alleen als je benen kaal zijn, je een helm draagt en regelmatig in het gezicht spuugt van iemand die de weg verspertquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:54 schreef SideEffect het volgende:
Heb maandag 25km gefietst, ben ik nu ook een wielrenner?
niet als je het niet in 40 minuten gedaan hebtquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:54 schreef SideEffect het volgende:
Heb maandag 25km gefietst, ben ik nu ook een wielrenner?
jouw benen zijn ook kaal toch? en jij moet toch ook een helm dragen vanwege je waterhoofd?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen als je benen kaal zijn, je een helm draagt en regelmatig in het gezicht spuugt van iemand die de weg verspert
He knows me better than I know myselfquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Daarmee wil hij zeggen dat jij zo bent
dit slaat helemaal nergens opquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
jouw benen zijn ook kaal toch? en jij moet toch ook een helm dragen vanwege je waterhoofd?
Hoeveel graden was het?quote:
Oh dan nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen als je benen kaal zijn, je een helm draagt en regelmatig in het gezicht spuugt van iemand die de weg verspert
Je hoeft toch niet op een autistenforum een update te geven over je sociale levenquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
Oh god, er gaat weer gebusd worden. Met een star trek kaartspel
Ben echt niet zo proquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet als je het niet in 40 minuten gedaan hebt
Jawel. Het mag niet té sociaal worden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet op een autistenforum een update te geven over je sociale leven
Toch ook de eerste?quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik voldoe ook alleen aan het laatste
Update: ik zit niet in de bus.quote:Op woensdag 20 februari 2019 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet op een autistenforum een update te geven over je sociale leven
Idc, geef dit soort updates maar in jullie groepsappquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
Oh god, er gaat weer gebusd worden. Met een star trek kaartspel
meestal wel, nu nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Toch ook de eerste?
Ik voldoe nergens aan
lolquote:Op woensdag 20 februari 2019 22:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Idc, geef dit soort updates maar in jullie groepsapp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |