Vooralsnog heb ik nog niets van een verheven toontje vanuit die vereniging gehoord.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:47 schreef ToT het volgende:
Ach, lijkt me verder wel een gezellige club hoor; lekker je samen moreel verheven voelen boven de grote meute die dierlijke karkassen vreet en dierenleed in stand houdt door geld aan de bio-industrie te geven.
Lekker gallen op kiloknallers, pretentieus roepen dat je een deel van de oplossing bent en niet het probleem. Dat je door geen vlees te eten een dikke Hummer kunt rijden en nog steeds beter voor het milieu bent dan een vleeseter die met de fiets naar het werk gaat enz.De pH-waarde van die club zal lager zijn dan van koningswater!
Hoewel....misschien huren ze deze man wel in voor muziek daar:
Komt er ook een studentenclub voor ex-rokers?
Dit ja. Dat hun proberen vega leven zo makkelijk mogelijk te maken zonder daar anderen bij te storen lijkt me helemaal prima.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, ze moeten vooral doen wat ze niet laten kunnen.
En ik vind het prima om een veganistische optie te hebben in een kantine, maar er moet ook een optie zijn mét dierlijke producten. Ik hoef niet zo nodig een bord met alleen biologische sla te moeten eten als ik daar geen zin in heb.
Damn, dat heb ik nou altijd al een keer willen doen...quote:Onze activiteiten zijn veelal op eten gebaseerd. Zo gaan we bijvoorbeeld documentaires bekijken over het klimaat en de bio-industrie en koken we samen vegan maaltijden."
In bier zit gelatine en dat wordt gemaakt uit varkens. Overigens zit dat bijna overal in, allerlei snoep, dranken en zelfs in stoepranden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat is er precies dierlijk aan bier?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bier
Goed om te weten. Er stond voor vanavond stoeprand op het menu.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
In bier zit gelatine en dat wordt gemaakt uit varkens. Overigens zit dat bijna overal in, allerlei snoep, dranken en zelfs in stoepranden.
Het zit niet in het bier. Het wordt soms gebruikt om het bier te klaren. Maar lang niet altijd. Er is ook veel troebel (ongefilterd) bier. Dat kan een veganist gerust drinken.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
In bier zit gelatine en dat wordt gemaakt uit varkens. Overigens zit dat bijna overal in, allerlei snoep, dranken en zelfs in stoepranden.
Door slachtafval tijgeren doen ze bij geen enkele studentenvereniging meer.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:01 schreef ToT het volgende:
En de ontgroening is zeker een rauwe biefstuk opvreten en een dag lang leren schoenen en een bontjas dragen?
Ik word lid. Gelukkig kan ik ook bij de klootachietclub en de Snookerclubquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En eentje voor darters, waar gezamenlijk documentaires over darten worden bekeken, met pullen bier en bitterballen, en die in overleg met de Universiteit Groningen wil over het plaatsen van een dartbord in de kantine.
Ik zie mogelijkheden.
Is dat onterecht dan ? Eten heeft nu eenmaal nog wat impact op de wereld.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Eten wordt steeds meer een soort religie, sekte, waarmee mensen wat willen zeggen over hun en samenhokken met gelijkgestemden, anderen als ketters zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |