abonnement Unibet Coolblue
pi_185137310


SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


pi_185137324
Op zich wel een prima beslissing van Ajax/KNVB. De KNVB heeft niet voor niets aangegeven dat het de ploegen in Europa wil helpen. Vind het alleen raar dat ze zoiets pas een week van tevoren bekend gemaakt wordt, terwijl het programma al een poosje bekend is.
pi_185137356
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op zich wel een prima beslissing van Ajax/KNVB. De KNVB heeft niet voor niets aangegeven dat het de ploegen in Europa wil helpen. Vind het alleen raar dat ze zoiets pas een week van tevoren bekend gemaakt wordt, terwijl het programma al een poosje bekend is.
Wellicht had Ajax het pas aangevraagd omdat het "maar" 1-2 werd thuis tegen Real, als dat 0-4 was geweest hadden ze het niet hoeven aan te vragen.
Oh.
pi_185137384
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wellicht had Ajax het pas aangevraagd omdat het "maar" 1-2 werd thuis tegen Real, als dat 0-4 was geweest hadden ze het niet hoeven aan te vragen.
Dat is wel een goed punt ja.
pi_185137676
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:13 schreef Caland het volgende:
Waarom zou PSV er iets op tegen hebben?
Bij PSV zijn ze 'not amused' door de wijziging in het competitieschema. Een woordvoerder laat weten dat de Eindhovense club 'ernstige bezwaren' heeft en dat ook kenbaar heeft gemaakt bij de voetbalbond.

Volgens de woordvoerder zijn er aan het begin van het seizoen heldere afspraken gemaakt over een dag rust in de Europese campagne. Maar dat zou dan voor beide clubs moeten gelden. Dat nu eenzijdig is besloten om de wijziging door te voeren is een schending van die afspraken, aldus PSV.
pi_185137709
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Bij PSV zijn ze 'not amused' door de wijziging in het competitieschema. Een woordvoerder laat weten dat de Eindhovense club 'ernstige bezwaren' heeft en dat ook kenbaar heeft gemaakt bij de voetbalbond.

Volgens de woordvoerder zijn er aan het begin van het seizoen heldere afspraken gemaakt over een dag rust in de Europese campagne. Maar dat zou dan voor beide clubs moeten gelden. Dat nu eenzijdig is besloten om de wijziging door te voeren is een schending van die afspraken, aldus PSV.
sinds wanneer speelt psv Europees dan?
pi_185137718
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:17 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

sinds wanneer speelt psv Europees dan?
Dat weten ze nog niet in Eindhoven.
pi_185137844
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Bij PSV zijn ze 'not amused' door de wijziging in het competitieschema. Een woordvoerder laat weten dat de Eindhovense club 'ernstige bezwaren' heeft en dat ook kenbaar heeft gemaakt bij de voetbalbond.

Volgens de woordvoerder zijn er aan het begin van het seizoen heldere afspraken gemaakt over een dag rust in de Europese campagne. Maar dat zou dan voor beide clubs moeten gelden. Dat nu eenzijdig is besloten om de wijziging door te voeren is een schending van die afspraken, aldus PSV.
PSV kreeg toch ook eerder rust in de eerste seizoenshelft?

Dat ze het altijd laten lopen zodat ze na de winter volledig op de Eredivisie kunnen richten is hun probleem.
Oh.
pi_185137864
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

PSV kreeg toch ook eerder rust in de eerste seizoenshelft?

Dat ze het altijd laten lopen zodat ze na de winter volledig op de Eredivisie kunnen richten is hun probleem.
Ja, maar ze vinden dat omdat ze niet meer Europees spelen dat deze regels niet meer van toepassing zijn.
pi_185137880
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ja, maar ze vinden dat omdat ze niet meer Europees spelen dat deze regels niet meer van toepassing zijn.
En daarom zal het altijd een enorm kansloze club blijven die niemand serieus kan nemen.
Oh.
pi_185137883
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

PSV kreeg toch ook eerder rust in de eerste seizoenshelft?


Ajax ook. Maar dat waren dan ook de afspraken. Paar uur of een dag verzette. Wat nu gebeurt dus niet.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_185137924
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ajax ook. Maar dat waren dan ook de afspraken. Paar uur of een dag verzette. Wat nu gebeurt dus niet.
Nee de afspraak was dat de KNVB rekening gaat houden met de Europese wedstrijden, de wedstrijden voorafgaand aan de CL naar de zaterdag verplaatsen was altijd al zo. Nu is het juist iets nieuws.

Daarbij is er ook een legitieme reden in de coëfficientenstrijd waarbij één gelijkspelletje of overwinning al het verschil kan maken of de kampioen over twee seizoenen rechtstreeks de CL in mag, dus het is heel erg idioot dat PSV hierover loopt te mekkeren.
Oh.
  woensdag 20 februari 2019 @ 23:29:04 #13
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_185137929
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ajax ook. Maar dat waren dan ook de afspraken. Paar uur of een dag verzette. Wat nu gebeurt dus niet.
Maar wat is nou precies het nadeel voor PSV?
pi_185137965
Dat PEC klaagt ivm hun supporters snap ik nog wel, maar PSV :')

Het is niet alsof de wedstrijd 3 maanden wordt verplaatst :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_185137984
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:29 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Maar wat is nou precies het nadeel voor PSV?
Nu moeten ze winnen dat weekend.... Oh wacht :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_185138004
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:29 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Maar wat is nou precies het nadeel voor PSV?
Ze vinden dat omdat PSV het voordeel drie jaar terug niet kreeg dat het nu ook niet mag gebeuren.

Want stel je voor dat ze het wel aanpassen!
Oh.
pi_185138104
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee de afspraak was dat de KNVB rekening gaat houden met de Europese wedstrijden, de wedstrijden voorafgaand aan de CL naar de zaterdag verplaatsen was altijd al zo. Nu is het juist iets nieuws.

Daarbij is er ook een legitieme reden in de coëfficientenstrijd waarbij één gelijkspelletje of overwinning al het verschil kan maken of de kampioen over twee seizoenen rechtstreeks de CL in mag, dus het is heel erg idioot dat PSV hierover loopt te mekkeren.
quote:
,Deze verplaatsing is tegen alle gemaakte afspraken met de betrokkenen voor dit en zelfs voor volgend seizoen. Daarover is kort geleden nog met Ajax, Feyenoord, PSV, de KNVB en Fox Sports gesproken”,

,,Hangende de competitie worden ineens spelregels veranderd. We hebben samen afgesproken dat wedstrijden van Europees spelende teams soms een dag of een paar uur naar voren of achteren kunnen worden verschoven. Prima.
Wel dus.

quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:29 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Maar wat is nou precies het nadeel voor PSV?
Ik heb heel eerlijk gezegd geen idee makker.

Ik denk dat het PSV in dezen dan ook niet zozeer om Ajax gaat, maar om de handelswijze van de KNVB. Nu kan het wel en de volgende keer weer niet?

Ik zeg maar wat hoor.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_185138119
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

[..]

Wel dus.

[..]

Ik heb heel eerlijk gezegd geen idee makker.

Ik denk dat het PSV in dezen dan ook niet zozeer om Ajax gaat, maar om de handelswijze van de KNVB. Nu kan het wel en de volgende keer weer niet?

Ik zeg maar wat hoor.
Als PSV de volgende keer in zo'n situatie komt kunnen ze dit voorbeeld toch gebruiken.

Zal de KNVB echt wel aan meewerken dan hoor.
Oh.
pi_185138218
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En daarom zal het altijd een enorm kansloze club blijven die niemand serieus kan nemen.
Weet je dat heel zeker :D?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_185138225
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als PSV de volgende keer in zo'n situatie komt kunnen ze dit voorbeeld toch gebruiken.

Zal de KNVB echt wel aan meewerken dan hoor.
Dat is dan maar de vraag natuurlijk.

Wanneer de KNVB dit vanaf nu altijd zal doen is er niks aan de hand, imo. Maar ik betwijfel of dat zo het geval zal zijn. Wanneer wel wanneer niet?

Waarom mag PSV volgens jou wel dit voorbeeld gebruiken om het de volgende keer af te dwingen, maar nu niet het voorbeeld van ATM-PSV > PSV-Ajax? Omdat het nu Ajax goed uitkomt?

Daarnaast heb ik trouwens nog niemand van PSV dat voorbeeld van 2/3 jaar geleden zien gebruiken, hè.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_185138315
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dat is dan maar de vraag natuurlijk.

Wanneer de KNVB dit vanaf nu altijd zal doen is er niks aan de hand, imo. Maar ik betwijfel of dat zo het geval zal zijn. Wanneer wel wanneer niet?

Waarom mag PSV volgens jou wel dit voorbeeld gebruiken om het de volgende keer af te dwingen, maar nu niet het voorbeeld van ATM-PSV > PSV-Ajax? Omdat het nu Ajax goed uitkomt?

Daarnaast heb ik trouwens nog niemand van PSV dat voorbeeld van 2/3 jaar geleden zien gebruiken, hè.
Lijkt me prima als KNVB dit vanaf nu altijd doet. Meewerken met Nederlandse clubs en als PSV straks verder komt dan Ajax mogen ze ook wel wat gaan schuiven wat mij betreft.
pi_185138323
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Waarom mag PSV volgens jou wel dit voorbeeld gebruiken om het de volgende keer af te dwingen, maar nu niet het voorbeeld van ATM-PSV > PSV-Ajax? Omdat het nu Ajax goed uitkomt?

Omdat je dan nooit meer iets kan veranderen om hoe het vroeger fout ging (overigens een jaar later moest Ajax na een zware Europese uitwedstrijd meteen naar Eindhoven, dus toen ging het bij Ajaxkant minder goed). Op een gegeven moment moet je dan een keer een aanpassing doen.
Oh.
pi_185138356
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Lijkt me prima als KNVB dit vanaf nu altijd doet. Meewerken met Nederlandse clubs en als PSV straks verder komt dan Ajax mogen ze ook wel wat gaan schuiven wat mij betreft.
Wmb ook hoor. Maar daar moeten wel duidelijke en rechtlijnige afspraken over gemaakt worden natuurlijk. Niet zoals JR zegt, 'dan laat PSV ze dit voorbeeld zien en dan doen ze het vast wel.'
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_185138409
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Omdat je dan nooit meer iets kan veranderen om hoe het vroeger fout ging (overigens een jaar later moest Ajax na een zware Europese uitwedstrijd meteen naar Eindhoven, dus toen ging het bij Ajaxkant minder goed). Op een gegeven moment moet je dan een keer een aanpassing doen.
'Vroeger' was wel pas 2/3 jaar geleden. Daarna zijn er afspraken gemaakt om aanpassingen te doen. Om deze aanassingen nu opeens middennin het seizoen (en niet afgelopen zomer óf half december na de loting) aan te passen is wel krom natuurlijk.

Maar goed. Misschien pakt Toon dit moment ook juist aan, zodat de KNVB komende seizoenen ook niet anders meer gaat kunnen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_185138434
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

'Vroeger' was wel pas 2/3 jaar geleden. Daarna zijn er afspraken gemaakt om aanpassingen te doen. Om deze aanassingen nu opeens middennin het seizoen (en niet afgelopen zomer óf half december na de loting) aan te passen is wel krom natuurlijk.

Maar goed. Misschien pakt Toon dit moment ook juist aan, zodat de KNVB komende seizoenen ook niet anders meer gaat kunnen.
Daarom hebben ze het volgens mij ook gewoon afgewacht tot er nog enigszins uitzicht was op een aardig resultaat in Madrid.

Maar PSV kan toch altijd hierop teruggrijpen als ze in een zelfde situatie komen (is alleen de vraag of ze dat zelf willen, want Ajax kiest nu duidelijk voor meer rust voor Europees zodat het in de competitie wellicht nadeliger uitpakt).
Oh.
pi_185138475
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daarom hebben ze het volgens mij ook gewoon afgewacht tot er nog enigszins uitzicht was op een aardig resultaat in Madrid.

Maar PSV kan toch altijd hierop teruggrijpen als ze in een zelfde situatie komen (is alleen de vraag of ze dat zelf willen, want Ajax kiest nu duidelijk voor meer rust voor Europees zodat het in de competitie wellicht nadeliger uitpakt).
Zo makkelijk werkt het natuurlijk niet. Wellicht om de KNVB wat onder druk te zetten, maar de tegenstander zal er ook iets over te zeggen willen hebben. Daarom moet je gewoon afspraken hierover maken en je daaraan houden. Anders blijft het halfbakken beleid.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_185138497
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 00:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Zo makkelijk werkt het natuurlijk niet. Wellicht om de KNVB wat onder druk te zetten, maar de tegenstander zal er ook iets over te zeggen willen hebben. Daarom moet je gewoon afspraken hierover maken en je daaraan houden. Anders blijft het halfbakken beleid.
Blijkbaar mag je dit gewoon aanvragen bij de KNVB om ze met goede argumenten te overtuigen en probeert de bond mee te denken.
Oh.
pi_185138501
Voortaan maar gewoon net als La Liga pas 2 weken voor wedstrijd speelronde vaststellen :D
pi_185138531
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Blijkbaar mag je dit gewoon aanvragen bij de KNVB om ze met goede argumenten te overtuigen en probeert de bond mee te denken.
Ik vond de KNVB altijd vrij autistisch in dit soort zaken.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_185138553
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 00:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik vond de KNVB altijd vrij autistisch in dit soort zaken.
Ze hebben natuurlijk pas sinds eind 2017 deze invulling aan de directie, en vorig seizoen was het probleem er niet met Europese wedstrijden na de winterstop voor Ajax & PSV.

Alleen maar goed als ze er vanaf nu rekening mee gaan houden.
Oh.
pi_185138574
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze hebben natuurlijk pas sinds eind 2017 deze invulling aan de directie, en vorig seizoen was het probleem er niet met Europese wedstrijden na de winterstop voor Ajax & PSV.

Alleen maar goed als ze er vanaf nu rekening mee gaan houden.
Dat zal PSV ook vinden. Maar daar kun je niet zomaar blind op vertrouwen. Zo werkt het helaas niet.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_185138583
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 00:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dat zal PSV ook vinden. Maar daar kun je niet zomaar blind op vertrouwen. Zo werkt het helaas niet.
Het komt nu verder ook door een samenloop van omstandigheden omdat de week ervoor de halve finale beker is, zo ver komt PSV vaak niet eens :+ Als die wedstrijd er niet was geweest had Ajax het niet aangevraagd gok ik zo.
Oh.
pi_185138817
Ik zou eerder vinden dat Feyenoord meer reden tot klagen heeft dan PSV. Met in gedachten dat je het weekend daarop vrij bent kan je die wedstrijd toch met wat meer energie spelen.
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_185138828
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 00:52 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik zou eerder vinden dat Feyenoord meer reden tot klagen heeft dan PSV. Met in gedachten dat je het weekend daarop vrij bent kan je die wedstrijd toch met wat meer energie spelen.
Alleen PEC Zwolle heeft een legitieme reden tot klagen omdat hun hele schema daadwerkelijk in de war wordt gegooid.
Oh.
pi_185139223
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 00:52 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik zou eerder vinden dat Feyenoord meer reden tot klagen heeft dan PSV. Met in gedachten dat je het weekend daarop vrij bent kan je die wedstrijd toch met wat meer energie spelen.
Allemaal gejank. Enige die mag klagen is PEC.
AFCA!
  donderdag 21 februari 2019 @ 08:50:46 #36
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185140364
Vraag me toch ook af waarom die pot dan om half 7 wordt gespeeld op een doordeweekse dag en niet om half 9
pi_185140384
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 08:50 schreef Heeinz het volgende:
Vraag me toch ook af waarom die pot dan om half 7 wordt gespeeld op een doordeweekse dag en niet om half 9
Omdat je niet tegelijk met de CL mag voetballen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 21 februari 2019 @ 08:54:26 #38
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185140407
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 08:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Omdat je niet tegelijk met de CL mag voetballen.
in Frankrijk mag dat blijkbaar wel want PSG speelde om 21uur, was ook een inhaalwedstrijd
  donderdag 21 februari 2019 @ 08:55:49 #39
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185140420
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 08:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Omdat je niet tegelijk met de CL mag voetballen.
Ah :@
pi_185140623
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

PSV kreeg toch ook eerder rust in de eerste seizoenshelft?

Dat ze het altijd laten lopen zodat ze na de winter volledig op de Eredivisie kunnen richten is hun probleem.
De laatste overwintering in de CL voor dit seizoen was PSV. En die gingen niet kansloos ten onder in dat tweeluik.
pi_185140628
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 08:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

in Frankrijk mag dat blijkbaar wel want PSG speelde om 21uur, was ook een inhaalwedstrijd
Dat was een uitzondering omdat de wedstrijd al eerder verplaatst moest worden vanwege die rellende Fransozen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_185140660
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

Omdat je dan nooit meer iets kan veranderen om hoe het vroeger fout ging (overigens een jaar later moest Ajax na een zware Europese uitwedstrijd meteen naar Eindhoven, dus toen ging het bij Ajaxkant minder goed). Op een gegeven moment moet je dan een keer een aanpassing doen.
Het gaat erom dat de spelregels tijdens de competitie aangepast worden. Dat hoort gewoon niet.
  donderdag 21 februari 2019 @ 09:18:20 #43
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185140684
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat de spelregels tijdens de competitie aangepast worden. Dat hoort gewoon niet.
zijn toch geen spelregels
pi_185140695
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

zijn toch geen spelregels
Het is ook een uitdrukking. ;)
pi_185141038
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat de spelregels tijdens de competitie aangepast worden. Dat hoort gewoon niet.
Het zijn geen spelregels, het is een schema. Die worden wel vaker aangepast in een seizoen. Paar wedstrijden terug nog ipv op zondag werd het zaterdag ivm CL. Toen hoorde je ook niemand huilen.
  donderdag 21 februari 2019 @ 09:51:21 #46
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185141295
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:38 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Het zijn geen spelregels, het is een schema. Die worden wel vaker aangepast in een seizoen. Paar wedstrijden terug nog ipv op zondag werd het zaterdag ivm CL. Toen hoorde je ook niemand huilen.
Hij heeft het over de afspraken die gemaakt zijn om wedstrijden enkele uren of een dag te verplaatsen. Als dat inderdaad het enige is wat 'toegestaan' was dan is het ook vrij vreemd van de KNVB
pi_185141322
Vooropgesteld denk ik niet dat het een voor- of nadeel heeft voor Ajax, puur schematisch bekeken. Ajax heeft na de bekerwedstrijd meer tijd om zich voor te bereiden op een belangrijk CL-duel, wat ook van belang is voor PSV. Het gat met Oostenrijk is zeer klein en elk puntje is meegenomen voor directe plaatsing van de kampioen volgend seizoen.

Ik vind dus niet dat PSV echt recht van spreken heeft. Die moeten gewoon hun eigen potjes winnen en hopen dat Ajax Real verslaat. Dan heeft Ajax nog twee extra wedstrijden in het programma en heeft Nederland weer een paar puntjes erbij. Win-win.

Ik snap de woede van PEC wel. Vooral voor de supporters. Woensdagavond om 18.30 uur is eigenlijk belachelijk. Voor die uitsupporters is Ajax-uit (en Feyenoord-uit) het hoogtepunt van het seizoen, qua stadionbezoek.

Van mij had het allemaal niet gehoeven, al snap ik Ajax en de KNVB wel
  donderdag 21 februari 2019 @ 09:53:49 #48
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_185141349
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:52 schreef PicoMMP het volgende:
Voor die uitsupporters is Ajax-uit (en Feyenoord-uit) het hoogtepunt van het seizoen, qua stadionbezoek.
Ik hoor vaak andere verhalen.
pi_185141528
Als we dan tegen Real er ‘gewoon’ afgaan maar wel kampioen worden, dan wordt het pas lachen voor de lampies _O-
-nee-
  donderdag 21 februari 2019 @ 10:12:18 #50
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185141687
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:03 schreef Marsenal het volgende:
Als we dan tegen Real er ‘gewoon’ afgaan maar wel kampioen worden, dan wordt het pas lachen voor de lampies _O-
Als we kampioen worden lach ik ook wat af
pi_185142371
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:52 schreef PicoMMP het volgende:
Vooropgesteld denk ik niet dat het een voor- of nadeel heeft voor Ajax, puur schematisch bekeken. Ajax heeft na de bekerwedstrijd meer tijd om zich voor te bereiden op een belangrijk CL-duel, wat ook van belang is voor PSV. Het gat met Oostenrijk is zeer klein en elk puntje is meegenomen voor directe plaatsing van de kampioen volgend seizoen.

Ik vind dus niet dat PSV echt recht van spreken heeft. Die moeten gewoon hun eigen potjes winnen en hopen dat Ajax Real verslaat. Dan heeft Ajax nog twee extra wedstrijden in het programma en heeft Nederland weer een paar puntjes erbij. Win-win.

Ik snap de woede van PEC wel. Vooral voor de supporters. Woensdagavond om 18.30 uur is eigenlijk belachelijk. Voor die uitsupporters is Ajax-uit (en Feyenoord-uit) het hoogtepunt van het seizoen, qua stadionbezoek.

Van mij had het allemaal niet gehoeven, al snap ik Ajax en de KNVB wel
Bij PSV zijn ze pissig omdat er recent nog afspraken gemaakt zijn en dat die uitdrukkelijk pas voor volgend seizoen zouden gelden. En die afspraken worden nu geschonden.

Dus PSV heeft alle recht om daar iets van te vinden, aangezien ze partij zijn bij die afspraken.
pi_185142694
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bij PSV zijn ze pissig omdat er recent nog afspraken gemaakt zijn en dat die uitdrukkelijk pas voor volgend seizoen zouden gelden. En die afspraken worden nu geschonden.

Dus PSV heeft alle recht om daar iets van te vinden, aangezien ze partij zijn bij die afspraken.
Het is bij PSV maar net hoe de wind staat, dat is mijn punt.

quote:
PSV heeft bovendien eerder zelf ook een campagne gevoerd dat de KNVB meer rekening moet houden met de Nederlandse ploegen die nog actief zijn in Europees verband. Vooral toenmalig trainer Phillip Cocu sprak zich hier toen over uit.
Als PSV in deze situatie had gezeten had de KNVB het ook gedaan. Maar nu is het weer KNJB en competitievervalsing. Calimero's blijven Calimero's.
pi_185142896
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:52 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Het is bij PSV maar net hoe de wind staat, dat is mijn punt.

[..]

Als PSV in deze situatie had gezeten had de KNVB het ook gedaan. Maar nu is het weer KNJB en competitievervalsing. Calimero's blijven Calimero's.
Nee, toen PSV in die situatie zat vond de KNVB het geen goed idee.

Uiteindelijk heeft dat geleid tot afspraken. En die hoor je na te komen.

Probeer eens even neutraal naar de situatie te kijken. Want jouw post is zo gewoon een calimeropost.
  donderdag 21 februari 2019 @ 11:32:12 #54
80382 manny
30 is best veel
pi_185143622
Ajax en PEC gaat het toch over.

Waar de rest zich al weer druk over loopt te maken.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 21 februari 2019 @ 11:39:58 #55
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_185143835
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 08:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

in Frankrijk mag dat blijkbaar wel want PSG speelde om 21uur, was ook een inhaalwedstrijd
Voor de competities die wel lid zijn, gelden de afspraken die zijn gemaakt met de UEFA. In de overeenkomst staat dat nationale wedstrijden alleen in geval van overmacht verplaatst mogen worden naar een Champions League-datum. Onder overmacht vallen zaken als weersomstandigheden, stakingen, problemen met het stadion, een besluit van de overheid, deelname aan het club-WK van FIFA of een verplaatsing van UEFA zelf waardoor een Europese wedstrijd gelijktijdig valt met het nationale programma.
  donderdag 21 februari 2019 @ 11:43:11 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185143917
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 11:39 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Voor de competities die wel lid zijn, gelden de afspraken die zijn gemaakt met de UEFA. In de overeenkomst staat dat nationale wedstrijden alleen in geval van overmacht verplaatst mogen worden naar een Champions League-datum. Onder overmacht vallen zaken als weersomstandigheden, stakingen, problemen met het stadion, een besluit van de overheid, deelname aan het club-WK van FIFA of een verplaatsing van UEFA zelf waardoor een Europese wedstrijd gelijktijdig valt met het nationale programma.
OK, duidelijk :)
pi_185162699
quote:
Ajax richt pijlen op Fosu-Mensah
Door MIKE VERWEIJ & ROBIN JONGMANS

AMSTERDAM - Als Matthijs de Ligt bij Ajax vertrekt, ziet directeur spelersbeleid Marc Overmars in Timothy Fosu-Mensah een kandidaat als zijn opvolger.

De Manchester United-huurling van Fulham doorliep de Amsterdamse jeugdopleiding, heeft bij de Mancunians nog maar een contract voor ruim één jaar (medio 2020) en speelde al drie wedstrijden in het Nederlands elftal. In gesprekken tussen Overmars en Fosu-Mensah’s zaakwaarnemer Mo Sinouh van de Stellar Group werd de interesse al officieus kenbaar gemaakt.

Flirt
De afgelopen periode flirtte de Amsterdammer meermaals met zijn oude club. Voorafgaand aan de voor Ajax desastreus verlopen Klassieker (6-2 nederlaag) plaatste hij bijvoorbeeld de drie Amsterdamse Andreaskruizen op zijn Twitteraccount. Op vragen van fans of hij niet zou willen terugkeren naar Ajax antwoordde hij: ’Wie weet’.

De belangstelling voor Fosu-Mensah is logisch, omdat De Ligt wordt begeerd door Europese topclubs en de spoeling achter de Ajax-aanvoerder dun is. Joël Veltman is terug na zijn kruisbandblessure, maar heeft wedstrijdritme nodig en lijkt na dit seizoen ook aan te sturen op een transfer. Perr Schuurs kan de laatste stap maar niet zetten en de Argentijnse winteraanwinst Lisandro Magallan heeft – zo bewees Feyenoord-Ajax – ook nog aanpassingstijd nodig.
Bron
Oh.
pi_185162773
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bron
Nee.

Jij gaat weg, dan blijf je ook weg.
pi_185162869
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 01:09 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Nee.

Jij gaat weg, dan blijf je ook weg.
Bepaal jij niet.
Oh.
pi_185162884
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bepaal jij niet.
Ik vind dat 'ie weg moet blijven. Jij moest zo nodig naar Manchester United en daar mislukken, dan zuip je de gifbeker maar leeg ook.
pi_185162888
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 01:21 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Ik vind dat 'ie weg moet blijven. Jij moest zo nodig naar Manchester United en daar mislukken, dan zuip je de gifbeker maar leeg ook.
Ik vraag mij af of hij goed genoeg is voor de basis van Ajax.
Oh.
pi_185162895
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of hij goed genoeg is voor de basis van Ajax.
Het is toch een back van huis uit?
pi_185162908
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 01:22 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Het is toch een back van huis uit?
Dat klopt, maar kan ook als centrale verdediger en defensieve middenvelder uit de voeten blijkbaar.
Oh.
pi_185162912
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar kan ook als centrale verdediger en defensieve middenvelder uit de voeten blijkbaar.
Een soort Manolev dus.
pi_185162927
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 01:25 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Een soort Manolev dus.
Oh.
pi_185162933
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tegen welke club is dit?

Ik gok op Cluj-uit.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 08:14:53 #67
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_185164115
quote:
'Ajax legt Doan (20) en Pierie (18) in de watten rond kraker tegen Real Madrid'

Ajax heeft Ritsu Doan en Kik Pierie uitgenodigd voor een 'snuffelstage'. Dat schrijft De Telegraaf vrijdag. De Japanner van FC Groningen en verdediger van sc Heerenveen werden vorige week uitgenodigd voor de Champions League-wedstrijd tegen Real Madrid.

Ajax schaakt door de verwachte leegloop - na Frenkie de Jong lopen waarschijnlijk nog zeker vijf à zes Ajacieden de deur uit in de zomer - op meerdere borden. Doan (20) en Pierie (18) staan op het lijstje in Amsterdam. De twee verbleven voorafgaand aan Ajax - Real Madrid in het Okura Hotel, waar de selectie van De Koninklijke overnachtte, en werden met kaarten voor de kraker in de achtste finale van de Champions League in de watten gelegd.

Doan zou er op het laatste moment voor hebben gekozen om Ajax - Real Madrid niet in de Johan Cruijff Arena, maar in het Okura Hotel te bekijken. Pierie was er wel, maar legde zijn bezoek uit als een uitje met zijn vriendin. De Telegraaf houdt rekening met een leugentje om bestwil van de Heerenveen-verdediger. Voor Doan was het overigens de tweede keer dat hij door Ajax werd uitgenodigd voor een Champions League-wedstrijd. Eerder was dat het geval tegen Bayern München.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_185164123
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar kan ook als centrale verdediger en defensieve middenvelder uit de voeten blijkbaar.
Oorspronkelijk een CVM verdedigende middenvelder en zeker geen back. Mag komen prima speler.
pi_185164176
Geen Fosu Mensah aub. Niet doen.

Bedankt
pi_185164205
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:22 schreef LorneMalvo het volgende:
Geen Fosu Mensah aub. Niet doen.

Bedankt
Niks mis mee. Jongen kan goed voetballen en dat heeft die ook al wel laten zien. Hopelijk geven ze Schuurs ook wat kansen, aangezien die wel wat kan (zie zijn Fortuna tijd).
pi_185164256
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Niks mis mee. Jongen kan goed voetballen en dat heeft die ook al wel laten zien. Hopelijk geven ze Schuurs ook wat kansen, aangezien die wel wat kan (zie zijn Fortuna tijd).
Europees doorontwikkelen doe je niet met bankzitters (bijna tribunezitters) van Fulham. Waarschijnlijk nog een dure knakker ook. Ik zie geen enkel voordeel.

Kennelijk is er te weinig vertrouwen in Schuurs. Jammer inderdaad
pi_185164260
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:29 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Europees doorontwikkelen doe je niet met bankzitters (bijna tribunezitters) van Fulham. Waarschijnlijk nog een dure knakker ook. Ik zie geen enkel voordeel.

Kennelijk is er te weinig vertrouwen in Schuurs. Jammer inderdaad
Vind het bijzonder dat ze weinig vertrouwen in Schuurs hebben als ze hem niet opstellen :')
pi_185164283
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:29 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Vind het bijzonder dat ze weinig vertrouwen in Schuurs hebben als ze hem niet opstellen :')
Ze zullen wel wat zien op de training wat niet bevalt
pi_185164292
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:31 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Ze zullen wel wat zien op de training wat niet bevalt
Ja vind ik niet zo rullevant. Er zijn spelers genoeg die het enkel en alleen in wedstrijden laten zien en zelden bij het 2de of op trainingen.
pi_185164333
Overigens was Ajax vrij traag bij Fosu-Mensah hoor. Het is niet volledig aan die jongen te wijten hoor.

Wat mij betreft is hij van harte welkom. Prima talentje, kan hier mooi jaar of 2 basisplaats krijgen
pi_185164336
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens was Ajax vrij traag bij Fosu-Mensah hoor. Het is niet volledig aan die jongen te wijten hoor.

Wat mij betreft is hij van harte welkom. Prima talentje, kan hier mooi jaar of 2 basisplaats krijgen
Als CVM is het echt een beest. Back niet zon fan van.
pi_185164351
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:37 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Als CVM is het echt een beest. Back niet zon fan van.
Denk dat hij ook wel CV kan spelen. Schuurs is er nog niet klaar voor.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 08:43:41 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185164397
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens was Ajax vrij traag bij Fosu-Mensah hoor. Het is niet volledig aan die jongen te wijten hoor.

Wat mij betreft is hij van harte welkom. Prima talentje, kan hier mooi jaar of 2 basisplaats krijgen
maar die komt niet voor weinig, krijg je natuurlijk wel een vreemde verhouding qua salaris met de rest die via de jeugd is doorgebroken
pi_185164451
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar die komt niet voor weinig, krijg je natuurlijk wel een vreemde verhouding qua salaris met de rest die via de jeugd is doorgebroken
Dat is een goed punt. Wellicht dat hij in zichzelf wil investeren en genoegen neemt met wat minder. Ik denk niet dat hij in categorie Tadic, Ziyech of Blind komt. Als dat wel zo is krijg je inderdaad scheve gezichten vrees ik
pi_185164467
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar die komt niet voor weinig, krijg je natuurlijk wel een vreemde verhouding qua salaris met de rest die via de jeugd is doorgebroken
Nog maar weer eens een voorbeeld dat het vaak loont om vroeg te verkassen naar Engelse jeugdopleiding.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 22 februari 2019 @ 08:52:04 #81
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185164484
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Nog maar weer eens een voorbeeld dat het vaak loont om vroeg te verkassen naar Engelse jeugdopleiding.
ook dat ja, dus dat kunnen ze beter vermijden
  vrijdag 22 februari 2019 @ 08:53:53 #82
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_185164502
lijkt mij moeilijk om Fosuh terug te halen

dan laat je dus aan je jeugd zien dat het loont om eerst voor het geld te gaan.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_185164560
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:53 schreef mokkiemok het volgende:
lijkt mij moeilijk om Fosuh terug te halen

dan laat je dus aan je jeugd zien dat het loont om eerst voor het geld te gaan.
Eens.

Niet aan beginnen.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 09:19:38 #84
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_185164822
Fosu-mensah kan er geen kut van. Ik kijk zoveel wedstrijden van Fulham live (vnv West-Ham uit) en daar wordt hij op de bank gehouden door Christie wat verreweg de slechtste back van heel de premier league is. Laatst was Christie geblesseerd en dan nog werd er geschoven met de verdediging zodat Odoi (CV) rb stond. Dus als je al bij Fulham amper aan spelen komt heb je bij Ajax helemaal niets te zoeken. Fulham wilde hem ook terugsturen naar Utd deze winter zodat ze een andere PL speler (Cahill) konden huren want in Engeland zit een max aan huurspelers van clubs in de PL.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
  vrijdag 22 februari 2019 @ 09:25:53 #85
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_185164926
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 09:19 schreef mabo11 het volgende:
Fosu-mensah kan er geen kut van. Ik kijk zoveel wedstrijden van Fulham live (vnv West-Ham uit) en daar wordt hij op de bank gehouden door Christie wat verreweg de slechtste back van heel de premier league is. Laatst was Christie geblesseerd en dan nog werd er geschoven met de verdediging zodat Odoi (CV) rb stond. Dus als je al bij Fulham amper aan spelen komt heb je bij Ajax helemaal niets te zoeken. Fulham wilde hem ook terugsturen naar Utd deze winter zodat ze een andere PL speler (Cahill) konden huren want in Engeland zit een max aan huurspelers van clubs in de PL.
ik heb nog eens een christie aangeduwd, geen slechte back hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 22-02-2019 09:34:04 ]
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_185165258
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:14 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

STENGS. KOMT. NIET.
pi_185165513
Fosuh kan er geen kut van.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_185165577
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 09:19 schreef mabo11 het volgende:
Fosu-mensah kan er geen kut van. Ik kijk zoveel wedstrijden van Fulham live (vnv West-Ham uit) en daar wordt hij op de bank gehouden door Christie wat verreweg de slechtste back van heel de premier league is. Laatst was Christie geblesseerd en dan nog werd er geschoven met de verdediging zodat Odoi (CV) rb stond. Dus als je al bij Fulham amper aan spelen komt heb je bij Ajax helemaal niets te zoeken. Fulham wilde hem ook terugsturen naar Utd deze winter zodat ze een andere PL speler (Cahill) konden huren want in Engeland zit een max aan huurspelers van clubs in de PL.
Logisch want Fosu is ook geen back Hans :') Zelfde als dat je Dolberg in de verdediging zet en dan constateert dat hij het niet goed doet :')
pi_185165632
Word er niet erg enthousiast van. Bij die reacties op het forum van Manchester krijg je een beetje het idee dat het een type Kristensen is. En vertrokken jeugdspelers weer een kans geven is meer iets voor PSV.
pi_185165676
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 10:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Word er niet erg enthousiast van. Bij die reacties op het forum van Manchester krijg je een beetje het idee dat het een type Kristensen is. En vertrokken jeugdspelers weer een kans geven is meer iets voor PSV.
Het is geen back nogmaals dus logisch dat men dat constateert.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 10:22:42 #91
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_185165859
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 10:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Logisch want Fosu is ook geen back Hans :') Zelfde als dat je Dolberg in de verdediging zet en dan constateert dat hij het niet goed doet :')
Als je hem centraal zet dan wordt het een groot foutenfestival omdat hij erg vaak ligt te slapen. Vaak bij corners zijn man kwijt in de beperkte wedstrijden die hij speelt. En als het zo'n geweldige CV is dan speelde hij die armzalige CV's (Lemarchand en Odoi) er wel uit. Sinds Ranieri is gekomen spelen ze vaak met 5 verdedigers en zelfs dan speelt hij nooit. Enige positie waar hij goed uit zijn voeten kan is centraal in de as op de bank. Lazio wilde hem trouwens ook als rb huren, dus in Engeland staat hij wel te boek als rb, zie de voorgaande avonturen bij ManU en Crystal Palace. Waar zie jij hem dan spelen? Centraal is het een Riedewald 2.0 en dat niveau zijn we nu wel gepasseerd.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_185165866
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 10:22 schreef mabo11 het volgende:

[..]

Als je hem centraal zet dan wordt het een groot foutenfestival omdat hij erg vaak ligt te slapen. Vaak bij corners zijn man kwijt in de beperkte wedstrijden die hij speelt. En als het zo'n geweldige CV is dan speelde hij die armzalige CV's (Lemarchand en Odoi) er wel uit. Sinds Ranieri is gekomen spelen ze vaak met 5 verdedigers en zelfs dan speelt hij nooit. Enige positie waar hij goed uit zijn voeten kan is centraal in de as op de bank. Lazio wilde hem trouwens ook als rb huren, dus in Engeland staat hij wel te boek als rb, zie de voorgaande avonturen bij ManU en Crystal Palace. Waar zie jij hem dan spelen?
Het is een CVM.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 10:25:32 #93
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_185165916
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 10:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het is een CVM.
Daar is ie te traag en te log voor als ik zijn balbehandeling zie. Vaak erg druistig als ik hem zie spelen.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_185165928
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 10:25 schreef mabo11 het volgende:

[..]

Daar is ie te traag en te log voor als ik zijn balbehandeling zie. Vaak erg druistig als ik hem zie spelen.
Heeft bij Ajax een hele sterke indruk gemaakt op die positie. Ook bij United deed hij het op die positie niet slecht.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 10:59:55 #95
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_185166648
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 10:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Heeft bij Ajax een hele sterke indruk gemaakt op die positie. Ook bij United deed hij het op die positie niet slecht.
Poepon maakte ook een goede indruk in de jeugd, die ook maar terug halen?
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_185166667
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 10:59 schreef mabo11 het volgende:

[..]

Poepon maakte ook een goede indruk in de jeugd, die ook maar terug halen?
De Boer ook, haalde we ook terug GENOT
pi_185166673
SMS POEP ON HAHAHAHAHAWHAWHAA!!!1111
  vrijdag 22 februari 2019 @ 11:01:25 #98
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_185166690
Ik word nog niet echt vrolijk van die namen. Kik Pierie, man man man.
pi_185166837
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word nog niet echt vrolijk van die namen. Kik Pierie, man man man.
Ik vind het wel een vrolijke naam hoor.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 11:10:49 #100
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_185166915
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word nog niet echt vrolijk van die namen. Kik Pierie, man man man.
pierie en stengs, in mijn ogen de enige die Ajax zou kunnen halen uit de eredivisie.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_185166981
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 10:59 schreef mabo11 het volgende:

[..]

Poepon maakte ook een goede indruk in de jeugd, die ook maar terug halen?
Wel mooi dat hij in 2011 bij De Graafschap keihard liep te juichen toen Ajax kampioen werd _O_
  vrijdag 22 februari 2019 @ 11:14:49 #102
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_185166995
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:10 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

pierie en stengs, in mijn ogen de enige die Ajax zou kunnen halen uit de eredivisie.
Pierie voegt echt niks toe.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 11:17:38 #103
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_185167049
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:14 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Pierie voegt echt niks toe.
Die laatste goal van PSV tegen Heerenveen ... Enorm zwakke verdediger die nog heel veel moet leren .
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 22 februari 2019 @ 11:24:29 #104
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_185167198
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:17 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Die laatste goal van PSV tegen Heerenveen ... Enorm zwakke verdediger die nog heel veel moet leren .
heb ook genoeg wedstrijden van hem gezien waarin hij een sterke indruk maakte.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 11:27:49 #105
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_185167263
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:24 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

heb ook genoeg wedstrijden van hem gezien waarin hij een sterke indruk maakte.
Het opbouwende gedeelte dan ? Want dat kan die wel goed
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 22 februari 2019 @ 11:34:38 #106
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_185167402
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:27 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Het opbouwende gedeelte dan ? Want dat kan die wel goed
pierie en schuurs zijn in mijn ogen momenteel de enige jonge verdedigende talenten.
dus daar kan je als ajax zijnde op anticiperen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_185167780
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:38 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Denk dat hij ook wel CV kan spelen. Schuurs is er nog niet klaar voor.
Als je daar wilt blijven spelen met Blind moet er wel een zekerheidje naast staan hoor. Niet een Fosu-Mensah waarbij het afwachten is of een Magallan die er (ok, enkel en alleen op basis van Feyenoord) helemaal niets van kan.
pi_185167890
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:34 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

pierie en schuurs zijn in mijn ogen momenteel de enige jonge verdedigende talenten.
dus daar kan je als ajax zijnde op anticiperen.
Ik snap best dat Ajax min of meer Bayern wil kopiëren door de betere spelers uit eigen competitie op te willen halen. Maar of Pierie (en Doan) goed genoeg is weet ik niet.

Hij is pas 18, maar zo vaak als hij goede wedstrijden speelt, speelt hij ook hele matige. En zoals al aangehaald werd, bij de 2-2 van PSV ging het dan wel erg gemakkelijk.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 11:54:33 #109
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185167898
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:49 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als je daar wilt blijven spelen met Blind moet er wel een zekerheidje naast staan hoor. Niet een Fosu-Mensah waarbij het afwachten is of een Magallan die er (ok, enkel en alleen op basis van Feyenoord) helemaal niets van kan.
Dat klopt. Maar ja, De Ligt vervang je ook niet zomaar. Ik zou wel liever Blind doorschuiven dan Van de Beek een linie laten zakken. Van de Beek is helemaal geen spelverdeler.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 11:57:50 #110
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185167971
Pierie en Doan is ook allemaal niet goed genoeg joh.

We maken volgend seizoen wel een sprong achteruit in kwaliteit (tenzij deze spelers vooral komen voor de breedte :') )
Oh.
pi_185168021
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar ja, De Ligt vervang je ook niet zomaar. Ik zou wel liever Blind doorschuiven dan Van de Beek een linie laten zakken. Van de Beek is helemaal geen spelverdeler.
Blind is niet beter dan Schöne (Van de Beek kan dat inderdaad niet). Op die positie mag er ook best wat bij. Bovendien lijkt Ten Hag Blind vooral als CV te zien gezien de plek op de bank van Wöber en het geschuif als anderen afwezig zijn.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:00:58 #112
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_185168027
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pierie en Doan is ook allemaal niet goed genoeg joh.

We maken volgend seizoen wel een sprong achteruit in kwaliteit (tenzij deze spelers vooral komen voor de breedte :') )
kopen en nog een jaartje stallen. ik hoop toch dat Overmars niet per seizoen kijkt wat er nodig is, maar ook op de langere termijn spelers haalt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:03:10 #113
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_185168076
Gewoon de Bayern-tactiek hanteren met spelers warm maken, contract laten uitdienen en dan gratis ophalen. Die Pierie heeft nog een jaarcontract en kan beter nog een jaar daar spelen dan in de kkd zoals Schuurs.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:03:28 #114
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185168081
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:00 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

kopen en nog een jaartje stallen. ik hoop toch dat Overmars niet per seizoen kijkt wat er nodig is, maar ook op de langere termijn spelers haalt.
Muah dat hoeft van mij niet zo, tenzij je echt overtuigd bent en dat de enige manier is om iemand te halen. Maar niet fors betalen voor een speler, en dan blijkt dat hij zijn ontwikkeling daar niet kan doorzetten.
Oh.
pi_185168112
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:10 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

pierie en stengs, in mijn ogen de enige die Ajax zou kunnen halen uit de eredivisie.
Pierie :')

Stengs en Doan en dan met name die eerste.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:05:13 #116
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185168121
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:03 schreef mabo11 het volgende:
Gewoon de Bayern-tactiek hanteren met spelers warm maken, contract laten uitdienen en dan gratis ophalen. Die Pierie heeft nog een jaarcontract en kan beter nog een jaar daar spelen dan in de kkd zoals Schuurs.
Wel beetje sneue tactiek imho
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 22 februari 2019 @ 12:09:36 #117
186611 Haags
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:10:41 #118
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_185168237
quote:
zullen de spelers van Ajax echt wakker van liggen.
wat een niveau, mijn hemel..... peuk in de bek, blik bier in de hand, kansloos.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:12:04 #119
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185168265
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:05 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wel beetje sneue tactiek imho
Vooral omdat je de andere clubs dan niet echt helpt om op niveau te blijven.
Oh.
pi_185168303
quote:
Nooit begrepen waarom mensen een voetbalspelletje zo serieus nemen. Triest volk.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:14:20 #121
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_185168316
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:13 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Nooit begrepen waarom mensen een voetbalspelletje zo serieus nemen. Triest volk.
als dit het enige in je leven is, is het moeilijk om te zien wat er nog meer is.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:23:49 #123
470661 maxi-mus
are you not entertained?
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:31:10 #124
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_185168613
Eckte helden.

We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:50:54 #125
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185168970
Dat JHK moet toch wel de meest treurige leus zijn van voetbalsupporters ooit.
Oh.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:58:32 #126
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185169100
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:05 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wel beetje sneue tactiek imho
Waarom?
Laffe huichelaar
pi_185169312
quote:
Boefjes. Worden straks opgepakt en dan is het weer huilen zeker?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_185169364
Gino ♥
pi_185169403
En in Geuzenveld en betondorp lol.
Gino ♥
pi_185170568
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat JHK moet toch wel de meest treurige leus zijn van voetbalsupporters ooit.
caland schijnt het grappig te vinden
  vrijdag 22 februari 2019 @ 13:53:00 #131
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_185170591
John Het Kanon _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 22 februari 2019 @ 13:53:24 #132
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185170605
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:52 schreef Adames het volgende:

[..]

caland schijnt het grappig te vinden
Die lacht zich ook te pletter om 'Nouri worden'.
Oh.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 13:54:01 #133
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_185170619
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die lacht zich ook te pletter om 'Nouri worden'.
'Nouri worden' ?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_185170823
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:54 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

'Nouri worden' ?
Ja dat is een ding onder IQloze havenarbeiders.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 22 februari 2019 @ 14:03:25 #135
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185170863
quote:
Ajax krijgt geen straf voor de rellen in Athene voor en tijdens de groepswedstrijd in de Champions League tegen AEK. De UEFA heeft de aanklachten tegen de Amsterdamse club laten vallen. AEK werd wel zwaar bestraft voor het wangedrag van de supporters.

Griekse fans bestookten de aanhangers van Ajax in het uitvak met vuurwerk. Ze gooiden zelfs een molotovcocktail richting de 1200 supporters uit Amsterdam. De mobiele eenheid in het stadion greep nauwelijks in.

AEK moet de komende twee thuiswedstrijden in Europees verband zonder publiek spelen en een boete van 80.000 euro betalen. Als het in de komende twee seizoenen nog eens misgaat, dan wordt de Griekse kampioen van 2018 zelfs voor een jaar uitgesloten van Europees voetbal.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 14:36:57 #136
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_185171676
quote:
Hebben die gasten LinkedIn? Wil graag ze even aan mijn netwerk toevoegen zodat ik de volgende keer met ze mee kan.
Makkelijk tweede.
pi_185171752
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat JHK moet toch wel de meest treurige leus zijn van voetbalsupporters ooit.
Ik moet zeggen dat ik tot vandaag daar nog nooit van gehoord had.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 14:43:45 #138
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_185171847
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 14:40 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik tot vandaag daar nog nooit van gehoord had.
Ik weet dat het destijds een dingetje was bij Vitesse uit rondom het overleden van Johan Cruijff.
Toen beweerden de Vitesse supporters dat het stond voor Jeugd Harde Kern of iets dergelijks. :')
Ajacied.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 14:47:50 #139
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_185171934
Wat een merkwaardig statement is dat ook "Joden Hebben Kanker", ja, en? Er zijn joden die lijden aan een ernstige ziekte? Ofzo? Nou bedankt voor de informatie.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_185172049
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat JHK moet toch wel de meest treurige leus zijn van voetbalsupporters ooit.
Ach, ook wel typisch dat ze 'de dokwerker' besmeuren. En vervolgens in de rechtbank vertellen dat ze écht niks tegen échte Joden hebben, maar tegen 'Ajax-Joden'. Is toch een grapje moet toch kenne!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  vrijdag 22 februari 2019 @ 15:22:17 #141
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_185172896
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 14:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja dat is een ding onder IQloze havenarbeiders.
dat snap ik, maar wat houd het in.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 15:24:06 #142
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_185172927
een club als ado zou deze figuren ook gewoon een levenslange ban moeten geven.

of iets van een landelijke ban opzetten.
meldplicht erbij ofzo.

ja dit is puur onderbuik
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 15:30:21 #143
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_185173049
kan iemand mij vertellen waarom psv ontevreden is dat de wedstrijd tegen pec verschoven is?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_185173071
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:30 schreef mokkiemok het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom psv ontevreden is dat de wedstrijd tegen pec verschoven is?
Omdat het calimero's zijn :r
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_185173075
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:30 schreef mokkiemok het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom psv ontevreden is dat de wedstrijd tegen pec verschoven is?
Kleinere kans op puntverlies
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 22 februari 2019 @ 15:33:48 #146
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_185173116
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kleinere kans op puntverlies
er zitten nu toch juist 3 wedstrijden veel dichter op elkaar?
lijkt mij juist een grotere kans op puntverlies.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 15:37:24 #147
80382 manny
30 is best veel
pi_185173198
quote:
Hakenkruizen schilderen en beelden van verzetshelden besmeuren. Dat is wel "lol" inderdaad.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_185173751
quote:
Toch wel één van de meest zielige supportersgroepen van Nederland. Midden Noord had vroeger een beruchte naam maar de laatste 10 jaar totaal geen actie gezien.

Vingerverfkneusjes.
AFCA!
  vrijdag 22 februari 2019 @ 16:08:31 #149
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185173772
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:37 schreef manny het volgende:

[..]

Hakenkruizen schilderen en beelden van verzetshelden besmeuren. Dat is wel "lol" inderdaad.
Nou ja als ik die kanslozen bezig zie moet ik ook altijd een beetje meewarig hoofdschuddend glimlachen
Laffe huichelaar
pi_185175413
quote:
Pleuristokkie ben je als je dit grappig vindt :')
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 17:45:10 #151
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_185175679
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:30 schreef mokkiemok het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom psv ontevreden is dat de wedstrijd tegen pec verschoven is?
Zijn gewoon een stelletje zielige huilies.
What can change the nature of a man?
pi_185176794
Fosu-Mensah als opvolger van de Ligt, ik zou het een goede zet vinden als we Jantje ook terug konden halen. Vertonghen - Fosu-Mensah met Blind als 6 ervoor lijkt me heel lekker.

Magallan - Fosu-Mensah lijkt me daarentegen te risicovol.
pi_185176821
Daarom is het zo gek dat Wöber verkocht is. Die kon prima met Magallan of Fosu-Mensah volgend seizoen centraal met Blind op 6.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 19:49:48 #154
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_185178061
Fosu-Mensah op de tribune vnv.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
  vrijdag 22 februari 2019 @ 20:08:58 #155
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185178543
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 18:42 schreef Platinumgoat het volgende:
Fosu-Mensah als opvolger van de Ligt, ik zou het een goede zet vinden als we Jantje ook terug konden halen. Vertonghen - Fosu-Mensah met Blind als 6 ervoor lijkt me heel lekker.

Magallan - Fosu-Mensah lijkt me daarentegen te risicovol.
Het wordt wel tijd dat Blind niet meer wordt misbruikt als CV ja
pi_185182568
Wat vind je dan zijn beste positie?
pi_185185601
Zondag weer een zakelijke 2-2.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 23:54:40 #158
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185185641
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 23:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zondag weer een zakelijke 2-2.
:')
Oh.
  zaterdag 23 februari 2019 @ 00:55:38 #159
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185186605
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 22:00 schreef RexTremenday het volgende:
Wat vind je dan zijn beste positie?
Verdedigende middenvelder
  zaterdag 23 februari 2019 @ 08:19:11 #160
80382 manny
30 is best veel
pi_185187876
gewoon winnen zondag
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_185187886
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 18:42 schreef Platinumgoat het volgende:
Fosu-Mensah als opvolger van de Ligt, ik zou het een goede zet vinden als we Jantje ook terug konden halen. Vertonghen - Fosu-Mensah met Blind als 6 ervoor lijkt me heel lekker.

Magallan - Fosu-Mensah lijkt me daarentegen te risicovol.
Waarom zou vertonghen nu al terugkeren
pi_185187897
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 08:22 schreef MCH het volgende:

[..]

Waarom zou vertonghen nu al terugkeren
Gebrek aan ambitie. Zelfde verhaal als Tadic.
  zaterdag 23 februari 2019 @ 08:41:27 #163
80382 manny
30 is best veel
pi_185187999
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 08:24 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Gebrek aan ambitie. Zelfde verhaal als Tadic.
top. tadic bevalt me goed.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_185188208
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 08:24 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Gebrek aan ambitie. Zelfde verhaal als Tadic.
Jelly
  zaterdag 23 februari 2019 @ 17:03:15 #165
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185194960
quote:
Daley Sinkgraven werd oorspronkelijk gezien als een linkermiddenvelder, maar het was Peter Bosz die in hem wel een linksback zag. Als Sinkgraven nu minuten mag maken, is dat ook op die verdedigende positie.

Peter Bosz is nog altijd erg enthousiast over Sinkgraven op die positie: “Voor mij was Daley een openbaring. Daley heeft geweldig gespeeld in de tijd dat ik trainer van Ajax was. Lasse Schöne was heel belangrijk op zes, Daley minstens zo belangrijk op de linksbackpositie”, aldus Bosz bij Inside Ajax.

Helaas voor Sinkgraven raakte hij toen zwaar geblesseerd en kwam er met Nico Tagliafico een enorm sterke concurrent. Toch denkt Bosz dat Sinkgraven zijn zinnen moet blijven zetten op de linksbackpositie: “Als ik hem was zou ik niet teruggaan naar het middenveld. Ik denk dat hij als linksback de absolute wereldtop kan halen.”
Ineens neem ik Bosz een stuk minder serieus
pi_185194974
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 17:03 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ineens neem ik Bosz een stuk minder serieus
Prof. Bosz. _O-

Hoop geschreeuw, geen prijzen.
pi_185195109
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 08:24 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Gebrek aan ambitie. Zelfde verhaal als Tadic.
Die speelt gewoon bij de Spurs hè. Dat is zoiets als dat ze bij PSV Depay terug willen halen.
  zaterdag 23 februari 2019 @ 17:12:48 #168
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_185195133
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 17:03 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ineens neem ik Bosz een stuk minder serieus
Wat heeft die geslikt :')
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_185195339
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 17:03 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ineens neem ik Bosz een stuk minder serieus
Sinkgraven kan ook best uit de voeten als controleur denk ik.
Oh.
  zaterdag 23 februari 2019 @ 17:25:02 #170
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185195392
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sinkgraven kan ook best uit de voeten als controleur denk ik.
Hou op hoor :D Die gast kan helemaal niet verdedigen
pi_185195439
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 17:25 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Hou op hoor :D Die gast kan helemaal niet verdedigen
Ja maar als controleur kom je minder snel in die één-tegen-één situaties waar hij zwak is, waar hij wel goed in is (en waar jij het niet mee eens zal zijn) is dat hij goed kan doordekken en daar inzicht in heeft. Dat is dan wel weer waardevol als controleur daar, daarnaast kan hij gewoon prima voetballen (niet minder dan een Schöne denk ik, alleen minder scorend vermogen).
Oh.
pi_185195473
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:30 schreef mokkiemok het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom psv ontevreden is dat de wedstrijd tegen pec verschoven is?
Dat acteren ze alleen maar,met als reden: de druk weghalen in aanloop naar de topper.

PSV _O_
pi_185195587
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar als controleur kom je minder snel in die één-tegen-één situaties waar hij zwak is, waar hij wel goed in is (en waar jij het niet mee eens zal zijn) is dat hij goed kan doordekken en daar inzicht in heeft. Dat is dan wel weer waardevol als controleur daar, daarnaast kan hij gewoon prima voetballen (niet minder dan een Schöne denk ik, alleen minder scorend vermogen).
lol
pi_185195763
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 17:04 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Prof. Bosz. _O-

Hoop geschreeuw, geen prijzen.
Past prima bij Ajax dus :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_185195946
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 17:03 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ineens neem ik Bosz een stuk minder serieus
He had me at ‘absolute wereldtop’ _O-
-nee-
pi_185196545
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 08:22 schreef MCH het volgende:

[..]

Waarom zou vertonghen nu al terugkeren
Clubliefde
pi_185197255
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 18:21 schreef Platinumgoat het volgende:

[..]

Clubliefde
Pondliefde houdt hem wel daar
pi_185197366
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 18:56 schreef MCH het volgende:

[..]

Pondliefde houdt hem wel daar
Plus jaarlijks overwinteren in de CL. De Spurs is niet zo maar een PL club. Het is een van de betere.
pi_185197419
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Plus jaarlijks overwinteren in de CL. De Spurs is niet zo maar een PL club. Het is een van de betere.
Lekker voor het AZ van Engeland voetballen en nooit wat winnen
pi_185197483
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:04 schreef MCH het volgende:

[..]

Lekker voor het AZ van Engeland voetballen en nooit wat winnen
Dat kun je beter in Nederland doen wil je zeggen? Want Ajax grossiert ook niet echt in titels momenteel, of wel?

Het is gewoon een kansloze missie. Die gozer komt pas als hij echt over the hill is. Die Nederlandse competitie spreekt gewoon nauwelijks nog aan.
pi_185197548
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat kun je beter in Nederland doen wil je zeggen? Want Ajax grossiert ook niet echt in titels momenteel, of wel?

Het is gewoon een kansloze missie. Die gozer komt pas als hij echt over the hill is. Die Nederlandse competitie spreekt gewoon nauwelijks nog aan.
Denk het ook inderdaad dat het nu te vroeg voor hem is. Al is hij van de jongens die 'recent' weg zijn gegaan (samen met Klaassen) wel degene met het grootste hart voor de club. Zou dus wellicht eerder kunnen beslissen terug te gaan dan op zijn 34e. Al wordt hij ook alweer 32 dit jaar
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 24 februari 2019 @ 10:02:27 #182
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185208295
Vertonghen zou wel echt fantastisch zijn
pi_185208328
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 10:02 schreef Heeinz het volgende:
Vertonghen zou wel echt fantastisch zijn
Alsof dat gaat gebeuren.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 24 februari 2019 @ 10:06:24 #184
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185208337
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 10:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Alsof dat gaat gebeuren.
Sluit ik echt niet uit
pi_185208431
Suarez erbij. Lekker man.
pi_185208467
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 17:03 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ineens neem ik Bosz een stuk minder serieus
Wat er zo fantastisch is aan Sinkgraven op LB volgens al die trainers ontgaat me. Je hebt nu met Tagliafico ook wel een sterkhouder op de LB positie, maar het verschil met zijn voorgangers waaronder Sinkgraven is ook echt levensgroot. Het lijkt soms wel of verdedigen op die positie voor trainers geen relevant aspect is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 24 februari 2019 @ 10:56:46 #187
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185209052
Ik droomde overigens dat Neres weer op de bank zat
pi_185209078
Dolberg in de basis voor Schöne.
  zondag 24 februari 2019 @ 11:04:28 #189
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185209143
  zondag 24 februari 2019 @ 11:05:18 #190
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185209157
Wel zielig voor Schöne op de dag waarop hij de buitenlander met meeste wedstrijden voor Ajax kan worden
pi_185209166
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 11:04 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Onana;
Mazraoui, De Ligt, Blind, Tagliafico;
Van de Beek, Tadic, De Jong;
Ziyech, Dolberg, Neres
pi_185209167
quote:
9s.gif Op zondag 24 februari 2019 11:05 schreef Heeinz het volgende:
Wel zielig voor Schöne op de dag waarop hij de buitenlander met meeste wedstrijden voor Ajax kan worden
Een minuutje is genoeg.
  zondag 24 februari 2019 @ 11:07:05 #193
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185209175
Prima opstelling
Oh.
pi_185209177
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 10:06 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Sluit ik echt niet uit
Heeft natuurlijk wel zijn contract bij de Spurs verlengd tm 2020. Dus zal niet gratis worden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_185209199
Jaa goede opstelling :)
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_185209205
Prima opstelling
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 24 februari 2019 @ 11:12:48 #197
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185209244
Bank is wel wat matig.

Jammer dat er niet betere jeugdspelers mee mogen.
Oh.
pi_185209288
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar als controleur kom je minder snel in die één-tegen-één situaties waar hij zwak is, waar hij wel goed in is (en waar jij het niet mee eens zal zijn) is dat hij goed kan doordekken en daar inzicht in heeft. Dat is dan wel weer waardevol als controleur daar, daarnaast kan hij gewoon prima voetballen (niet minder dan een Schöne denk ik, alleen minder scorend vermogen).
Dat argument van doordekken heeft Bosz één keer gebruikt om Sinkgraven te verdedigen en jij haalt dit elke keer weer uit de kast. Keer op keer bewijst Sinkgraven dat hij op elke positie momenteel een terechte tweede keus is. Zijn allerbeste wedstrijden vond ik hem spelen als linksbuiten. Al duurde dat experiment ook niet heel lang.

Als linksback is hij verdedigend te zwak, heeft hij daardoor teveel overtredingen nodig, en aanvallend brengt hij ook te weinig als hij Nico eens mag vervangen. Bruikbare voorzetten komen er niet of in elk geval véél te weinig. Zijn meerwaarde in dit elftal zie ik gewoon niet. Bruikbare stand-up, at best...
  zondag 24 februari 2019 @ 11:18:02 #199
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185209312
Zou Bandé nog leven trouwens?
pi_185209346
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 11:18 schreef Heeinz het volgende:
Zou Bandé nog leven trouwens?
Wie?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 24 februari 2019 @ 11:21:51 #201
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185209359
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 11:16 schreef Fargo het volgende:

[..]

Dat argument van doordekken heeft Bosz één keer gebruikt om Sinkgraven te verdedigen en jij haalt dit elke keer weer uit de kast. Keer op keer bewijst Sinkgraven dat hij op elke positie momenteel een terechte tweede keus is. Zijn allerbeste wedstrijden vond ik hem spelen als linksbuiten. Al duurde dat experiment ook niet heel lang.

Als linksback is hij verdedigend te zwak, heeft hij daardoor teveel overtredingen nodig, en aanvallend brengt hij ook te weinig als hij Nico eens mag vervangen. Bruikbare voorzetten komen er niet of in elk geval véél te weinig. Zijn meerwaarde in dit elftal zie ik gewoon niet. Bruikbare stand-up, at best...
Stand-up comedian?

Maar nee ik zeg ook niet dat hij nu in de basis moet, maar ik vind hem bruikbaar genoeg om in te brengen. En ik zou hem juist niet als linksbuiten gebruiken want zijn rendement is daar niet hoog genoeg voor, dus dat kan prima als linksback in een groot deel van de Eredivisie maar ook als controleur heb je dat niet zo nodig.
Oh.
pi_185209388
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 11:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Stand-up comedian?

Maar nee ik zeg ook niet dat hij nu in de basis moet, maar ik vind hem bruikbaar genoeg om in te brengen. En ik zou hem juist niet als linksbuiten gebruiken want zijn rendement is daar niet hoog genoeg voor, dus dat kan prima als linksback in een groot deel van de Eredivisie maar ook als controleur heb je dat niet zo nodig.
Stand-in :o

Maar wat is zijn rendement als LB dan? Een balletje breed en terug kan 80% van alle Eredivisie-spelers in Ajax 1. Maar zodra het op duels en fysiek aankomt legt 'ie het (te vaak) af. En eenmaal mee opgekomen vind ik hem te druistige, lijkt hij net iets te snel het overzicht te verliezen.
  zondag 24 februari 2019 @ 11:29:17 #203
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185209442
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 11:24 schreef Fargo het volgende:

[..]

Stand-in :o

Maar wat is zijn rendement als LB dan? Een balletje breed en terug kan 80% van alle Eredivisie-spelers in Ajax 1. Maar zodra het op duels en fysiek aankomt legt 'ie het (te vaak) af. En eenmaal mee opgekomen vind ik hem te druistige, lijkt hij net iets te snel het overzicht te verliezen.
Hij geeft vaak wel slimme passjes wat dan helpt bij de opbouw, waardoor je minder voorspelbaar bent. Geen speler die hem als back alleen aan de buitenspeler geeft in de dekking waardoor je er niks aan hebt. Dus dat is minder opvallend maar het helpt het team wel, maar als linksbuiten moet je gewoon minimaal 10 goals maken en 10 assists geven en daar gaat hij niet aan komen.
Oh.
pi_185209528
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 11:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij geeft vaak wel slimme passjes wat dan helpt bij de opbouw, waardoor je minder voorspelbaar bent. Geen speler die hem als back alleen aan de buitenspeler geeft in de dekking waardoor je er niks aan hebt. Dus dat is minder opvallend maar het helpt het team wel, maar als linksbuiten moet je gewoon minimaal 10 goals maken en 10 assists geven en daar gaat hij niet aan komen.
Ik vind dat 'ie gewoon veel te weinig brengt. Nico is een geweldenaar, dus daar zal ik hem niet mee vergelijken, maar zelfs vergeleken met LB's die we allemaal niet goed genoeg vonden, vind ik hem er niet sterk uitkomen.

Geen idee hoe het contractueel zit met die jongen, maar het lijkt mij een typische speler die we kunnen doorselecteren.
  zondag 24 februari 2019 @ 11:38:38 #205
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185209552
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 11:36 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik vind dat 'ie gewoon veel te weinig brengt. Nico is een geweldenaar, dus daar zal ik hem niet mee vergelijken, maar zelfs vergeleken met LB's die we allemaal niet goed genoeg vonden, vind ik hem er niet sterk uitkomen.

Geen idee hoe het contractueel zit met die jongen, maar het lijkt mij een typische speler die we kunnen doorselecteren.
Ik zie nog altijd liever een speler als Sinkgraven als linksback dan Dijks, want die waren ook verdedigend kwetsbaar maar daarbij voetballend ook matig.

En van mij mogen ze hem doorselecteren als ze een betere back-up linksback kunnen vinden en een paar goede controleurs, maar geen idee wie ze daarvoor op het oog hebben :). En er valt volgend jaar wel een gat op die controleursplek wanneer Frenkie weggaat (en het zit er nu al dun).
Oh.
pi_185209565
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 11:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zie nog altijd liever een speler als Sinkgraven als linksback dan Dijks, want die waren ook verdedigend kwetsbaar maar daarbij voetballend ook matig.

En van mij mogen ze hem doorselecteren als ze een betere back-up linksback kunnen vinden en een paar goede controleurs, maar geen idee wie ze daarvoor op het oog hebben :). En er valt volgend jaar wel een gat op die controleursplek wanneer Frenkie weggaat (en het zit er nu al dun).
Je gaat toch niet zeggen dat je hem ook nog als controleur ziet, he? ;)
  zondag 24 februari 2019 @ 11:40:45 #207
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185209580
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 11:39 schreef Fargo het volgende:

[..]

Je gaat toch niet zeggen dat je hem ook nog als controleur ziet, he? ;)
Daar had ik het juist over in dat verhaal, dat ik hem daar wel eens zou willen zien.
Oh.
pi_185209604
quote:
7s.gif Op zondag 24 februari 2019 11:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daar had ik het juist over in dat verhaal, dat ik hem daar wel eens zou willen zien.
Dat 'ie het enigszins acceptabel zou kunnen, vast wel.. Maar als we het gat van Frenkie gaan opvangen met Sinkgraven kunnen we ons wel uitschrijven voor de competitie volgend jaar.
  zondag 24 februari 2019 @ 11:44:07 #209
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185209631
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 11:42 schreef Fargo het volgende:

[..]

Dat 'ie het enigszins acceptabel zou kunnen, vast wel.. Maar als we het gat van Frenkie gaan opvangen met Sinkgraven kunnen we ons wel uitschrijven voor de competitie volgend jaar.
Nee daar moet sowieso iemand voor worden gekocht, maar het is sowieso al wat dun op die positie dus hij kan wel eens getest worden op die positie.
Oh.
  zondag 24 februari 2019 @ 11:46:28 #210
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_185209653
Heeft eth het licht gezien?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 24 februari 2019 @ 11:49:12 #211
80382 manny
30 is best veel
pi_185209691
op naar glorie !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_185209747
Belangrijk potje hoor vanmiddag...
pi_185209859
Geen Heracles-praktijken aub. Gewoon winnen, zoals in Utrecht. Goed spelen, lekker scoren, wedstrijdje op slot.

Doe maar gewoon een makkelijke 0-4. :)
  zondag 24 februari 2019 @ 12:01:51 #214
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185209873
Hopelijk pakt Dolberg wel zijn kans nu.
Oh.
pi_185210087
Goed dat Ten Hag dit probeert. Kijken hoe Donny het op dit middenveld doet. Denk dat je Schöne best gaat missen, maar je krijgt er ook veel voor terug.
pi_185210100
Tadic moet zich echt wat minder gaan aanstellen. :r
pi_185210287
Dit moet toch goed komen zou je zeggen.
  zondag 24 februari 2019 @ 12:33:08 #218
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185210329
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 12:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit moet toch goed komen zou je zeggen.
Klopt, dus ik ben er nog niet gerust op
pi_185210415
Frenkie :{
pi_185210508
Corners oefenen op de training maar weer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_185210515
Ajax denkt het weer op 80% te kunnen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 24 februari 2019 @ 12:44:48 #222
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185210523
Wat is er toch met deze ploeg aan de hand :')
  zondag 24 februari 2019 @ 12:46:49 #223
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_185210572
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 12:43 schreef Monolith het volgende:
Corners oefenen op de training maar weer.
Zouden ze dat ooit gedaan hebben?
pi_185210600
Blind speelt wel lekker, nu de rest nog
  zondag 24 februari 2019 @ 12:51:45 #225
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185210691
Je zou toch bijna wat anders gaan doen
  zondag 24 februari 2019 @ 12:52:10 #226
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185210709
:')

Die kansen moeten ze verder ook gewoon maken.
Oh.
pi_185210727
Als Frenkie het ff goed uitspeelt :')
pi_185210733
Eerst zelf verliezen en dan straks Psv van Feyenoord zien verliezen waarschijnlijk.
  zondag 24 februari 2019 @ 12:52:59 #229
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_185210736
Ze zijn godverdomme lekker hardleers
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_185210743
Kijk, zo neem je een corner.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_185210761
Alsof ze absoluut geen kampioen willen worden.
  zondag 24 februari 2019 @ 12:53:57 #232
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_185210763
HAHAHAHAHA

Mag natuurlijk niet gebeuren
PSV gaat ook punten verspelen
Snap niet hoe het komt
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 24 februari 2019 @ 12:53:59 #233
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185210767
Hoppa.
Oh.
  zondag 24 februari 2019 @ 12:54:01 #234
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185210771
Klasse goaltje
  zondag 24 februari 2019 @ 12:54:24 #235
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185210788
quote:
9s.gif Op zondag 24 februari 2019 12:53 schreef PowerLoungen het volgende:
HAHAHAHAHA

Mag natuurlijk niet gebeuren
PSV gaat ook punten verspelen
Snap niet hoe het komt
Uitstekende timing wel.
Oh.
pi_185210790
Een zondagsschot, dat zie ik hem niet een tweede keer doen..
pi_185210804
Blind _O_
pi_185210810
Lekker!
pi_185210812
Donnygod _O_
  zondag 24 februari 2019 @ 12:55:00 #240
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_185210821
Lekker, meteen orde op zaken.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zondag 24 februari 2019 @ 12:55:07 #241
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_185210825
blindenbauer
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_185210835
Wat loopt ten hag nou weer te emmeren...
  zondag 24 februari 2019 @ 12:56:01 #243
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185210843
Hup even 1-2 maken voor de rust.
Oh.
pi_185210844
Blind speelt lekker, compenseert het zwakke spel van Ziyech.

Arbitrage is ook weer lekker vandaag trouwens. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 24 februari 2019 @ 12:56:12 #245
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185210847
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 12:55 schreef Yreal het volgende:
Wat loopt ten hag nou weer te emmeren...
Hoe durft hij instructies te geven :(
  zondag 24 februari 2019 @ 12:56:50 #246
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185210863
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 12:56 schreef Monolith het volgende:
Blind speelt lekker, compenseert het zwakke spel van Ziyech.

Arbitrage is ook weer lekker vandaag trouwens. :')
Ziyech moet maar niet meer centraal gaan staan.
Oh.
  zondag 24 februari 2019 @ 12:56:53 #247
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_185210866
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 12:55 schreef Yreal het volgende:
Wat loopt ten hag nou weer te emmeren...
die kop van donny :?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zondag 24 februari 2019 @ 12:57:08 #248
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_185210874
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 12:56 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Hoe durft hij instructies te geven :(
Het gore lef :r
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 24 februari 2019 @ 12:57:15 #249
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185210879
Tering wat slecht uitgespeeld.
Oh.
pi_185210882
Man, man, man
  zondag 24 februari 2019 @ 12:57:24 #251
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185210883
Waarom schiet Tadic niet gewoon :') Zoveelste keer al
  Moderator zondag 24 februari 2019 @ 12:58:06 #252
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_185210898
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hup even 1-2 maken voor de rust.
Dit wordt gewoon na de rust 2-4.
What can change the nature of a man?
  zondag 24 februari 2019 @ 12:58:33 #253
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185210915
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 12:58 schreef Coco. het volgende:

[..]

Dit wordt gewoon na de rust 2-4.
Zou wel moeten, dit ADO kan er echt niks van.
Oh.
pi_185210918
Kutscheids
  zondag 24 februari 2019 @ 12:58:43 #255
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185210920
JAJA VARGOD
  zondag 24 februari 2019 @ 12:58:54 #256
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_185210926
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zou wel moeten, dit ADO kan er echt niks van.
NIKS
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zondag 24 februari 2019 @ 12:59:10 #257
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185210934
Dit is een penalty
pi_185210946
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 12:56 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Hoe durft hij instructies te geven :(
roep gewoon effe lekker donny naar hem
  zondag 24 februari 2019 @ 12:59:50 #259
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185210958
GENOT GENOT GENOT
  zondag 24 februari 2019 @ 12:59:53 #260
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_185210961
waarom staat dat VAR scherm zo laag :D. die houding van die scheids
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_185210973
VARgenot
  zondag 24 februari 2019 @ 13:00:08 #262
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185210977
Overduidelijke pingel.
Oh.
pi_185210983
PSV en Feyenoord huilies incoming
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 24 februari 2019 @ 13:00:20 #264
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185210989
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overduidelijke pingel.
Wacht maar tot het KNJB geroep
pi_185210994
Alfons kan weer janken.
  zondag 24 februari 2019 @ 13:00:50 #266
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185211006
Hoppa, lekker
  zondag 24 februari 2019 @ 13:01:22 #267
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185211021
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:00 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Wacht maar tot het KNJB geroep
Ja normaal kwamen ze weg met dit soort momenten :).
Oh.
  zondag 24 februari 2019 @ 13:01:26 #268
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_185211023
VAR _O_
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 24 februari 2019 @ 13:01:44 #269
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_185211034
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alfons kan weer janken.
Zijn matchfixing valt in het water
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 24 februari 2019 @ 13:02:26 #270
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185211055
Ik vind Dolberg wel goed spelen overigens.
Oh.
  zondag 24 februari 2019 @ 13:02:26 #271
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185211056
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
  zondag 24 februari 2019 @ 13:02:57 #272
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185211066
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Dolberg wel goed spelen overigens.
Lijkt zich ook iets meer met het spel te willen bemoeien, goed opgelet bij Huntelaar
  zondag 24 februari 2019 @ 13:03:45 #273
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185211086
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:02 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Lijkt zich ook iets meer met het spel te willen bemoeien, goed opgelet bij Huntelaar
Ja en hij hield goed die bal vast bij die open kans voor Neres, normaal ging hij dan al vrij snel naar de grond.
Oh.
pi_185211094
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Dolberg wel goed spelen overigens.
Prima inderdaad, versiert toch die pingel.

Neres en Ziyech nog niet zo zichtbaar. Ziyech wisselt elke mooie pass af met 5 slechte.
pi_185211120
Erg positieve reactie op die onverdiende achterstand. Dat geeft de burger moed.

Prima eerste helft eigenlijk. Nu niet inzakken.
pi_185211175
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:04 schreef BobW het volgende:

[..]

Prima inderdaad, versiert toch die pingel.

Neres en Ziyech nog niet zo zichtbaar. Ziyech wisselt elke mooie pass af met 5 slechte.
Inherent aan de risico's die hij neemt. Verhouding ligt deze wedstrijd wat matig inderdaad, maar zulk soort wedstrijden (/helften) heb je er ook tussen zitten natuurlijk.
  zondag 24 februari 2019 @ 13:07:23 #277
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185211178
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:04 schreef BobW het volgende:

[..]

Prima inderdaad, versiert toch die pingel.

Neres en Ziyech nog niet zo zichtbaar. Ziyech wisselt elke mooie pass af met 5 slechte.
Ziyech moet naar rechts, Tadic centraal en Neres dan maar links.
Oh.
pi_185211254
Terechte pingel, lekker pauze en dan de voorsprong opbouwen als het lukt.
pi_185211280
quote:
9s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ziyech moet naar rechts, Tadic centraal en Neres dan maar links.
Gewoon even laten staan.
pi_185211300
quote:
6s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:10 schreef coronatus het volgende:
Terechte pingel, lekker pauze en dan de voorsprong opbouwen als het lukt.
Snel die 1-3 maken inderdaad, anders ga je het ondanks het niveauverschil erg moeilijk krijgen.
  zondag 24 februari 2019 @ 13:16:27 #281
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185211389
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Gewoon even laten staan.
Muah dit is gewoon zoals ik ze het liefst zie staan :)
Oh.
  zondag 24 februari 2019 @ 13:16:44 #282
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185211399
Maar met dit voetbal krijg je het wel weer lekker lastig woensdag :')
Oh.
pi_185211404
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 12:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Goed dat Ten Hag dit probeert. Kijken hoe Donny het op dit middenveld doet. Denk dat je Schöne best gaat missen, maar je krijgt er ook veel voor terug.
Op Dolberg en Neres na de minste balcontacten en op Dolberg na de minste passes, 10 (!) maar. Typisch dat hij wel een prima goal scoort, want dat is in principe wél een kwaliteit van hem.

Ziyech en Neres doen er ook weinig aan om te bewijzen dat de door velen beoogde droomopstelling met de eerste centraal en de tweede op rechts beter is dan zoals Ten Hag het normaal heeft staan.
pi_185211794
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:02 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Laat gaan, die jongen heeft niet eens zijn middelbare school afgemaakt. Ik zit niet zo heel lang op dit forum, maar dit is wel de grootste mongool die is aangesteld voor achter de schermen. Onbegrijpelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2019 13:33:38 ]
  zondag 24 februari 2019 @ 13:37:12 #285
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185211862
quote:
Op het Malieveld in Den Haag hebben zich enkele tientallen Ajax-supporters en ADO-supporters verzameld. Op het Plein in het centrum zijn ook tientallen ADO-supporters bijeengekomen. De politie spreekt van een grimmige sfeer.

De groepen worden nauwlettend in de gaten gehouden door de politie. Tientallen politiebusjes en politie te paard staan rond het demonstratieterrein.

De politie heeft laten weten dat de ADO-supporters op het Malieveld de locatie niet mogen verlaten. Het is nog niet duidelijk of de Ajax-demonstratie daar wel gewoon doorgang zal vinden of dat die zal worden verplaatst.

Naar verwachting komen er zo'n 250 Ajax-supporters naar den Haag om daar in de middag op het Malieveld te demonstreren. De Ajax-aanhangers protesteren omdat ze al jaren niet meer welkom bij ADO zijn als uitpubliek.

De politie is extra alert op de ADO-supporters in het centrum. "We zijn met ze in gesprek gegaan met de vraag wat ze kwamen doen en wat hun plannen waren", aldus een woordvoerder van de politie." Er zijn daarbij geen aanhoudingen verricht.

"Zondagmorgen rond 02.00 uur nam de politie poolshoogte bij het Haagse Cars Jeans Stadion van ADO, omdat melding was gemaakt van enkele auto's met inzittenden. ,,Die mensen zijn gecontroleerd", zei de politiewoordvoerder.
pi_185211893
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:37 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Verrassend
pi_185211895
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:33 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Laat gaan, die jongen heeft niet eens zijn middelbare school afgemaakt. Ik zit niet zo heel lang op dit forum, maar dit is wel de grootste mongool die is aangesteld voor achter de schermen. Onbegrijpelijk.
Niet aan storen. Fok! krijgt veel subsidie voor zijn aanwezigheid als mod.
  zondag 24 februari 2019 @ 13:39:21 #288
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185211903
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:38 schreef BobW het volgende:

[..]

Verrassend
Wat zal die burgemeester van Den Haag hopen dat de Ajax supporters zich laten provoceren, dan heeft ze weer een excuus om het verbod in stand te houden
  User die overal opduikt 2022 zondag 24 februari 2019 @ 13:39:50 #289
186611 Haags
pi_185211916
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:39 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Wat zal die burgemeester van Den Haag hopen dat de Ajax supporters zich laten provoceren, dan heeft ze weer een excuus om het verbod in stand te houden
Ze mogen niet meer naar het Malieveld. :)

G E N O T
Zonder wrijving geen glans
  Moderator zondag 24 februari 2019 @ 13:40:33 #290
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_185211939
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:39 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Wat zal die burgemeester van Den Haag hopen dat de Ajax supporters zich laten provoceren, dan heeft ze weer een excuus om het verbod in stand te houden
Dit is precies wat een ADO tokkie met vechthond zei op TV West :D
What can change the nature of a man?
  zondag 24 februari 2019 @ 13:41:43 #291
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185211961
Matige tweede helft.
Oh.
  zondag 24 februari 2019 @ 13:42:54 #292
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_185211983
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Matige tweede helft.
QFT
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_185211989
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ze mogen niet meer naar het Malieveld. :)

G E N O T
Moet jij niet de dokwerker gaan schoonmaken om te laten zien dat niet alle Ado supporters nazi-vuil zijn ?
pi_185211998
Slecht gevoel over de laatste 20 minuten.
  zondag 24 februari 2019 @ 13:43:33 #295
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185212000
Ik ben er allesbehalve gerust op
  zondag 24 februari 2019 @ 13:44:10 #296
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185212013
Ja hij kan er zo ineens nog per toeval invliegen.

Maak eens 1-3
Oh.
pi_185212035
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:16 schreef wimderon het volgende:

[..]

Op Dolberg en Neres na de minste balcontacten en op Dolberg na de minste passes, 10 (!) maar. Typisch dat hij wel een prima goal scoort, want dat is in principe wél een kwaliteit van hem.

Ziyech en Neres doen er ook weinig aan om te bewijzen dat de door velen beoogde droomopstelling met de eerste centraal en de tweede op rechts beter is dan zoals Ten Hag het normaal heeft staan.
Eerste helft vond ik wel prima, tweede helft niet. Hij zal Schöne zo wel brengen voor Neres denk ik.
pi_185212073
zo word je geen kampioen :{
  zondag 24 februari 2019 @ 13:48:07 #299
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185212086
Hoppakee
  zondag 24 februari 2019 @ 13:48:37 #300
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185212101
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:47 schreef Adames het volgende:
zo word je geen kampioen :{
Over een paar weken naar Alkmaar.

Jippie.
Oh.
  User die overal opduikt 2022 zondag 24 februari 2019 @ 13:49:01 #301
186611 Haags
pi_185212114
Dit is wel gespeeld, gefeliciteerd!
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')