro af, maar heb een hekel aan OVquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
woon je vlakbij de metro dan kan het nog enigszinsen heb niet gezegd dat het deze dagen moet zijn toch
tram en bus ben ik over het algemeen geen liefhebber van op een paar uitzonderingen na, maar de Rotterdamse metro ben ik best tevreden meequote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
n5 mins lopen van de metro af, maar heb een hekel aan OV
Ik vind de tram altijd wel fijn. Over het algemeen ook fijne en behulpzame controleurs.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tram en bus ben ik over het algemeen geen liefhebber van op een paar uitzonderingen na, maar de Rotterdamse metro ben ik best tevreden mee
tram is wel langzaam altijd. beter gewoon de metro nemen, is veel snellerquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind de tram altijd wel fijn. Over het algemeen ook fijne en behulpzame controleurs.
Op een paar stukken na rijdt de tram best langzaam. En toen die lagevloerstrams net in dienst kwamen waren het rammelbakken die hele tijd piepen en kraken maar dat lijkt nu (grotendeels) verholpen te zijn. Maar blijft matig materieel vergeleken met andere tramsquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind de tram altijd wel fijn. Over het algemeen ook fijne en behulpzame controleurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |