SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Van het recent verschenen album Trevor Horn re-imagines the 80squote:Op maandag 18 februari 2019 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een enorm toffe uitvoering.
Bij de 1e tonen al geweldig. Stem ook prachtig. Helemaal af.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van het recent verschenen album Trevor Horn re-imagines the 80s
Lekker. Dit nummer ook trouwens.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
Aangezien Trevor Horn zo goed beviel, zal ik verderop in de show nog een track van dat album draaien.
Dame.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:12 schreef livelink het volgende:
Alweer een Blue Monday?
Ingetuned dus
Nou, dat weet ik nog zo net niet bij deze versie. Ik vind het beter klinken dan het origineel.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
Goedenavond
Ja, alleen vanwege de openingstrack hoorNu zo'n heerlijke remix die ik alleen kan draaien als MadMaster niet in de buurt is
The Doobie Brothers - Listen To The Music (Motiv8 7-inch edit)
Fijne track, inderdaadquote:Op maandag 18 februari 2019 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oeh, hoor dit eens heerlijk stompen.
Ik kan me de haat van MadMaster voor dit nummer niet voorstellen.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
Goedenavond
Ja, alleen vanwege de openingstrack hoorNu zo'n heerlijke remix die ik alleen kan draaien als MadMaster niet in de buurt is
Geen idee. Er komt straks trouwens nog een bepaald zoogdier voorbij dat in koude gebieden leeft...quote:Op maandag 18 februari 2019 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
Ik geniet mee hoor. Tevens: waar ken ik dat intro van van dit nummer? Of gewoon uberhaupt dit
Niet dat nummer, wel de remixquote:Op maandag 18 februari 2019 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan me de haat van MadMaster voor dit nummer niet voorstellen.
Haat ik dat?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan me de haat van MadMaster voor dit nummer niet voorstellen.
Ik ken het ook hoor. Sta iedere keer op het punt van meezingen, maar het komt net niet helemaal naar boven.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
Ik geniet mee hoor. Tevens: waar ken ik dat intro van van dit nummer? Of gewoon uberhaupt dit
Ik begrijp nu dat het de remix betreft.quote:
Die vraag zoeken we op...quote:Op maandag 18 februari 2019 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo erg was het toch niet? Ik vond het vrij dicht bij het origineel blijven.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor je eigen gemoedsrust is het beter van niet...
Over stompen gesproken... - Jij houdt wel van Ramirez en La Musica Tremenda, toch?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oeh, hoor dit eens heerlijk stompen.
Ja zéker!quote:Op maandag 18 februari 2019 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over stompen gesproken... - Jij houdt wel van Ramirez en La Musica Tremenda, toch?
Toch gedaan en inderdaad, een kleffe, goedkope remix met wat sequencers...quote:Op maandag 18 februari 2019 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor je eigen gemoedsrust is het beter van niet...
Ja, dat vond ik ook en de subtiele draai die ze eraan gegeven hebben waardeert het nummer op.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo erg was het toch niet? Ik vond het vrij dicht bij het origineel blijven.
quote:Op maandag 18 februari 2019 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch gedaan en inderdaad, een kleffe, goedkope remix met wat sequencers...
Elf kent je toch wel goedquote:Op maandag 18 februari 2019 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch gedaan en inderdaad, een kleffe, goedkope remix met wat sequencers...
Alleen de vocalen waren nog intact.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook en de subtiele draai die ze eraan gegeven hebben waardeert het nummer op.
Opposites attract. En ik hou van jullie allebeiquote:Op maandag 18 februari 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, en ik ken de muziekkeuze van Elf...
Ik vond het wel een fris jasje deze ronde. Zo geweldig is het origineel nu ook weer niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen de vocalen waren nog intact.
En hoe zeer ik ook van remixen kan houden, bij dat soort klassiekers kan je het eigenlijk nooit goed doen.
Ik kan er zo niet één voor de geest halen...
quote:Op maandag 18 februari 2019 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig hoopt dat L2B nabij zijn speakers zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |