Is zeker mooi nieuws, dank je.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is mooi nieuws Disana! Fijn om te horen.
Hmm niet echt denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Staat dat incident ergens beschreven in een recente post? Ik heb wat gekeken maar zie niets.
Dank je wel, eens kijken of het is te volgen want jullie spreken in raadselenquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm niet echt denk ikheel veel vage posts, dat wel!
Hier begon het, voor en na deze opmerking:
UTO / [UTO SC #2587] Happie Happie Heppie Hamburgervrijdag
en toen vanaf hier verder
40+ / [40+ SC #1432] Boem boem.
Gewoon mijn posts aanhouden ik heb namelijk gelijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank je wel, eens kijken of het is te volgen want jullie spreken in raadselen
Ik heb idd het idee dat ik niet makkelijk ruzie met jou zou krijgen. Daar ben ik natuurlijk ook helemaal niet op uit. Maar als ik het heb dan heb ik het ook.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik, ik ga het ook meer als wijze tip mee....
Whehe.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gewoon mijn posts aanhouden ik heb namelijk gelijk![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gewoon mijn posts aanhouden ik heb namelijk gelijk![]()
Dat dus!quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:35 schreef Voxs het volgende:
Blergh, dat 'Het is onze chat en jullie zijn te gast en moeten respect tonen 'houdink-je' mag rap achterwege gelaten worden hoor!
Het is treurig en sneu.
Amen!quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
En voor de rest: er bestaat niet zoiets als anciënniteit op FOK! waardoor je zou mogen bepalen waarover gesproken mag worden in een SC. In dit geval betekent dat dat je pech hebt gehad als je helemaal niets te maken wil hebben met reality soaps zoals Utopia. Er posten hier tegenwoordig nou eenmaal veel mensen die dat fenomeen wel leuk en interessant genoeg vinden om het daar met elkaar over te hebben. Het verbaast me dat mensen daar nog steeds mee bezig zijn.
Ik voelde me hier helemaal welkom toen we verhuisden. En nog steeds.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:35 schreef Voxs het volgende:
Blergh, dat 'Het is onze chat en jullie zijn te gast en moeten respect tonen 'houdink-je' mag rap achterwege gelaten worden hoor!
Het is treurig en sneu.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:35 schreef Voxs het volgende:
Het is treurig en sneu.
Nou dan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik voelde me hier helemaal welkom toen we verhuisden. En nog steeds.
Graag! Misschien dat ik daar een beetje wakker van wordt.quote:
Ja hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik voelde me hier helemaal welkom toen we verhuisden. En nog steeds.
Voor Utopia is een speciaal forum. Hou het dan ook daar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
En voor de rest: er bestaat niet zoiets als anciënniteit op FOK! waardoor je zou mogen bepalen waarover gesproken mag worden in een SC. In dit geval betekent dat dat je pech hebt gehad als je helemaal niets te maken wil hebben met reality soaps zoals Utopia. Er posten hier tegenwoordig nou eenmaal veel mensen die dat fenomeen wel leuk en interessant genoeg vinden om het daar met elkaar over te hebben. Het verbaast me dat mensen daar nog steeds mee bezig zijn.
Welleke heppie?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn we uitgenodigd of moeten we koekjes meebrengen
Ik heb net een soepie opquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Graag! Misschien dat ik daar een beetje wakker van wordt.
Kijk daar gaan we alweer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor Utopia is een speciaal forum. Hou het dan ook daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |