Ook nodig.quote:
Dat ben ik ook nog aan het verwerken. Opdat wij niet vergeten wat ze hadden kúnnen sturen en omdat het zo'n fijn kalm lied is:quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:37 schreef ato het volgende:
Het niet kiezen voor het mooiste liedje wat ik tot nu toe gehoord heb en tweede werd in Frankrijk was al drama.
Ik gok op jaquote:Ik ben benieuwd of 7 maart hysterie en drama op gaat leveren.
quote:
Dank IJsbeer, kan’k 7 maart goed gebruiken!quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:19 schreef ijs_beer het volgende:
@:GeorgeM Hier is ie weer.
@:Cyan9 Kunnen we weer gebruik maken van jouw afwezigheid in ondersteuning?
Natuurlijk. Wel zijn de tarieven wederom gestegen, vanzelfsprekend na het grote succes van vorig jaar.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:19 schreef ijs_beer het volgende:
@:GeorgeM Hier is ie weer.
@:Cyan9 Kunnen we weer gebruik maken van jouw afwezigheid in ondersteuning?
2 aaien over je bol, ipv 1quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wel zijn de tarieven wederom gestegen, vanzelfsprekend na het grote succes van vorig jaar.
Ik heb het er graag voor over, zonder jou had ik het niet geredquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wel zijn de tarieven wederom gestegen, vanzelfsprekend na het grote succes van vorig jaar.
Heel Europa zit in een delirium.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:49 schreef Cyan9 het volgende:
Wat is er in godsnaam aan de hand dit jaar?
Oh god ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:58 schreef Momo... het volgende:
Dat word veel drinken op EiC om de avond te overleven
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:49 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, ik ben juist de gene die ondersteuning zou moeten bieden.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik denk dat we na dit alles allemaal maar opgenomen moeten worden.
Ben ik opeens blij dat ik niet kan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:58 schreef Momo... het volgende:
Dat word veel drinken op EiC om de avond te overleven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |