quote:Op maandag 18 februari 2019 19:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vind ik niet. Waar bemoeien mensen zich mee als 2 mensen happy met elkaar zijn.
Vind ik niet, laat ze er zelf maar achter komen, dat gebemoei steeds.quote:
Nou ze praat als kleuter doet als kleuter ... ze doet naief.. snap geen hout van dat kindquote:Op maandag 18 februari 2019 19:40 schreef Ranah het volgende:
[..]
niet snappen is makkelijker dan de mening van je ouders aan je laars lappen, gewoon dom blijven
Mag om mij als de 1 gaat gaat de ander ook wel.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en daarom juist wel snel Tim of Franny eruit
Oh is dat zo?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Vind ik niet, laat ze er zelf maar achter komen, dat gebemoei steeds.
En sowieso hoe meer mensen gaan lopen bemoeien hoe meer zij juist wel zal willen trouwen denk ik.
Dat is nou precies wat hij teweeg probeert te brengenquote:
Man man manquote:Op maandag 18 februari 2019 19:22 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is er weer hoor.. De vlag kan uit..
Dit kan tim heel makkelijk. Is gewoon fakegedrag. Stemmingen komen er aan.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:40 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dit lijkt hem echt pijn te doen en dat rijmt weer niet met hoe ik hem zie.
Gerrit en Jensie hadden het iets beter geregeld inderdaadquote:Op maandag 18 februari 2019 19:42 schreef Sofia2019 het volgende:
Daar lig je dan verloofd in bed met een goedkoop blikje bier.
Wat Gerrit voor Shelly had gedaan was veel mooier. Tim had wijn/ champagne kunnen regelen....kaarsjes een romantische sfeer maar hij heeft het ff snel met paar ballonnen gedaan. Zegt weer genoeg over Tim
Precies. En maar roepen hoe romantisch hij is. De hele boel was voorbij (dat aanzoek) voordat ik eigenlijk door had dat het al begonnen wasquote:Op maandag 18 februari 2019 19:42 schreef Sofia2019 het volgende:
Wat Gerrit voor Shelly had gedaan was veel mooier. Tim had wijn/ champagne kunnen regelen....kaarsjes een romantische sfeer maar hij heeft het ff snel met paar ballonnen gedaan. Zegt weer genoeg over Tim
Ze zal zichzelf ook wel niet snappenquote:Op maandag 18 februari 2019 19:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou ze praat als kleuter doet als kleuter ... ze doet naief.. snap geen hout van dat kind
Gerrit deed het alleen maar omdat hij wilde neuken, met z'n plastic rozenblaadjes.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:42 schreef Sofia2019 het volgende:
Ja echt het, dat mensen dat niet in de gaten hebben. Hij slijmt zich weer een slag in de rondte bij iedereen en doet zich weer voor als de ideale schoonzoon. Als zelfs zijn zus en moeder vinden dat hij hulp moet zoeken en bang zijn dat hij ook tegen Franny tekeer gaat moet hij gewoon uit die show wegquote:Op maandag 18 februari 2019 19:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat hij teweeg probeert te brengen
Hij is sowieso weer bezig met een charme offensief de laatste dagen.
Dat had ik ook.Ik dacht echt,was dit het nou?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Precies. En maar roepen hoe romantisch hij is. De hele boel was voorbij (dat aanzoek) voordat ik eigenlijk door had dat het al begonnen was
Ja dat is ook zo en ze lijken er weer in te trappen.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja echt het, dat mensen dat niet in de gaten hebben. Hij slijmt zich weer een slag in de rondte bij iedereen en doet zich weer voor als de ideale schoonzoon. Als zelfs zijn zus en moeder vinden dat hij hulp moet zoeken en bang zijn dat hij ook tegen Franny tekeer gaat moet hij gewoon uit die show weg
Eerst met de vinger,en dan met de slinger.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Tim verwent Franny met handwerk....
Stream 2.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:48 schreef DKUp het volgende:
Haal ze dan gewoon van de streams. Tijd voor de kistjes streams met Ger, Jens, Jes, Mylène en Merel
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:51 schreef DKUp het volgende:
Zou Tranny een vuist in haar reet geil vinden?
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:51 schreef DKUp het volgende:
Net op het bankje waar ze zat te wachten voor het roken zag ik een heel ander gezicht bij Franny ..bedenkelijk zelfs... ze stond op ..liep richting Tim en je zag gewoon dat ze haar domme Franny gezicht weer opzette...quote:Op maandag 18 februari 2019 19:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou ze praat als kleuter doet als kleuter ... ze doet naief.. snap geen hout van dat kind
Ik denk dat ze het in haar oor ook prima vindtquote:Op maandag 18 februari 2019 19:51 schreef DKUp het volgende:
Ik denk dat die vuist het best onder haar kin past.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:51 schreef DKUp het volgende:
Ja..waarom heeft hij de Yurt er niet voor gebruikt om daarna ook hun verloving gezellig met zijn tweeën te vieren...quote:Op maandag 18 februari 2019 19:42 schreef Sofia2019 het volgende:
Dat ken ik ergens van.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:54 schreef IkFok het volgende:
merel heeft een horloge om maar die doet het niet die heeft ze voor de sier om
Heb mijn Rolexen aan mijn kinders gegeven. Sinds mijn pensioen ben ik tijdloos, heerlijk!quote:Op maandag 18 februari 2019 19:54 schreef IkFok het volgende:
merel heeft een horloge om maar die doet het niet die heeft ze voor de sier om
Een ieder op zijn eigen manierquote:Op maandag 18 februari 2019 19:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja..waarom heeft hij de Yurt er niet voor gebruikt om daarna ook hun verloving gezellig met zijn tweeën te vieren...
Gerrit schijnt het wel leuk te vinden.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:54 schreef yaello het volgende:
Goedeavond allen, Mylene was al vroeg binnen zie ik. Is het wat? En hoe is het met Gerrit? En met Shelley?
Wat leukquote:Op maandag 18 februari 2019 19:56 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Heb mijn Rolexen aan mijn kinders gegeven. Sinds mijn pensioen ben ik tijdloos, heerlijk!
quote:
Denk het ook.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je denkt hetzelfde als ik denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |