Oké, dan mag je van mij doorgaan. Wanneer gaat die Braddiediscord weer open?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. En ik ben compulsief triest.
We mogen het niet meer over die jongen hebben.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oké, dan mag je van mij doorgaan. Wanneer gaat die Braddiediscord weer open?
daar heb ik schijt aan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We mogen het niet meer over die jongen hebben.
vind je?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:14 schreef scrupuleus het volgende:
Wat een spanning tussen HPLC en Naatje
u calling me fat, brah?!quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
Bovendien heeft Danny tegenwoordig weer een dikkere huid gekregen
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sneeuwvlokjes schijnen nogal dun te zijn, dus ik hoop het voor je
Doe eens normaal, dikzak.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:27 schreef scrupuleus het volgende:
Wat een rust.
Stimo is vast flink bezig.
Ik ben zowaar goed productief geweest van 12-20.30, nu palmpje drinken in de sociale ruimte van mn studievereniging, mag niet klagenquote:
van wie mag je niet klagenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben zowaar goed productief geweest van 12-20.30, nu palmpje drinken in de sociale ruimte van mn studievereniging, mag niet klagen
Maar je zit op FOK!?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben zowaar goed productief geweest van 12-20.30, nu palmpje drinken in de sociale ruimte van mn studievereniging, mag niet klagen
Er is verder niemand in de SR op dit moment, iedereen zit in het kantoortje. Anderen zijn nog hard aan de arbeid met een of andere kutopdracht die ze opgekregen hebben. Ben zelf geen sjaars meer, maar zit wel in sjaarsapp, en iedereen klaagt steen en beenquote:
is dit een soort sociale werkplaats?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een ruimte met een bar erin en banken enzo in het gebouw van de universiteit voor de studievereniging waar ik bij zit.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
is dit een soort sociale werkplaats?
dit jaquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
is dit een soort sociale werkplaats?
ik las net dat hzaw zijn account wil verwijderenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:44 schreef SideEffect het volgende:
Heb de lekkerste pasta pesto Rosso met garnaaltjes gemaakt
ga erop stampen!quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:44 schreef SideEffect het volgende:
Heb de lekkerste pasta pesto Rosso met garnaaltjes gemaakt
Moet hij wetenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik las net dat hzaw zijn account wil verwijderen
Wat is een sjaars?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is verder niemand in de SR op dit moment, iedereen zit in het kantoortje. Anderen zijn nog hard aan de arbeid met een of andere kutopdracht die ze opgekregen hebben. Ben zelf geen sjaars meer, maar zit wel in sjaarsapp, en iedereen klaagt steen en been
Was weer gezellig.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar nu ga ik sociaal doen en in het kantoortje zitten
Was zeker echt leuk, Jmmr dat ik dat heb gemistquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het gecare was een uurtje geleden ongeveer
Shit, weer net gemist.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het gecare was een uurtje geleden ongeveer
Heh?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
Niet iedereen heeft behoefte om anderen om zich heen te hebben om zijn of haar onzekerheden te verbloemen @:xcachet
Mwa, meer iets wat ongeveer 2 jaar geleden dagelijks voorbij kwam.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Was zeker echt leuk, Jmmr dat ik dat heb gemist
Hoe was je vakantie trouwens?
Goedzoquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mwa, meer iets wat ongeveer 2 jaar geleden dagelijks voorbij kwam.
Prima, heb een leuke week gehad. Mooi weer gehad en nu weer terug hier
alleen als je benen kaal zijn, je een helm draagt en regelmatig in het gezicht spuugt van iemand die de weg verspertquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:54 schreef SideEffect het volgende:
Heb maandag 25km gefietst, ben ik nu ook een wielrenner?
niet als je het niet in 40 minuten gedaan hebtquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:54 schreef SideEffect het volgende:
Heb maandag 25km gefietst, ben ik nu ook een wielrenner?
jouw benen zijn ook kaal toch? en jij moet toch ook een helm dragen vanwege je waterhoofd?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen als je benen kaal zijn, je een helm draagt en regelmatig in het gezicht spuugt van iemand die de weg verspert
He knows me better than I know myselfquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Daarmee wil hij zeggen dat jij zo bent
dit slaat helemaal nergens opquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
jouw benen zijn ook kaal toch? en jij moet toch ook een helm dragen vanwege je waterhoofd?
Hoeveel graden was het?quote:
Oh dan nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen als je benen kaal zijn, je een helm draagt en regelmatig in het gezicht spuugt van iemand die de weg verspert
Je hoeft toch niet op een autistenforum een update te geven over je sociale levenquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
Oh god, er gaat weer gebusd worden. Met een star trek kaartspel
Ben echt niet zo proquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet als je het niet in 40 minuten gedaan hebt
Jawel. Het mag niet té sociaal worden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet op een autistenforum een update te geven over je sociale leven
Toch ook de eerste?quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik voldoe ook alleen aan het laatste
Update: ik zit niet in de bus.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet op een autistenforum een update te geven over je sociale leven
Idc, geef dit soort updates maar in jullie groepsappquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
Oh god, er gaat weer gebusd worden. Met een star trek kaartspel
meestal wel, nu nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Toch ook de eerste?
Ik voldoe nergens aan
lolquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Idc, geef dit soort updates maar in jullie groepsapp
lauw bierquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:12 schreef HPLC het volgende:
ik ga bij de eerste kringverjaagdag ook FOK!ken.
hey ome henk liet net een kaasblokje vallen en nu is tante mien razend omdat hij het bier ook al niet had koud gezet
doe dit lekker op zaterdagavondquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:12 schreef HPLC het volgende:
haha ze willen nu gaan sjoelen, maar ze zijn de sjoelbak vergeten
haha op de wc zeker hahaquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:14 schreef SideEffect het volgende:
Soep? Er wordt toch altijd bittergarnituur uitgedeeld
Ik welquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heb je weer een nieuwe act?
Ik denk dat ik best veel acts heb hierquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heb je weer een nieuwe act?
ja wel 4045quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat ik best veel acts heb hier
ik vind dit hartstikke coolquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ben nu chill en vredelievend, niet meer depressief en boos
Je bent wel een stuk aardiger dan eerst ja.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ben nu chill en vredelievend, niet meer depressief en boos
als dit geen neuken wordt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je bent wel een stuk aardiger dan eerst ja.
Nah.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als dit geen neuken wordt.
@hplc ook niet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:35 schreef xcachet het volgende:
Weetje, ik heb het gewoon niet zo met vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |