Zijn ook geen voetballandenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:45 schreef TLC het volgende:
Na deze week kan de CL zomaar door gaan zonder clubs uit Italie, Frankrijk en Duitslanden dan zitten ze 'pas' in de kwartfinales
Bayern gaat wel door.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:45 schreef TLC het volgende:
Na deze week kan de CL zomaar door gaan zonder clubs uit Italie, Frankrijk en Duitslanden dan zitten ze 'pas' in de kwartfinales
Nog meer reden om morgen Barça v Lyon te kijkenquote:
Zie jij Lyon stunten?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog meer reden om morgen Barça v Lyon te kijken.
Als Dembele niet fit is, is dat wel serieus een probleem voor Barcelona. Of Coutinho moet uit de dood herrijzen. In Lyon waren de loopacties van Suarez en Dembele wel belangrijk. Verschil is bij Lyon dat nu Fekir erbij is. Ik geloof niet dat het toeval is dat Lyon tegen City en PSG zomaar de beste wedstrijden van het seizoen speelt. Messi en Suarez zullen opstaan, maar Barça zit niet in de beste fase qua teamspel.quote:
Nee. In een oersaaie wedstrijd.quote:
Barça is achterin ook wel kwetsbaar vaak ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Dembele niet fit is, is dat wel serieus een probleem voor Barcelona. Of Coutinho moet uit de dood herrijzen. In Lyon waren de loopacties van Suarez en Dembele wel belangrijk. Verschil is bij Lyon dat nu Fekir erbij is. Ik geloof niet dat het toeval is dat Lyon tegen City en PSG zomaar de beste wedstrijden van het seizoen speelt. Messi en Suarez zullen opstaan, maar Barça zit niet in de beste fase qua teamspel.
Stukje Bredaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:35 schreef Zipportal het volgende:
Helene heeft een stompje
@:Wereldgozer gaat haar nu met hand en tand verdedigingen.
1st round pick en Urkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:36 schreef Zipportal het volgende:
Ronaldo traden.
~Van Gundy
@:PowerLoungen
Degelijke layout.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:57 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Lucas en Filipe hebben au; Thomas en Costa hebben een schorsing; Correa, Gimenez, Griezmann en Filipe staan op scherp.
We wensen @:koffieplanter alle succes en sterkte met het peentjes zweten.
Ronald moest de Venco drop reclame inspreken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:44 schreef gniffie het volgende:
Derksen kon het niet meer aan met Ronald de Boer?
Dat kan ik begrijpen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik, maar dat is meer voor een vermakelijke pot.
Real Madrid en Betis hebben wel de simpelste maar beste graphics.quote:
Fresia gaat vanzelf promotie maken wanneer ze Aletha gaan doorselecterenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:49 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Met haar paardenkop. Ik vind die andere 2 veel leuker van Fox. Met name die Arias.
De pingels van Ajax O19 gaan ze niet overtreffen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen.
KingRoland en ik hopen op pingels.
Alle pingels met een kutaanloop werden gemistquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De pingels van Ajax O19 gaan ze niet overtreffen.
402quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Aidscommentaar op Ziggo(14) en Veronica. Wat nu?
Ik heb gewoon SierdGod.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Aidscommentaar op Ziggo(14) en Veronica. Wat nu?
Sierd zit op 234quote:
Schelveccio?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:58 schreef Tagliano het volgende:
Je kunt bij Ziggy blijkbaar ook Italiaans commentaar, lekker man
Even quoten om de deal te sluiten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan neem ik voor een jaar een bianconeri-UI.
Lekker al die pastagerechten naar je kop geslingerd krijgen, nee da's leuk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:58 schreef Tagliano het volgende:
Je kunt bij Ziggy blijkbaar ook Italiaans commentaar, lekker man
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan neem ik voor een jaar een bianconeri-UI.
lolquote:Het zou een schande en vernedering zijn als Juve niet door gaat t.o.v. Atletico.
Zelfs minder ver komen dan prutsclubjes als Ajax en Porto.
2-0 of beter halen moet mogelijk zijn. Heeft Juventus makkelijk de kwaliteiten voor.
Ligt meer aan de coach, durft hij eindelijk eens op de kwaliteit van Juve te spelen of net als in Madrid voorzichtig.
Zou mislukt seizoen zijn, alleen serie A.
Kan je bijna beter gelijk een hele maand aftikkenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb even 4 euro betaald voor Sierd (lol)
Doe ik tzt wel weer voor f1 en golf.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan je bijna beter gelijk een hele maand aftikken
Ik doe het juist om F1 te vermijdenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doe ik tzt wel weer voor f1 en golf.
In de wintermaanden nogal zinloos.
F1 is geen sport.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Eens.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik doe het juist om F1 te vermijden
Ieder zijn interesse vriendelijke vriendquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik doe het juist om F1 te vermijden
Golf is geen sport. Knikkeren met een stick.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Uiteraard ouwe reusquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ieder zijn interesse vriendelijke vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |