quote:ik zag t ook maar ik denk dat het gewoon op de muur zit.
Op maandag 24 november 2003 21:29 schreef gamerXXX het volgende:
5de foto Zie je die vlek dan rechts van de deur ook nog iets raar iemand een idee wat dit kan zijn?
quote:Nee, zit niet op de muur.. Vlak daarn anog een foto gemaakt, en toen was t weg!
Op maandag 24 november 2003 22:04 schreef CherryLips het volgende:[..]
ik zag t ook maar ik denk dat het gewoon op de muur zit.
Deze foto heb ik er meteen achtna genomen omdat ik dacht dat het huis er niet mooi op stond!
quote:Jah, die vlek is echt een vlek op de muur jah.. Die zit ook wel aan de andere kant van deur maar dan nog langwerpiger!
Op maandag 24 november 2003 23:28 schreef CherryLips het volgende:
de vlek die ik bedoelde zit er nog steeds...
Maar op dit plaatje: http://storiez.nl/fok/huis6.jpg , zit een hele heldere vlek. Ik dnek persoonlijk dat het een regen druppel (op de lens ? ) is. Maar een foto later dus (Bovenstaande) is de vlek weg! Opgedroogd, na 10 seconden?
quote:En waar ligt Wichmond?
Op woensdag 10 december 2003 17:57 schreef Bartolomew het volgende:
Staat dit huis niet in Wichmond?
Ja idd, die engelsen staan op de nummer 1 qua datquote:Op maandag 6 januari 2003 16:29 schreef neliz123 het volgende:
Klinkt leuk! En waar is 'bij ons op de straat'?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:17 schreef Plske het volgende:
Bij ons op de straat is een huis waar iemand zich in de keuken heeft opgahangen.
Het huis is nu al 3 keer in een jaar verkocht. volgens mij spookt het daar en kunnen mensen niet slapen![]()
Dat wil ik nu ook al jaren.... maar ik weet geen geschikte locatie.... er moet een mooi verhaal bij zitten niet zo van hets spookt want er komen rare geluiden vandaanquote:Op zaterdag 4 januari 2003 20:12 schreef ThugLove het volgende:
Nee want voor je het weet ben je zelf een lopend spookhuis !quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:28 schreef rik007 het volgende:
ZweefMeisje wil je een rondleiding in een spookhuis? Ik zou er geen nacht willen blijven. Ik heb alle Most Haunted afleveringen bekeken en ik moet er niet aan denken dat ik in het donker in één van deze objecten zou moeten overnachten.
gelukkig sjokt zodra ik opsta de hond én de kat achter mij aan... ze komen zelfs bij mij o pde wc zitten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:07 schreef rik007 het volgende:
Daar zit wel wat in. Als je te veel naar spookfilms kijkt zie je 's-nachts op om uit je bed te komen om naar de wc te gaan. Je bent als de dood dat als je de deur open om de gang op te gaan.
..volgens de Egyptenaren in de oudheid wel...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 06:35 schreef rik007 het volgende:
Spoken laten zich niet afschrikken door honden en katten.
Nee, hier schijnt het dus echt te spoken. Ik zou er dolgraag een nachtje willen doorbrengen- met een paar anderen, dat dan weer welquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
ja das een boerderij met kipgeesten
ik zie net dat ik 'het verhaal' er niet eens heb bijgezetquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nee, hier schijnt het dus echt te spoken. Ik zou er dolgraag een nachtje willen doorbrengen- met een paar anderen, dat dan weer wel. Maar er schijnt ook een eigenaar te zijn waar dan wel toestemming aan zou moeten worden gevraagd..
Het moet ergens in Gelderland liggen.
Prachtig verhaal jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:53 schreef Marietje_34 het volgende:
Is dit een mooi spookverhaal of nietDuzz...wie kent deze boerderij, weet waar hij staat en wie de eigenaar is? Ik heb me al suf gegoogeld maar kan er verder niks over vinden
ik ben ook niet bang voor spoken. Hoogstens voor het schrikken zelf. En dat wordt simpelweg voorkomen dat áls er daadwerkelijk iets actiefs is de hond en of kat hier écht wel op reageert. Lichaamstaal van het dier lezen dus !quote:Op vrijdag 8 juli 2005 06:35 schreef rik007 het volgende:
Spoken laten zich niet afschrikken door honden en katten.
Hoe kom je aan de foto als je niet weet waar de boerderij ligt ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nee, hier schijnt het dus echt te spoken. Ik zou er dolgraag een nachtje willen doorbrengen- met een paar anderen, dat dan weer wel. Maar er schijnt ook een eigenaar te zijn waar dan wel toestemming aan zou moeten worden gevraagd..
Het moet ergens in Gelderland liggen.
Ik ben deze foto en verhaaltje een keer tegengekomen op een forum waar ik het direct vanaf heb geriptquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hoe kom je aan de foto als je niet weet waar de boerderij ligt ?
Als er geen verhaal online staat zou je de foto dus zelf gemaakt moeten hebben.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:22 schreef iteejer het volgende:
[..]
Prachtig verhaal ja
Het gras rond die boerderij wordt nog wel gemaaid zo te zien.
En als zo'n ding sinds 1840, dus inmiddels al 165 jaar leeg staat zal het er niet zo goed uitzien. Zal dus nog wel in gebruik zijn als opslag of zo.
Maar idd, waar is dat ding? Een nachtje pitten daar lijkt me wel leuk
Weet je ook waar precies dat pand staat? Is dat op de NIeuwe Duinweg of de nieuwe Parklaan? Kom regelmatig in die buurt, maar weet zo snel niet over welk pand je het hebt....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:18 schreef ook_gek het volgende:
In scheveningen bij het westbroekpark staat een vrij staande vila met de naam. De winde kind. Dat huis heeft altijd al indruk gemaakt op mij. LAter is me verteld dat men zegt dat het daar spookt. Elke 2 jaar staat dat huis te koop.
Mijn oma wist te vertellen dat in de 2de wereld oorlog daar duitsers een commando post hadden. En daar in dat huis zijn er ook veel mensen vermoord. De kans dat daar de spookverhalen vandaan komen is groot.
Echter zou ik zelf dol graag eens in een spookhuis willen slapen. Lijkt me helemaal geweldig![]()
Bedoel bij ons thuis gebeuren ook de gekste dingen. Maar helaas nog nooit iets mogen zien![]()
Ok, zal er morgenavond eens op letten. Kom er dan waarschijnlijk met de tram langs. Dat is de Nieuwe Parklaan trouwens.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:34 schreef ook_gek het volgende:
weet niet hoe die straat heet. Ligt aan de weg met de tram. Weet je op een gegeven moment dat bejaarde tehuis op die hoek? als je dan richting scheveningen loopt heb je rechts een aantal huizen. De laatste huis aan je rechterhand is het er naast heb je dat gresveld naar beneden naar het wachter aan de overkant is de midgetgolfbaan.
Dat is het eigelijk. Is een langwerpig huis groen puntdak in de lengte.
zal van de week proberen een foto te maken![]()
Ik heb net eens zitten snuffelen en over WindeKind is nog best veel te vinden op internet!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:18 schreef ook_gek het volgende:
In scheveningen bij het westbroekpark staat een vrij staande vila met de naam. De winde kind. Dat huis heeft altijd al indruk gemaakt op mij. LAter is me verteld dat men zegt dat het daar spookt. Elke 2 jaar staat dat huis te koop.
Mijn oma wist te vertellen dat in de 2de wereld oorlog daar duitsers een commando post hadden. En daar in dat huis zijn er ook veel mensen vermoord. De kans dat daar de spookverhalen vandaan komen is groot.
Echter zou ik zelf dol graag eens in een spookhuis willen slapen. Lijkt me helemaal geweldig![]()
Bedoel bij ons thuis gebeuren ook de gekste dingen. Maar helaas nog nooit iets mogen zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |