Oh jo dat wist ik niet eens. Maar klopt mijn verhaal dan van de duitsers?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb net eens zitten snuffelen en over WindeKind is nog best veel te vinden op internet!
Interessant, had er nog nooit van gehoord.
De SD zat in die villa.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh jo dat wist ik niet eens. Maar klopt mijn verhaal dan van de duitsers?
Je moet er voor de gein eens langs rijden. Bijna altijd zijn de groene rol luiken naar beneden. Het is ook een heel appart huis om te zien. Heel recht allemaal. Het ziet er naar mijn idee uit zo van. Dit is meer dan een huis. Echt een aantrekkings kracht heeft het huis op mij![]()
Dr. Campbell, met die toevoeging (gld) heb je me weer een stuk verder geholpen!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:41 schreef Dr.Campbell het volgende:
In Brummen ( gld ) moet ook 'n spookhuis staan zegt men.
Ik toon interesse.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:48 schreef ook_gek het volgende:
kan helaas geen foto,s vinden op internet van het huis. Als er intresse is wil ik best dit weekend even snel een foto daar gaan schieten voor in dit topic![]()
OEH zullen we meeten voor dat huisquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
De SD zat in die villa.
Voor de geinteresseerden: Nieuwe Parklaan 76. Ik ga zeker eens langsrijden, ja!.
Had je je telefoon niet recht kunnen houden?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:56 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Oke hier het huis. Niet al te scherp genomen want helaas was mijn digicam op waar door ik mijn mobiel moest gebruiken. De ingang links ziet er in het echt super mooi uit. Het huis is volgens mij nog helemaal in oude staat. Alleen die rolluiken zijn ALTIJD dicht. Ook aan de zeikant zijn die luiken altijd naar beneden. Heb nog nooit gezien dat ze naar boven zijn.
Zelf vind ik dit een heel indrukwekkend huis. Niet mooi of zo maar het ademt iets uit waar door je aangetrokken word door dit huis. VInd ik dan![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:09 schreef Vectra het volgende:
[..]
Had je je telefoon niet recht kunnen houden?Zit hier nu met een stijve nek
Om te voorkomen dat iedereen daar last van krijgt, heb ik hem even gedraaid
[afbeelding]
Edit: weet nu inderdaad welk pand je bedoelt
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]ja vond het niet zo strak idee om daar uitgebreid foto,s te makne
![]()
ja dat is zeker door mijn hoofd gegaan jaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:15 schreef Mirage het volgende:
[..]daar kan ik in komen.
Had je niet zoiets van "ik bel aan en peil deze mensen even over hun woning ? "
Stel je voor "ze" je komen halenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]ja vond het niet zo strak idee om daar uitgebreid foto,s te makne
![]()
Tis ook een ontzettend mooi pandquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dat is zeker door mijn hoofd gegaan ja
Ik zou ook heeeeeeeeeeeeel erg graag eens binnen willen kijken. Het huis trekt me zo onwijs aan
Waar woon je dat je er zo even langs kon gaan ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dat is zeker door mijn hoofd gegaan ja
Ik zou ook heeeeeeeeeeeeel erg graag eens binnen willen kijken. Het huis trekt me zo onwijs aan
Hij moet er volgens mij nog dichterbij wonen dan ik. Zit toch gauw een kwartier/ 20 minuten op de fiets om er te komenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
Waar woon je dat je er zo even langs kon gaan ?
Hoe zou jij je het gesprek voorstellen als je aan zou bellen en eventueel binnengelaten zou worden ?
* Mirage is wel geïnteresseerd om het eventueel samen te doen als je liever niet alleen gaat ?
Als jij ook al zo dichtbij woont... maak een afspraak met hem,bereidt wat vragen voor om het gesprek nuttig te maken en ga op onderzoek uit !!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:26 schreef Vectra het volgende:
[..]
Hij moet er volgens mij nog dichterbij wonen dan ik. Zit toch gauw een kwartier/ 20 minuten op de fiets om er te komen
als ik tussen hem en jou moet kiezen ga ik helemaal voor jouquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als jij ook al zo dichtbij woont... maak een afspraak met hem,bereidt wat vragen voor om het gesprek nuttig te maken en ga op onderzoek uit !!![]()
Hahahaha! Logische keuzequote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als ik tussen hem en jou moet kiezen ga ik helemaal voor jou
Nee ik woon voor de mensen die bekend zijn in scheveningen bij de stevinstraat.
Dat is redelijk in de buurt. Als ik binnen door rij doe ik er ongeveer 5min over op de fiets of net iets langer. Ik ging toch even naar mijn vader zijn zaak en die ligt er redelijk in de buurt. Dus ik dacht hop effe foto maken![]()
Nou ten eerte weet ik totaal niet wie de eigenaar is van dit huis. Ik zie er NOOIT een auto staan en ik zie altijd alleen maar op de bovenste verdieping lampen branden. Links en rechts van het huis zijn iets van 8 ramen aan elke kant. En al die ramen zijn met groene rolluiken dicht. Ook deze heb ik nog nooit open gezien. Ik weet totaal niet of dit huis ook wel bewoond is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
Waar woon je dat je er zo even langs kon gaan ?
Hoe zou jij je het gesprek voorstellen als je aan zou bellen en eventueel binnengelaten zou worden ?
* Mirage is wel geïnteresseerd om het eventueel samen te doen als je liever niet alleen gaat ?
mijn man werkt er en idd het lijkt soms of hij er woont.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ten eerte weet ik totaal niet wie de eigenaar is van dit huis. Ik zie er NOOIT een auto staan en ik zie altijd alleen maar op de bovenste verdieping lampen branden. Links en rechts van het huis zijn iets van 8 ramen aan elke kant. En al die ramen zijn met groene rolluiken dicht. Ook deze heb ik nog nooit open gezien. Ik weet totaal niet of dit huis ook wel bewoond is.
Tjha hoe stel ik me zelf zo een gesprek voor?
Ik zou gewoon bellen en zeggen van ja ik heb wellicht een hele vreemde vraag. Maar ik zou uw huis wel eens van binnen willen bekijken. Dit omdat het huis mijn intresse heeft getrokken van kleins af aan. Echter na 24 jaar heb ik het lef om eens te vragen of ik binnen zou mogen kijken. Is dit mogelijk?
Maar de kans dat het mag is vrij klein.
Maar mirage jij woont toch niet in Den Haag. Je vriend woonde er toch? JA ja wij hebben elkaar vroeger regelmatig gesproken volgens mij op IRC toen je zwanger was van je 2de kindje of zo. Mijn geheugen is niet al te goed![]()
Ik ben altijd geïneteresseerd in dit soort huizen/plekkenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:44 schreef ook_gek het volgende:
maar jij bent ook opeens geintereseert in het huis begrijp ik?
http://www.kadaster.nl/index.htmlquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:20 schreef ook_gek het volgende:
Uhm waar kan ik dat uit zoeken? Dan ga ik dat eens proberen uit te zoeken
Verhaal gaat dat elke eigenaar vrij snel weg gegaan is. Mijn moeder vertelde dat de huidige eigenaar het huis totaal in oude staat terug gebracht heeft en dat het nu minder zou spoken......
Maar ze denkt dat het laatste slap gelul is. Wel is het een feit dat het totaal verbouwd is. Maar dat is al weer jaren geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |