abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 februari 2019 @ 08:42:06 #1
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_185098563


Jaja, het is zo ver. We hebben besloten toch eens te gaan kijken of een slowchat een toevoegende waarde kan hebben voor ons mooie gezellige subforum CRE. Onder voorbehoud, welteverstaan, want het mag niet ten koste gaan van de activiteit in de andere topics.
Dat is ook de reden dat CRE tot op de dag van vandaag geen SC heeft gehad. We hebben niet zo zeer behoefte aan 'offtopic geneuzel', maar creatieve topics en ontopic geneuzel dáár. Het is dan ook niet de bedoeling dat creatief werk hier inhoudelijk besproken wordt, wel mag er hier eventueel een link geplaatst worden naar het betreffende topic waar je je werk hebt gepost om mensen daar naartoe te verwijzen.
Daarnaast leek het ons gewoon leuk om iedereen uit alle hoekjes van CRE de kans te geven samen te babbelen over het leven, het weer, je dagelijkse bezigheden, en waar je dan ook maar zin in hebt om over te kletsen.
Verder gelden uiteraard de normale regels. Wees lief voor elkaar, anders krijg je een boze Samzz aan je broek.
Deze OP zal in de loop der tijd vast ook wel wat opgeknapt worden, maar voor nu: brand los*O*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 20 februari 2019 @ 12:20:06 #2
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_185123469
Wie het topic verbrandt moet op de blaren zitten hehe.

O+ *O*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_185123528
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 12:20 schreef sararaats het volgende:
Wie het topic verbrandt moet op de blaren zitten hehe.

O+ *O*
_O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185123683
Mijn Harry Potter borduurwerk is binnen O+

En ik ben al de hele ochtend aan het borduren en haken en ik ben blij

Hoe gaat het met jullie?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185123893
Dat klinkt heerlijk CotS. Wel jammer van je uitgehaalde sok.

Ik heb net bijna 2 uur rondgesjokt met kind in de wandelwagen. Even naar de kapper geweest (hij, niet ik). Nieuwe kleertjes gekocht (voor hem) en borduurnaalden (voor mij). Daarna broodjes gekocht en nu ligt hij op bed en mag ik ook even borduren van mezelf. Heerlijk, zo'n vrije dag. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185123926
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 12:41 schreef Nanuke het volgende:
Dat klinkt heerlijk CotS. Wel jammer van je uitgehaalde sok.
De les is vooral "niet sokkenbreien als je heel moe bent". Maar ik ben nu met de mooie wol van de beurs bezig, zo leuk om mee te werken *O*
quote:
Ik heb net bijna 2 uur rondgesjokt met kind in de wandelwagen. Even naar de kapper geweest (hij, niet ik). Nieuwe kleertjes gekocht (voor hem) en borduurnaalden (voor mij). Daarna broodjes gekocht en nu ligt hij op bed en mag ik ook even borduren van mezelf. Heerlijk, zo'n vrije dag. O+
Klinkt als een heel goede dag inderdaad :) Veel borduurplezier!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 20 februari 2019 @ 15:01:13 #7
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_185126353
Grmbl....slik al 8 weken pijnstillers voor mijn rug en dan sta je nog op met migraine....gelukkig gaat het nu wat zakken.

Mooie pennen, stiften en garenhouders binnen gekregen maar nu werkt hoofd niet mee om er iets mee te doen.

Bij gebrek aan puf om naar boven te lopen voor mijn masker zit ik met een sok over mijn ogen als het licht te fel is. :')
pi_185126410
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 15:01 schreef Patapon het volgende:
Grmbl....slik al 8 weken pijnstillers voor mijn rug en dan sta je nog op met migraine....gelukkig gaat het nu wat zakken.

Mooie pennen, stiften en garenhouders binnen gekregen maar nu werkt hoofd niet mee om er iets mee te doen.

Bij gebrek aan puf om naar boven te lopen voor mijn masker zit ik met een sok over mijn ogen als het licht te fel is. :')
Wat naar :{ heel erg veel beterschap :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185126511
Borduren werd m niet omdat kind besloot om niet te gaan slapen. Hij speelt nu kiekeboe met de kat, dat is ook best leuk.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185126534
Oh patapon, dat klinkt zo naar! Beterschap! :* Heb je vaak last van migraine?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 20 februari 2019 @ 15:33:46 #11
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_185126905
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 15:12 schreef Nanuke het volgende:
Oh patapon, dat klinkt zo naar! Beterschap! :* Heb je vaak last van migraine?
Ik heb hormonale migraine dus bijna iedere maand. Het laatste half jaar geen last gehad...tot nu dan. Gelukkig niet zo'n hele zware maar had het niet verwacht omdat ik al zoveel pijnstillers slik.
  Moderator donderdag 21 februari 2019 @ 16:54:33 #12
382129 crew  Donna
pi_185149984
Pffff wat naar @Patapon, hoe gaat het vandaag?
pi_185149996
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 15:33 schreef Patapon het volgende:

[..]

Ik heb hormonale migraine dus bijna iedere maand. Het laatste half jaar geen last gehad...tot nu dan. Gelukkig niet zo'n hele zware maar had het niet verwacht omdat ik al zoveel pijnstillers slik.
Ai.... dikke knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 21 februari 2019 @ 18:35:59 #14
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_185152214
Gelukkig beter. Maar nu weer rugpijn....
pi_185164816
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:35 schreef Patapon het volgende:
Gelukkig beter. Maar nu weer rugpijn....
-O- :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185164818
Dadelijk lekker naar het breicafé
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185165241
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dadelijk lekker naar het breicafé
Veel plezier!

Ik heb gisteren de hele middag zitten haken met mijn moeder :)
pi_185165286
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 09:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Veel plezier!

Ik heb gisteren de hele middag zitten haken met mijn moeder :)
Oh dat is ook super gezellig!

Gisteravond had ik ook een handwerkclubavond (alleen die is eens per maand) dus lekker sociaal bezig hier :) Doet me goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185165341
Ik had in geen maanden gehaakt dus werd wel weer tijd :)
Alvast aan paashaasjes begonnen.
pi_185165356
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 09:53 schreef Sarabi het volgende:
Ik had in geen maanden gehaakt dus werd wel weer tijd :)
Alvast aan paashaasjes begonnen.
Oh leuk :)! Lekker het voorjaar in huis haeln
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 10:23:25 #21
382129 crew  Donna
pi_185165871
Leuk zeg!

Wij gaan zo papieren gebaksbordjes halen en slingers. Ben morgen jarig! O+
pi_185255040
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 10:23 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk zeg!

Wij gaan zo papieren gebaksbordjes halen en slingers. Ben morgen jarig! O+
Nog gefeliciteerd! Sorry! Helemaal niet gelezen :@ :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185255043
Genieten jullie ook zo van dit prachtige weer?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 26 februari 2019 @ 15:24:49 #24
382129 crew  Donna
pi_185255104
Bedankt!!

Ja het is heerlijk weer, maar ik ben aan het werk. In de pauze wel een flink stuk gewandeld, altijd prettig even die zonnestralen meepakken!
pi_185255280
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 15:24 schreef DonnaRush het volgende:
Bedankt!!

Ja het is heerlijk weer, maar ik ben aan het werk. In de pauze wel een flink stuk gewandeld, altijd prettig even die zonnestralen meepakken!
Dat is ook lekker toch :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185259286
Ik was ook aan het werk vandaag, maar gelukkig was het gisteren ook prachtig en morgen ook nog. O+

Nog gefeliciteerd DonnaRush!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185259406
Vanavond komt er een knutselvriendinnetje langs :) lekker kletsen en (ik denk) haken of borduren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185259685
Hebben jullie eigenlijk al vakantieplannen voor dit jaar? Ik wil eigenlijk wel een weekje/midweekje, maar niet te duur/te ver weg. En ik moet het mannelijke gevaarte nog zo ver krijgen, dat ook. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185259721
Ik ben aan het sparen voor een verhuizing. Plus dat ik een uitkering heb, dus ik blijf lekker thuis. Van de zomer op huizenjacht (gewoon sociale woningbouw) en daar een paleisje van maken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 26 februari 2019 @ 19:40:37 #30
382129 crew  Donna
pi_185260452
Wij gaan niet op vakantie. Misschien een paar dagen naar Duitsland, maar denk het niet.
pi_185260501
Misschien eind van het jaar een weekje naar zee.
Verder wat weekjes thuis in eigen huis en tuin O+
pi_185260513
Waar ga je naartoe verhuizen CotS?
pi_185262432
Vakantieplannen, niet echt. Waarschijnlijk een festival en verder lekker thuis hangen. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_185262517
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 19:43 schreef Sarabi het volgende:
Waar ga je naartoe verhuizen CotS?
Gewoon in Groningen, andere wijk. Ik wil rustiger en ruimer wonen. Ik heb nu een studio en wil graag een aparte slaapkamer en als het kan een knutselkamer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185262670
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Gewoon in Groningen, andere wijk. Ik wil rustiger en ruimer wonen. Ik heb nu een studio en wil graag een aparte slaapkamer en als het kan een knutselkamer
welke wijk gaat het worden?
pi_185262734
Ik ben grote opruiming aan het houden. Eea aan Hobbyspul weggegeven aan mensen die er blij mee zijn, eea aan boekjes aan mijn nichtje opgestuurd die appte net dat ze er heel blij mee is :s)
Ik moet echt puinruimen :@
pi_185262857
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:05 schreef Goitske het volgende:

[..]

welke wijk gaat het worden?
Ik ben nog zoekende he ;) eerst wil ik alles op orde hebben
Maar ik hoop op de Korreweg
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185262866
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:08 schreef Goitske het volgende:
Ik ben grote opruiming aan het houden. Eea aan Hobbyspul weggegeven aan mensen die er blij mee zijn, eea aan boekjes aan mijn nichtje opgestuurd die appte net dat ze er heel blij mee is :s)
Ik moet echt puinruimen :@
Goed bezig!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185262918
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ben nog zoekende he ;) eerst wil ik alles op orde hebben
Maar ik hoop op de Korreweg
dat is wel leuk wonen! Hoop voor je dat het lukt. Natuurlijk is het afwachten maar bepaalde buurten hebben de voorkeur boven andere wijken. Heb ik in Apeldoorn ook, planning van mij was om niet in de maten te gaan wonen heb gewoon niks met de wijk. Laat ik nou al sinds 2004 in de maten wonen :@ heb nog steeds niks met de wijk maar mijn huis stond er nou eenmaal
pi_185262945
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Goed bezig!
ik zit nu nog tegen een stapel was aan te kijken om op te vouwen -O-
pi_185263263
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:14 schreef Goitske het volgende:

[..]

dat is wel leuk wonen! Hoop voor je dat het lukt. Natuurlijk is het afwachten maar bepaalde buurten hebben de voorkeur boven andere wijken. Heb ik in Apeldoorn ook, planning van mij was om niet in de maten te gaan wonen heb gewoon niks met de wijk. Laat ik nou al sinds 2004 in de maten wonen :@ heb nog steeds niks met de wijk maar mijn huis stond er nou eenmaal
Ja! En er zijn regelmatig woningen op woningnet daar die bij mijn wensen passen. Het is alleen nu voor mij niet goed om er al in te duiken, dus ik ga er vanuit dat het me wel gaat lukken (ik heb ook bizar veel punten. Sta sinds 2008 ingeschreven).

Hm... jammer dat je niks met de wijk hebt... maar jij werkt toch? Ik zit "ziek" thuis, dus de wijk is dan wel erg belangrijk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185263289
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:15 schreef Goitske het volgende:

[..]

ik zit nu nog tegen een stapel was aan te kijken om op te vouwen -O-
Je kan niet alles op één dag! Dus laat lekker liggen voor morgen

Je inspireert me wel. Morgen ga ik ook eens goed opruimen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185264743
Ik heb besloten dat ik sokken wil leren breien.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_185264999
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 22:29 schreef dedodo het volgende:
Ik heb besloten dat ik sokken wil leren breien.
Veel succes! Soxx legt het duidelijk uit
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185265026
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 22:29 schreef dedodo het volgende:
Ik heb besloten dat ik sokken wil leren breien.
Mag ik vragen wat voor soort naalden je gaat gebruiken?
pi_185265040
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja! En er zijn regelmatig woningen op woningnet daar die bij mijn wensen passen. Het is alleen nu voor mij niet goed om er al in te duiken, dus ik ga er vanuit dat het me wel gaat lukken (ik heb ook bizar veel punten. Sta sinds 2008 ingeschreven).

Hm... jammer dat je niks met de wijk hebt... maar jij werkt toch? Ik zit "ziek" thuis, dus de wijk is dan wel erg belangrijk
mijn man is opgegroeid in deze wijk, is voor de kinderen een prima wijk om op te groeien, wonen op een woonerf, 2 speeltuintjes en voetbalveld op het woonerf, meerdere scholen in de buurt etc
Fietsafstand is goed te doen naar mijn werk (5km incl naar BSO brengen is het 6-7km) en goede uitval naar de snelweg. Huisprijzen zijn qua prijs/kwaliteit/ruimte goed in deze wijk dus genoeg pluspunten. Nadeel vind ik de afstand naar het centrum is ook 6 km, gelukkig wel een goed plein met genoeg keuze aan winkels voor dagelijkse dingen.

Maar ik heb er gewoon weinig mee, echt gezelligheid straalt het niet uit echt een eind jaren 70/begin jaren 80 wijk. Alleen ik ben wel heel blij met ons huis en de ruimte die we hebben in en om het huis.
pi_185265072
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Je kan niet alles op één dag! Dus laat lekker liggen voor morgen

Je inspireert me wel. Morgen ga ik ook eens goed opruimen
ik heb op Netflix Marie Kondo gekeken nadat ik meerdere mensen had gehoord dat ik dacht nou wil ik ook weten wat het is. En aangezien meerdere dingen aardig irriteerde en al op de to do lijst stonden ben ik maar begonnen...
pi_185265100
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 22:39 schreef Goitske het volgende:

[..]

mijn man is opgegroeid in deze wijk, is voor de kinderen een prima wijk om op te groeien, wonen op een woonerf, 2 speeltuintjes en voetbalveld op het woonerf, meerdere scholen in de buurt etc
Fietsafstand is goed te doen naar mijn werk (5km incl naar BSO brengen is het 6-7km) en goede uitval naar de snelweg. Huisprijzen zijn qua prijs/kwaliteit/ruimte goed in deze wijk dus genoeg pluspunten. Nadeel vind ik de afstand naar het centrum is ook 6 km, gelukkig wel een goed plein met genoeg keuze aan winkels voor dagelijkse dingen.

Maar ik heb er gewoon weinig mee, echt gezelligheid straalt het niet uit echt een eind jaren 70/begin jaren 80 wijk. Alleen ik ben wel heel blij met ons huis en de ruimte die we hebben in en om het huis.
Ik ken die wijk ook wel :) Kinderen en scholen doen me niks, want ik heb ze niet. Maar de huurhuizen zijn groot en goedkoop. Dus ik blijf liever langer waar ik nu zit en erheen kan dan dat ik halsoverkop verhuis.

Jammer dat de gezelligheid mist. En een fijn huis is altijd het belangrijkste
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185265131
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 22:41 schreef Goitske het volgende:

[..]

ik heb op Netflix Marie Kondo gekeken nadat ik meerdere mensen had gehoord dat ik dacht nou wil ik ook weten wat het is. En aangezien meerdere dingen aardig irriteerde en al op de to do lijst stonden ben ik maar begonnen...
Heel erg goed bezig! Dat programma heb ik nooit gekeken. Anders word ik te obsessief, maar als het jou motiveert (en de rest van Netflixkijkers) is het een fantastishe methode
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185265219
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 22:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Heel erg goed bezig! Dat programma heb ik nooit gekeken. Anders word ik te obsessief, maar als het jou motiveert (en de rest van Netflixkijkers) is het een fantastishe methode
sommige dingen denk ik ook je bent gek!
Elk kledingstuk dat weg gaat bedanken of boeken wakker tikken voordat je beslist of ze mogen blijven. Ik hoef mijn kookboeken niet wakker te tikken, die blijven heen twijfel *O* _O-

En lang niet alles is handig alleen de manier van kleding vouwen en in mandjes in de kasten werkt al een week bij de jongens. De kasten zijn ff geen bende. Ipv onderste shirt er uit trekken kunnen ze nu kijken wat ze willen
pi_185265386
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 22:46 schreef Goitske het volgende:

[..]

sommige dingen denk ik ook je bent gek!
Elk kledingstuk dat weg gaat bedanken of boeken wakker tikken voordat je beslist of ze mogen blijven. Ik hoef mijn kookboeken niet wakker te tikken, die blijven heen twijfel *O* _O-

En lang niet alles is handig alleen de manier van kleding vouwen en in mandjes in de kasten werkt al een week bij de jongens. De kasten zijn ff geen bende. Ipv onderste shirt er uit trekken kunnen ze nu kijken wat ze willen
Dat klinkt wel een beetje gestoord... (ik dacht even dat je bedoelde dat ik gek was _O-)
Dat alles bedanken en wakker maken is het ook niet voor mij. Morgen ga ik zonder mijn spullen te wekken opruimen ;)

Hopelijk lukt dat met die kastindeling! Gewoon de tips nemen die je helpen.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185270597
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 22:39 schreef madam-april het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat voor soort naalden je gaat gebruiken?
Ik dacht aan rondbreinaalden.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_185270899
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 22:46 schreef Goitske het volgende:

[..]

sommige dingen denk ik ook je bent gek!
Elk kledingstuk dat weg gaat bedanken of boeken wakker tikken voordat je beslist of ze mogen blijven. Ik hoef mijn kookboeken niet wakker te tikken, die blijven heen twijfel *O* _O-

En lang niet alles is handig alleen de manier van kleding vouwen en in mandjes in de kasten werkt al een week bij de jongens. De kasten zijn ff geen bende. Ipv onderste shirt er uit trekken kunnen ze nu kijken wat ze willen
Dit moet ik onderzoeken. Niet echt goed licht in de slaapkamer en eigenlijk te hoge vouwstapels zijn een ramp in de ochtend. :')

Al moet ik sowieso m'n kleding eens uitzoeken in houden/weggooien/doneren (verkopen zou ook kunnen, maar ik ben een luie hond. :+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator woensdag 27 februari 2019 @ 09:33:09 #54
382129 crew  Donna
pi_185270971
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:15 schreef Goitske het volgende:

[..]

ik zit nu nog tegen een stapel was aan te kijken om op te vouwen -O-
Same here. Ik negeer m.
  Moderator woensdag 27 februari 2019 @ 09:34:43 #55
382129 crew  Donna
pi_185271008
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dit moet ik onderzoeken. Niet echt goed licht in de slaapkamer en eigenlijk te hoge vouwstapels zijn een ramp in de ochtend. :')

Al moet ik sowieso m'n kleding eens uitzoeken in houden/weggooien/doneren (verkopen zou ook kunnen, maar ik ben een luie hond. :+)
Wij hebben door Marie Kondo 5 vuilniszakken vol kleding weggedaan. En de kast zit nog vol. Bizar.
pi_185271029
Ik ben ook fan van de kleren opruimen op haar manier. Mijn kast is zoveel overzichtelijker. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185271143
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 09:34 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Wij hebben door Marie Kondo 5 vuilniszakken vol kleding weggedaan. En de kast zit nog vol. Bizar.
Ik weet al van een aantal dingen dat het de Leger des Heils-bak in mag, maar het daadwerkelijk doen. :')

Want nette broeken en jasjes bewaren is leuk, maar twee maten te groot heb ik er niks aan natuurlijk. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_185271165
Het opruimen gebeurt toch niet hier helemaal. Haken daarentegen ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185271224
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 09:34 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Wij hebben door Marie Kondo 5 vuilniszakken vol kleding weggedaan. En de kast zit nog vol. Bizar.
Ik in m'n eentje anderhalf geloof ik. :@ en afgelopen jaar had ik al een vuilniszak weggedaan. Ik denk dat er nog wel meer weg 'kan' maar vind het nu wel even prima. Ik heb nu al ruimte over in mijn kast.

Het fijnste vind ik nog wel dat de methode het ook netjes houdt. Want ik was ook van het type 'ik pak in t midden van de stapel en als t dan niet netjes terug past is t niet erg', maar daardoor was het heel de tijd een chaos. Nu een stuk minder. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185276141
Een opgeruimd huis is altijd zo fijn O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 27 februari 2019 @ 15:02:48 #61
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_185276933
*O* Geen reuma *O*
Slappe spieren en bloedarmoede. Dat wordt dus fysio en spierverstevigende oefeningen. Nu nog uitvinden waar de bloedarmoede vandaan komt.

Helaas nog wel rugpijn -O-
pi_185277038
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 15:02 schreef Patapon het volgende:
*O* Geen reuma *O*
Slappe spieren en bloedarmoede. Dat wordt dus fysio en spierverstevigende oefeningen. Nu nog uitvinden waar de bloedarmoede vandaan komt.

Helaas nog wel rugpijn -O-
Jammer van de rugpijn, maar verder toch heel erg goed nieuws! *O*
Hopelijk is er niks ernstigs met de bloedarmoede.
Sterkte meis :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185278754
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dit moet ik onderzoeken. Niet echt goed licht in de slaapkamer en eigenlijk te hoge vouwstapels zijn een ramp in de ochtend. :')

Al moet ik sowieso m'n kleding eens uitzoeken in houden/weggooien/doneren (verkopen zou ook kunnen, maar ik ben een luie hond. :+)
als je Netflix hebt ff de serie kijken, heb je in elk geval een paar tips. Gaat ook goed met de kinderen en wil nog papiertjes op de mandjes plakken met een tekening met wat er in zit dus korte mouw lange mouw etc
Tot nu toe werkt het goed met de kinderen
pi_185278763
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 15:02 schreef Patapon het volgende:
*O* Geen reuma *O*
Slappe spieren en bloedarmoede. Dat wordt dus fysio en spierverstevigende oefeningen. Nu nog uitvinden waar de bloedarmoede vandaan komt.

Helaas nog wel rugpijn -O-
goed nieuws *O*
pi_185278787
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 09:33 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Same here. Ik negeer m.
vanmorgen een behoorlijke stapel gedaan maar de volgende lading is weer droog :o
pi_185279384
Ik heb geen schone kleren meer ontdekte ik vanochtend. En de laatste handdoek gebruikt. Dus vanochtend handdoeken gewassen, morgen kleding en een goed excuus voor huispakdagen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185279485
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb geen schone kleren meer ontdekte ik vanochtend. En de laatste handdoek gebruikt. Dus vanochtend handdoeken gewassen, morgen kleding en een goed excuus voor huispakdagen
_O- ik ben een was achterstand aan het wegwerken. M'n man had weer was gehamsterd in de badkamer op zolder dus heb een enorme berg naast het reguliere was deel. En dan komt mijn kleding sorteer bui er nog bij kortom drámaaaa
Vandaag weer zwemles gehad dus daar alle natte zooi weer van. Net nog snel een wasje buiten gehangen in de hoop dat die nog droogt. Net nog een was van de lijn gehaald dus ga maar weer vouwen. De plus komt zo boodschappen brengen dus voederen, kinderen douchen en ze in bed gooien
pi_185279591
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 17:31 schreef Goitske het volgende:

[..]

_O- ik ben een was achterstand aan het wegwerken. M'n man had weer was gehamsterd in de badkamer op zolder dus heb een enorme berg naast het reguliere was deel. En dan komt mijn kleding sorteer bui er nog bij kortom drámaaaa
Vandaag weer zwemles gehad dus daar alle natte zooi weer van. Net nog snel een wasje buiten gehangen in de hoop dat die nog droogt. Net nog een was van de lijn gehaald dus ga maar weer vouwen. De plus komt zo boodschappen brengen dus voederen, kinderen douchen en ze in bed gooien
Baas boven baas ;) hier is vooral de wasmand te groot, dus ik ben vaak een beetje te laat.
Ergens wil ik graag een huishoudenpagina te maken in mijn BuJo, met op welke dagen ik wat doe. Eigenlijk moet ik gewoon een weekplan maken... Je brengt me op ideeën meid
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185279759
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Baas boven baas ;) hier is vooral de wasmand te groot, dus ik ben vaak een beetje te laat.
Ergens wil ik graag een huishoudenpagina te maken in mijn BuJo, met op welke dagen ik wat doe. Eigenlijk moet ik gewoon een weekplan maken... Je brengt me op ideeën meid
dat is eng _O-
Ik doe het meeste op woensdag en vrijdag als de kinderen op school zitten. Deze week is vakantie en mooi weer dus ben amper thuis en lekker op pad met ze. Resultaat ik loop achter, heb te veel was en ben gestart met de Kondomari methode voor bepaalde dingen 🙈 hoezo slechte timing samen _O-

Door het mooie weer zet ik nu steeds s'avonds de wasmachine aan en smorgens zodra ik op sta hang ik het buiten
pi_185279810
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 17:47 schreef Goitske het volgende:

[..]

dat is eng _O-
Ik doe het meeste op woensdag en vrijdag als de kinderen op school zitten. Deze week is vakantie en mooi weer dus ben amper thuis en lekker op pad met ze. Resultaat ik loop achter, heb te veel was en ben gestart met de Kondomari methode voor bepaalde dingen 🙈 hoezo slechte timing samen _O-

Door het mooie weer zet ik nu steeds s'avonds de wasmachine aan en smorgens zodra ik op sta hang ik het buiten
Hoezo eng? Het zorgt voor structuur, vind ik fijn ;)

Met vakantie is het gewoon belangrijk om er voor je kinderen te zijn. Al is je timing niet perfect nee _O- Morgen is helaas het mooie weer over ;( maar ach, het is ook nog maar februari.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185279909
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 17:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hoezo eng? Het zorgt voor structuur, vind ik fijn ;)

Met vakantie is het gewoon belangrijk om er voor je kinderen te zijn. Al is je timing niet perfect nee _O- Morgen is helaas het mooie weer over ;( maar ach, het is ook nog maar februari.
ik doe altijd pogingen om het huis op orde te houden, ben er slecht in -O-
Maar idd in de vakanties en weekenden moet je er voor de kinderen zijn. Ookal ben je niet met vakantie hoe fijn is het dat je later terug kijkt naar alle leuke dingen die je samen hebt gedaan.

Ze hebben met hun neefje en nichtje zo lekker gespeeld, ik met schoonmoeder en schoonzusje op terras heel relaxt. En moeders wilde betalen voor het eten/drinken zei mn schoonzusje ook Goits elk de helft? Dus hebben m'n schoonmoeder ook gewoon lekker niet laten betalen O+
pi_185279942
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 17:55 schreef Goitske het volgende:

[..]

ik doe altijd pogingen om het huis op orde te houden, ben er slecht in -O-
Maar idd in de vakanties en weekenden moet je er voor de kinderen zijn. Ookal ben je niet met vakantie hoe fijn is het dat je later terug kijkt naar alle leuke dingen die je samen hebt gedaan.

Ze hebben met hun neefje en nichtje zo lekker gespeeld, ik met schoonmoeder en schoonzusje op terras heel relaxt. En moeders wilde betalen voor het eten/drinken zei mn schoonzusje ook Goits elk de helft? Dus hebben m'n schoonmoeder ook gewoon lekker niet laten betalen O+
met een gezin is dat ook heel erg moeilijk, dunkt me. Goede herinneringen zijn veel belangrijker dan herinneringen aan een moeder die altijd aan het poetsen is.

Lief van jullie! En klinkt wel erg fijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185281111
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

met een gezin is dat ook heel erg moeilijk, dunkt me. Goede herinneringen zijn veel belangrijker dan herinneringen aan een moeder die altijd aan het poetsen is.

Lief van jullie! En klinkt wel erg fijn
was het ook
Ik moet zeggen dit goede weer kwam op het juiste moment was de laatste tijd zo moe en niet fit. Je laad gelijk lekker op
  donderdag 28 februari 2019 @ 09:56:19 #74
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_185293037
*O* Ik heb toestemming om HBO omgevingsrecht te gaan doen. Dat is een aanvulling op mijn HBO rechten. *O*
  Moderator donderdag 28 februari 2019 @ 09:57:32 #75
382129 crew  Donna
pi_185293048
Gefeliciteerd!
pi_185293218
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:56 schreef Patapon het volgende:
*O* Ik heb toestemming om HBO omgevingsrecht te gaan doen. Dat is een aanvulling op mijn HBO rechten. *O*
Wat fijn! Zet hem op :* *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185293705
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:56 schreef Patapon het volgende:
*O* Ik heb toestemming om HBO omgevingsrecht te gaan doen. Dat is een aanvulling op mijn HBO rechten. *O*
Super! *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_185294245
Bizarre achterstand met de was is hier gewoon in 3 dagen ontstaan -O- 2 nachten een kind dat over ons bed spuugde en beide kinderen een aantal dunne luiers... en ik moest gewoon werken ook. Dus het is in principe wel gewassen (behalve de kleding van het ongelukje van een half uur geleden, want ons beddengoed zit nog in de machine), maar vouwen moet nog allemaal ;(

Wat tof, Patapon!

Vakantieplannen hebben we nog wel ja! In maart een weekendje Duitsland met schoonouders, in april/mei een weekje Hongarije met 13 vrienden en onze 2 jongens en in juli/augustus eerst een paar dagen Oostenrijk met mijn zussen en ouders en dan door naar Hongarije naar mijn schoonouders :D
Het ergste is nog wel dat vriend pas afgelopen weekend terug is van een weekje Hongarije :X
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_185294272
Wat vervelend van de zieke kinders @LeSage ... ik hoop dat ze snel opknappen...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185294310
Van die vriendinnen die je appen "Ja, ik kom toch niet, bepaalde-jongen wil me eindelijk neuken". Echt... en dan de volgende keer huilen dat die vent geen affectie toont en geen relatie wil en ik de scherven bijeen mag vegen :') Ik ben een beetje pissig... -O- :X :N |:(

Maar goed, gelukkig is niet iedereen zo
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 28 februari 2019 @ 11:41:21 #81
382129 crew  Donna
pi_185294472
Die was achterstand kwam hier ook zo hoor. Spugende baby en meteen 2 wassen achter. Gelukkig is het nu een beetje ingehaald. Vanavond de droger nog een keer aan en we zijn er weer!
En misschien meer beddengoed kopen voor het babybed, nog wat extra achter de hand is altijd fijn.

Nou CotS, dat is ook een bericht om te krijgen zeg. Is ze nog een puber ofzo?
pi_185294515
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 11:41 schreef DonnaRush het volgende:
Die was achterstand kwam hier ook zo hoor. Spugende baby en meteen 2 wassen achter. Gelukkig is het nu een beetje ingehaald. Vanavond de droger nog een keer aan en we zijn er weer!
En misschien meer beddengoed kopen voor het babybed, nog wat extra achter de hand is altijd fijn.

Nou CotS, dat is ook een bericht om te krijgen zeg. Is ze nog een puber ofzo?
Je zou het denken, maar ze is een vrouw van dertig... en het is zeker niet de eerste keer. Maar goed...

Fijn dat je weer op de was inloopt :) Extra beddengoed kan toch nooit kwaad :) en er zijn voldoende low-budgetwinkels waar je goedkoop wat setjes kan krijgen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185294525
Ik heb besloten om de knutselbakken onder mijn bed weg te trekken en een extra leuke knutsel te doen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185294535
Wat een raar bericht, CotS. Ik zou dan geloof ik wel een berichtje terugsturen. Iets over teleurstelling en wat je hier eigenlijk ook schrijft.

Mijn ervaring is dat meer pyjama’s/beddengoed/voorraad gewoon betekent dat ze meer spugen ;)
Daarbij is bij mij dan de motivatie om de was meteen ook op te ruimen snel weg.
Dus, nu staan er twee wasmanden met schone was naast me, staat de droger aan, hangt er een partij beddengoed aan de waslijn en staat de wasmachine aan met nķg een was.
Ik ga vouwen :W
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_185294652
En ik vond m'n twee wassen wegvouwen al veel werk. _O-

Vanmiddag de derde maar even doen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_185294721
Tja... doet ze wel vaker... en ze weet hoe ik me eronder voel.

Was opvouwen... hier is de achterstand weg. Er hangt een schone was. Morgen heb ik weer kleren waarmee ik de straat op kan _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 28 februari 2019 @ 11:58:47 #87
382129 crew  Donna
pi_185294781
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

Was opvouwen... hier is de achterstand weg. Er hangt een schone was. Morgen heb ik weer kleren waarmee ik de straat op kan _O-
Vandaag dus binnen blijven en CRE doen? ;)
  Moderator donderdag 28 februari 2019 @ 12:00:44 #88
382129 crew  Donna
pi_185294826
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 11:44 schreef LeSage het volgende:
Wat een raar bericht, CotS. Ik zou dan geloof ik wel een berichtje terugsturen. Iets over teleurstelling en wat je hier eigenlijk ook schrijft.

Mijn ervaring is dat meer pyjama’s/beddengoed/voorraad gewoon betekent dat ze meer spugen ;)
Daarbij is bij mij dan de motivatie om de was meteen ook op te ruimen snel weg.
Dus, nu staan er twee wasmanden met schone was naast me, staat de droger aan, hangt er een partij beddengoed aan de waslijn en staat de wasmachine aan met nķg een was.
Ik ga vouwen :W
Haha dat is wel waar ja!
pi_185295002
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 11:58 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Vandaag dus binnen blijven en CRE doen? ;)
I like your thinking. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_185295067
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 11:58 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Vandaag dus binnen blijven en CRE doen? ;)
Precies mijn plan ;) ik ben al lekker aan het borduren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185295281
Ik heb ooit een Marie Kondo topic geopend voordat ik ging verhuizen. Nu met die Netflix-serie is hij weer actief:

LIF / Marie Kondo, Konmari opruimmethode

Mn huis nu is redelijk Kondo-proof, op mn hobbykamer na _O-
Die moet ik echt nodig weer eens uitmesten.

Ik ben blij dat ik vrijgezel ben en geen kinderen heb als ik het zo lees. Was vouwen doe ik niet eens altijd, soms hangt het gewoon aan het rek tot ik een nieuwe was ophang (heb geen droger) :@
En mn strijkbout gebruik ik alleen om strijkkralen te strijken _O-

CotS, wat een raar berichtje van die vriendin zeg :|W
Helemaal als ze weet hoe je erover denkt.
  Moderator donderdag 28 februari 2019 @ 12:27:28 #92
382129 crew  Donna
pi_185295348
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

I like your thinking. :9
Ben zelf helaas aan het werk :(
pi_185295371
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 12:27 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ben zelf helaas aan het werk :(
Ik ook. ;(

Naja. Soort van dan. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_185295506
Ik heb even pauze... lekker domme serie kijken en straks weer frutselen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185295590
Lekker actief bezig allemaal hoor. Kom ik aan met mn "ik zal mn bed maar eens uitgaan want ik krijg honger" o|O
pi_185295691
Uhuh. Zo actief aan het werk dat ik hier zit. O-)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_185296114
Ik ga zo ook gewoon gezellig koffie drinken bij mijn vader als de kindjes daar in bed liggen. Niets mis met af en toe niks doen O+

Vroeger deed ik het liefst zo min mogelijk aan het huishouden en kon ik goed tegen rommel. Dat begin ik naarmate ik ouder word steeds vervelender te vinden.
Strijken doe ik ook niet. Mijn spullen hoeven niet gestreken te worden en mijn vriend ging de gestreken spullen uit de kast ‘s ochtends nog even opnieuw strijken omdat er dan een paar vouwtjes van het liggen in zaten :{w dan doe je het maar helemaal zelf. Dus die spullen worden gewoon zo in de kast gevouwen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_185296651
Strijken voor vent kan 'ie vergeten ja. _O-

Hier strijk ik maar een paar dingen, want zo leuk, maar zoveel kreuk. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_185296740
Strijken doe ik ook niet
Nouja strijkkralen alleen :D
  Moderator donderdag 28 februari 2019 @ 14:28:57 #100
382129 crew  Donna
pi_185297579
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 13:41 schreef Sarabi het volgende:
Strijken doe ik ook niet
Nouja strijkkralen alleen :D
Same here!
pi_185298934
Ik strijk mijn borduurwerkjes, telt dat ook?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 28 februari 2019 @ 15:41:36 #102
382129 crew  Donna
pi_185298972
Ja! Telt zeker als strijken haha.
pi_185299231
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 15:41 schreef DonnaRush het volgende:
Ja! Telt zeker als strijken haha.
Dan ben ik een goede huisvrouw
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185299983
Als strijken telt voor het labeltje goede huisvrouw, dan ben ik een hele goede O-)
Strijken is het huishoudelijke klusje waar ik echt het minst hekel aan heb. Strijkplank op zolder, heerlijk rustig, pc met netflix erbij, lekker mooie strakke stapeltjes maken... O+ O+ O+
pi_185300060
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 16:36 schreef Shandaly het volgende:
Als strijken telt voor het labeltje goede huisvrouw, dan ben ik een hele goede O-)
Strijken is het huishoudelijke klusje waar ik echt het minst hekel aan heb. Strijkplank op zolder, heerlijk rustig, pc met netflix erbij, lekker mooie strakke stapeltjes maken... O+ O+ O+
klinkt goed! Strijken is inderdaad best wel erg oké :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 28 februari 2019 @ 16:50:35 #106
382129 crew  Donna
pi_185300186
Hahaha ja dan win je wel @Shandaly

Ik vind het echt verschrikkelijk en doe het ook niet. Heb er ook helemaal geen zin in om er tijd voor vrij te maken. Heb 's avond wel genoeg aan de was en de babytas en brood smeren enz.
pi_185328092
Morgen vier ik mijn verjaardag met mijn vrienden (beetje laat, was 06-01 jarig), alles is klaar... ik heb er zo'n zin in
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185328331
Leuk CotS! Ik hoop dat je een leuke dag hebt. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185329008
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 21:04 schreef Nanuke het volgende:
Leuk CotS! Ik hoop dat je een leuke dag hebt. O+
Het wordt spelletjes spelen, thee drinken en chocola eten ;) Perfect dus
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185329312
Dat klinkt als een leuk verjaardagsfeestje, veel plezier morgen CotS! :D
  Moderator vrijdag 1 maart 2019 @ 21:59:00 #111
382129 crew  Donna
pi_185330048
Klinkt goed, have fun!
pi_185330096
Welke spelletjes en waar kan ik aansluiten? :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185330829
Hahahaha, als je even naar Grünn gefietst komt ;)

Ik heb zelf een stuk of tien spellen klaargelegd. En mijn vrienden nemen ook allemaal spelletjes mee. De taart staat op de stijven in de koelkast...van mijn vrienden mag ik me niet druk maken... Dus het komt goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185331134
Veel plezier morgen CotS!

Wij gaan ‘s middags met de kinderen naar de kroeg en als die in bed liggen ga ik weer terug *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_185337157
Ik denk dat ik dan gisterochtend ergens had moeten beginnen met fietsen als ik vandaag had willen overkomen. :P Veel plezier met de thee en de spelletjes. *O*

LeSage, jouw planning klinkt ook chill zeg. Vinden de kinderen het ook leuk in de kroeg?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185337227
Veel plezier CotS
pi_185337840
Ik denk dat de kinderen het wel tof gaan vinden. We zijn met een flinke groep (kinderloze) vrienden en hun tantes, dus ze worden vast wel bezig gehouden O+
Na afloop uiteraard frietjes eten, veel leuker kan niet eigenlijk!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_185337935
Dank jullie! Ik zit nu te zenuwen, maar als ze er zijn is dat over :)

@LeSage klinkt goed!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185338300
Waarom ben je aan het zenuwen over een verjaardag? Ik kan me over veel dingen druk maken, maar als ik m'n verjaardag vier en er is taart en iets aan lekkers/hapjes (gekocht of zelfgemaakte maakt me dan niet uit) in huis is het al gauw goed voor mij.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185338318
Frietjes. O+ ik heb op de een of andere manier een kind gebaard die niet van de drie P's houdt. ;(

Of eigenlijk überhaupt niet echt van eten dus misschien ligt het ook daar aan. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185338390
Ze komen voor de gezelligheid hč, het hoeft niet perfect :*

Hier dus ook geen 3 p’s, want wij eten geen patat }:| :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_185338447
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 11:24 schreef LeSage het volgende:
Hier dus ook geen 3 p’s, want wij eten geen patat }:| :D
Ik moest ook echt even nadenken wat die derde p dan was.
pi_185338471
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 11:18 schreef Nanuke het volgende:
Waarom ben je aan het zenuwen over een verjaardag? Ik kan me over veel dingen druk maken, maar als ik m'n verjaardag vier en er is taart en iets aan lekkers/hapjes (gekocht of zelfgemaakte maakt me dan niet uit) in huis is het al gauw goed voor mij.
Omdat ik een zenuwlijer ben ;) ik kan me overal druk om maken ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 11:24 schreef LeSage het volgende:
Ze komen voor de gezelligheid hč, het hoeft niet perfect :*

Hier dus ook geen 3 p’s, want wij eten geen patat }:| :D
P's?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185338515
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Omdat ik een zenuwlijer ben ;) ik kan me overal druk om maken ;)

[..]

P's?
Pizza, patat en pannenkoeken ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_185338531
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 11:34 schreef LeSage het volgende:

[..]

Pizza, patat en pannenkoeken ;)
Oh god... daar was ik nooit op gekomen..._O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185338997
Eigenlijk zijn het er 4 poffertjes

Dus de 4 p's en 4 c's (chocolade, chips, cola en croissants)
pi_185339008
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 12:12 schreef Goitske het volgende:
Eigenlijk zijn het er 4 poffertjes

Dus de 4 p's en 4 c's (chocolade, chips, cola en croissants)
Ik ken ook nog 5e P als pasta
pi_185339050
Ik ga maar voedsel gewoon bij naam noemen _O- dat halve alfabet is me te ingewikkeld
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185341235
Patat, friet, gefrituurde aardappelreepjes. Allemaal hetzelfde. :+

En pasta en poffertjes hoeft hij ook niet, dus hoeveel p's er ook zijn, maakt in dit geval niet uit. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185350555
Het feest was perfect O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185350593
Fijn CotS O+
Nog leuke cadeaus gehad?
pi_185355167
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 22:01 schreef _Hestia_ het volgende:
Fijn CotS O+
Nog leuke cadeaus gehad?
Ja.... ze hebben me enorm verwend zelfs.
De complete serie The Women of the Otherworld (dat zijn 13 boeken :o )
Een tas, een mooi notitieboek (allemaal zelfgemaakt door een vriendin) en spullen voor mijn artjournal O+ Niet normaal gewoon hoe ze me verwend hebben
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185356929
Je hebt het vast verdiend! Fijn dat het zo'n leuke dag was. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185357028
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 01:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja.... ze hebben me enorm verwend zelfs.
De complete serie The Women of the Otherworld (dat zijn 13 boeken :o )
Een tas, een mooi notitieboek (allemaal zelfgemaakt door een vriendin) en spullen voor mijn artjournal O+ Niet normaal gewoon hoe ze me verwend hebben
Wauw dat zijn wel echt leuke cadeaus zeg! En wat Nanuke zegt, je verdient het ook :)
pi_185357169
Het is echt gewoon superlief van ze O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185357241
(en ik ben gewoon verbijsterd trouwens...)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185357359
Dat snap ik wel. Ik heb heel wat jaren geleden van mijn vrienden een surprise verjaardag gehad (meestal vier ik het niet, maar zij vonden het wel weer eens tijd. :P ) en kreeg ķok nog een naaimachine die ik graag wilde. Heb daar toen ook dagenlang van ondersteboven gelopen. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185357445
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 09:30 schreef Nanuke het volgende:
Dat snap ik wel. Ik heb heel wat jaren geleden van mijn vrienden een surprise verjaardag gehad (meestal vier ik het niet, maar zij vonden het wel weer eens tijd. :P ) en kreeg ķok nog een naaimachine die ik graag wilde. Heb daar toen ook dagenlang van ondersteboven gelopen. :)
Wow! Dat kan ik me voorstellen
Ik ken het gevoel heel erg goed dus ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 4 maart 2019 @ 16:36:25 #139
382129 crew  Donna
pi_185385961
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is echt gewoon superlief van ze O+
Gaaf zeg echt super lief!
  Moderator maandag 4 maart 2019 @ 16:37:43 #140
382129 crew  Donna
pi_185385989
Ik had vanmiddag vrij genomen om wat in het huishouden te doen en daarna lekker even te borduren.
Was om 14:45 vrij. Toen meteen naar de Etos gegaan om luiers en voeding.
Thuis meteen stofzuigen, was doen, even wat opruimen.
En nu is het over 23 min al 5 uur. :'(
pi_185394151
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 16:37 schreef DonnaRush het volgende:
Ik had vanmiddag vrij genomen om wat in het huishouden te doen en daarna lekker even te borduren.
Was om 14:45 vrij. Toen meteen naar de Etos gegaan om luiers en voeding.
Thuis meteen stofzuigen, was doen, even wat opruimen.
En nu is het over 23 min al 5 uur. :'(
Ow dat is wel balen...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 4 maart 2019 @ 22:34:24 #142
382129 crew  Donna
pi_185394342
Ja de tijd ging weer veel te snel :(
pi_185394425
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 16:37 schreef DonnaRush het volgende:
Ik had vanmiddag vrij genomen om wat in het huishouden te doen en daarna lekker even te borduren.
Was om 14:45 vrij. Toen meteen naar de Etos gegaan om luiers en voeding.
Thuis meteen stofzuigen, was doen, even wat opruimen.
En nu is het over 23 min al 5 uur. :'(
Dit is precies wat mij vaak overkomt. Daarom probeer ik tegenwoordig altijd eerst een uur iets voor mezelf te doen op zo'n vrije middag. Heb je s avonds nog wel kunnen borduren? :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator maandag 4 maart 2019 @ 22:38:34 #144
382129 crew  Donna
pi_185394459
Ja eventjes, want baby met tandenpijn (3 stuks plus een kies) die heel veel knuffels nodig had.
Maar ik heb zo'n 100 steekjes gedaan haha. ^O^
pi_185394521
Ik heb vandaag voor het eerst gezongen bij een (voor mij) nieuw koor :) Volgende week proefzingen.

Als ik 100 steken heb gehaald vandaag is het heel wat :')
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185394657
Tandenpijn, arm kind. 4 tegelijk is ook wel erg enthousiast! En 100 steekjes is best flink dan nog.

CotS, wat leuk! Ik heb vroeger ook wel bij een koor gezongen, erg leuk vond ik dat. Wat voor nummers doe je (of doen zij)?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185394714
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 22:46 schreef Nanuke het volgende:
Tandenpijn, arm kind. 4 tegelijk is ook wel erg enthousiast! En 100 steekjes is best flink dan nog.

CotS, wat leuk! Ik heb vroeger ook wel bij een koor gezongen, erg leuk vond ik dat. Wat voor nummers doe je (of doen zij)?
Ik heb hiervoor zeven jaar bij een ander koor gezeten :)
We hebben vanavond een liedje van De Dijk gedaan, Lionkingmedley, Beatles :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185412867
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 16:37 schreef DonnaRush het volgende:
Ik had vanmiddag vrij genomen om wat in het huishouden te doen en daarna lekker even te borduren.
Was om 14:45 vrij. Toen meteen naar de Etos gegaan om luiers en voeding.
Thuis meteen stofzuigen, was doen, even wat opruimen.
En nu is het over 23 min al 5 uur. :'(
Herkenbaar. Morgen kinderen naar school en voordat ik het weet is het 2 uur en moet ik ze op halen. En dan ben ik alleen maar aan de poets geweest
pi_185419413
Tandenpijn is wel funest voor slaap ja ;(

Ik ben weer boven water na een paar dagen carnaval vieren. Gisteren kroegentocht gedaan en ik was bang voor deze ochtend, maar het viel me alles mee, dus ik ben vanmorgen nog naar een zingontbijt gegaan. Dan staat er een bandje in de kroeg en hebben ze liedjes ingestudeerd. Daar mag je je dan op inschrijven en op het podium komen zingen. En in de tent voor de kroeg staat dan een ontbijtbuffet klaar ^O^ Was zo gezellig en heb zelfs een liedje staan mee blčren :')

Vanaf morgen weer puf en tijd voor breien O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_185423744
Dat klinkt erg leuk LeSage! Ik had niet staan zingen, maar verder klinkt het als een prima afsluiter. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185524012
Hebben jullie ook zo'n heerlijk creatief weekend met dit grijze weer?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185524345
Ik heb de laatste weken een enorme opruimwoede maar dankzij keelpijn, niet fit en te veel gedaan hebben de afgelopen dagen was ik op vandaag. Zelfs in slaap gevallen op de bank vanmiddag
  zondag 10 maart 2019 @ 19:09:35 #153
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_185524644
Ik zit al het hele weekend met FOK! en mijn jas aan tafel.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_185527376
Ik heb opgeruimd en geborduurd. Ik had alleen liever ook nog lekker naar buiten gegaan, maar het stopte hier maar niet met regenen en mijn kind vind regen heel stom. :(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator maandag 11 maart 2019 @ 15:16:28 #155
382129 crew  Donna
pi_185542473
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie ook zo'n heerlijk creatief weekend met dit grijze weer?
Ik was creatief met boekhouden gisteren. Telt dat ook?
pi_185542661
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:16 schreef DonnaRush het volgende:
[..]

Ik was creatief met boekhouden gisteren. Telt dat ook?
Hahaha altijd toch
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 11 maart 2019 @ 15:25:31 #157
382129 crew  Donna
pi_185542691
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]

Hahaha altijd toch
Ben echt van 13:00 tot 18:00 bezig geweest en moest toen opgeven van m'n vriend. Vreselijk, heb nog steeds een euro verschil. Vanavond maar weer ervoor.
En dan hopelijk daarna nog even borduren als ik m'n ogen nog open kan houden.
pi_185542989
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:25 schreef DonnaRush het volgende:
[..]

Ben echt van 13:00 tot 18:00 bezig geweest en moest toen opgeven van m'n vriend. Vreselijk, heb nog steeds een euro verschil. Vanavond maar weer ervoor.
En dan hopelijk daarna nog even borduren als ik m'n ogen nog open kan houden.
Ow bah... dat is heel erg naar...Hopelijk komt het goed met de euro
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 11 maart 2019 @ 16:03:09 #159
382129 crew  Donna
pi_185543781
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]

Ow bah... dat is heel erg naar...Hopelijk komt het goed met de euro
Ik zou wel creatiever kunnen worden en die euro wegpoetsen, geen probleem, alleen ik kan er zelf echt niet tegen. Het MOET kloppen.

Nouja, vanavond even doorbijten en dan lekker relaxen!
pi_185544156
Boekhouden is mijn werk, ik kan ook echt niet tegen (euro's) verschil. Maar uit ervaring weet ik ook dat je je blind kan staren op iets als je er te lang mee bezig bent. Hopelijk kom je er vanavond uit. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator maandag 11 maart 2019 @ 16:29:03 #161
382129 crew  Donna
pi_185544428
Ja mijn werk ook en ik vind het nog leuk ook haha. Maar inderdaad, op een gegeven moment zie je het echt niet meer.
pi_185544538
Is ook leuk! Ik had nooit verwacht dat dit mijn werk zou worden (werk voor accountantskantoor, dus doe meer dan enkel boekhouden), maar ik heb het echt erg naar m'n zin. In april krijg ik contractverlenging voor een jaar, hopelijk daarna een vast contract. *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 08:33:19 #163
382129 crew  Donna
pi_185556348
Verschil gevonden, maar helaas niet meer geborduurd :(
pi_185556418
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 08:33 schreef DonnaRush het volgende:
Verschil gevonden, maar helaas niet meer geborduurd :(
Wel goed dat je dat verschil gevonden hebt *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_185556435
Gisteren begonnen bij een koor (naja... ik moet drie maanden zangles volgen, maar dat is alleen maar leuk. Ik mag wel al meezingen). Nu lekker een dagje haken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 12 maart 2019 @ 08:47:06 #166
382129 crew  Donna
pi_185556517
Ja ben tot 2300 bezig geweest, gelukkig niet alleen met het verschil haha, maar wel mooi vooruitgang geboekt (see what i did there?).

Wat leuk zeg een koor, popkoor of een ander soort? Fijn dagje haken! Ik ben alweer aan het werk.
pi_185556874
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 08:47 schreef DonnaRush het volgende:
Ja ben tot 2300 bezig geweest, gelukkig niet alleen met het verschil haha, maar wel mooi vooruitgang geboekt (see what i did there?).

Wat leuk zeg een koor, popkoor of een ander soort? Fijn dagje haken! Ik ben alweer aan het werk.
Poeh, dat is een behoorlijk werk inderdaad...

Popkoor :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186108496
Wauw bijna een maand hier niks gepost...
pi_186108900
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 20:59 schreef Goitske het volgende:
Wauw bijna een maand hier niks gepost...
Moeten we snel verandering in brengen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186114726
Op een halve diamond painting na (zo'n kleintje van de Action) heb ik ook niks creatiefs gedaan de afgelopen tijd.

Toen een vriendin hier vorige week was ook allerlei hobbyspul (mesjes voor papercutting, stempels+inkt, al mn schilderspullen) aan haar meegegeven. Zij doet dat allemaal nog wel, dus beter haar er blij mee maken dan dat het hier ligt en niet gebruikt wordt.

Vandaag mn bujo maar weer eens oppakken (alleen 100 pins met inspiratie pinnen schiet niet op he _O- ) en kijken of ik die diamond painting af kan maken.
pi_186115151
:W

Ik ben de laatste tijd bezig met modelbouw samen met mijn moeder
En afentoe aan mijn deken aan het maken die er al 7 jaar ligt.
  dinsdag 9 april 2019 @ 09:48:36 #172
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186115312
Ik heb een paar Arno & Carlos vogeltjes gebreid & geborduurd. Op dunne pennetjes. Best priegelwerk, maar het resultaat is zo leuk! Al eens eentje cadeau gedaan (aan mijn moeder :+ , die vindt altijd alles mooi wat ik maak). Heb er helaas nu geen tijd meer voor.
The love you take is equal to the love you make.
pi_186119297
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2019 09:48 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een paar Arno & Carlos vogeltjes gebreid & geborduurd. Op dunne pennetjes. Best priegelwerk, maar het resultaat is zo leuk! Al eens eentje cadeau gedaan (aan mijn moeder :+ , die vindt altijd alles mooi wat ik maak). Heb er helaas nu geen tijd meer voor.
Net even gegoogled maar die zijn supercute O+
pi_186129079
Morgen verkas ik voor minimaal een halfjaar naar een andere kliniek en driekwart van mijn koffer zit letterlijk knutselspullen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 9 april 2019 @ 23:17:13 #175
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186129505
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 22:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen verkas ik voor minimaal een halfjaar naar een andere kliniek en driekwart van mijn koffer zit letterlijk knutselspullen
Doe je goed!
The love you take is equal to the love you make.
pi_186129669
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2019 23:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Doe je goed!
Doel is blij worden. Dus een blije bagage ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186131706
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 22:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
en driekwart van mijn koffer zit letterlijk knutselspullen
Heerlijk toch O+
pi_186140332
Ja en ik heb lekker veel ruimte voor knutselspullen hier, dus dat gaat goed komen. Ik ben al begonnen aan een nieuwe journal, maar ik denk dat morgen pas echt knutselen gaat lukken, ik ben zo moe nu :O
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186147048
Succes daar CotS! Dat je maar veel mag genieten van het knutselen!

Ik ben begonnen met een studie, naast werk en kleine kinderen, dus het handwerken staat regelmatig op pauze. Merkte alleen dat ik daardoor ‘s avonds vooral doelloos en hersenloos naar de tv zat te gapen, dus nu toch maar mijn sokken opnieuw op de pennen gezet. Was bijna klaar met sok 1 laatst, maar dat was op 4 bamboe-naaldjes en daar was er 1 van afgebroken. Ik vind breien met een rondbreinaald toch prettiger, dus die maar eentje in de goede maat gekocht en opnieuw aan de slag.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_186147504
Dat klinkt behoorlijk druk, LeSage. :o Ik ben al blij als ik het naast werk (3 dagen) en dreumes voor elkaar krijg de was gelijk opgevouwen in de kast gelegd te krijgen nadat het van de lijn komt. Verschil moet er zijn, toch? :D

Wat voor studie doe je? Werkgerelateerd? Hoe lang? :)

CotS, ik hoop dat de koffer vol met happy spulletjes helpt om snel weer happy te worden. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_186148497
Ik heb daar mijn weg ook wel in moeten zoeken, Nanuke. Pas nu is mijn huishouden weer een beetje oké, voel ik weer ruimte om mezelf uit te dagen.

Ik ben bezig met boekhoudcertificaten halen. Eerst nu op mbo 4 niveau en liefst daarna nog niveau 5.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_186151215
Dat klinkt tof! Dat is deels mijn werk. :D is het heel anders dan je dagelijkse werk of ligt het wel in de richting? (Volgens mij heb ik wel geweten wat je deed, maar ben het kwijt :+ )

Je hebt gelijk hoor, mbt mijn weg zoeken. Ik merk ook dat het nu wat makkelijker aan het worden is, maar de was is nooit mijn hobby geweest en zeker als man dan een werkweek weg is, blijf dat liggen. Van t weekend hebben we het kind uitbesteed dus dan kan ik lekker ongestoord was opvouwen. Of niet. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator donderdag 11 april 2019 @ 07:51:52 #183
382129 crew  Donna
pi_186151222
Ik heb ook echt haat aan de was ja.
pi_186151593
De was vind ik altijd wel oké. Morgen moet ik er weer een draaien

Vandaag ga ik lekker veel haken en BuJo-en. Vanavond een knutselvriendin op bezoek :) wat wil een mens meer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 11 april 2019 @ 08:44:19 #185
382129 crew  Donna
pi_186151599
Het sorteren, draaien, drogen etc vind ik ook geen probleem. Maar het vouwen, bah! Iedere dag weer datzelfde riedeltje.
pi_186151612
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 08:44 schreef DonnaRush het volgende:
Het sorteren, draaien, drogen etc vind ik ook geen probleem. Maar het vouwen, bah! Iedere dag weer datzelfde riedeltje.
Het vouwen en het op en van het rek halen vind ik irritant. Maar elke keer valt het me ook mee hoe snel dat gepiept is
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186151938
Ik vouw de was 1x per week op.
Met 2 man is het nooit zo veel gelukkig.
pi_186151963
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:15 schreef Sarabi het volgende:
Ik vouw de was 1x per week op.
Met 2 man is het nooit zo veel gelukkig.
Het is bij mij ook eens per week voor een persoon... maar ik houd van dramatisch doen ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 11 april 2019 @ 09:18:53 #189
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186151985
Mijn man heeft een was per week, die doet hij vaste prik zelf. De rest doe ik. We hebben bovenkleding (shirts e.d.) direct op hangers. Scheelt strijken en je hangt het zo weg.

Ben nu als mantelzorger ook aan de was. Ik vind het nog niet vervelend.
The love you take is equal to the love you make.
pi_186152026
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:18 schreef Lienekien het volgende:
Mijn man heeft een was per week, die doet hij vaste prik zelf. De rest doe ik. We hebben bovenkleding (shirts e.d.) direct op hangers. Scheelt strijken en je hangt het zo weg.

Ben nu als mantelzorger ook aan de was. Ik vind het nog niet vervelend.
Slim van het direct ophangen... had ik nog nooit aan gedacht :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 11 april 2019 @ 09:24:29 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186152064
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Slim van het direct ophangen... had ik nog nooit aan gedacht :@
Dus uit de wasmachine op de hanger, even beetje uitslaan (droogt het gladder op) en zo aan het wasrek hangen. Scheelt ook rare punten aan je kleding als je het met knijpers ophangt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_186152073
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dus uit de wasmachine op de hanger, even beetje uitslaan (droogt het gladder op) en zo aan het wasrek hangen. Scheelt ook rare punten aan je kleding als je het met knijpers ophangt.
Dank je wel voor de tip... daar heb ik serieus nog nooit aan gedacht.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 11 april 2019 @ 09:28:24 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186152111
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je wel voor de tip... daar heb ik serieus nog nooit aan gedacht.
Anekdote. Mijn tante klaagde dat T-shirts soms zo gekreukt uit de was kwamen. Dan gooide ze ze op den duur maar weg. Ze keek echt verbijsterd toen mijn moeder zei: ‘maar dan strijk je ze toch?’ Had ze nooit aan gedacht. Overhemden, beddengoed, zakdoeken, theedoeken: ja. T-shirts?!!

Is al lang geleden, maar ik kan er nog om lachen. :P
The love you take is equal to the love you make.
pi_186152126
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Anekdote. Mijn tante klaagde dat T-shirts soms zo gekreukt uit de was kwamen. Dan gooide ze ze op den duur maar weg. Ze keek echt verbijsterd toen mijn moeder zei: ‘maar dan strijk je ze toch?’ Had ze nooit aan gedacht. Overhemden, beddengoed, zakdoeken, theedoeken: ja. T-shirts?!!

Is al lang geleden, maar ik kan er nog om lachen. :P
_O- holymoly Ik lig in een deuk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 11 april 2019 @ 10:04:15 #195
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_186152547
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Anekdote. Mijn tante klaagde dat T-shirts soms zo gekreukt uit de was kwamen. Dan gooide ze ze op den duur maar weg. Ze keek echt verbijsterd toen mijn moeder zei: ‘maar dan strijk je ze toch?’ Had ze nooit aan gedacht. Overhemden, beddengoed, zakdoeken, theedoeken: ja. T-shirts?!!

Is al lang geleden, maar ik kan er nog om lachen. :P
Mooi dat de zakdoeken wel gestreken werden. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_186152980
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mooi dat de zakdoeken wel gestreken werden. _O-
Mijn moeder strijkt ook de zakdoeken. Volgens haar voelen ze dan zachter aan _O- maar zelf doe ik dat nooit
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 11 april 2019 @ 10:45:27 #197
382129 crew  Donna
pi_186153071
Hahaha. OMG.

Ik heb sowieso 2x beddengoed per week (onze eigen en die van dreumes). Die laatste soms 2x, want er gaat wel eens wat mis.
En dan 1x handdoeken/onderbroeken/sokken, 2 of 3x fijne was (incl. kleding van mini) en dan 1 of 2x werkkleding.
pi_186153173
Haha die tante die dr t-shirts weggooide _O-
Ik heb 1x in de week een was met handdoeken, 1x in de 2 weken een was met kleren en 1x in de 2 weken een was met mn beddengoed (zomers 1x in de week). En af en toe een apart wasje met dekentjes, badmatten, badjas etc.
Strijken doe ik niet aan en het meeste haal ik gewoon van het rek af totdat ik een nieuwe was gedraaid heb en dan vouw ik de rest pas op :+
pi_186153211
Door jullie ben ik net op het idee gekomen om mij spullen in de was te gooien
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186153562
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Door jullie ben ik net op het idee gekomen om mij spullen in de was te gooien
^O^
Ik heb meer een hekel aan de afwas. Als je het samen met iemand kunt doen dan scheelt het een heleboel. Maar zelf en afwassen en afdrogen vind ik echt kut. Ook omdat ik niet lang kan staan, dus tussendoor ook nog weer ff pauze moet nemen.

Ik hou wel echt van een schoon en opgeruimd huis, maarja als je het dan gedaan hebt kun je vaak meteen alweer van voor af aan beginnen. Ben ook echt blij wat dat betreft dat ik geen kinderen heb :+
  donderdag 11 april 2019 @ 11:29:33 #201
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_186153626
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 11:25 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

^O^
Ik heb meer een hekel aan de afwas. Als je het samen met iemand kunt doen dan scheelt het een heleboel. Maar zelf en afwassen en afdrogen vind ik echt kut. Ook omdat ik niet lang kan staan, dus tussendoor ook nog weer ff pauze moet nemen.

Ik hou wel echt van een schoon en opgeruimd huis, maarja als je het dan gedaan hebt kun je vaak meteen alweer van voor af aan beginnen. Ben ook echt blij wat dat betreft dat ik geen kinderen heb :+
Ik hou van mijn vaatwasser. O+

Al valt het af en toe wel extra tegen als we het ding niet aangezet hebben. Moeten afwassen voor een schone pan. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_186154505
Poeh ja, de was. In ieder geval elke dag draait er 1. En dan heb ik nog niet eens over opvouwen, ophangen, strijken etc.
En dan denk ik o ja de bodem van de wasmanden. Nou nee hoor volgende ochtenden weg bodem.

We zijn nu met zn drieen. En over klein tijdje met vier. Dus zie hier het de eerste tijd niet minder worden.
pi_186154522
En mijn was ligt nu te drogen O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186154901
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik hou van mijn vaatwasser. O+

Al valt het af en toe wel extra tegen als we het ding niet aangezet hebben. Moeten afwassen voor een schone pan. :'(
Heel herkenbaar dit. Ik gooi zelfs de hele planning qua eten om als ik dan de pan niet hoef af te wassen. :+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_186154928
Stiekem vind ik afwassen altijd wel leuk... beetje klooien met water... Ik ben nooit volwassen geworden vrees ik
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 11 april 2019 @ 15:44:00 #206
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_186157355
Eh, volwassen, wat is dat eigenlijk? _O-

Het grootste verschil zit 'm erin dat ik belastingaangifte moet doen enzo. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 11 april 2019 @ 15:44:59 #207
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_186157373
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 12:52 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Heel herkenbaar dit. Ik gooi zelfs de hele planning qua eten om als ik dan de pan niet hoef af te wassen. :+
Minimaal afwassen, check. Of een "die pan is niet ideaal, maar werkt ook". Waardoor de vaat niet meer in de wasser past. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_186157410
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, volwassen, wat is dat eigenlijk? _O-

Het grootste verschil zit 'm erin dat ik belastingaangifte moet doen enzo. :+
Hahahaha, zelfs dat laatste doe ik niet ;)

Volwassen is ook een vies woord, maar soms gooi ik hem erin om mensen te shockeren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 11 april 2019 @ 15:49:28 #209
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_186157455
Ik zou het niet direct bestempelen als "vies", maar mijn idee van volwassen is wel wat bijgesteld met het verstrijken der jaren. :D

En ik realiseer me des te meer dat mijn ouders en alle andere volwassenen van toen ik jonger was, ook maar gewoon wat aanklootten. :')

Aankloten. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_186157592
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou het niet direct bestempelen als "vies", maar mijn idee van volwassen is wel wat bijgesteld met het verstrijken der jaren. :D

En ik realiseer me des te meer dat mijn ouders en alle andere volwassenen van toen ik jonger was, ook maar gewoon wat aanklootten. :')

Aankloten. O+
_O- klopt. Al heb ik het idee dat mijn vrienden en ik altijd "jongeren" zijn (ahem... we zijn allemaal in de dertig). En als ik weer eens dom zit te knutselen of bellen probeer te blazen met mijn vaatwasmiddel trek ik het idee helemaal in twijfel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186158242
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Minimaal afwassen, check. Of een "die pan is niet ideaal, maar werkt ook". Waardoor de vaat niet meer in de wasser past. :+
O+ :D Toch fijn om te weten dat ik niet de enige ben.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator donderdag 11 april 2019 @ 16:49:20 #212
382129 crew  Donna
pi_186158323
Hahaha wij halen wel eens af als ik geen zin heb om de pannen af te wassen. We hebben 2 pannen die niet in de vaatwasser mogen en die gebruik ik nou net het meest.
pi_186158768
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Minimaal afwassen, check. Of een "die pan is niet ideaal, maar werkt ook". Waardoor de vaat niet meer in de wasser past. :+
Heel herkenbaar :D
pi_186160467
3x raden wat wij vanavond gedaan hebben, DonnaRush. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator zaterdag 13 april 2019 @ 16:31:21 #215
446930 crew  ESF1Gamer
pi_186193290
Ik heb niet eens een vaatwasser, dus ik was elke avond af. Met het journaal op de achtergrond (multitasken)
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_186193337
Zo weekend O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186193404
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo weekend O+
Hoe zit dat eigenlijk nu, ben je de weekenden wel gewoon thuis of moet je dan ook daar blijven?
pi_186193484
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 16:31 schreef F1gamer het volgende:
Ik heb niet eens een vaatwasser, dus ik was elke avond af. Met het journaal op de achtergrond (multitasken)
Ik zou echt niet meer zonder kunnen/willen.

:W Hoe is het hier met iedereen?
Ik ben een beetje moe, vandaag de bloesemtocht gelopen.
pi_186193492
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 16:38 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk nu, ben je de weekenden wel gewoon thuis of moet je dan ook daar blijven?
Ik ben dan daar. Thuis mag ik opzoeken, maar niet slapen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186193850
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ben dan daar. Thuis mag ik opzoeken, maar niet slapen
Ah oke ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 16:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik zou echt niet meer zonder kunnen/willen.

:W Hoe is het hier met iedereen?
Ik ben een beetje moe, vandaag de bloesemtocht gelopen.
Hoeveel km was het? Zag wel mooie foto voorbijkomen op insta. Bloesems O+
Lekker uitrusten nu dan!

Ik was in de war met de tijd van de F1, dus kwalificatie gemist :(
Meteen maar wekker voor morgenochtend gezet.

Ik heb eindelijk weer eens wat in het huishouden gedaan, dus dat geeft wat rust. Alleen nu wel een inkakmomentje omdat ik amper geslapen heb vannacht. Dus twijfel of ik nog ff uurtje ga liggen tot de voetbal begint.
pi_186194148
8km maar, volgend jaar de 16 lopen :)

Daardoor ook de kwalificatie gemist. We hebben volgens mij wel iets leuks gemist.
pi_186194390
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 17:35 schreef Sarabi het volgende:
8km maar, volgend jaar de 16 lopen :)

Daardoor ook de kwalificatie gemist. We hebben volgens mij wel iets leuks gemist.
Ik vind 8 km toch netjes hoor ^O^
Ja idd, zul je net zien. (Nouja niet dus :P )

April doet wat het wil he. Het sneeuwt hier :o
pi_186194929
Ja hier ook al afentoe een sneeuwbui, Weird

Vanmorgen aan de start was het ook echt wel koud
pi_186209569
Vandaag lekker met een haakwerkje op de bank Paris-Roubaix kijken.
pi_186209587
Vandaag alleen met mijn bujo's bezig geweest. Nu lekker chillen en niks doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 14 april 2019 @ 13:22:29 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186209663
We gaan bij mijn moeder wielrennen kijken. Heb niks meer op de pennen, maar heb nog wel wat ( :') :+ ) sokkenwol liggen.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zondag 14 april 2019 @ 13:29:22 #227
446930 crew  ESF1Gamer
pi_186209821
mijn breiwerkje weer uit elkaar halen vanwege 2 onherstelbare fouten en dan nog de kluwen wol weer uit de knoop halen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_186209860
Ik heb nog wel een haakwerkje en borduurwerkje hier liggen, maar gewoon geen zin O-)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186210044
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 13:18 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag lekker met een haakwerkje op de bank Paris-Roubaix kijken.
  zondag 14 april 2019 @ 14:12:03 #230
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_186210787
Heeft één van jullie toevallig een link naar uitleg of tutorials van die ecoline brush pennen die vrij simpel is? Liefst niet in het Nederlands?
pi_186299481
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 13:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb nog wel een haakwerkje en borduurwerkje hier liggen, maar gewoon geen zin O-)
Wil je ruilen? Ik loop over van zin maar heb een dreumes met een onmogelijk slaappatroon momenteel. :X
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_186307172
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 20:55 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Wil je ruilen? Ik loop over van zin maar heb een dreumes met een onmogelijk slaappatroon momenteel. :X
Hahaha daar zou ik wel mee willen ruilen. Ik ben aan het herstellen van psychoses waardoor het niet lukt ;) Ik ben momenteel al heel trots als ik een kwartiertje heb gehaakt. Elke dag knutsel ik weer een beetje meer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186314568
Dat klinkt ook niet erg fijn. Ik hoop dat de zin er snel weer is!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_186314670
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 19:10 schreef Nanuke het volgende:
Dat klinkt ook niet erg fijn. Ik hoop dat de zin er snel weer is!
Het begint te komen hoor :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186358870
Hoe was/is jullie Pasen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186358906
Rustig, ik doe er niet aan dus zit gewoon thuis en veel met een boek in de zon op het balkon 🌞🌞🌞
pi_186358930
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 09:10 schreef _Hestia_ het volgende:
Rustig, ik doe er niet aan dus zit gewoon thuis en veel met een boek in de zon op het balkon 🌞🌞🌞
Klinkt perfect!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186358938
Hier gisteren naar mijn moeder geweest (was heel erg gezellig) en vandaag gewoon in het fasehuis. Beetje niksen en luieren (pyjamadagje)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186358954
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier gisteren naar mijn moeder geweest (was heel erg gezellig) en vandaag gewoon in het fasehuis. Beetje niksen en luieren (pyjamadagje)
Dat klinkt ook goed, geniet ervan ^O^
pi_186358964
Ja O+ Heerlijk weer... boekjes, zonnetje, series en knutselen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:33:36 #241
370431 drakin
vurig typje
pi_186523227
Eindelijk weer iets gemaakt, en dat werden doosjes gemaakt voor een goodiebox vol met tolkien goodies.

Ik had sam's zoutdoosje met recepten onder het deksel



Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_186524173
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 20:55 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Wil je ruilen? Ik loop over van zin maar heb een dreumes met een onmogelijk slaappatroon momenteel. :X
Bij mij staat alles op zo'n laag pitje al een eeuwigheid met een sjaal aan het haken... Schiet gewoon niet op (lees 2 jaar)
  zaterdag 4 mei 2019 @ 15:29:35 #243
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_186607375
Ik ben op het moment zo aan het klooien met mijn gezondheid dat er van creatief bezig zijn niet veel komt. Wat in december begon met vreselijke rugpijn is uitgelopen tot bloedarmoede en een traag werkende schildklier. Voor de rug inmiddels manuele therapie en dat doet ontzettend pijn. En door de bloedarmoede en trage schildklier ook nog eens doodmoe.....

En dan heb ik het nog niet eens over zieke huisdieren.

Tot nu is 2019 een kutjaar.
:(
pi_186608031
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 15:29 schreef Patapon het volgende:
Ik ben op het moment zo aan het klooien met mijn gezondheid dat er van creatief bezig zijn niet veel komt. Wat in december begon met vreselijke rugpijn is uitgelopen tot bloedarmoede en een traag werkende schildklier. Voor de rug inmiddels manuele therapie en dat doet ontzettend pijn. En door de bloedarmoede en trage schildklier ook nog eens doodmoe.....

En dan heb ik het nog niet eens over zieke huisdieren.

Tot nu is 2019 een kutjaar.
:(
Oh gatver... heel erg veel sterkte :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186608040
Hier is iemand eindelijk dusdanig aan het herstellen dat knutselen langzaam maar zeker weer lukt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188415407
Ik heb nieuwe hobby ontdekt heel ouderwets. Ik ga deze maken:


Tenminste als het gaat lukken. Ben in ieder geval gestart
pi_188416373
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 22:44 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Ik heb nieuwe hobby ontdekt heel ouderwets. Ik ga deze maken:

[ afbeelding ]
Tenminste als het gaat lukken. Ben in ieder geval gestart
Het begint weer hip te worden hoor ;) En het is heel mooi O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188417784
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 23:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het begint weer hip te worden hoor ;) En het is heel mooi O+
Hoop ook dat mooi wordt. Ik denk dat materialen ook anders zijn. Erg mooi dik katoen draad.
pi_188655266
Helemaal "obsessief" bezig met mijn artjournal, fimo-klei, breien en haken

Hoe gaat het met jullie met dit hete weer?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188655450
Met dit weer ben ik vooral aan het lezen, lekker in het badje buiten :D

Maandag nog wel modelbouw gedaan samen met mijn moeder.
En soms tussendoor een beetje borduren.
pi_188655520
Leuk! Wat lees je en wat maak je?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188655633
Net klaar met de Throne of Glass serie, dat is volgens mij ook wel iets voor jou :)

Nu The Hot Zone, dat gaat over het Ebola virus.

Qua modelbouw zijn we bezig met een snoepwinkeltje van Ali.
En verder ben ik katten aan het borduren.

Wat ben jij aan het maken?
pi_188655739
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:24 schreef Sarabi het volgende:
Net klaar met de Throne of Glass serie, dat is volgens mij ook wel iets voor jou :)

Nu The Hot Zone, dat gaat over het Ebola virus.

Qua modelbouw zijn we bezig met een snoepwinkeltje van Ali.
En verder ben ik katten aan het borduren.

Wat ben jij aan het maken?
De boeken van Game of Thrones vind ik geniaal... de serie verschrikkelijk * ChildoftheStars duikt weg

The Hot Zone klinkt interessant! Informatief boek neem ik aan?

Op dit moment ben ik bezig met De School voor Magisch Begaafden... Niet een intellectueel hoogstandje (soms zijn "domme" boeken gewoon erg leuk), maar ik kan bijna niet stoppen met lezen

Oooh! Die kamertjes van Ali zijn vet leuk :D 'k Heb er ook een paar, alleen net even te warm voor dat gepriegel

En katten O+

Op dit moment ben ik bezig met mini-truitjes breien (pink formaat). Haak ik aan een herfstkrans. In mijn art journal klooi ik gewoon wat rond. Beetje knippen, beetje plakken, beetje verven, beetje tekenen etc.
En met fimo maak ik gewoon miniatuur dingetjes. Compleet nutteloos, compleet ontspannend
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188655919
Throne of glass niet game of thrones :) Throne of glass is meer young adult en minder bloederig :D

Ik hou ook wel van gewoon makkelijke boeken :D het Ebola boek is meer beschrijvend, beetje zoals een docu.

Herfstkrans leuk! Is er eigenlijk een fimo topic? Ben wel benieuwd naar jouw creaties.
pi_188655960
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:39 schreef Sarabi het volgende:
Throne of glass niet game of thrones :) Throne of glass is meer young adult en minder bloederig :D
Ik las iets te snel ;) Throne of Glass... ik ga eens kijken :)!
quote:
Ik hou ook wel van gewoon makkelijke boeken :D het Ebola boek is meer beschrijvend, beetje zoals een docu.
Oh dat klinkt erg goed!
quote:
Herfstkrans leuk! Is er eigenlijk een fimo topic? Ben wel benieuwd naar jouw creaties.
Volgens mij niet? Als ik wat meer heb gemaakt zal ik foto's posten :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:56:08 #256
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188656298
Ik brei dus gewoon sokken, voor de ventilator zittende. 8-) Ik vind het wel prettig als de redelijke voorraad sokkenwol slinkt en we hier allebei genoeg sokken hebben voor de komende winters.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188656594
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik brei dus gewoon sokken, voor de ventilator zittende. 8-) Ik vind het wel prettig als de redelijke voorraad sokkenwol slinkt en we hier allebei genoeg sokken hebben voor de komende winters.
Dat klinkt erg leuk! Als ik de minitruitjes af heb waag ik me weer eens aan De Sok
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188758205
Iedereen een fijn weekend gehad?
pi_188758434
Ja! lekker bij mijn moeder gelogeerd. Knutselen, kletsen en wandelen. Het was heel fijn

Jij dan?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188767044
Ja ook :)
Zaterdag filmmarathon met vrienden en verder lekker relaxen.
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 10:02:21 #261
382129 crew  Donna
pi_188767096
Wij zijn naar de Apenheul geweest!

Zat ik gisteren klaar om wat te gaan borduren, heb ik de hele avond zitten luisteren naar een saai iemand die op bezoek kwam. :{w
pi_188767299
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:02 schreef DonnaRush het volgende:
Wij zijn naar de Apenheul geweest!

Zat ik gisteren klaar om wat te gaan borduren, heb ik de hele avond zitten luisteren naar een saai iemand die op bezoek kwam. :{w
Ow 'gezellig' ;)
pi_188767659
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:58 schreef Sarabi het volgende:
Ja ook :)
Zaterdag filmmarathon met vrienden en verder lekker relaxen.
Heerlijk! Klinkt goed... Wat hebben jullie gezien?

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:02 schreef DonnaRush het volgende:
Wij zijn naar de Apenheul geweest!

Zat ik gisteren klaar om wat te gaan borduren, heb ik de hele avond zitten luisteren naar een saai iemand die op bezoek kwam. :{w
Apenheul is wel leuk ;)

Zulke bezoekjes ken ik... Gewoon redelijk op tijd beginnen met gapen en sorry zeggen omdat je zo moe bent ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188767674
Goffer... ik krijg de glitterpotjes van de action niet open... Letterlijk de blaren op mijn vingers

Ergens vermoed ik iets fout te doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 10:48:25 #265
382129 crew  Donna
pi_188767677
Haha. Het was voor m'n vriend z'n bedrijf, dus dat kon niet. Uiteindelijk was hij redelijk op tijd weg, maar toen had ik geen zin meer haha.
  dinsdag 3 september 2019 @ 10:51:37 #266
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188767716
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goffer... ik krijg de glitterpotjes van de action niet open... Letterlijk de blaren op mijn vingers

Ergens vermoed ik iets fout te doen
Proberen met een theedoek erover? Scheelt pijn in je handen en vaak nét wat meer grip.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188767754
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Proberen met een theedoek erover? Scheelt pijn in je handen en vaak nét wat meer grip.
Nou, je moet het gebruiksdeksel eraf krijgen om een beschermdekseltje weg te kunnen halen (beetje zoals het ook met de ketchup werkt)... het draait wel soepel. Van de drie potjes is het bij 1 gelukt... Schroevendraaier en priem ook geprobeerd... Het zijn gewoon rottige dingen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:48 schreef DonnaRush het volgende:
Haha. Het was voor m'n vriend z'n bedrijf, dus dat kon niet. Uiteindelijk was hij redelijk op tijd weg, maar toen had ik geen zin meer haha.
Snap ik :* Vanavond weer een avond
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188767757
Die laatste opmerking is trouwens wel een van niveau (van mezelf dan he... ik kraak jou niet af!)...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188767823
Update van de glitter: Schroevendraaier en hamer _O- O-)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 3 september 2019 @ 11:00:01 #270
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188767829
Oh, zo'n ding! Ik las 'm inderdaad alsof de schroefdop niet wilde, met zo'n seal heeft m'n tip niet veel effect nee. :D

In dat geval sterkte, dat soort verzegelingen eraf krijgen heb ik áltijd ruzie mee. Kom een hand tekort ofzo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188767839
Ik heb gewoon een hamer en een schroevendraaien gepakt en gaten bij de kleuren die ik wil gebruiken geramd 8-)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188767849
Er wordt me altijd verteld dat ik te subtiel en voorzichtig ben. Dus dat leerde ik even af ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 11:02:07 #273
382129 crew  Donna
pi_188767866
Hahahaha, wel goed bezig zo!

Vanavond heb ik inderdaad wel tijd!
  dinsdag 3 september 2019 @ 11:02:23 #274
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188767872
Soms moet je gewoon even lomp doen ja. Eigen schuld van dat ding, moet 'ie er maar af gaan. :{w
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188767927
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:02 schreef DonnaRush het volgende:
Hahahaha, wel goed bezig zo!

Vanavond heb ik inderdaad wel tijd!
Fijn! Beetje goede lamp? Ik denk dat ik met je mee ga doen

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Soms moet je gewoon even lomp doen ja. Eigen schuld van dat ding, moet 'ie er maar af gaan. :{w
Ik heb letterlijk op elke vingertop van mijn rechterhand blaartjes zitten. Hij doet mij pijn, nou dan vecht ik terug.

Oh... wacht... glitter! Unicorns! Happiness...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 3 september 2019 @ 11:07:01 #276
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188767938
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:02 schreef DonnaRush het volgende:
Hahahaha, wel goed bezig zo!

Vanavond heb ik inderdaad wel tijd!
*O*

Misschien vanavond ook weer eens wat knutselen. Alweer veel te lang geleden (tenzij je huisjes ontwerpen in een game meetelt, want dan ben ik enorm actief. O-) )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 11:07:59 #277
382129 crew  Donna
pi_188767949
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Fijn! Beetje goede lamp? Ik denk dat ik met je mee ga doen

Ik heb zo'n mijnwerkerslampje van de Action op m'n hoofd haha. Die is best goed.

Officieel voor hardlopen geloof ik.
pi_188767982
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

*O*

Misschien vanavond ook weer eens wat knutselen. Alweer veel te lang geleden (tenzij je huisjes ontwerpen in een game meetelt, want dan ben ik enorm actief. O-) )
Deze draak knutselt de hele dag door :') 's avonds verander ik in een luie naaktslak

straks naar de knutselclub

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:07 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik heb zo'n mijnwerkerslampje van de Action op m'n hoofd haha. Die is best goed.

Officieel voor hardlopen geloof ik.
Hardlopen, hardknutselen... wat is het verschil?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 3 september 2019 @ 11:18:25 #279
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188768114
Lui slakken is ook wel een beetje mijn standaardmodus 's avonds hoor. :D

Het is dat er af en toe nog iets aan huishouden moet gebeuren dan. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 11:26:41 #280
382129 crew  Donna
pi_188768230
Haha naaktslak ook nog.

Ik knutsel alleen als dreumes op bed ligt. Overdag vind ik het teveel gedoe om tijdens haar slaapje alles te pakken enzo, dus alleen 's avonds.
Dus om 7 uur heb ik het huis voor mezelf. Dan ruimen we samen op, gaat vriend het hok in en ga ik op de bank!
pi_188768287
Ja naaktslakken zijn luier dan huisjesslakken, want die met een huisje slepen de hele dag hun woning mee!

Ach ja, voordeel van mijn wajong ('k heb genoeg narigheid gehad om me daar niet schuldig over te voelen), overdag knutselen en 's avonds uit
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 3 september 2019 @ 11:42:48 #282
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_188768450
Medicatie is weer verhoogd, niet creatief dus.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_188768461
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:42 schreef sararaats het volgende:
Medicatie is weer verhoogd, niet creatief dus.
*dikke knuffel* Hopelijk helpt het je :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188768596
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Heerlijk! Klinkt goed... Wat hebben jullie gezien?
[..]


Onecut of the dead (aanrader)
Your name
Free Solo
Hair
The Beaver
pi_188768602
Net 1,5u bezig geweest met foto's backuppen. Nu vierkanten ogen. Tijd om lunch te maken.
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 12:00:37 #286
382129 crew  Donna
pi_188768700
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:42 schreef sararaats het volgende:
Medicatie is weer verhoogd, niet creatief dus.
Ach jeetje! :*
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 12:01:12 #287
382129 crew  Donna
pi_188768710
Ik heb net slaapzakken (2de halve prijs) en rompers besteld bij de HEMA. Was al in de winkel geweest, maar er waren hier gewoon helemaal geen korte mouw rompers meer. Lange mouwen heb ik echt haat aan!
pi_188769177
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Onecut of the dead (aanrader)
Your name
Free Solo
Hair
The Beaver
Oh ik ga eens kijken. Allemaal films die ik niet ken :)!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188769189
Ik zou naar de knutselclub gaan.
Iemand heeft mijn fiets gesloopt, die wordt donderdag gemaakt
Dus geen knutselclub

**********-zooi (favoriet scheldwoord invoegen)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 3 september 2019 @ 12:46:49 #290
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188769225
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 12:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou naar de knutselclub gaan.
Iemand heeft mijn fiets gesloopt, die wordt donderdag gemaakt
Dus geen knutselclub

**********-zooi (favoriet scheldwoord invoegen)
Ah, shit.

Zag je dan zeker pas toen je weg zou. -O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_188769262
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 12:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ah, shit.

Zag je dan zeker pas toen je weg zou. -O-
Jep...Altijd leuk in de binnenstad wonen...
Maja... niet klagen, leuk huis. En in april mag ik van mezelf opzoek naar een echt huis/appartement ipv een studio
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188770661
Wat balen Child!
En fijn vooruitzicht dat je kan verhuizen O+
  dinsdag 3 september 2019 @ 14:37:19 #293
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188770837
Scheepjes kondigt net de nieuwe CAL aan voor dit jaar.

https://www.lillabjorncro(...)19-introduction.html

Ziet er mooi uit, maar ik heb nog zoveel op stapel staan, ook nog een pakket van een eerdere CAL van deze ontwerpster.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188770900
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 14:37 schreef Lienekien het volgende:
Scheepjes kondigt net de nieuwe CAL aan voor dit jaar.

https://www.lillabjorncro(...)19-introduction.html

Ziet er mooi uit, maar ik heb nog zoveel op stapel staan, ook nog een pakket van een eerdere CAL van deze ontwerpster.
Oe hij is wel gaaf.....
  dinsdag 3 september 2019 @ 14:47:41 #295
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188770935
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 14:37 schreef Lienekien het volgende:
Scheepjes kondigt net de nieuwe CAL aan voor dit jaar.

https://www.lillabjorncro(...)19-introduction.html

Ziet er mooi uit, maar ik heb nog zoveel op stapel staan, ook nog een pakket van een eerdere CAL van deze ontwerpster.
Hmm... Ik vrees dat ik 'm nooit af zou maken, maar ik vind 'm best tof! (Ik haak slechts sporadisch en dan meestal een stuk beest, een deken heb ik nog nooit gemaakt.)

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 12:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou naar de knutselclub gaan.
Iemand heeft mijn fiets gesloopt, die wordt donderdag gemaakt
Dus geen knutselclub

**********-zooi (favoriet scheldwoord invoegen)
Balen. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 14:48:48 #296
382129 crew  Donna
pi_188770946
Prachtig hoor!

Maar idd, ik haak ook bijna nooit meer en dekens al helemaal niet. Zou het wel eens willen hoor, zo'n mooi groot ding.
Maar ik heb zelfs nog een haakpakket liggen voor een deken. :')
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 14:49:06 #297
382129 crew  Donna
pi_188770951
Erg balen van je fiets CotS!
pi_188770959
Ik ga denk ik voor de Twilight.
Juist omdat het een CAL is en er een soort druk achter zit, haak ik dit soort dingen wel.
  dinsdag 3 september 2019 @ 14:53:39 #299
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188770988
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hmm... Ik vrees dat ik 'm nooit af zou maken, maar ik vind 'm best tof! (Ik haak slechts sporadisch en dan meestal een stuk beest, een deken heb ik nog nooit gemaakt.)
[..]

Balen. -O-
Ik vind hem ook erg mooi. Ik denk wel dat het best een taaie klus is. Voor de pur sang haaksters waarschijnlijk enorm leuk. Maar omdat ik echt niet maanden achter elkaar alleen maar wil haken, wordt het ‘m niet voor mij.

Ik heb nog een doos liggen voor de Spirits of Life CAL, maar beetje huiverig om eraan te beginnen, aangezien ik meestal meer garen nodig heb dan wordt begroot. :+ :@
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 3 september 2019 @ 14:54:23 #300
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188770995
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 14:50 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga denk ik voor de Twilight.
Juist omdat het een CAL is en er een soort druk achter zit, haak ik dit soort dingen wel.
Overweeg je het serieus? Cool. 8-)
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 3 september 2019 @ 15:00:04 #301
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188771050
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 14:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vind hem ook erg mooi. Ik denk wel dat het best een taaie klus is. Voor de pur sang haaksters waarschijnlijk enorm leuk. Maar omdat ik echt niet maanden achter elkaar alleen maar wil haken, wordt het ‘m niet voor mij.

Ik heb nog een doos liggen voor de Spirits of Life CAL, maar beetje huiverig om eraan te beginnen, aangezien ik meestal meer garen nodig heb dan wordt begroot. :+ :@
Ik heb al zoveel projecten rondslingeren dat ik 'm niet rondgebreid krijg in m'n hoofd. :') En ik vrees vooral dat 'ie gewoon te hoog gegrepen gaat zijn, ik heb een paar simpele dingen gemaakt en that's it. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')