Ik ook echt niet. Activiteit ofzo?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja echt. Ik heb geen idee wat voor algoritme er achter zit. Aan aantal posts ligt het niet trouwens.
Leuke juffrouw.quote:
Denk het niet. Zit al een week lang stabiel op dezelfde score.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook echt niet. Activiteit ofzo?
deadprez ookquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het niet. Zit al een week lang stabiel op dezelfde score.
Je bent ook heel stabiel actiefquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het niet. Zit al een week lang stabiel op dezelfde score.
Ja nee kloptquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent ook heel stabiel actief
Haha leuk gespotquote:
je bent getrouwd, dóé nórmáálquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel een leuk grietje Hermann
ik heb dat met het woord bierflesjequote:Op donderdag 21 februari 2019 11:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
een user heeft dit woord verpest voor me
snap ikquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
een user heeft dit woord verpest voor me
oh ennequote:Op donderdag 21 februari 2019 11:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb dat met het woord bierflesje
Misschien wat voor Hans, hahaquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel een leuk grietje Hermann
begrijpelijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
NEE IK BEN NIET GETROUWD MAN.
Echt een opmerking van Herman.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
'Iedereen met een goed hart is mooi...'
'zeg dat maar tegen hartpatiënten...'
FOK!
Braddie liket deze post.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
'Iedereen met een goed hart is mooi...'
'zeg dat maar tegen hartpatiënten...'
FOK!
Mag je dan geen andere vrouwen meer leuk vindenquote:
Vond ik ook, dacht ik ook evenquote:
nee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag je dan geen andere vrouwen meer leuk vinden
Braddie heeft een hart van Goudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Blijf je hier posten?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:58 schreef xcachet het volgende:
Ik ga de laatste 12 uur van deze dag nog eens wat leuke en nuttige dingen doen.
haha geloof je het zelfquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:58 schreef xcachet het volgende:
Nou daar ben ik het niet mee eens.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Braddie heeft een hart van GoudleukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat zal vast een keuze voor je zijnquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet mee eens.
Maar ik ga toch niet trouwen. Dikke onzin
niet om 10 uur naar bed gaanquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:58 schreef xcachet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |