19 juni is ze uitgerekend.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hield ook wel van risico, daar ging ze prat op........en haar houding met constant die vest over elkaar dichthouden.....zou me ook niet verbazen dat het kindje eerder komt......
En bij de vraag of hij daar gaat trouwen zegt hij geen nee.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:35 schreef PTLe het volgende:
Franny zegt toch dat ze ten Huwelijk is gevraagd ? dom mens .
Dat bedoel ik.quote:
Tim doet precies wat ie wilquote:Op maandag 18 februari 2019 18:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En bij de vraag of hij daar gaat trouwen zegt hij geen nee.
Hij begint een lulverhaal over de ouders. Maar zegt geen nee
Hij heeft haar letterlijk gevraagd of ze wil trouwenquote:Op maandag 18 februari 2019 18:38 schreef mcspicy het volgende:
Maar dit was toch alleen een huwelijksaanzoek?
Misschien dat ze over 2 jaar pas gaan trouwen.
Deze is wel tekenend.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:38 schreef cobain1994 het volgende:
Het paar van het jaar...
[ afbeelding ]
In Utopia was ze ook geregeld misselijk in de ochtend de laatste periode dat ze daar was.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde in een filmpje, ze heeft het er daar helemaal niet over gehad anders werd er zo ding van gemaakt. Toen ze thuis was en ze ging ook overgeven heeft ze pas een test gedaan
Ja en wanneer?quote:Op maandag 18 februari 2019 18:39 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij heeft haar letterlijk gevraagd of ze wil trouwen
Ja, dat hangbuikzwijntje krijgt dat nooit op in z'n eentjequote:Op maandag 18 februari 2019 18:38 schreef spapaars het volgende:
Er ligt weer een hele stapel broden klaar voor de schillenboer
Ja, je moet op een of ander manier belangrijk blijven........quote:Op maandag 18 februari 2019 18:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En bij de vraag of hij daar gaat trouwen zegt hij geen nee.
Hij begint een lulverhaal over de ouders. Maar zegt geen nee
Zolang ze zuigt 2040quote:
Tim zegt net op de vraag van Merel, als je hier kan trouwen, dan doen ze dat in Utopiaquote:Op maandag 18 februari 2019 18:38 schreef mcspicy het volgende:
Maar dit was toch alleen een huwelijksaanzoek?
Misschien dat ze over 2 jaar pas gaan trouwen.
Ik ook niet.....maar we zullen zien......quote:Op maandag 18 februari 2019 18:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
In Utopia was ze ook geregeld misselijk in de ochtend de laatste periode dat ze daar was.
Het viel mij in ieder geval op
Ik geloof er niet in dat ze het nog niet wist
Die wacht net zo lang tot Franny een woning heeft.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:38 schreef formule het volgende:
Nu moet Tim weer een huis gaan kraken
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Tim zegt net op de vraag van Merel, als je hier kan trouwen, dan doen ze dat in Utopia
Het is te hopen dat hij er snel uit isquote:
En maar stoken dat mannetje!quote:Op maandag 18 februari 2019 18:41 schreef DKUp het volgende:
Jessie: Franny zei dat Tim niet haar type is. Dan kan ik morgen vragen: Hoe is het nou om verloofd te zijn met iemand die niet jouw type is?
Ja heeft ook net zoveel impact op je leven hequote:Op maandag 18 februari 2019 18:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Prima vergelijking.Alsof iets normaal is daar.
Zou mooi opgeruimd zijnquote:Op maandag 18 februari 2019 18:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Het is te hopen dat hij er snel uit is
Neuh, in de zomer nog een grote circustent voor de trouwerij, en dan zien we wel verder.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:42 schreef snetje het volgende:
Dus we zijn nog lang niet van Tim af....
Tis utopia over impact gesproken!quote:Op maandag 18 februari 2019 18:44 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja heeft ook net zoveel impact op je leven he
Misschien een petitie ondertekenen? Of politie bellen?quote:Op maandag 18 februari 2019 18:47 schreef Ranah het volgende:
[..]
alles is wat mij betreft geoorloofd haar bij tim weg te krijgen
Met het IQ van Bonny St.Claire valt dat ook niet mee neequote:Op maandag 18 februari 2019 18:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny kan niet uit de brief halen of pa ja of nee zegt.
Boer John mailen.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:48 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Misschien een petitie ondertekenen? Of politie bellen?
Ja op facebookquote:Op maandag 18 februari 2019 18:48 schreef mcspicy het volgende:
[..]
goed idee, begin maar vastquote:Op maandag 18 februari 2019 18:48 schreef mcspicy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:48 schreef pecla het volgende:
[..]
Met het IQ van Bonny St.Claire valt dat ook niet mee nee
Hahahahahahaquote:Op maandag 18 februari 2019 18:51 schreef Ranah het volgende:
franny:moet ik dan maar stoppen met de pil jongens? nee... toch?????????
en of lotus bruidsmeisje wil zijn in utopia..of er buiten
of als onverwacht bezoekquote:Op maandag 18 februari 2019 18:51 schreef yvondenise het volgende:
ik hoop zo dat er een brief van Frannys ouders binnenkomt..het liefst een kwade.
En meteen weer sneren van Jessie: Neeee dat zijn dus Mike zn kistjessssssquote:Op maandag 18 februari 2019 18:51 schreef DKUp het volgende:
Lotus: Je kan de hoekjes ook met een stanleymes doen, dat scheelt weer met de financiën
Wat een domme domme gansquote:Op maandag 18 februari 2019 18:51 schreef Ranah het volgende:
Iets met een vuist en dan heel diepquote:Op maandag 18 februari 2019 18:54 schreef formule het volgende:
Jessie vraagt aan Mylene wat ze daar komt doen
quote:Op maandag 18 februari 2019 18:51 schreef Ranah het volgende:
Teddy is de koning van Utopiaquote:
Te veel naïeve onschuld bij dat meisje, ze zou beschermd moeten worden tegen dat soort gasten.als Tim.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:51 schreef Ranah het volgende:
deed ze al veel eerder volgens mijquote:
Oh zo. Dat is wel een beetje irritant ja. Leave Teddy alonequote:Op maandag 18 februari 2019 19:00 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Dat klopt maar moet die Jessie maar de hele tijd jennen bij die Jens?
Het is geen meisje het is een vrouw die doet alsof ze een meisje isquote:Op maandag 18 februari 2019 19:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Te veel naïeve onschuld bij dat meisje, ze zou beschermd moeten worden tegen dat soort gasten.als Tim.
Stel dat er ergens een schroef in moet? Je kan het maar beter bij je hebben dan.Toch?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:00 schreef formule het volgende:
Mike heeft al het gereedschap weer aan zijn broek hangen
Qua leeftijd mag het een vrouw zijn, maar het is nog gewoon een meisjequote:Op maandag 18 februari 2019 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is geen meisje het is een vrouw die doet alsof ze een meisje is
Speciaal nu bomen voor jou.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:03 schreef IkFok het volgende:
wat een keuze op de streams weer vieze tim of kloothommel mike
Volgens mij weet ze prima wat ze doet.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Qua leeftijd mag het een vrouw zijn, maar het is nog gewoon een meisje
Precies, zo denk ik er ook over,het kindvrouwtjequote:Op maandag 18 februari 2019 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is geen meisje het is een vrouw die doet alsof ze een meisje is
Onzin ze speelt de onschuld. Ze plukt er nu de vruchten vanquote:Op maandag 18 februari 2019 19:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Qua leeftijd mag het een vrouw zijn, maar het is nog gewoon een meisje
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny wil wel wachten met trouwen.
volgens mij loopt het niet als gehooptquote:Op maandag 18 februari 2019 19:09 schreef danaqui het volgende:
Timtim " ik hoop dan mijn ouders je nog kunnen ontmoeten"
volwassen moet ze worden en zich zo gedragenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Te veel naïeve onschuld bij dat meisje, ze zou beschermd moeten worden tegen dat soort gasten.als Tim.
Denk ik ook, zal hij dan toch weg .moeten met de stemming.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
volgens mij loopt het niet als gehoopt
Dat is ze en speelt het meisje. Nu heeft ze de poppen aan het dansenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
volwassen moet ze worden en zich zo gedragen
Ik zou bijna zeggen dat ze geraffineerd is.......quote:Op maandag 18 februari 2019 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin ze speelt de onschuld. Ze plukt er nu de vruchten van
Precies is niet allemaal tim zijn schuld. Franny gedraagt zich als een kleuter en zogenaamd onwetendquote:Op maandag 18 februari 2019 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ze en speelt het meisje. Nu heeft ze de poppen aan het dansen
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:13 schreef IkFok het volgende:
er was een kraan op het terrein aan het werk. Is wim weer wat aan het doen daar
Jens slaat door.....quote:Op maandag 18 februari 2019 19:11 schreef Ranah het volgende:
jens zou his of chris ook wel doen: ik ben behoorlijk desperate
jessie: ligt teddy er bij
jens knikt
geeft teddy ook advies?
nee, jens weet wel hoe hij hem er in moet raggen
Zou mooi zin als boze vader Franny aan het hek komt.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat ze geraffineerd is.......
Ik denk dat ze echt dom is (waar ze niks aan kan doen) maar het onzekerheid noemt.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Precies is niet allemaal tim zijn schuld. Franny gedraagt zich als een kleuter en zogenaamd onwetend
Wimquote:Op maandag 18 februari 2019 19:13 schreef formule het volgende:
Wie is er met dat graafmachinetje aan het werk ?
Misschien voor de villa van Jessiequote:Op maandag 18 februari 2019 19:13 schreef IkFok het volgende:
hoezo gaat ze dood dan? Voor tijden na utopia?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:09 schreef danaqui het volgende:
Timtim " ik hoop dan mijn ouders je nog kunnen ontmoeten"
![]()
![]()
Hoe dat dan ze is volwassen hoorquote:Op maandag 18 februari 2019 19:15 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Zou mooi zin als boze vader Franny aan het hek komt.
zie brief aan Timquote:Op maandag 18 februari 2019 19:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe dat dan ze is volwassen hoor
Denk dat haar ouders weet hoe ze is........en misschien kunnen die weinig of nooit echt tegen haar in zijn gegaan.......anders als je ziet hoe zij zich gedraagt hadden ze haar wel tegen gehouden met erin stappen naar haar depressie.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:15 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Zou mooi zin als boze vader Franny aan het hek komt.
Tim slaat het advies dus in de wind.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe dat dan ze is volwassen hoor
Ja dat snap ik maar dan nog is het aan franny of ze wil trouwen is volwassenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Tim slaat het advies dus in de wind.
hij zegt zelf: je bent oud genoegquote:Op maandag 18 februari 2019 19:16 schreef Mohitah het volgende:
Frenny heeft dus ja gezegd. Zijn wij nu met zijn allen zo dom en lezen wij die brief niet goed? Iedereen heeft toch kunnen lezen wat er in staat en zij ook. Dus wat klopt er dan niet? Mag hopen dat dit niet door gaat hoor.
boot rechtzetten?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:13 schreef IkFok het volgende:
Nee dat snap ik niet. Haar vader heeft groot gelijk. Trouwen prima maar even wachten. Het is godverdomme 3 maanden ik sleet er er 20 doorquote:Op maandag 18 februari 2019 19:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar dan nog is het aan franny of ze wil trouwen is volwassen
Nog meer, denk ik.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:44 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja heeft ook net zoveel impact op je leven he
In 3 maanden?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat snap ik niet. Haar vader heeft groot gelijk. Trouwen prima maar even wachten. Het is godverdomme 3 maanden ik sleet er er 20 door
Thanks.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:22 schreef Crabapple het volgende:
OT vergeten jullie de uitzending niet, Tim verdrietig over de annuleringen van broden
Ik snap het probleem niet zo. Andere mensen zitten hele dagen achter de streams. HIJ gaat daar graag tussendoor even heen.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:22 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is er weer hoor.. De vlag kan uit..
Aandachttrekkerquote:Op maandag 18 februari 2019 19:22 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed om hem te zien, is zware operatie.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:22 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat snap ik niet. Haar vader heeft groot gelijk. Trouwen prima maar even wachten. Het is godverdomme 3 maanden ik sleet er er 20 door
Om de hand vragen is een formaliteit. Een soort van respect tonen aan de vader. Dat betekend niet dat je er automatisch ook mee akkoord gaat als hij nee zegt.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:23 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Precies.
Bovendien vroeg hij aan de vader om haar hand. Is dus een aanfluiting als hij toch zijn eigen gang hierin gaat.
Ik overdrijf meestal 50 procentquote:
Die meid is volwassen ze is geen 15 jaar meerquote:Op maandag 18 februari 2019 19:16 schreef Mohitah het volgende:
Frenny heeft dus ja gezegd. Zijn wij nu met zijn allen zo dom en lezen wij die brief niet goed? Iedereen heeft toch kunnen lezen wat er in staat en zij ook. Dus wat klopt er dan niet? Mag hopen dat dit niet door gaat hoor.
Ja dat dus, ik hoef niet met Tim te trouwen, als Franny dat wil is dat toch primaquote:Op maandag 18 februari 2019 19:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar dan nog is het aan franny of ze wil trouwen is volwassen
Het is een hij geworden?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:23 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Goed om hem te zien, is zware operatie.
Die kan er ook beter gaan wonenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:22 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die was om 17.15 u daar ook bezig.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:13 schreef IkFok het volgende:
Dat vind ik. Of het nu met sporten in Utopia, transgender dingen, kappersbeurtje in Utopia, B&B en wat dies meer zij........hij wil gewoon koste wat kost met zijn giechel op streams of op tv, al sinds Uto1. Aandachttrekkerij of gewoon zwaar de schurft over in dat hij nooit door de selectie is gekomen.quote:
Ieder zijn ding, ik kan mij er niet aan storen.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:28 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat vind ik. Of het nu met sporten in Utopia, transgender dingen, kappersbeurtje in Utopia, B&B en wat dies meer zij........hij wil gewoon koste wat kost met zijn giechel op streams of op tv, al sinds Uto1. Aandachttrekkerij of gewoon zwaar de schurft over in dat hij nooit door de selectie is gekomen.
Liever niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:29 schreef DKUp het volgende:
Laat het neuken dan ook maar zien als ze zo graag willen shockeren met Tim en Tranny
Hij woont daar vlak in de buurt en is Utopia fan.En vind het leuk om daar te komen.Ik zie echt het probleem niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:28 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat vind ik. Of het nu met sporten in Utopia, transgender dingen, kappersbeurtje in Utopia, B&B en wat dies meer zij........hij wil gewoon koste wat kost met zijn giechel op streams of op tv, al sinds Uto1. Aandachttrekkerij of gewoon zwaar de schurft over in dat hij nooit door de selectie is gekomen.
Ik blijf het een aandachttrekker vinden.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij woont daar vlak in de buurt en is Utopia fan.En vind het leuk om daar te komen.Ik zie echt het probleem niet.
Miep miep vind het prima. Ja lavender ik kan het ookquote:Op maandag 18 februari 2019 19:30 schreef formule het volgende:
[..]
Dit is niet normaal, Franny is zijn bezit, zo zie ik het
Maar schijnt haar niet te deren.......quote:Op maandag 18 februari 2019 19:30 schreef formule het volgende:
[..]
Dit is niet normaal, Franny is zijn bezit, zo zie ik het
De camera's staan aanquote:
Die sticker op dat dat shirtquote:
Ja en? Ze staan toch al op X Hamster.quote:
Dat snap ik ook van die vader.. wat ik niet begrijp is dat Franny dat zelf niet kan bedenken en snappenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hadden ze niet door lijkt me, zo snugger zijn ze welquote:Op maandag 18 februari 2019 19:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja en? Ze staan toch al op X Hamster.
Die gaat voor de Utopiaan van het jaarquote:Op maandag 18 februari 2019 19:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat snap ik ook van die vader.. wat ik niet begrijp is dat Franny dat zelf niet kan bedenken en snappen
Terecht toch.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Krijgen we nou het gezeur en gejank steeds dat allemaal bezoekers en bewoners Franny gaan aanraden om het niet te doen en zo.
Ja en daarom juist wel snel Tim of Franny eruitquote:Op maandag 18 februari 2019 19:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Krijgen we nou het gezeur en gejank steeds dat allemaal bezoekers en bewoners Franny gaan aanraden om het niet te doen en zo.
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:22 schreef Crabapple het volgende:
OT vergeten jullie de uitzending niet, Tim verdrietig over de annuleringen van broden
niet snappen is makkelijker dan de mening van je ouders aan je laars lappen, gewoon dom blijvenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat snap ik ook van die vader.. wat ik niet begrijp is dat Franny dat zelf niet kan bedenken en snappen
Dit lijkt hem echt pijn te doen en dat rijmt weer niet met hoe ik hem zie.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vind ik niet. Waar bemoeien mensen zich mee als 2 mensen happy met elkaar zijn.
Vind ik niet, laat ze er zelf maar achter komen, dat gebemoei steeds.quote:
Nou ze praat als kleuter doet als kleuter ... ze doet naief.. snap geen hout van dat kindquote:Op maandag 18 februari 2019 19:40 schreef Ranah het volgende:
[..]
niet snappen is makkelijker dan de mening van je ouders aan je laars lappen, gewoon dom blijven
Mag om mij als de 1 gaat gaat de ander ook wel.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en daarom juist wel snel Tim of Franny eruit
Oh is dat zo?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Vind ik niet, laat ze er zelf maar achter komen, dat gebemoei steeds.
En sowieso hoe meer mensen gaan lopen bemoeien hoe meer zij juist wel zal willen trouwen denk ik.
Dat is nou precies wat hij teweeg probeert te brengenquote:
Man man manquote:Op maandag 18 februari 2019 19:22 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit kan tim heel makkelijk. Is gewoon fakegedrag. Stemmingen komen er aan.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:40 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dit lijkt hem echt pijn te doen en dat rijmt weer niet met hoe ik hem zie.
Gerrit en Jensie hadden het iets beter geregeld inderdaadquote:Op maandag 18 februari 2019 19:42 schreef Sofia2019 het volgende:
Daar lig je dan verloofd in bed met een goedkoop blikje bier.
Wat Gerrit voor Shelly had gedaan was veel mooier. Tim had wijn/ champagne kunnen regelen....kaarsjes een romantische sfeer maar hij heeft het ff snel met paar ballonnen gedaan. Zegt weer genoeg over Tim
Precies. En maar roepen hoe romantisch hij is. De hele boel was voorbij (dat aanzoek) voordat ik eigenlijk door had dat het al begonnen wasquote:Op maandag 18 februari 2019 19:42 schreef Sofia2019 het volgende:
Wat Gerrit voor Shelly had gedaan was veel mooier. Tim had wijn/ champagne kunnen regelen....kaarsjes een romantische sfeer maar hij heeft het ff snel met paar ballonnen gedaan. Zegt weer genoeg over Tim
Ze zal zichzelf ook wel niet snappenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou ze praat als kleuter doet als kleuter ... ze doet naief.. snap geen hout van dat kind
Gerrit deed het alleen maar omdat hij wilde neuken, met z'n plastic rozenblaadjes.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:42 schreef Sofia2019 het volgende:
Ja echt het, dat mensen dat niet in de gaten hebben. Hij slijmt zich weer een slag in de rondte bij iedereen en doet zich weer voor als de ideale schoonzoon. Als zelfs zijn zus en moeder vinden dat hij hulp moet zoeken en bang zijn dat hij ook tegen Franny tekeer gaat moet hij gewoon uit die show wegquote:Op maandag 18 februari 2019 19:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat hij teweeg probeert te brengen
Hij is sowieso weer bezig met een charme offensief de laatste dagen.
Dat had ik ook.Ik dacht echt,was dit het nou?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Precies. En maar roepen hoe romantisch hij is. De hele boel was voorbij (dat aanzoek) voordat ik eigenlijk door had dat het al begonnen was
Ja dat is ook zo en ze lijken er weer in te trappen.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja echt het, dat mensen dat niet in de gaten hebben. Hij slijmt zich weer een slag in de rondte bij iedereen en doet zich weer voor als de ideale schoonzoon. Als zelfs zijn zus en moeder vinden dat hij hulp moet zoeken en bang zijn dat hij ook tegen Franny tekeer gaat moet hij gewoon uit die show weg
Eerst met de vinger,en dan met de slinger.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Tim verwent Franny met handwerk....
Stream 2.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:48 schreef DKUp het volgende:
Haal ze dan gewoon van de streams. Tijd voor de kistjes streams met Ger, Jens, Jes, Mylène en Merel
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:51 schreef DKUp het volgende:
Zou Tranny een vuist in haar reet geil vinden?
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:51 schreef DKUp het volgende:
Net op het bankje waar ze zat te wachten voor het roken zag ik een heel ander gezicht bij Franny ..bedenkelijk zelfs... ze stond op ..liep richting Tim en je zag gewoon dat ze haar domme Franny gezicht weer opzette...quote:Op maandag 18 februari 2019 19:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou ze praat als kleuter doet als kleuter ... ze doet naief.. snap geen hout van dat kind
Ik denk dat ze het in haar oor ook prima vindtquote:Op maandag 18 februari 2019 19:51 schreef DKUp het volgende:
Ik denk dat die vuist het best onder haar kin past.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:51 schreef DKUp het volgende:
Ja..waarom heeft hij de Yurt er niet voor gebruikt om daarna ook hun verloving gezellig met zijn tweeën te vieren...quote:Op maandag 18 februari 2019 19:42 schreef Sofia2019 het volgende:
Dat ken ik ergens van.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:54 schreef IkFok het volgende:
merel heeft een horloge om maar die doet het niet die heeft ze voor de sier om
Heb mijn Rolexen aan mijn kinders gegeven. Sinds mijn pensioen ben ik tijdloos, heerlijk!quote:Op maandag 18 februari 2019 19:54 schreef IkFok het volgende:
merel heeft een horloge om maar die doet het niet die heeft ze voor de sier om
Een ieder op zijn eigen manierquote:Op maandag 18 februari 2019 19:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja..waarom heeft hij de Yurt er niet voor gebruikt om daarna ook hun verloving gezellig met zijn tweeën te vieren...
Gerrit schijnt het wel leuk te vinden.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:54 schreef yaello het volgende:
Goedeavond allen, Mylene was al vroeg binnen zie ik. Is het wat? En hoe is het met Gerrit? En met Shelley?
Wat leukquote:Op maandag 18 februari 2019 19:56 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Heb mijn Rolexen aan mijn kinders gegeven. Sinds mijn pensioen ben ik tijdloos, heerlijk!
quote:
Denk het ook.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je denkt hetzelfde als ik denk ik.
Beetje glim is nog geen rolexquote:
Had ook eigenlijk niet anders verwacht. Die twee waren nog hartstikke goed toch? En hoe is het met Shelley? Doet ze weer alsof het haar niks kan boeien?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gerrit schijnt het wel leuk te vinden.
Ik zou daar toch wel moeite mee hebbenquote:
Ja precies. maar goed lotus ligt ook vaak onder of op mikequote:Op maandag 18 februari 2019 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou daar toch wel moeite mee hebben
Hebben ze die daar dan?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
rolex is uit.. micheal kors is in![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 februari 2019 20:00 schreef DKUp het volgende:
Die piemel is straks in ieder gat geweest.
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
rolex is uit.. micheal kors is in![]()
![]()
![]()
Ik heb vandaag weinig van Shelley gezien.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:59 schreef yaello het volgende:
[..]
Had ook eigenlijk niet anders verwacht. Die twee waren nog hartstikke goed toch? En hoe is het met Shelley? Doet ze weer alsof het haar niks kan boeien?
Gisteren werd ze er zelfs nog uitgeduwd door Tim...dat moet toch een keer gaan tegen staan bij haar?..quote:
Zal ongetwijfeld weer met Jessie te maken hebben.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:01 schreef yaello het volgende:
Mike is opeens op het geld. Iets over iets naar binnen halen. Hij gaat het niet voor diegene doen. Maar dan mag diegene nooit meer materialen gebruiken, het is 3,- per plaatje he
Er is al wat weerstand van Mike en Lotus.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Gisteren werd ze er zelfs nog uitgeduwd door Tim...dat moet toch een keer gaan tegen staan bij haar?..
nieuwe ideeen voor nieuw product voor de marktquote:Op maandag 18 februari 2019 20:04 schreef Bestweldonker het volgende:
Gaat dat brainstormen nog ergens over?
Onzinquote:Op maandag 18 februari 2019 20:06 schreef yaello het volgende:
Is gerrit trouwens al een beetje jaloers dat Mylene zo aan Jessie hangt? Als ik het zo lees is ze moeilijk weg te slaan bij hem
Gerrit acteert dit zo vreselijk slecht, het is gewoon chanant.....quote:Op maandag 18 februari 2019 20:09 schreef Sofia2019 het volgende:
Gerrit heeft nu gemixte gevoelens dat melene er is
Volgens Lotus niet hoor.quote:
vies mannetje tochquote:Op maandag 18 februari 2019 20:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie wil toiletpapier met het gezicht van Tim er op .
Dat kan je je anus niet aandoenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie wil toiletpapier met het gezicht van Tim er op .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |