Ook nodig.quote:
Dat ben ik ook nog aan het verwerken. Opdat wij niet vergeten wat ze hadden kúnnen sturen en omdat het zo'n fijn kalm lied is:quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:37 schreef ato het volgende:
Het niet kiezen voor het mooiste liedje wat ik tot nu toe gehoord heb en tweede werd in Frankrijk was al drama.
Ik gok op jaquote:Ik ben benieuwd of 7 maart hysterie en drama op gaat leveren.
quote:
Dank IJsbeer, kan’k 7 maart goed gebruiken!quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:19 schreef ijs_beer het volgende:
@:GeorgeM Hier is ie weer.
@:Cyan9 Kunnen we weer gebruik maken van jouw afwezigheid in ondersteuning?
Natuurlijk. Wel zijn de tarieven wederom gestegen, vanzelfsprekend na het grote succes van vorig jaar.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:19 schreef ijs_beer het volgende:
@:GeorgeM Hier is ie weer.
@:Cyan9 Kunnen we weer gebruik maken van jouw afwezigheid in ondersteuning?
2 aaien over je bol, ipv 1quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wel zijn de tarieven wederom gestegen, vanzelfsprekend na het grote succes van vorig jaar.
Ik heb het er graag voor over, zonder jou had ik het niet geredquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wel zijn de tarieven wederom gestegen, vanzelfsprekend na het grote succes van vorig jaar.
Heel Europa zit in een delirium.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:49 schreef Cyan9 het volgende:
Wat is er in godsnaam aan de hand dit jaar?
Oh god ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:58 schreef Momo... het volgende:
Dat word veel drinken op EiC om de avond te overleven
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:49 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, ik ben juist de gene die ondersteuning zou moeten bieden.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik denk dat we na dit alles allemaal maar opgenomen moeten worden.
Ben ik opeens blij dat ik niet kan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:58 schreef Momo... het volgende:
Heb je Jomada skills?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ben ik opeens blij dat ik niet kan.
Lekker danquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:49 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb ooit cluedo gewonnen binnen twee rondes.quote:
Oke wie gaat het songfestival winnen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb ooit cluedo gewonnen binnen twee rondes.
Nederland.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
Oke wie gaat het songfestival winnen?
Want a medal?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die zou ik aan jou geven.quote:
Aaaaahquote:
Jij moet in je rol blijven! Anders wordt het pas echt bizar dit jaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:49 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja fuck daar moeten we heen. Al die nummers aan zitten horen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:58 schreef Momo... het volgende:
Ja het wordt hilarisch ende gazallagquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja fuck daar moeten we heen. Al die nummers aan zitten horen.
Maar wij maken er toch wat leuks van met zijn allen
Daar maken we vast wel weer een feestje vanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik denk dat we na dit alles allemaal maar opgenomen moeten worden.
Herstellingsoord beginnen voor gebroken esf-ers. Zit een verdienmodel in.quote:
Dat is mijn zusje ook een keer gelukt. Ik was langer bezig met aan een vriend uitleggen hoe het spel werkt dan dat het duurdequote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nederland, Oostenrijk, Belgie, Rusland of Zweden met John Lundvikquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
Oke wie gaat het songfestival winnen?
Even mijn gelijk halen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |