Ik ook echt niet. Activiteit ofzo?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja echt. Ik heb geen idee wat voor algoritme er achter zit. Aan aantal posts ligt het niet trouwens.
Leuke juffrouw.quote:
Denk het niet. Zit al een week lang stabiel op dezelfde score.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook echt niet. Activiteit ofzo?
deadprez ookquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het niet. Zit al een week lang stabiel op dezelfde score.
Je bent ook heel stabiel actiefquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het niet. Zit al een week lang stabiel op dezelfde score.
Ja nee kloptquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent ook heel stabiel actief
Haha leuk gespotquote:
je bent getrouwd, dóé nórmáálquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel een leuk grietje Hermann
ik heb dat met het woord bierflesjequote:Op donderdag 21 februari 2019 11:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
een user heeft dit woord verpest voor me
snap ikquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
een user heeft dit woord verpest voor me
oh ennequote:Op donderdag 21 februari 2019 11:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb dat met het woord bierflesje
Misschien wat voor Hans, hahaquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel een leuk grietje Hermann
begrijpelijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
NEE IK BEN NIET GETROUWD MAN.
Echt een opmerking van Herman.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
'Iedereen met een goed hart is mooi...'
'zeg dat maar tegen hartpatiënten...'
FOK!
Braddie liket deze post.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
'Iedereen met een goed hart is mooi...'
'zeg dat maar tegen hartpatiënten...'
FOK!
Mag je dan geen andere vrouwen meer leuk vindenquote:
Vond ik ook, dacht ik ook evenquote:
nee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag je dan geen andere vrouwen meer leuk vinden
Braddie heeft een hart van Goudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Blijf je hier posten?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:58 schreef xcachet het volgende:
Ik ga de laatste 12 uur van deze dag nog eens wat leuke en nuttige dingen doen.
haha geloof je het zelfquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:58 schreef xcachet het volgende:
Nou daar ben ik het niet mee eens.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Braddie heeft een hart van GoudleukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat zal vast een keuze voor je zijnquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet mee eens.
Maar ik ga toch niet trouwen. Dikke onzin
niet om 10 uur naar bed gaanquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:58 schreef xcachet het volgende:
Hij was leuker in mijn hoofd en de uitvoering kon niet helemaal goed.quote:
Aan die laatste emoticon zien je vriend?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:58 schreef xcachet het volgende:
Zo niet zou dat wel handig zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat zal vast een keuze voor je zijn
dit heb ik ook vaak maar dan moet je gewoon net doen alsof je niks gepost hebt en alle reacties erop negerenquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij was leuker in mijn hoofd en de uitvoering kon niet helemaal goed.
dat gaat moeilijk op kantoor denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga zo een tosti maken. Maar dat was je vraag niet.
ik heb zin in de breaking bad filmquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:08 schreef Amarantha het volgende:
Inmiddels heb ik wel weer zin om verder te gaan met GoT kijken.
Ja ik ook wel eigenlijk. Wanneer komt die?quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb zin in de breaking bad film
Onze kantine heeft een tosti apparaat. Eigenlijk twee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat gaat moeilijk op kantoor denk ik
geen idee, ze moeten vgm nog filmenquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook wel eigenlijk. Wanneer komt die?![]()
Dat heb ik niet gelezen.
wie maakt die schoon danquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Onze kantine heeft een tosti apparaat. Eigenlijk twee.
Het kantinepersoonquote:
Oh gaat dat nog wel even duren. Ja dat heb ik wel gelezen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen idee, ze moeten vgm nog filmen
komt wel gelijk op netflix
Niet de?quote:
Hij gaat dood wist je datquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb zin in de breaking bad film
Iedereen gaat ooit dood.quote:
Weet je niet misschien faken sommige mensen hun dood wel en leven ze eeuwigquote:
Bedankt ik neem dit mee in mijn volgende vendetta's.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit heb ik ook vaak maar dan moet je gewoon net doen alsof je niks gepost hebt en alle reacties erop negeren
nooit je verlies toegeven
Jaquote:
Is dezelfde.quote:
wel chanant jaquote:
ja hierquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:18 schreef Driepink het volgende:
Beweer ik ergens dat het iemand anders is?
quote:
quote:
Jeetje waarom schreeuw je zo.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
I DONT WANNA WORRY NO MORE I JUST WANNA BALL LIKE THE BIG LEAGUE
I JUST WANNA NICE HOUSE ON THE SHOREquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje waarom schreeuw je zo.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:25 schreef Catkiller het volgende:
Driepink.Je kan ook weinig verwachten van haags zijn befteckel.
Jammerquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:39 schreef Flamarande het volgende:
[..]
We zijn naar de tweede klbsc waar je alleen in komt met invite
waar is daarquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:44 schreef HPLC het volgende:
sow, die naaktfoto's daar zijn wel heel mooi
dan zijn ze vast niet van aberquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:44 schreef HPLC het volgende:
sow, die naaktfoto's daar zijn wel heel mooi
koekoek hallootjesquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
dan zijn ze vast niet van aber
Ik zou het niet erg vinden om aber naakt te zienquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
dan zijn ze vast niet van aber
Doe er wat aan zou ik zeggenquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om aber naakt te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |