Hij was leuker in mijn hoofd en de uitvoering kon niet helemaal goed.quote:
Aan die laatste emoticon zien je vriend?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:58 schreef xcachet het volgende:
Ik ga de laatste 12 uur van deze dag nog eens wat leuke en nuttige dingen doen.
Zo niet zou dat wel handig zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat zal vast een keuze voor je zijn
dit heb ik ook vaak maar dan moet je gewoon net doen alsof je niks gepost hebt en alle reacties erop negerenquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij was leuker in mijn hoofd en de uitvoering kon niet helemaal goed.
dat gaat moeilijk op kantoor denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga zo een tosti maken. Maar dat was je vraag niet.
ik heb zin in de breaking bad filmquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:08 schreef Amarantha het volgende:
Inmiddels heb ik wel weer zin om verder te gaan met GoT kijken.
Ja ik ook wel eigenlijk. Wanneer komt die?quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb zin in de breaking bad film
Onze kantine heeft een tosti apparaat. Eigenlijk twee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat gaat moeilijk op kantoor denk ik
geen idee, ze moeten vgm nog filmenquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook wel eigenlijk. Wanneer komt die?![]()
Dat heb ik niet gelezen.
wie maakt die schoon danquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Onze kantine heeft een tosti apparaat. Eigenlijk twee.
Het kantinepersoonquote:
Oh gaat dat nog wel even duren. Ja dat heb ik wel gelezen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen idee, ze moeten vgm nog filmen
komt wel gelijk op netflix
Niet de?quote:
Hij gaat dood wist je datquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb zin in de breaking bad film
Iedereen gaat ooit dood.quote:
Weet je niet misschien faken sommige mensen hun dood wel en leven ze eeuwigquote:
Bedankt ik neem dit mee in mijn volgende vendetta's.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit heb ik ook vaak maar dan moet je gewoon net doen alsof je niks gepost hebt en alle reacties erop negeren
nooit je verlies toegeven
Jaquote:
Is dezelfde.quote:
wel chanant jaquote:
ja hierquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:18 schreef Driepink het volgende:
Beweer ik ergens dat het iemand anders is?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |