*heeft een concurrent gecoacht. Allegri werd gewoon ontslagen na een blamage van Milan bij Sassuolo.quote:
Daarin moet ik je gelijk geven.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
*heeft een concurrent gecoacht. Allegri werd gewoon ontslagen na een blamage van Milan bij Sassuolo.
Wij hebben samen gekkere dingen gezien Tarado. Vooral recent in de CLquote:Op maandag 11 maart 2019 14:30 schreef Tarado het volgende:
zou mij echt verbazen als Juve dit nog recht trekt en zo niet dan is het net zo'n troosteloos seizoen als PSG heeft
Juventus wil zelf beter worden.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:19 schreef opreis het volgende:
[..]
Juventus heeft wel bijvoorbeeld Pjanic en Higuain weg gekocht bij hun directe concurenten. Maakt de competite er niet leuker van als je de beste spelers bij de concurentie weggehaald. Zelfs de coach komt van een concurrent. Vandaar ook dat ze al 7(?) jaar op rij kampioen worden.
Atlético dat wel even met drie goals verschil verliest van een ploeg in knock-out die niet Real Madrid heet.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij hebben samen gekkere dingen gezien Tarado. Vooral recent in de CL
zeker maar ik denk dat Atletico de situatie niet onderschat zoals PSG en Real wel gedaan hebbenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij hebben samen gekkere dingen gezien Tarado. Vooral recent in de CL
Het zou een schande en vernedering zijn als Juve niet door gaat t.o.v. Atletico.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:30 schreef Tarado het volgende:
zou mij echt verbazen als Juve dit nog recht trekt en zo niet dan is het net zo'n troosteloos seizoen als PSG heeft
Lol, op Ronaldo na doen beide teams kwalitatief niet zoveel onder voor elkaar. Wellicht heeft Atletico zelfs nog de betere spelers.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het zou een schande en vernedering zijn als Juve niet door gaat t.o.v. Atletico.
Ik hoop het ook. Nog geen pingels tot nu toe.quote:
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Nog geen pingels tot nu toe.
Iedereen wil wel pingelsdus laten we hopen dat juventus er 2 maakt en dan (mijn voorkeur) wint atletico met pingels.
Ajax - Zwolle?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:05 schreef FireFox1 het volgende:
Ik kijk eerlijk gezegd meer uit naar morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |