Ik heb dat gemor helemaal gemist. Vooral dat PD werd weggestuurd had ik zeker geadresseerd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja hoorMaar er was wat gemor. Logisch want dynamiek verandert als er nieuwe users komen. Maar daar een jaar later nog over doorzagen is sneu.
Voor F1 ook, voor botbreuken, schilderen, eten, tv, dieren etc etc ook!quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor Utopia is een speciaal forum. Hou het dan ook daar.
40+ / Zeikhoek #9quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vergeet CUL niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Voor F1 ook, voor botbreuken, schilderen, eten, tv, dieren etc etc ook!
Wat nu?
Dat geldt voor nagenoeg elk onderwerp. Het gaat er in een SC nou eenmaal over wat iemand bezighoudt. Dat kan betekenen dat jij dat dan even niet zo boeiend vindt. Da's dan even jammer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet hè.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aai over je bol.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:42 schreef Voxs het volgende:
hmm beter kan ik intomen en eigen chagrijn niet aan dit haken
Mijn ruzies online en in het echte leven duren nooit levenslang. Online noem ik het niet eens ruzie omdat ik er geen zwaarwegende emoties bij heb omdat ik diegene niet echt ken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb idd het idee dat ik niet makkelijk ruzie met jou zou krijgen. Daar ben ik natuurlijk ook helemaal niet op uit. Maar als ik het heb dan heb ik het ook.
Volgens mij is het inderdaad de bedoeling dat alle users overal op FoK! kunnen posten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:35 schreef Voxs het volgende:
Blergh, dat 'Het is onze chat en jullie zijn te gast en moeten respect tonen 'houdink-je' mag rap achterwege gelaten worden hoor!
Het is treurig en sneu.
Goede instelling, je bent hier niet alleen en zulke kwesties verpesten vaak de sfeer voor iedereen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:43 schreef Marsani het volgende:
[..]
Mijn ruzies online en in het echte leven duren nooit levenslang. Online noem ik het niet eens ruzie omdat ik er geen zwaarwegende emoties bij heb omdat ik diegene niet echt ken.
En verder weet ik niet wat er precies gebeurd is. Krijg ook wel eens een opmerking dat ik denk van: hmm, moet dat nu zo. Maar praat dan de volgende keer gewoon weer normaal met diegene.
Oh ik lees het! Wat goed en wat een mooi vooruitzicht!quote:
Beetje interessant lopen doen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga weer even verder met waar ik mee bezig was.
Dat is iets waar ik lang geleden al een opmerking over geplaatst heb. Waar je het over wil hebben boeit mij niet. Maar onderwerpen moeten geen vast issue worden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat geldt voor nagenoeg elk onderwerp. Het gaat er in een SC nou eenmaal over wat iemand bezighoudt. Dat kan betekenen dat jij dat dan even niet zo boeiend vindt. Da's dan even jammer.
Zoals jouw parkietquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik lang geleden al een opmerking over geplaatst heb. Waar je het over wil hebben boeit mij niet. Maar onderwerpen moeten geen vast issue worden.
Bezig'zequote:Op donderdag 21 februari 2019 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga weer even verder met waar ik mee bezig was.
Maar dat is met veel onderwerpen die hier gepost worden. Mij maakt het niet uit. Ik leer zo nog wel eens iets.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ik toch in aanmerking kom voor een niertransplantatie.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:43 schreef Voxs het volgende:
Oh gemist! Wat is het goede nieuws Disana?
Wat een klinkklare onzinquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik lang geleden al een opmerking over geplaatst heb. Waar je het over wil hebben boeit mij niet. Maar onderwerpen moeten geen vast issue worden.
Blij voor je.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ik toch in aanmerking kom voor een niertransplantatie.
Ja ik las het net terug! En antwoordde alquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Badeend die voor afwisseling en vernieuwing strijdt, het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het niet en ook nooit geweest, dus ik snap het gezeik niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We kunnen het over seks gaan hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat is het niet en ook nooit geweest, dus ik snap het gezeik niet.
Daarnaast bepalen alle users van de SC waar het over gaat, niet 1 of 2 users die een bepaald onderwerp niet interessant vinden.
Da's mooi Disanaquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Blij!quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:47 schreef Disana het volgende:
Ja, is goed nieuws. Bedankt iedereen voor de goede wensen
Wat een goed idee!quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We kunnen het over seks gaan hebben.
Maar dat is ook vaak met de raketten en planeten en dieren. Ook wel een vast onderwerp. F1 straks ook weer. Leuk juist. Zeker dingen over de ruimte vind ik zelf interessant, ik reageer er nooit op omdat ik er niets zinnigs over te melden heb.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, daar valt niets over te zeggen. Een andere Fokster hoefde maar 2,5 jaar te wachten. Ik dialyseer nu ook 2,5 jaar. Maar eerst moet mijn conditie beter worden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Da's mooi DisanaIk heb niet teruggelezen dus weet niet of er naar gevraagd is, maar heb je een idee over de termijn waarop dat zou kunnen gebeuren?
Ja ik want dan word ik depressief.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of zijn er mensen tegen?![]()
Godskolere wat lang nogquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, daar valt niets over te zeggen. Een andere Fokster hoefde maar 2,5 jaar te wachten. Ik dialyseer nu ook 2,5 jaar. Maar eerst moet mijn conditie beter worden.
Maar 2,5 jaar, ik vind dat nog best lang. Maar eerst maar eens je conditie verder verbeterenquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, daar valt niets over te zeggen. Een andere Fokster hoefde maar 2,5 jaar te wachten. Ik dialyseer nu ook 2,5 jaar. Maar eerst moet mijn conditie beter worden.
Ik heb zo'n fietsje onder de tafel staan, daar 'fiets' ik elke dag op. Maar hoe ze mijn conditie willen meten met zo'n slecht hart is me een raadsel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Godskolere wat lang nogNou ja, beter lang wachten dan dat het helemaal niet mogelijk is, dat dan weer wel. Hoop voor je dat je conditie snel verbetert in elk geval. Moet je daar dingen voor doen of laten?
Is ook langquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar 2,5 jaar, ik vind dat nog best lang. Maar eerst maar eens je conditie verder verbeteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |