SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Bedroevend.quote:
Mmm, een beetje 'het kan vriezen, het kan dooien'-resultaat.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bedroevend.
Tijdens de eerste test sloegen de test weer vast na 2 uur.
Tijdens de 2 test van ruim 3 uur helemaal geen vastlopers qua tags...
Geen idee, het is een beetje willekeurig, lijkt het...quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Mmm, een beetje 'het kan vriezen, het kan dooien'-resultaat.
Wat het nou kan zijn?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 05:39 schreef Melting het volgende:
Teen of tander
Vermeden worden
Of levenslang verminkt
Voor de vrouw zijn we slechts
De poppetjes van een spel
Er zijn twee redenen
Waarom een man drinkt:
Omdat hij geen vrouw heeft
Of juist wel
Als er iets te feliciteren valt, doe ik mee. Dus van harte brother!quote:
Goed geslapen, Raf?quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:07 schreef Rafeiro het volgende:
feliz navidad
Oh wacht dat is wat anders, gefeliciteerd
Theïne en caffeïne tegelijk. Wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:03 schreef ToT het volgende:
Jezus, heb ik dat weer!Ben de afgelopen dagen echt kapot geweest omdat mini-ToT erg overstuur is vanwege een ontwikkelings-sprongetje (hij is nu erg gevoelig voor geluidjes, bewegingen enz), en omdat zijn tandjes door aan het komen zijn.
Vandaag wil ik een beetje wakker zijn zodat ik goed voor hem kan zorgen, dus besloot ik koffie te gaan zetten.
Alleen omdat ik zelden koffie drink, heb ik uit automatisme een theezakje in de kop gedaan en zonder er bij na te denken heb ik de koffie er bij in gegoten!
Ik ben serieus nog ÉCHT niet wakker nu!
Wat meer nachtrust?quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Theïne en caffeïne tegelijk. Wat wil je nog meer?
quote:
Good point!quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:12 schreef Melting het volgende:
[..]Had je niet aan kinderen moeten beginnen.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:45 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Dank jullie wel voor de felicitaties!![]()
Iemand een stukje oranjekoek?
[ afbeelding ]
Of voor wie liever iets hartigs heeft
[ afbeelding ]
gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:45 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:45 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feli brother!quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ik ga voor alle resterende saucijzenbroodjes, de tompoucen laat ik voor de anderen...
het zijn geen tompoucen, het is oranjekoek ( Fries gebak). Lekker vers van de bakker,heel vies en droog als het voorverpakt isquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ik ga voor alle resterende saucijzenbroodjes, de tompoucen laat ik voor de anderen...
Goedemorgen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij mag ook een saucijzenbroodje, maar ik dacht dat iedereen wel al genomen had.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Feli brother! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik draai de hele ochtend al bijna niks anders...
Las het net pas.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik draai de hele ochtend al bijna niks anders...
Dat is precies de reden dat ik die film niet wil zien.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Wij zagen gisteren Bohemian Rhapsody in de bioscoop, erg mooie film, maar ik heb grotendeels niet het gevoel gehad dat ik naar Freddie aan het kijken was, maar naar een 14jarige die zijn held nadoet. Het optreden op Live Aid is echt briljant gedaan
ik heb dat geen moment gehad.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Wij zagen gisteren Bohemian Rhapsody in de bioscoop, erg mooie film, maar ik heb grotendeels niet het gevoel gehad dat ik naar Freddie aan het kijken was, maar naar een 14jarige die zijn held nadoet. Het optreden op Live Aid is echt briljant gedaan
Ik heb E&F altijd geweldig gevonden, heb ze hier bij R49 ook vaak gedraaid.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Las het net pas.
De beste man heeft een berg steengoede muziek achtergelaten.
desondanks vond ik het wel een erg fijne indrukwekkende film, ik had er geen last van dat ik geen Freddie zag, het was een mooi verhaaltje waar ik naar keek. Erg mooi gedaan, leuke humor, muziek werd fantastisch ingezet en de outfits etc waren een feestje en bij het optreden op Live Aid had je echt het gevoel er bij te zijn, knap stukje werk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik die film niet wil zien.
Ik herinner me de echte concertbeelden en echte docu's wel...
tja het is volgens mij een publiek geheim dat het niet de echte waarheid is in de film.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoorde gisteren bij DWDD dat er aardig gesjoemeld is met de waarheid bij de film - doen alsof Live Aid een soort reunie was, waar ze nog niet goed op elkaar ingespeeld waren (ze waren al 9 maanden aan het touren) en Freddie wist toen al dat 'ie AIDS had toen (was ook niet zo)-
Genoeg redenen om hem nog even uit te stellen.
ook dat boeit niet, het is echt een prachtige film. Het is geen docu, het is een mooi verhaaltje en erg mooi gemaakt. Bij 1 scene had ik er zo tussen gekund, ze hadden me best als figurant mgen vragen, ik had de juiste outfit(s) zelf wel meegenomen https://goo.gl/images/9zTgioquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoorde gisteren bij DWDD dat er aardig gesjoemeld is met de waarheid bij de film - doen alsof Live Aid een soort reunie was, waar ze nog niet goed op elkaar ingespeeld waren (ze waren al 9 maanden aan het touren) en Freddie wist toen al dat 'ie AIDS had toen (was ook niet zo)-
Genoeg redenen om hem nog even uit te stellen.
zeiksnorquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo te zien klopt die foto al niet.
Typische 70s kledij en Freddie met een snor, die 'ie pas in 1980 liet staan.
https://www.tvgids.nl/film/van-modelleerling-tot-half-vampierquote:(...)
Alleen deed de film het zo slecht in de bioscoop dat die vervolgen er nooit kwamen.
Recensenten weten wel waarom. Doordat regisseur Paul Weitz drie boeken in één film probeert te vangen is het resultaat volgens hen nogal onsamenhangend.
Verhaallijnen lijken op willekeurige punten te beginnen en te eindigen. Ook sommige personages verschijnen en verdwijnen op de gekste momenten, zonder dat de kijker weet wie het zijn en wat ze komen doen.
Voor wie de boeken niet heeft gelezen is dat behoorlijk verwarrend.
Ik zag de tekst kleiner en in het blauw (of zwart). Nu is de tekst groter en rood. Pff. Zonnebril maar op doen dan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:26 schreef ToT het volgende:
Sow, de tekst bij "Voordat je reageert" is uitgebreid?Flinke lap rood zo in je bakkes ineens.
Ja dit is echt ff niet prettig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zag de tekst kleiner en in het blauw (of zwart). Nu is de tekst groter en rood. Pff. Zonnebril maar op doen dan.
Het feit dat je je bed weer uitkwam om dat te posten, geeft precies aan hoe het bij je binnenkwam.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb E&F altijd geweldig gevonden, heb ze hier bij R49 ook vaak gedraaid.
De broertjes Koerts zijn/waren grote helden binnen de NL popmuziek.
Ik hoorde het nieuws vlak voor middernacht via de radio.
Ik ben mijn bed weer uitgekropen om een paar songs van ze te draaien en het nieuws in het 'Overleden muzikanten' topic te plaatsen...
Dit is niet alleen in dit topic hoor. Bij elk topic waar zo'n 'waarschuwing' stond staat het nu zo.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit is echt ff niet prettig.Misschien dat een modje het ff kan veranderen?
En nu je het zegt; volgens mij is het eerst rood geweest en toen idd zwart of blauw en nu weer dit.
Daarbij is de tekst ook niet zo heel erg relevant, aangezien hier sowieso wel gechat wordt. Tenzij een modje het ineens op de heupen heeft gekregen en het chatten hier toch wil indammen?
Dit gaat duidelijk over dit topic hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is niet alleen in dit topic hoor. Bij elk topic waar zo'n 'waarschuwing' stond staat het nu zo.
Dus het is geen extra boze waarschuwing richting R49
Ja, maar deze tekst stond er altijd al. Dat dit soort teksten nu rood en opvallend zijn is overal op het forum.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit gaat duidelijk over dit topic hoor.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar deze tekst stond er altijd al. Dat dit soort teksten nu rood en opvallend zijn is overal op het forum.
Kijk maar eens bij dit topic.
POL / [AMV] Amerikaanse politiek #600: Free press is the enemy of the people
welkom girlquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:01 schreef livelink het volgende:
Ingetuned
Ik weet niet hoe lang ik kan luisteren. Moet vanavond misschien nog iets doen.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb water in mijn oor gekregen, dus ik luister mono mee
Hij zal er niet al te blij mee zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:04 schreef peaceman het volgende:
Elton John - Since God Invented Girls
Best irritant, ja.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb water in mijn oor gekregen, dus ik luister mono mee
Gelukkig geen water in mijn oog, anders had ik alleen "Best irri" of alleen "tant, ja" gelezen, afhankelijk van het oog.quote:
Best irri kan wel tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gelukkig geen water in mijn oog, anders had ik alleen "Best irri" of alleen "tant, ja" gelezen, afhankelijk van het oog.
ehm... heb dinsdagavond dit thema bedacht...quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:07 schreef livelink het volgende:
Is dit thema trouwens een gevolg van het ochtendgedichtje van Melting?
Dat heb je dan goed gecoördineerd met Meltingquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
ehm... heb dinsdagavond dit thema bedacht...
Ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Als ik die rode "voordat je reageert"-tekst zie, denk ik steeds dat er "dit topic sluit over 10 posts" staat.
kwestie van wennen... over een paar weken weten we niet anders.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Als ik die rode "voordat je reageert"-tekst zie, denk ik steeds dat er "dit topic sluit over 10 posts" staat.
Melting had een vooruitziende blik dan. Of stond het ook al sinds dinsdagavond op het rooster?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
ehm... heb dinsdagavond dit thema bedacht...
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting had een vooruitziende blik dan. Of stond het ook al sinds dinsdagavond op het rooster?
Hmm? Weten we wát niet anders?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
kwestie van wennen... over een paar weken weten we niet anders.
Oh, ik kijk eigenlijk nooit vooruitquote:
We kunnen die tekst ook gewoon wel weg laten halen. We gedragen ons zo netjes altijdquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hmm? Weten we wát niet anders?
typisch girls.... impulsief...quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik kijk eigenlijk nooit vooruit
MadDonna.quote:
Dat is juist zo leuk aan onsquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
typisch girls.... impulsief...
nou niet altijd leuk hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is juist zo leuk aan ons![]()
Hoewel Diaan volgens mij wel een planner is.
Met discobol. En Hot Shot van Karen Young over de speakers...quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
MadDonna.
Ik zie allerlei crossovers voor me.
Jij hebt je impulsiviteit onderdrukt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog nooit impulsief genoemd
geen dank.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog nooit impulsief genoemd
ik bedoel maarquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:19 schreef livelink het volgende:
Voor zover ik me kan herinneren heeft DDM nog behoorlijk impulsief een auto gekocht. Ik weet nog dat ik dacht dat ik daar wat van kon leren.
nou, we hadden op stel en sprong een nieuwe auto nodig, nog weken met een huurauto a ¤30per dag rondrijden is nogal kostbaar. De ‘nieuwe’ auto heeft alweer een kras over de hele zijkant, voor zover we in het donker met zaklamp konden zien, we vonden namelijk een briefje met emailadres onder de ruitenwisser, dus maar even een eerste blik erop geworpenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:19 schreef livelink het volgende:
Voor zover ik me kan herinneren heeft DDM nog behoorlijk impulsief een auto gekocht. Ik weet nog dat ik dacht dat ik daar wat van kon leren.
Ja, maar wij hebben eigenlijk ook heel hard een auto nodig, maar bij gebrek aan impulsiviteit hebben we dus geen auto.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou, we hadden op stel en sprong een nieuwe auto nodig, nog weken met een huurauto a ¤30per dag rondrijden is nogal kostbaar. De ‘nieuwe’ auto heeft alweer een kras over de hele zijkant, voor zover we in het donker met zaklamp konden zien, we vonden namelijk een briefje met emailadres onder de ruitenwisser, dus maar even een eerste blik erop geworpen
Balen van die kras zeg en het gedoe dat je er weer mee hebt. Maar wel goed dat ze een briefje onder de ruitenwisser hebben gedaan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou, we hadden op stel en sprong een nieuwe auto nodig, nog weken met een huurauto a ¤30per dag rondrijden is nogal kostbaar. De ‘nieuwe’ auto heeft alweer een kras over de hele zijkant, voor zover we in het donker met zaklamp konden zien, we vonden namelijk een briefje met emailadres onder de ruitenwisser, dus maar even een eerste blik erop geworpen
Dat lijkt me meer een gebrek aan doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar wij hebben eigenlijk ook heel hard een auto nodig, maar bij gebrek aan impulsiviteit hebben we dus geen auto.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat gaat uiteraard wel o.a. over mij
Jij bent meerdere meisjes?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat gaat uiteraard wel o.a. over mij
Een gebrek aan alles eigenlijk. Of gewoon een gebrek.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer een gebrek aan doorzettingsvermogen
ofwel: girl(s)quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Een gebrek aan alles eigenlijk. Of gewoon een gebrek.
Je hebt je echt lopen verkneukelen over dit thema, waarschijnlijkquote:
Wegens afwezigheid van just me stuur ik je het paardenhoofd wel toe.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt je echt lopen verkneukelen over dit thema, waarschijnlijk
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wegens afwezigheid van just me stuur ik je het paardenhoofd wel toe.
het openbaar vervoer is hier zwaar k*t, dus Symph zou alleen met heel veel moeite op zijn werk moeten komen, zou zo’n 2 uur enkele reis onderweg zijn. En we waren fans van mijn auto, dus dan is de keuze snel gemaakt, zeker als je zo’n ex-private lease-auto bij die leasemaatschappij kunt aanschaffen. Geen geneuzel met autohandelaren en de prijs was een vaste prijsquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar wij hebben eigenlijk ook heel hard een auto nodig, maar bij gebrek aan impulsiviteit hebben we dus geen auto.
zonder auto heb ik 4 uur reistijd per dag. Niet te doen..quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is misschien wel een tip voor ons om bij zo'n leasemaatschappij te kijken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het openbaar vervoer is hier zwaar k*t, dus Symph zou alleen met heel veel moeite op zijn werk moeten komen, zou zo’n 2 uur enkele reis onderweg zijn. En we waren fans van mijn auto, dus dan is de keuze snel gemaakt, zeker als je zo’n ex-private lease-auto bij die leasemaatschappij kunt aanschaffen. Geen geneuzel met autohandelaren en de prijs was een vaste prijs
Blijft toch een lekker nummer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:29 schreef peaceman het volgende:
Sister Sledge - All American Girls
Dan werd het gewoon een symbolische tekst.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Zou vreemd zijn als 2 van de drie wel American girls zouden zijn, en de derde Turks of Japans.
Oh, daar heb ik ook zo'n hekel aan. Stelletje aso'squote:Op donderdag 21 februari 2019 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Zitten godverdomme...!
[ afbeelding ]
![]()
Duw ze over de balustrade!quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Zitten godverdomme...!
[ afbeelding ]
![]()
duw ze over de relingquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Zitten godverdomme...!
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Duw ze over de balustrade!
quote:
Impulsief!quote:
jawel hoor... kijk maar: girls...quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
En nu kun je geen girls zeggen
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:36 schreef peaceman het volgende:
Maxïmo Park - Girls Who Play Guitars
Mooi, dit gaat niet over mij.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:36 schreef peaceman het volgende:
Maxïmo Park - Girls Who Play Guitars
Orchestral Manoeuvres in the Dark - Tesla Girlsquote:
Ik denk niet dat ik dat ooit zal worden, nee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Orchestral Manoeuvres in the Dark - Tesla Girls
dit wel?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Orchestral Manoeuvres in the Dark - Tesla Girls
dit wel?
ja koken schijnt toch leuk te zijn...quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, ik vind het prima, zolang ze zich maar een beetje koest houden, daar in de keuken.
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja koken schijnt toch leuk te zijn...
mannen en mannen hebben altijd gelijk..quote:
Ja, je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
mannen en mannen hebben altijd gelijk..
Ofcoursequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
mannen en mannen hebben altijd gelijk..
ja, al vond ik die van Nico mooier.quote:
Was ook mooi, ja. Maar minder gemakkelijk in het gehoor liggend.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, al vond ik die van Nico mooier.
eens.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Was ook mooi, ja. Maar minder gemakkelijk in het gehoor liggend.
wel mooi, maar ik kan niet twee van zulke nummers achter elkaar horen. Het wringt behoorlijk, maar op een bepaalde manier wel mooi.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, al vond ik die van Nico mooier.
die kende ik niet van ze. Wel herkenbare soundquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:12 schreef peaceman het volgende:
Heaven 17 - Geisha Boys And Temple Girls
je hebt gelijk, want je bent een man.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel mooi, maar ik kan niet twee van zulke nummers achter elkaar horen. Het wringt behoorlijk, maar op een bepaalde manier wel mooi.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
je hebt gelijk, want je bent een man.
Go see the doctorquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Yo home to Bel-Air...
Oh wacht....
Hier kun je echt van alles overheen draaien.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:18 schreef Symphonic het volgende:
Hier kun je Mambo 5 zo overheen draaien
Nee hoor, dat is allemaal projectiequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:18 schreef peaceman het volgende:
jaja dames... praat er maar overheen... die titel doet pijn zeker?
Ze is inmiddels 52quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:30 schreef peaceman het volgende:
Samantha Fox - Naughty Girls (Need Love Too)
dat is prima als ze maar nooit meer een poging tot zingen onderneemtquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is inmiddels 52
[ afbeelding ]
Wat een nepgezicht..quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is inmiddels 52
[ afbeelding ]
Ik denk het wel...quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:34 schreef livelink het volgende:
Zou MadMaster inmiddels weer wat kunnen zien?
Zou hij er boos iets van zeggen of mevrouw MM? Dat vraag ik me nou af.quote:
Volgens mij is mevrouw MM nog aan het skiën. Ik denk dat hij er wel iets boos van zegt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Zou hij er boos iets van zeggen of mevrouw MM? Dat vraag ik me nou af.
Wij doen alleen maar alsof we niks weten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:47 schreef peaceman het volgende:
Gruppo Sportivo - Girls Never Know
Ik vind dat niet echt een dansnummer eigenlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dankzij de Wii vaak op dit nummer gedanst.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:51 schreef peaceman het volgende:
The Smiths - Some Girls Are Bigger Than Others
Was met Lets Dance en danspasjes. Was goed te doen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt een dansnummer eigenlijk.
Die van mij dansten het liefst The Ketchup Song.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was met Lets Dance en danspasjes. Was goed te doen.
Ow die is ook wel leuk. Ik weet eigenlijk niet meer zo goed op welke andere nummers we dansten. Ik deed vaak mee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Die van mij dansten het liefst The Ketchup Song.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Altijd fijn als de drummer vergeet om medicijnen in te nemen
genderfluid?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:07 schreef peaceman het volgende:
Nummer hierna smokkel ik een beetje. Min of meer dan.
nee ik wijk 1 nummer af qua taal.quote:
quote:
En voor de teststatistieken van MadMaster. Na twee uur en 17 minuten stoppen de tags er weer mee.quote:
als die ooit komt... eerst misschien wel woman, women of girlquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:30 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Peaceman![]()
Ik verheug me al op je boys, boys, boys aflevering.
Ze hadden een slechter moment kunnen kiezen om te stoppenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
En voor de teststatistieken van MadMaster. Na twee uur en 17 minuten stoppen de tags er weer mee.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 05:14 schreef brother52 het volgende:
Ah, mooi, wisseling van de wacht. Kan ik gaan slapen.
Goedemorgen
Jij had al veel eerder moeten gaan slapenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 05:14 schreef brother52 het volgende:
Ah, mooi, wisseling van de wacht. Kan ik gaan slapen.
Goedemorgen
En jij bent volgens mij vroeger op dan normaal. Vast geen goed tekenquote:
Goedemorgen livelink.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 05:52 schreef livelink het volgende:
[..]
En jij bent volgens mij vroeger op dan normaal. Vast geen goed teken![]()
Goedemorgen
1 uurtje slaap maarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 05:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Nee, geen goed teken. Heb na 1 uur elk uur voorbij zien komen op de wekker, behalve tussen iets na 3 en 4.10. Toen heb ik wel geslapen.
Gelukkig hoef ik vandaag maar tot 11.00 uur.
Dank je.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:21 schreef livelink het volgende:
[..]
1 uurtje slaap maar![]()
Sterkte op het werk vandaag.
@Meltingquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
En voor de teststatistieken van MadMaster. Na twee uur en 17 minuten stoppen de tags er weer mee.
quote:
Jeujjjquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:01 schreef just me het volgende:
[..]Melting en het is weer bijna weekend
Lekker voor vanmiddagquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:04 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee. Deze keer speciaal voor peaceman iets hartigs.
Vandaag zalmtortilla rolletjes met zalm en dille:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg.
Daar is hij straks blij mee, die vindt hij erg lekker. Hij ligt nu nog te slapen.....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:04 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee. Deze keer speciaal voor peaceman iets hartigs.
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg.
Nomnomquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:04 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg.
Hmmm. ziet er lekker uit!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:04 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg.
Wanneer ga jij weer eens wat bakken?quote:
Hmm, meestal doe ik dat in de herfst/winter.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer eens wat bakken?
Het is nog winter hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hmm, meestal doe ik dat in de herfst/winter.
Mag niet teveel cheaten nu!
Ik vind van welquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is nog winter hoor
Is het al 16:30 uur?
Ik las dat de natuur ook zo'n 3 weken voor loopt en dat er al veel pollen. Maar.... het is nog altijd winter.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]ja, ik heb al hooikoorts.. en lentekriebels
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik begreep dat peaceman druk aan het koken is
friet halen op 300mquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik begreep dat peaceman druk aan het koken is
veel plezierquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:34 schreef brother52 het volgende:
Zo maar eens onderweg naar het conservatorium van Den Haag. Mijn nichtje geeft daar een voorstelling met de hele opleiding.
Thanks.quote:
enjoyquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:34 schreef brother52 het volgende:
Zo maar eens onderweg naar het conservatorium van Den Haag. Mijn nichtje geeft daar een voorstelling met de hele opleiding.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:34 schreef brother52 het volgende:
Te zout was de andere mening..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk patat en 200m maar het was erg lekker!
haha waarom?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:38 schreef naatje_1 het volgende:
Als ik nu radio ga maken heb ik echt een zwoele stem
ow dat is minder!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lichaam heeft besloten verkouden te worden
Kiwi's eten! Vitamine C tanken! Rust nemen!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lichaam heeft besloten verkouden te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |