Gefeliciteerd?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:34 schreef Ticootje het volgende:
Kennen jullie die grap dat het je leuk lijkt om voor een 4e te gaan?
X2quote:
Dus toch!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:34 schreef Ticootje het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:34 schreef Ticootje het volgende:
Dat vind ik ook hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:39 schreef pinquit het volgende:
En wow wow wow omg my goodness 5 is veel!
Wat een groot geluk toch ook. Ik weet nog hoeveel moeite je voor de eerste twee hebt moeten doen (longtime lurker toen), en dan nu spontaan 2 tegelijk! Heftig maar gaaf! Hoe ver ben je nu?quote:
dank je welquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:38 schreef Sara82 het volgende:
Stippel, wat lurklees ik nou?! waaaah! Wat tof! Gefeliciteerd!!!!![]()
Ah, vandaar dat je hier toch rondhingquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:34 schreef Ticootje het volgende:
8 weken!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:44 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Wat een groot geluk toch ook. Ik weet nog hoeveel moeite je voor de eerste twee hebt moeten doen (longtime lurker toen), en dan nu spontaan 2 tegelijk! Heftig maar gaaf! Hoe ver ben je nu?
Dat scheelt al wel ja. Onze oudste is 7, en dat is ook al zo'n hulp. Leuk hoor!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
8 weken!
En ja inderdaad. En we hebben natuurlijk ook geen 5 jonge kinderen straks he. Jen is 11, die kan mooi helpen.
De jongste is tegen die tijd ook 6,5. Komt wel goed.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:55 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Dat scheelt al wel ja. Onze oudste is 7, en dat is ook al zo'n hulp. Leuk hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |