Vind het maar een arrogante mooiboy. Zo'n vent waarvan je hele familie zegt "wat een leuke jongen"quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met Nuis
Hein
Die gaat wel weer choken in een bocht nog.
16:20 1st 1000m Ladies - Sprintquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
16:20 1st 1000m Ladies - Sprint
17:07 1st 1000m Men - Sprint
Het zal uiteindelijk worden zoals bij het EK. De bonden (tegen de zin van de KNSB) hebben besloten dat er 1 WK moet komen ipv 3. Je zal zien dat je het ene jaar een WK meerkamp zal krijgen en de andere keer WK afstanden.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:20 schreef Mansjester het volgende:
Stom dat ze de WK's volgend jaar in 1 weekend gooien
Terwijl andere sporten ook wel hun 'altijd sterke' landen kennen, en dat tot weinig gevolgen leidt, is de kracht van NL bij het langebaanschaatsen blijkbaar menigeen een doorn in het oog. Ik ben zeker niet tegen nieuwe onderdelen, maar het bij het oud vuil gooien van de 'ouderwetsche' toernooien vind ik een laffe daad. De spanning over 4 afstanden is nergens mee te vergelijken. Rekenen/tactiek/uithoudingsvermogen/mentale kracht... alles komt er bij kijken. Over 5 tot 10 jaar is er misschien geen allrounder meer te vinden. Jammer.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het zal uiteindelijk worden zoals bij het EK. De bonden (tegen de zin van de KNSB) hebben besloten dat er 1 WK moet komen ipv 3. Je zal zien dat je het ene jaar een WK meerkamp zal krijgen en de andere keer WK afstanden.
Toch die trainingsachterstand van afgelopen week door dat fietsgedoequote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:46 schreef Toby56 het volgende:
Dit is toch niet de Bowe van eerder dit seizoen.
Ja, of te onzeker geworden (als ik het goed heb begrepen was ze ook weer even buiten westen geweest)... hoe dan ook, het ziet er minder krachtig uit.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toch die trainingsachterstand van afgelopen week door dat fietsgedoe
Dat klopt wel, is de achterstand in het klassement zoals aangegevemquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:52 schreef Zorro het volgende:
Mooi dat er van die walgelijke tijdsverschillen in beeld geen reet klopt.
Idd wat was dat?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:52 schreef Zorro het volgende:
O hebben ze het ineens weer eens veranderd? Dat ze dat gewoon weglaten. Onzin.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat klopt wel, is de achterstand in het klassement zoals aangegevem
Die kloppen wel volgens mij. Ze verwijzen naar het algemeen klassement.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:52 schreef Zorro het volgende:
Commentatoren hebben het ook gezegd al 2 keerquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
O hebben ze het ineens weer eens veranderd? Dat ze dat gewoon weglaten. Onzin.
Dat is veranderd omdat het hier niet om individuele afstanden gaat. Dus wel logisch eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
O hebben ze het ineens weer eens veranderd? Dat ze dat gewoon weglaten. Onzin.
Daar luister ik niet naar. Het idee zeg.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Commentatoren hebben het ook gezegd al 2 keer
Ja, logischer is het wel, maar ik vind het in het algemeen niks. De digitale versie van de streep is het.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is veranderd omdat het hier niet om individuele afstanden gaat. Dus wel logisch eigenlijk.
Ik vind het een minder storende aanpassing aan de moderne tijden dan al die plannen om zogenaamd saaie toernooien langzaam (maar zeker) weg te saneren.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, logischer is het wel, maar ik vind het in het algemeen niks. De digitale versie van de streep is het.
Daar is niks tegen in te brengen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:56 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik vind het een minder storende aanpassing aan de moderne tijden dan al die plannen om zogenaamd saaie toernooien langzaam (maar zeker) weg te saneren.
Ik geef verder wel toe dat ik het ook wel mis: gewoon zelf rekenen, met allemaal lijstjes voor de tv. En dan 's avonds zelf het klassement opmaken, bij kaarslicht.quote:
Er zijn nog kandidaten genoeg voor de titel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:00 schreef Mansjester het volgende:
Zaadtoernooi vooral bij de vrouwen zeg
Dat de standen en overzichten direct bekend zijn vind ik vele malen leuker, maar dat tijdens de race-gedoe vind ik niks.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik geef verder wel toe dat ik het ook wel mis: gewoon zelf rekenen, met allemaal lijstjes voor de tv. En dan 's avonds zelf het klassement opmaken, bij kaarslicht.Those were the days.
Maar stiekem vind ik het ook wel lekker relaxed dat het me nu zo gemakkelijk wordt gemaakt.
Het kan je afleiden, maar als ik er last van krijg, knijp ik gewoon m'n rechteroog ff dicht.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat de standen en overzichten direct bekend zijn vind ik vele malen leuker, maar dat tijdens de race-gedoe vind ik niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |