Ik heb dat gemor helemaal gemist. Vooral dat PD werd weggestuurd had ik zeker geadresseerd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja hoorMaar er was wat gemor. Logisch want dynamiek verandert als er nieuwe users komen. Maar daar een jaar later nog over doorzagen is sneu.
Voor F1 ook, voor botbreuken, schilderen, eten, tv, dieren etc etc ook!quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor Utopia is een speciaal forum. Hou het dan ook daar.
40+ / Zeikhoek #9quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vergeet CUL niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Voor F1 ook, voor botbreuken, schilderen, eten, tv, dieren etc etc ook!
Wat nu?
Dat geldt voor nagenoeg elk onderwerp. Het gaat er in een SC nou eenmaal over wat iemand bezighoudt. Dat kan betekenen dat jij dat dan even niet zo boeiend vindt. Da's dan even jammer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet hč.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aai over je bol.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:42 schreef Voxs het volgende:
hmm beter kan ik intomen en eigen chagrijn niet aan dit haken
Mijn ruzies online en in het echte leven duren nooit levenslang. Online noem ik het niet eens ruzie omdat ik er geen zwaarwegende emoties bij heb omdat ik diegene niet echt ken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb idd het idee dat ik niet makkelijk ruzie met jou zou krijgen. Daar ben ik natuurlijk ook helemaal niet op uit. Maar als ik het heb dan heb ik het ook.
Volgens mij is het inderdaad de bedoeling dat alle users overal op FoK! kunnen posten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:35 schreef Voxs het volgende:
Blergh, dat 'Het is onze chat en jullie zijn te gast en moeten respect tonen 'houdink-je' mag rap achterwege gelaten worden hoor!
Het is treurig en sneu.
Goede instelling, je bent hier niet alleen en zulke kwesties verpesten vaak de sfeer voor iedereen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:43 schreef Marsani het volgende:
[..]
Mijn ruzies online en in het echte leven duren nooit levenslang. Online noem ik het niet eens ruzie omdat ik er geen zwaarwegende emoties bij heb omdat ik diegene niet echt ken.
En verder weet ik niet wat er precies gebeurd is. Krijg ook wel eens een opmerking dat ik denk van: hmm, moet dat nu zo. Maar praat dan de volgende keer gewoon weer normaal met diegene.
Oh ik lees het! Wat goed en wat een mooi vooruitzicht!quote:
Beetje interessant lopen doen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga weer even verder met waar ik mee bezig was.
Dat is iets waar ik lang geleden al een opmerking over geplaatst heb. Waar je het over wil hebben boeit mij niet. Maar onderwerpen moeten geen vast issue worden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat geldt voor nagenoeg elk onderwerp. Het gaat er in een SC nou eenmaal over wat iemand bezighoudt. Dat kan betekenen dat jij dat dan even niet zo boeiend vindt. Da's dan even jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |