Vind het maar een arrogante mooiboy. Zo'n vent waarvan je hele familie zegt "wat een leuke jongen"quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met Nuis
Hein
Die gaat wel weer choken in een bocht nog.
16:20 1st 1000m Ladies - Sprintquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
16:20 1st 1000m Ladies - Sprint
17:07 1st 1000m Men - Sprint
Het zal uiteindelijk worden zoals bij het EK. De bonden (tegen de zin van de KNSB) hebben besloten dat er 1 WK moet komen ipv 3. Je zal zien dat je het ene jaar een WK meerkamp zal krijgen en de andere keer WK afstanden.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:20 schreef Mansjester het volgende:
Stom dat ze de WK's volgend jaar in 1 weekend gooien
Terwijl andere sporten ook wel hun 'altijd sterke' landen kennen, en dat tot weinig gevolgen leidt, is de kracht van NL bij het langebaanschaatsen blijkbaar menigeen een doorn in het oog. Ik ben zeker niet tegen nieuwe onderdelen, maar het bij het oud vuil gooien van de 'ouderwetsche' toernooien vind ik een laffe daad. De spanning over 4 afstanden is nergens mee te vergelijken. Rekenen/tactiek/uithoudingsvermogen/mentale kracht... alles komt er bij kijken. Over 5 tot 10 jaar is er misschien geen allrounder meer te vinden. Jammer.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het zal uiteindelijk worden zoals bij het EK. De bonden (tegen de zin van de KNSB) hebben besloten dat er 1 WK moet komen ipv 3. Je zal zien dat je het ene jaar een WK meerkamp zal krijgen en de andere keer WK afstanden.
Toch die trainingsachterstand van afgelopen week door dat fietsgedoequote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:46 schreef Toby56 het volgende:
Dit is toch niet de Bowe van eerder dit seizoen.
Ja, of te onzeker geworden (als ik het goed heb begrepen was ze ook weer even buiten westen geweest)... hoe dan ook, het ziet er minder krachtig uit.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toch die trainingsachterstand van afgelopen week door dat fietsgedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |