Het is kasteel Nemerlear in Haaren (Kasteellaan te Haaren). Dit is in de buurt van Tilburg, tegen Oisterwijk aan.quote:Op maandag 7 november 2005 18:27 schreef Mr_gangster het volgende:
waar is die kasteel Radyhyn?
Of een overnachting in zo'n kasteel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:31 schreef Radyhyn het volgende:
Ja lijkt me ook wel leuk.
Misschien eens kijken of er spook tours zijn ofzo. Ech met iemand die er veel van weet en die ons verhalen kan vertellen ofzo. Dat lijkt mij wel cool.
Hij is niet zo oud hoorquote:
Misschien staat er nog ergens een huis leeg omdat niemand erin durft te wonen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:04 schreef Radyhyn het volgende:
Das ook leuk! Maar wel duur denk ik..
Ik zal eens rondkijken.
Lees dit eens. Zij bewoont een gedeelte van het kasteel. ps. Heeft je collega nog wat gezegd?quote:Op maandag 7 november 2005 12:02 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
WTF ik zit hier op het moment letterlijk 10 meter van dit kasteel vandaan.. ik zie het uit mijn raam.
Ik werk op de bijbehorende de kasteel-boerderij (kantoor van het brabants landschap) in HAAREN dus (bij Tilburg).
Zelf heb ik hier nog nooit wat gezien.. maar ik werk hier nog niet zo lang. Morgen zal ik bij een collega navragen wat hij ervan weet.
Wel cool.. ik kijk nu zo op 2 grote ramen van het kasteel. 's Avonds als ik weg ga is het nu al steeds bijna donker. Dus toch maar eens gaan opletten
Ja die link staat hiervoor ook al ergensquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:46 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Lees dit eens. Zij bewoont een gedeelte van het kasteel. ps. Heeft je collega nog wat gezegd?
http://www.kro.nl/dolcevita/Inhouduitzendingen/030528.asp?ComponentID=101677&SourcePageID=152586
echt WTF ik word gewoon haast bang voor kleine meisjes van 10 met donker haar!quote:Op woensdag 9 november 2005 12:55 schreef Metro2005 het volgende:
Ineens kreeg ik een beeld door mijn hoofd van een meisje, ongeveer 10 jaar oud, half lang donker haar, soort van lang tshirt aan of nachtjapon. Ze stond in een deuropening, om precies te zijn een deuropening op de bovenverdieping.
Geloof me, dat wil je niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
echt WTF ik word gewoon haast bang voor kleine meisjes van 10 met donker haar!
F.E.A.R. en de ring enzo.... wat hebben die kleine meisjes van 10 met spoken. ik denk dat ik liever een hele creapy lelijke entiteit in me huis heb dan zon klein meisje
kleine meisjes zijn kwaadaardigquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je niet.
Daar heb ik ervaring mee, dan 10x liever een klein meisje die bovendien ook niet kwaadaardig is.
Ervaring ja?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je niet.
Daar heb ik ervaring mee, dan 10x liever een klein meisje die bovendien ook niet kwaadaardig is.
Je moet er open voor staan, alleen dat doe je in je onderbewuste.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:39 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Ervaring ja?
Ik snap dat nooit, ik ben wel eens bezig met dit soort zaken, bezoek spookkastelen huizen enzo. Heb ook weleens geesten opgeroepen, maar er gebeurt gewqoon helemaal niets!
maar heb je weleens een vervelebde ervaring gehad ja? Kun je erover vertellen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je moet er open voor staan, alleen dat doe je in je onderbewuste.
Blijven proberen, in principe kan iedereen die open staat voor dit soort zaken wel in aanraking komen met entiteiten MITS je erin gelooft, je er niet aan twijfelt en je het toelaat.
Dit was de meest nare ervaring die ik gehad heb:quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:10 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
maar heb je weleens een vervelebde ervaring gehad ja? Kun je erover vertellen?
of een leuke ervaring natuurlijk
Ik weet niet of geestverschijningen plaatsvinden in deze wereld / dimensie of dat ze een zintuig in jou gebruiken om zichzelf daarin te projecteren. Je kijkt dan zegt maar met je geestesoog (hetzefde als wat je doet als je droomt), ik weet niet of het zo werkt maar het zou verklaren waarom er nog zo weinig tot geen filmmateriaal over is. De verschijningen bestaan zeg maar niet volledig in deze dimensie maar hangen ergens op de grens en ze zijn derhalve niet zichtbaar voor een apparaat wat alleen deze werkelijkheid kan filmen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:17 schreef Sanne1805 het volgende:
Wa'k nou nie begrijp: waarom zoveel mensen ervaringen hebben van geesten, dus geluiden en beelden, maar er zou weinig overtuigende filmbeelden bestaan. En dat in een tijd waarin iedereen een camera en een mobieltje heeft. Je hoort soms dat teams van wetenschappers of paranormale bezoekers in spookhuizen doorbrengen en daar klaarblijkelijk van alles meemaken, maar niemand die de moeite neemt om er iets van op tape te zetten. Het zijn altijd weer van die schimmige beelden van schaduwen en dwarrelende pluisjes. Weet niet iemand een site waarop je overtuigende geestbeelden kunt zien?
Danaantje, dat is de stomste opmerking die je kunt maken. Hoe weet je dat dan?quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:17 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Danaantje, dat is de stomste opmerking die je kunt maken. Hoe weet je dat dan?
Je begint op bonke te lijken , ow fijn..
deze site moet je echt ff bekijken, is erg creepy, filmpjes van onderzoeken in spookwoningen en evp's ENG!quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:40 schreef Sanne1805 het volgende:
dit is echt een interessante site
http://paranormal.about.com/gi/dynamic/offsite.htm?site=http://www.doyouseedeadpeople.org/video.html
Verontschuldig je toch niet steeds lief hoor, maar no worries eikels die er wat van zeggen blaf je toch lekker af??quote:Op maandag 14 november 2005 18:42 schreef Mr_gangster het volgende:
Ikke ben site aan maken en kom de fotos op ok heb gedult we zijn met twee webmasters hard aan werk. ik heb deselectie dus sorry van typ foute
maar ik laat het weten als site onlie is
gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |