abonnement Unibet Coolblue
pi_187181436
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 10:54 schreef Burdie het volgende:
Ons duo wil naar de Eiffeltoren, iemand tips voor kindvriendelijke hotels in Parijs? O+
Wij hebben een Ibis hotel gevonden bij LaFayette in de buurt. Kamer voor 4. Hoe het beviel kunnen we in juli vertellen :D Het was erg goedkoop iig, en dat terwijl de Tour finisht :|W

[ Bericht 0% gewijzigd door Roomsnoes op 31-05-2019 13:43:47 ]
  vrijdag 31 mei 2019 @ 13:43:21 #102
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_187182901
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 11:38 schreef Goitske het volgende:
Ik heb heel wat uren gelopen met een tula op de rug incl pittige bos wandelingen. Heb geen seconde getwijfeld of ik een andere drager moest hebben. Ooit van iemand een andere drager geleend en had acuut een hernia dus denk echt afhankelijk van de drager.
Dat is het ook. Wij hebben hier thuis ook speciaal een drager die je of gekruisd of recht kunt dragen. Mijn vrouw en ik hebben allebei een andere methode nodig qua dragen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_187182949
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 11:12 schreef Elleska het volgende:

[..]

Vind jij volledig ongeschikt. Ik loop kilometers met een draagzak. Geen bergwandelingen maar wel bos, duinen, strand.

Hier ook inderdaad, zelfs met 22 kilo kind gaat dat prima (al draag ik liever met een doek, maar a la) O+ Framedrager vind ik verschrikkelijk, dat zit bij mij voor geen meter.
Make your own kind of music.
pi_187184826
Ik heb geen idee wat een tula is maar wij hadden verschillende dragers. De babybjorn hebben we nooit gebruikt, een paar anderen wel. Voor gewone wandelingen in Nederland allemaal prima. Maar voor in de bergen onvoldoende. Alleen de deuter framedrager was daar een beetje stevig genoeg voor. Je hebt het dan wel over wandelingen van +- 900-1100 meter stijgen en dalen en alpien terrein. Dan moet je gewoon iets hebben wat stevig zit. Daarnaast moest er dan ook echt wel water mee en een jas etc.

Verder deden ook wij alles met een gewone rugdaagding Inclusief een weekje klauteren in Luxemburg. Ik vond dat wel erg zweterig trouwens. Maar dat ging best prima.
Whatever...
  vrijdag 31 mei 2019 @ 16:17:29 #105
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_187184933
als je drager niet stevig zit dan draag je fout of/en heb je de verkeerde drager voor je lijf.
pi_187188074
Ik loop toevallig tegen dit topic aan...

Iets leuks wat mij nog altijd bij staat van 20 jaar terug:

Op de heenweg kreeg ik een rugtas (gratis ding van destijds de postbank) vol kadootjes. Op elk kadootje stond wanneer ik die open mocht maken..

Wat voorbeelden..

- Bij de grensovergang met Belgie.. was dan een tekenboekje met kleurpotloodjes voor in de auto..

-Bij het zien van 2 rode auto's achter elkaar.. kreeg je iets van een reisspelletje.

-casettebandje bij het zien van...

-Bij de eerste avond als het donker was.. was dan een zaklampje.

-Als ik de eerste keer op de camping ging zwemmen, was dan een duikbrilletje.

Iets wat je als ouder sowieso zou meenemen voor je kinderen maar dan als een "beloning" krijgen.

Staat me nog heel goed bij, was erg leuk!
  vrijdag 31 mei 2019 @ 19:50:51 #107
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187188302
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 11:49 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Wij hebben een Ibis hotel gevonden bij LaFayette in de buurt. Kamer voor 4. Hoe het beviel kunnen we in juli vertellen :D Het was erg goedkoop iig, en dat terwijl de Tour finisht :|W
Ik houd me aanbevolen voor een recensie!

@ejvdb dat deden mijn ouders vroeger ook, idd leuk!
KuikenGuppy
  zondag 16 juni 2019 @ 19:55:06 #108
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_187458358
Nog toptips voor dingen die niet kunnen ontbreken op vakantie met een dreumes (2jr in sept)? Ik wil wel wat speelgoed in de koffer mikken maar zeker niet teveel. Heb al een opblaasbal(er is ook een zwembad),een klein duplo doosje met een auto'tje, wat kartonboekjes en verder heb ik eigenlijk geen idee. Wat is ultiem dreumesvermaak op vakantieformaat?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 16 juni 2019 @ 19:57:21 #109
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187458394
Die speelgoedeieren uit het speelgoedtopic :P.
Een emmer en een schepje.
*
Volgens mij is meer niet nodig.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zondag 16 juni 2019 @ 20:00:12 #110
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187458429
Een iPad met wat gedownloade series of peuterspelletjes

Watertafeltje maken van wat eenvoudig spul of een demontabele meenemen is epic

Klein zwembadje (opvouwbare van Decathlon is goedkoop en neemt weinig ruimte in) meenemen voor bij je eigen accomodatie

En een afwasborstel en wat sop in een teiltje deed het hier altijd goed
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 16 juni 2019 @ 20:07:14 #111
62913 Blik
The one and Only!
pi_187458557
Het begon te kriebelen met dergelijke prijzen (<500 euro p.p.), volgend jaar meivakantie gaan we met 3 kids naar Bali.
pi_187458719
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Nog toptips voor dingen die niet kunnen ontbreken op vakantie met een dreumes (2jr in sept)? Ik wil wel wat speelgoed in de koffer mikken maar zeker niet teveel. Heb al een opblaasbal(er is ook een zwembad),een klein duplo doosje met een auto'tje, wat kartonboekjes en verder heb ik eigenlijk geen idee. Wat is ultiem dreumesvermaak op vakantieformaat?
Ik zocht toen op internet wat zoekplaatjes voor peuters/dreumesen, printte ze uit en lamineerde ze. Hadden we allemaal dingen om aan te wijzen.
Daarnaast hadden waterkleur-boekjes van ali:
https://m.nl.aliexpress.c(...)jbTK2-D1560708894142
  zondag 16 juni 2019 @ 20:31:03 #113
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_187459060
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 20:07 schreef Blik het volgende:
Het begon te kriebelen met dergelijke prijzen (<500 euro p.p.), volgend jaar meivakantie gaan we met 3 kids naar Bali.
Vliegprijs is dat neem ik aan? Dat is zeker een mooie prijs.
Wij gaan volgend jaar mei met één kind roadtrippen in de USA.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_187466282
Zo Blik, ambitieus naar Bali, dan ben je wel even onderweg toch? (ik ben een schijterd wat dat betreft, wij zijn nogal burgelijk met rijden naar een camping in Frankrijk :@ )

Ik zoek tips voor de autorit naar Frankrijk komende zomervakantie. Er zitten 2 koters achterin, een meisje van dan net 1 jaar en een jongen van 5,5 jaar. Voor ons dochtertje nemen we wat speeltjes mee en hopen we vooral dat ze gaan slapen in de auto.
Ons zoontje is gek op lezen en puzzels etc doen, maar helaas wordt hij misselijk van lezen en alles met letters in de auto.
Wat we totnogtoe kunnen verzinnen voor in de auto: autospelletjes doen met hem, luistercd's op zijn discman, dvdtjes kijken, hopen dat ie ook wat slaapt :D Ook mag hij wat cadeautjes uitpakken onderweg.
Komt nog bij dat zijn zusje een lichte slaper is, dus als zij slaapt, kunnen we niet bepaald met liedjes mee gaan zingen ofzo.

De rit is in 2en gesplitst overigens, we vertrekken op maandagochtend heel vroeg naar Disneyland, we proberen zoveel mogelijk tijdens hun slaap te rijden die ochtend. Ik vermoed dat we dan nog 2 uur wakker moeten overbruggen.
4 dagen later tijden we door, we moeten dan nog 345 kilometer rijden voor we op onze camping zijn. Met vouwwagen erachter en toch een druk deel bij Parijs passeren dus daar zullen we wel 5 a 6 uur over rijden denk ik met een lange speelbreak halverwege.
B heeft al vaker een lange rit 'overleefd' maar dat misselijk worden tijdens het lezen heeft hij pas sinds een jaartje.
En we moeten ook nog terug, 's nachts rijden is niet echt een optie aangezien mijn vrouw niet in het donker kan rijden. Met de vouwwagen kunnen we in Nederland en Belgie 90 rijden, in Frankrijk is 110 wel de max dus we kunnen niet echt enorm doorrijden.

Kortom hoe vermaken jullie je kinderen tijdens een lange rit?
  maandag 17 juni 2019 @ 10:45:42 #115
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_187466363
Onze dreumes van 21 mnd slaapt, kijkt naar buiten of "zingt" mee met de radio.

Hij is overigens ook wagenziek -O- dus een leuk polder- of bergweggetje is meestal feest. Vanaf 2 jaar mogen ze n reisziekte tabletje (primatour) dus dat gaan we binnenkort eens proberen. Aan het begin van een rit de auto al voor zure meur is namelijk :X. Helemaal als het warm is :'). We houden er met vakantie ook zoveel mogelijk rekening mee, kort vliegen, kort met de auto, en geen zware maaltijden voor het rijden en ook niet tijdens het rijden eten.

Miss kun je van die autospelletjes met hem doen waarmee hij dingen kan winnen/verdienen? Als hij een gele vrachtwagen ziet een klein lego dingetje om te bouwen, als hij een agent ziet een snoepje ect.Bij de grens iets heel frans, een croissantje ofzo :P franse woordjes oefenen ect. Verder luisterboeken, filmpjes (gaat dat wel goed qua wagenziek trouwens?). Misschien kan een van jullie af en toe achterin als het past? Dan kun je wat meer samen spelen ect?

[ Bericht 7% gewijzigd door littledrummergirl op 17-06-2019 10:51:12 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 17 juni 2019 @ 10:46:17 #116
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_187466369
Oh en bedankt voor de dreumestips :D ik ga nog even shoppen voor we gaan
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_187466729
Tja, behalve cadeautjes, snoep, drinken, filmpjes en muziek/luisterboeken is er weinig te doen in een auto natuurlijk. Raamstickers, autobingo? Kleuren/merken auto’s tellen..?

Wij zijn met kerst met de auto naar NL gekomen (1300km) en we hebben elke 3u gestopt (ook ivm laden vd auto). Steeds een ijsje er in en dan loopt het wel los :D
Over een maandje gaan we weer *O* Ben benieuwd of we dan qua weer langer met de batterij vd auto kunnen doen.


Bij de Tiger hebben ze autobingo weet ik, en andere reisspelletjes. Miss is een gameboy wat..?

Wij kregen bij onze eerste lange vakantie zo’n nepgameboy met een tetris achtig spelletje. Man, wat was ik verknocht aan dat ding. Goede herinneringen :D
pi_187466840
Room, ja hij heeft een kinderfototoestel waar ook spelletjes opstaan. Binnenkort eens uittesten of hij die in de auto kan spelen zonder misselijk te worden. Goede tip :)

Het zal ook allemaal wel loslopen, B vindt autorijden niet echt vervelend en we hebben de tijd.
Maar alle bezigheidstips zijn welkom.
pi_187467172
Wagenziek boks. Ik was het als kind En ean is het ook. Een dvd kijken, gameboy oid was en is ook geen optie. Hier luisteren we muziek. Kijken naar buiten. Ik zie ik zie wat jij niet ziet oid lukt helaas ook niet. En als sac slaapt mag ze voorin. Ik stop er nu maar een primatour in. En geen zuivel die dag.
pi_187468135
Ik ga iig wel Primatour meenemen, goede.
B heeft het tognogtoe echt alleen met lezen. Hij heeft ook nog nooit gespuugd in de auto. Hij stopt zelf met lezen en zegt dat ie misselijk is. Mijn vrouw heeft het ook, die kan ook niet lezen in de auto, nog geen Appjes.
  maandag 17 juni 2019 @ 13:16:56 #121
480396 Sisu
Oudgediende
pi_187468297
Autoreis tip:
Zo’n kleurboek met een waterpenseel. Zoals deze https://www.bol.com/nl/p/(...)CEAQYASABEgJe4fD_BwE
Geweldig vind ro dat.

Net als op haar handen tekenen (‘nagels lakken’ :') ), stickers plakken in een boekje of spelen met het zoekzakje. Ook mijn kickass tip trouwens :

https://m.facebook.com/hethuisvanhuijzers/
Zonder hoop geen leven.
  maandag 17 juni 2019 @ 13:19:41 #122
480396 Sisu
Oudgediende
pi_187468340


Dit dus

Pro-tip: maak een kopietje van de items die verstopt zitten, zodat je achteloos wat kunt roepen dat ze moet zoeken. Bij ons zat die dus op het dashboard geplakt. Maar wij zijn dan ook gewoon lazy ass parents..
Zonder hoop geen leven.
pi_187468731
Bij mij als kind hiep ptimatour niet. Maar ik had het ook wel heftig ik werd al misselijk van de schommel een de draaimolen maar niet van achtbanen. En kon al overgeven voor we de staat uit waren.

Schommelen vind ik nog steeds niks, lezen in de auto lukt niet appenook niet btw En haarspeldbochten vind ik ook nog steeds niet heel fijn dat ken ik nog steeds misselijk van worden. Maar overgeven doe ik niet meer. Kan ik eigenlijk ook niet meer maar daarvoor was het wel over.
  maandag 17 juni 2019 @ 14:26:54 #124
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_187469375
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:19 schreef Sisu het volgende:
[ afbeelding ]

Dit dus

Pro-tip: maak een kopietje van de items die verstopt zitten, zodat je achteloos wat kunt roepen dat ze moet zoeken. Bij ons zat die dus op het dashboard geplakt. Maar wij zijn dan ook gewoon lazy ass parents..
Mijn ervaring is dat je om een lazy ass parent in de auto te zijn, nog best wat tijd vooraf er in moet steken als je ze niet alleen digitaal bezig wilt houden :P
Maar zo’n I spy ding is idd prima vermaak. Kan ook in een waterflesje bijvoorbeeld. Wel ff extra dicht tapen :+

Er bestaan van die playdough mats die je kan printen. Dat is dan een tekening van bijvoorbeeld een pizza die ze dan met klei kunnen ‘vullen’.
Of foto van je kind lamineren en dan een stift geven en snorretjes en brillen laten tekenen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_187470333
Die zoekzakjes zijn wel leuk zeg. We gaan even wat testen doen in de auto of B het echt alleen bij lezen heeft. Voordat we van alles gaan kopen en regelen en hij de hele boel alsnog onderspuugt :D :@
  maandag 17 juni 2019 @ 15:34:23 #126
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_187470387
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:07 schreef exode het volgende:
Ik ga iig wel Primatour meenemen, goede.
B heeft het tognogtoe echt alleen met lezen. Hij heeft ook nog nooit gespuugd in de auto. Hij stopt zelf met lezen en zegt dat ie misselijk is. Mijn vrouw heeft het ook, die kan ook niet lezen in de auto, nog geen Appjes.
Is dat dan wel wagenziekte? Ik dacht eigenlijk dat bijna iedereen misselijk wordt van lezen in de auto :D. Als het ophoudt als hij stopt met lezen dan zou ik er gewoon voor zorgen dat ie niet leest :+

Hier werd gisteren al gekotst na n ritje van tien minuten met het een paar keer in en uitsteken (voor en achteruit rijden) in n parkeervak -O-

Vind t sneu voor het ventje, t gaat een hele tijd prima, dan trekt hij binnen tien seconden grijs weg, een sip huiltje en hoppaaaa..
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_187471138
Het is ook geen wagenziekte inderdaad, donderdag nog met met hem in een hobbelige dubbeldekker gezeten naar zijn schoolreisje, nergens last van gehad. Ik kan wel lezen hoor in de auto, verslond hele boeken altijd op de achterbank.

Hij heeft het pas sinds een jaartje daarvoor kon hij prima 'lezen' in de auto. Hij is 5 en kan nog niet echt lezen overigens. We gaan de komende weken gewoon even wat dingen uittesten in de auto zoals spelletjes op zijn fototoestel, dvdtje kijken etc.
pi_187472086
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
Onze dreumes van 21 mnd slaapt, kijkt naar buiten of "zingt" mee met de radio.

Hij is overigens ook wagenziek -O- dus een leuk polder- of bergweggetje is meestal feest. Vanaf 2 jaar mogen ze n reisziekte tabletje (primatour) dus dat gaan we binnenkort eens proberen. Aan het begin van een rit de auto al voor zure meur is namelijk :X. Helemaal als het warm is :'). We houden er met vakantie ook zoveel mogelijk rekening mee, kort vliegen, kort met de auto, en geen zware maaltijden voor het rijden en ook niet tijdens het rijden eten.

Miss kun je van die autospelletjes met hem doen waarmee hij dingen kan winnen/verdienen? Als hij een gele vrachtwagen ziet een klein lego dingetje om te bouwen, als hij een agent ziet een snoepje ect.Bij de grens iets heel frans, een croissantje ofzo :P franse woordjes oefenen ect. Verder luisterboeken, filmpjes (gaat dat wel goed qua wagenziek trouwens?). Misschien kan een van jullie af en toe achterin als het past? Dan kun je wat meer samen spelen ect?
Tegen wagenziekte schijnt zo’n ontladingsstrip onder je auto goed te helpen! Dat is misschien een laagdrempelig iets om te proberen.
pi_187472130
Is een magneetpuzzel dan nog iets? Dat kan ook makkelijk in de auto, want dan raakt niets kwijt. Van Cars heb je bijvoorbeeld een magneetbord: http://verzameloord.blogspot.com/2015/05/cars-magneten-spel.html Is vaak bij een kringloop te vinden ook, Sjaak vindt het de bom om daar verhaaltjes mee te doen.
  maandag 17 juni 2019 @ 17:48:36 #130
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187472187
In de auto kan je ook poppenkast poppen meenemen en daarmee vanaf de voorstoel de achterbank vermaken.
KuikenGuppy
  maandag 17 juni 2019 @ 18:48:13 #131
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_187473131
Ik vond nog wat voorbeelden van niet digitaal auto vermaak:




Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 17 juni 2019 @ 19:00:08 #132
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_187473286
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:41 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Tegen wagenziekte schijnt zo’n ontladingsstrip onder je auto goed te helpen! Dat is misschien een laagdrempelig iets om te proberen.
Zou dat echt wat doen ja :? Het wordt toch veroorzaakt door het evenwichtsorgaan en beelden die niet overeenkomen met de zintuigelijke waarneming?

Ik ga wel even googelen want ik ben nieuwsgierig hoe het zou moeten werken :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 17 juni 2019 @ 21:13:42 #133
62913 Blik
The one and Only!
pi_187475338
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 10:37 schreef exode het volgende:
Zo Blik, ambitieus naar Bali, dan ben je wel even onderweg toch? (ik ben een schijterd wat dat betreft, wij zijn nogal burgelijk met rijden naar een camping in Frankrijk :@ )

Ik zoek tips voor de autorit naar Frankrijk komende zomervakantie. Er zitten 2 koters achterin, een meisje van dan net 1 jaar en een jongen van 5,5 jaar. Voor ons dochtertje nemen we wat speeltjes mee en hopen we vooral dat ze gaan slapen in de auto.
Ons zoontje is gek op lezen en puzzels etc doen, maar helaas wordt hij misselijk van lezen en alles met letters in de auto.
Wat we totnogtoe kunnen verzinnen voor in de auto: autospelletjes doen met hem, luistercd's op zijn discman, dvdtjes kijken, hopen dat ie ook wat slaapt :D Ook mag hij wat cadeautjes uitpakken onderweg.
Komt nog bij dat zijn zusje een lichte slaper is, dus als zij slaapt, kunnen we niet bepaald met liedjes mee gaan zingen ofzo.

De rit is in 2en gesplitst overigens, we vertrekken op maandagochtend heel vroeg naar Disneyland, we proberen zoveel mogelijk tijdens hun slaap te rijden die ochtend. Ik vermoed dat we dan nog 2 uur wakker moeten overbruggen.
4 dagen later tijden we door, we moeten dan nog 345 kilometer rijden voor we op onze camping zijn. Met vouwwagen erachter en toch een druk deel bij Parijs passeren dus daar zullen we wel 5 a 6 uur over rijden denk ik met een lange speelbreak halverwege.
B heeft al vaker een lange rit 'overleefd' maar dat misselijk worden tijdens het lezen heeft hij pas sinds een jaartje.
En we moeten ook nog terug, 's nachts rijden is niet echt een optie aangezien mijn vrouw niet in het donker kan rijden. Met de vouwwagen kunnen we in Nederland en Belgie 90 rijden, in Frankrijk is 110 wel de max dus we kunnen niet echt enorm doorrijden.

Kortom hoe vermaken jullie je kinderen tijdens een lange rit?
Ja, lange vlucht natuurlijk. Maar ook wel in de nacht, en die kids slapen dan gewoon. Verder vermaken met filmpjes en het komt dan goed

Ook mijn tip voor richting Frankrijk. Koop een schermpje voor aan de stoel, meteen geen gedoe meer met wagenziekte en de oudste houdt zich uren zoet. Verder je schema aanpassen op de kleinste, als die eruit wil stop je en maak je een langere stop zodat de oudste ook meteen kan uitwaaien.

Ik ben helemaal niet van tv kijken enzo, maar voor in de auto is een grote uitzondering
  maandag 17 juni 2019 @ 21:22:06 #134
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_187475469
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:13 schreef Blik het volgende:

[..]

Ja, lange vlucht natuurlijk. Maar ook wel in de nacht, en die kids slapen dan gewoon. Verder vermaken met filmpjes en het komt dan goed

Ook mijn tip voor richting Frankrijk. Koop een schermpje voor aan de stoel, meteen geen gedoe meer met wagenziekte en de oudste houdt zich uren zoet. Verder je schema aanpassen op de kleinste, als die eruit wil stop je en maak je een langere stop zodat de oudste ook meteen kan uitwaaien.

Ik ben helemaal niet van tv kijken enzo, maar voor in de auto is een grote uitzondering
Nouuuu, dat is wel heel makkelijk gezegd ;). Mijn jongste kan er absoluut niet tegen om filmpjes te kijken in de auto, daar moet ze van overgeven terwijl ze verder niet wagenziek is. Het gaat een half uurtje (ofzo) goed en daarna gaat het standaard mis. Is dus zeker niet een pasklare oplossing voor iedereen.
  maandag 17 juni 2019 @ 21:28:42 #135
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187475575
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:13 schreef Blik het volgende:
Maar ook wel in de nacht, en die kids slapen dan gewoon.
Haha, dat dachten wij ook een paar jaar geleden. Hele vlucht met een doodmoe, huilend kind gezeten, die daarna nog dagen chagrijnig was :P.
KuikenGuppy
  maandag 17 juni 2019 @ 21:30:06 #136
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_187475607
Hier bleek vorig jaar naar Frankrijk het grootste succes een plastic mandje met keukenspulletjes (Goedkope van kruidvat/trekpleister. Niet erg als er iets kwijt zou raken). Die zat in een tas om daar in het huisje mee te spelen. Stond al heeeeel lang op zolder. Ze kregen het te pakken in de auto en hebben er heerlijk mee gespeeld. Ok, we hebben nog lang lepels, messen etc gevonden in de auto 😂.
  maandag 17 juni 2019 @ 21:52:46 #137
62913 Blik
The one and Only!
pi_187476015
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:22 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Nouuuu, dat is wel heel makkelijk gezegd ;). Mijn jongste kan er absoluut niet tegen om filmpjes te kijken in de auto, daar moet ze van overgeven terwijl ze verder niet wagenziek is. Het gaat een half uurtje (ofzo) goed en daarna gaat het standaard mis. Is dus zeker niet een pasklare oplossing voor iedereen.
Ok, bij ons werkt het wel. Onze oudste wordt wagenziek (spugen etc.), maar met filmpjes nul last
pi_187476039
Fijn alle tips! We gaan de komende tijd dus wat dingen testen in de auto. Hopen dat ie er niet misselijk van wordt.

Dvd speler hebben we voor in de auto, mijn oude discman gaat ook mee met luistercd's. De kortere rit van 2 uur naar Zeeland is hij doorgekomen met zijn luistercd's.

De jongste wordt ook een uitdaging inderdaad, dat is niet echt een autoslaper. Gelukkig vindt die kijken naar haar grote broer 1 grote show.

We hebben geen haast dus als vaker stoppen en uitwaaien nodig is, doen we dat gewoon.
  maandag 17 juni 2019 @ 21:54:12 #139
62913 Blik
The one and Only!
pi_187476048
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 21:28 schreef Burdie het volgende:

[..]

Haha, dat dachten wij ook een paar jaar geleden. Hele vlucht met een doodmoe, huilend kind gezeten, die daarna nog dagen chagrijnig was :P.
Beide keren beginnen we in de avond met de vlucht, onze kinderen zijn niet zo standvastig dat ze dan 12uur lang wakker kunnen blijven. Die vallen tijdens filmpje kijken gewoon in slaap dan

althans, dat is onze ervaring met de lange vluchten die wij hebben hebben gemaakt met onze kids (abc-eilanden, zuid-afrika, sri Lanka)
  maandag 17 juni 2019 @ 21:59:42 #140
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187476154
@exode, onze oudste kan zich de hele reis naar opa&oma (2,5 uur) vermaken met een MP3 speler met daarop huis-tuin-en-keukenliedjes van Dirk Scheele, en met zijn tiptoi pen+boek/spel!
KuikenGuppy
  maandag 17 juni 2019 @ 22:26:26 #141
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187476736
Ik wil nu zo'n zoekzakje voor mezelf. Maar helaas is ze gesloten voor bestellingen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 17 juni 2019 @ 22:47:01 #142
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_187477260
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 22:26 schreef Lemijn het volgende:
Ik wil nu zo'n zoekzakje voor mezelf. Maar helaas is ze gesloten voor bestellingen.
Zelf maken dan maar?
http://thehoosierhomestea(...)-spy-bottle.html?m=1
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 18 juni 2019 @ 06:06:27 #143
221912 minilot
Nancy boy
pi_187480022
Ja potver, nou zocht ik op I Spy Bags op Etsy en nou wil ik er dertig. }:|

Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 18 juni 2019 @ 07:38:03 #144
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_187480345
Weet iemand een goede babyfoon app? Hotel waar we heen gaan gaf, heel attent ^O^, aan dat veel babyfoons er niet werken vanwege dikke muren ect maar dat de wifi prima is dus dat een app wel kan, maar welke :?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_187480482
Filmpjes lukt bij de oudste hier ook niet. Heb met haar te doen hoor weet zo goed hoe dat voelt.

Ik probeer itt mijn ouders wel rekening met haar te houden. Dus grote bak om te spugen. Al heb ik nu zakjes die meteen absorberen. Proberen te stoppen als ze aangeeft misselijk te zijn.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 08:57:25 #146
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187480891
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 06:06 schreef minilot het volgende:
Ja potver, nou zocht ik op I Spy Bags op Etsy en nou wil ik er dertig. }:|

[ afbeelding ]
Super leuk zijn ze zeg! Ik ga het eens proberen zelf te maken.
KuikenGuppy
pi_187481348
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 07:38 schreef littledrummergirl het volgende:
Weet iemand een goede babyfoon app? Hotel waar we heen gaan gaf, heel attent ^O^, aan dat veel babyfoons er niet werken vanwege dikke muren ect maar dat de wifi prima is dus dat een app wel kan, maar welke :?
De babyfoon 3g app zie ik vaak voorbij komen. Ik heb enkel de gratis 30min proefversie getest en dat ging prima op wifi. Verder nog niet nodig gehad al bedenk ik me nu dat ik die app afgelopen weekend goed had kunnen gebruiken.

Bij de betaalde versie op beide apparaten met hetzelfde account inloggen of de app delen via een gezinsgroep, dan hoef je de app maar 1x aan te schaffen.
pi_187481851
Ik gebruik ook enkel de Babyfoon 3G app, werkt prima!

Ik kwam voor tips voor een reiskinderstoel. Nu gaat er een antilop mee in de auto maar ik kwam gisteren achter het bestaan van een Sack ‘n Seat, heeft iemand daar ervaringen mee? Mijn zoon is 1,5.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 10:38:27 #149
73386 Fazz
onderweg
pi_187481892
Babyfoon 3G app-fan! Qua opmaak enorm lelijk maar het werkt helemaal prima :+
De app kost 3,99 geloof ik. Met apple-family share hoef je hem wel maar 1x te kopen om zo op alle apparaten te laten werken. Weet niet of Android ook zoiets heeft.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 10:48:33 #150
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187481997
Mijn kind zit thuis los op de Triptrap dus die krijg ik echt niet in zo’n sack-n-seat. Daar zitten ze ook niet verhoogd op. Maar als je doel vastzetten is dan is het een ander verhaal.

Waar ga je heen? Op veel plekken zijn kinderstoelen. Anders toch de antiloop mee, of op schoot, of op een kussen op gewone stoel?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')