abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14900099
5de foto Zie je die vlek dan rechts van de deur ook nog iets raar iemand een idee wat dit kan zijn?
pi_14901613
quote:
Op maandag 24 november 2003 21:29 schreef gamerXXX het volgende:
5de foto Zie je die vlek dan rechts van de deur ook nog iets raar iemand een idee wat dit kan zijn?
ik zag t ook maar ik denk dat het gewoon op de muur zit.
Tap tap tap
pi_14904453
Marietje: Ik weet niet of t een echt spook huis was... t was in elk geval erg creepy op t laatst!
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik zag t ook maar ik denk dat het gewoon op de muur zit.

Nee, zit niet op de muur.. Vlak daarn anog een foto gemaakt, en toen was t weg!

Deze foto heb ik er meteen achtna genomen omdat ik dacht dat het huis er niet mooi op stond!

En hier heb ik écht over nagedacht!
pi_14904784
de vlek die ik bedoelde zit er nog steeds...
Tap tap tap
pi_14908992
quote:
Op maandag 24 november 2003 23:28 schreef CherryLips het volgende:
de vlek die ik bedoelde zit er nog steeds...
Jah, die vlek is echt een vlek op de muur jah.. Die zit ook wel aan de andere kant van deur maar dan nog langwerpiger!

Maar op dit plaatje: http://storiez.nl/fok/huis6.jpg , zit een hele heldere vlek. Ik dnek persoonlijk dat het een regen druppel (op de lens ? ) is. Maar een foto later dus (Bovenstaande) is de vlek weg! Opgedroogd, na 10 seconden?

pi_15304419
Stormloop Topic!!

Not!

pi_15307669
Staat dit huis niet in Wichmond?
pi_15323079
quote:
Op woensdag 10 december 2003 17:57 schreef Bartolomew het volgende:
Staat dit huis niet in Wichmond?
En waar ligt Wichmond?
Het huis staat in elk geval in een plaatsje achter zutphen / dieren.
pi_15340406
De Heks van Wichmond?
It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
  woensdag 11 februari 2004 @ 04:40:04 #60
80564 missymouse
Lieve muisje :)
pi_17078825
op de laaste foto zie ik aan linkerkant onderste raam iets wat op een schim lijkt en die bol die je eerder benoemde zie ik 2x 1e heel fel en iets lager naar links een vage.
  zondag 18 april 2004 @ 10:56:28 #61
40519 ThugLove
Me Against The World
pi_18509295
ik zie niks op die foto`s hoor... ja als je lang genoeg staart dan gaan mun ogen zelf vlekker creeren...

ik zoek gewoon een leuk oud huis ofzow waar veel gefrustreerde spookjes zijn!
Only God Can Judge Me
pi_18511693
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:29 schreef neliz123 het volgende:
Ja idd, die engelsen staan op de nummer 1 qua dat
Ken wel een engels meisje en dat huis van haar schijnt ook niet zuiver te zijn.
pi_19570646
Bij ons op de straat is een huis waar iemand zich in de keuken heeft opgahangen.
Het huis is nu al 3 keer in een jaar verkocht. volgens mij spookt het daar en kunnen mensen niet slapen
pi_19574370
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 20:17 schreef Plske het volgende:
Bij ons op de straat is een huis waar iemand zich in de keuken heeft opgahangen.
Het huis is nu al 3 keer in een jaar verkocht. volgens mij spookt het daar en kunnen mensen niet slapen
Klinkt leuk! En waar is 'bij ons op de straat'?
pi_19591617
3 huizen verder
pi_19598825
De vorige bewoner van mijn huis heeft zich opgehangen in mijn kamer. En het spookt er............................. NIET. Toch niet dat ik weet, want ik slaap er alleen nog maar in't weekend. Maar ik ben toch wel blij dat ik het nog niet lang weet. Anders zouden mijn gedachten wel eens kunnen gaan spoken
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  zaterdag 5 juni 2004 @ 20:44:48 #67
96505 freaky_girl
Wij die alles kunnen...
pi_19668942
In ede is een bos, ehm kernhem heet het!! Daar schijnt met volle maan een vrouw gezien te worden. Het witte wief word ze genoemd! Je hebt daar ook een steen. De bloedsteen noemen ze het. En met volle maan als je er in prikt komt er bloed uit! Dus ms dat je daareens kan geen kijken
En in een huis van een vriendin van mij zit een geest. Elke nacht klokslag 2 uur hoort ze gehuil van een vrouw. Wat blijkt, een vrouw is daar het raam uit gesprongen om 2 uur snachts. En bij dat raam hoort ze het............
We are like frogs oblivious..
  dinsdag 8 juni 2004 @ 12:04:50 #68
96267 machiavezistme
lekker boeiend
pi_19723769
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 20:12 schreef ThugLove het volgende:
Dat wil ik nu ook al jaren.... maar ik weet geen geschikte locatie.... er moet een mooi verhaal bij zitten niet zo van hets spookt want er komen rare geluiden vandaan . Of hets spookt hier maar waar is hier :S daar koop je gewoon nix voor.....

Volgens keromane is er in een dorpje in st-oedenrode een oude melkfabriek waar het schijnt te spoken das niet zo ver van me vandaan maar er wonen mensen !!!!! dus ben je al afhankelijk van andere.

Nou mocht er een goed plan zijn dan ga ik wel mee, tenminste als jullie niet bang zijn dat ik een geest ben
jullie zijn allemaal kneuzen die niks beters te doen hebben dan op fok te gaan zitten, omdat het rustig is op MSN.... ik blij dat ik het nu alleen even doe omdat het buiten regent.
pi_19768772
lang geleden hebben mijn ouders en ik in een 'spookhuis' gewoond.
Voor ons woonde er een oudere vrouw in dat huis en ze werd ziek dus moest naar een verpleegtehuis dat wilde ze niet, ze wilde in haar eigen huis sterven...
Dat is dus niet gebeurt dus is ze na haar dood 'terug gekomen'
ons gezin was waarschijnlijk te druk voor haar ... zodoende dat ze ons niet met rust liet.
even een rijtje dingen die daar gebeurde
Ten eerste hadden mijn ouders dat huis net gekocht (het is een huis van rond 1920 als ik me niet vergis), en mijn moeder ging de ramen wassen...allen waren schoon behalve 1 raam daar bleef een hand afdruk opzitten! het was niet vies het ging er gewoon niet af (zelf de ruit was een x gebroken maar handafdruk kwam weer terug).
alles maar dan ook ales verdween in dat huis en werd op hele andere plekken terug gevonden.
Mijn broer zag dingen daar (hij was misschien een jaar of 7 toen)...hij zag oa. altijd een oude indiaan . En weet je wat creepy is mijn pa is een aantal jaar geleden met stamboom onderzoek van onze familie en wij schijnen oa. af te stammen van de indianen!
and so on and so on.

Er is trouwens ook een x een tv opname gemaakt in ons huis voor de VPRO (weet niet meer hoe dat programma heet). Ook is er een x een paragnost geweest en die heeft verteld dat onze kelder oa een schuilplaats was voor joden in de 2de WO.

Mijn ouders hebben er uiteindelijk 12 jaar gewoond, ik zoiets van 5 (dus weet er nagenoeg nix meer van)...

nou dat was mijn creepy huisje
ijs_beer fan!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 10:43:14 #70
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28408189
Dat huis in Monster, is dat al weer bewoond ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28438627
Het huis in monster ziet er keurig verzorgt uit. Er staan geen 'te koop' borden in de tuin en volgens de telefoongidsen wonen er mensen. Bewoond dus (door levenden).
pi_28492900
Iemand zin in een kop koffie ?

Rondleiding komt vanzelf wel
Angst is de grootste vijand van de mens
pi_28568109
ZweefMeisje wil je een rondleiding in een spookhuis? Ik zou er geen nacht willen blijven. Ik heb alle Most Haunted afleveringen bekeken en ik moet er niet aan denken dat ik in het donker in één van deze objecten zou moeten overnachten.
pi_28587165
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:28 schreef rik007 het volgende:
ZweefMeisje wil je een rondleiding in een spookhuis? Ik zou er geen nacht willen blijven. Ik heb alle Most Haunted afleveringen bekeken en ik moet er niet aan denken dat ik in het donker in één van deze objecten zou moeten overnachten.
Nee want voor je het weet ben je zelf een lopend spookhuis !
pi_28603729
Daar zit wel wat in. Als je te veel naar spookfilms kijkt zie je 's-nachts op om uit je bed te komen om naar de wc te gaan. Je bent als de dood dat als je de deur open om de gang op te gaan.
pi_28603942
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:07 schreef rik007 het volgende:
Daar zit wel wat in. Als je te veel naar spookfilms kijkt zie je 's-nachts op om uit je bed te komen om naar de wc te gaan. Je bent als de dood dat als je de deur open om de gang op te gaan.
gelukkig sjokt zodra ik opsta de hond én de kat achter mij aan... ze komen zelfs bij mij o pde wc zitten.

Ik hoef thuis nooit bang te zijn
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28613941
Spoken laten zich niet afschrikken door honden en katten.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:44:36 #78
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_28619797
Over spookhuizen gesproken...kent iemand toevallig onderstaande plek? En zou mij daar eventueel iets meer over kunnen vertellen?

Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:58:19 #79
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_28620248
ja das een boerderij met kipgeesten
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:31:44 #80
17698 nappel
raar menneke..
pi_28621612
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 06:35 schreef rik007 het volgende:
..volgens de Egyptenaren in de oudheid wel...
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_28621658
Waarom zijn mensen bang voor onzichtbaren (geesten) mensen...Het is toch bijna het zelfde als
Iemand die nog niet geestelijk ofte wel een geest is...?

Is het misschien het slecht geweten?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:52:29 #82
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_28622374
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
ja das een boerderij met kipgeesten
Nee, hier schijnt het dus echt te spoken. Ik zou er dolgraag een nachtje willen doorbrengen- met een paar anderen, dat dan weer wel . Maar er schijnt ook een eigenaar te zijn waar dan wel toestemming aan zou moeten worden gevraagd..

Het moet ergens in Gelderland liggen.
pi_28628528
Ben jaren terug eens diep in centraal Polen in een oud huis geweest waar een familielid van Poolse kennissen aan het werk was voor een dokter of iemand anders met veel geld. Het huis stond ergens op het platteland en was zover ik me kan herinneren heel oud en werd flink opgeknapt. We liepen een ronde door het hele huis en kwamen onder in de kelder waar een hoop cellen of iets dergelijks waren, in ieder geval kleine hokjes met tralies e.d. Op het einde van de gang met hokjes e.d. was een ruimte waarin een mand of emmer stond met daarin allerhande botten die groter en anders leken als bijvoorbeeld geiten, schapen, kippen botten etc. Ik had heel sterk het gevoel dat het mensen botten waren maar of dat nu ook echt zo was weet ik dus niet. Ik had heel sterk het vermoeden dat het huis vroeger was gebruikt voor geestelijk gehandicapten of tegenstanders van het Communistische regime (dat was tot +/- 1991 en we waren daar rond 1997 denk ik). We liepen naderhand door de tuin richting een kerkje wat ook opgeknapt werd en erbij hoorde ofzo. In die tuin lagen dus ook overal botjes. Of het nou een spookhuis was of niet. Ik vond het in ieder geval allemaal maar heel vreemd en had het vermoeden dat daar dus dingen zijn geweest die niet in orde waren.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 17:53:42 #84
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_28630792
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:52 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Nee, hier schijnt het dus echt te spoken. Ik zou er dolgraag een nachtje willen doorbrengen- met een paar anderen, dat dan weer wel . Maar er schijnt ook een eigenaar te zijn waar dan wel toestemming aan zou moeten worden gevraagd..

ik zie net dat ik 'het verhaal' er niet eens heb bijgezet bij deze alsnog:

Op deze boerderij woonde vroeger een boerengezin. Rond 1840 had de zoon van de boer verkering met een meisje, dat door zijn ouders echter te min bevonden werd.
Na een enorme woede-uitbarsting van de vader over deze relatie heeft de zoon zich in januari 1841 verhangen aan de dikke eik die je op de foto ziet staan. Sindsdien werd de boer achtervolgd door de geest van zijn zoon. De boer is tenslotte verhuisd en niemand durfde de boerderij te kopen, want het bleef er spoken. De tak wijst ook nu nog naar de boerderij, die nog steeds leeg staat.

Is dit een mooi spookverhaal of niet Duzz...wie kent deze boerderij, weet waar hij staat en wie de eigenaar is? Ik heb me al suf gegoogeld maar kan er verder niks over vinden

[ Bericht 3% gewijzigd door Marietje_34 op 08-07-2005 18:00:05 ]
pi_28631540
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:53 schreef Marietje_34 het volgende:
Is dit een mooi spookverhaal of niet Duzz...wie kent deze boerderij, weet waar hij staat en wie de eigenaar is? Ik heb me al suf gegoogeld maar kan er verder niks over vinden
Prachtig verhaal ja
Het gras rond die boerderij wordt nog wel gemaaid zo te zien.
En als zo'n ding sinds 1840, dus inmiddels al 165 jaar leeg staat zal het er niet zo goed uitzien. Zal dus nog wel in gebruik zijn als opslag of zo.
Maar idd, waar is dat ding? Een nachtje pitten daar lijkt me wel leuk
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:25:48 #86
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28631609
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 06:35 schreef rik007 het volgende:
ik ben ook niet bang voor spoken. Hoogstens voor het schrikken zelf. En dat wordt simpelweg voorkomen dat áls er daadwerkelijk iets actiefs is de hond en of kat hier écht wel op reageert. Lichaamstaal van het dier lezen dus !

Een inbreker zou mij meer laten schrikken ( die zou het dus ook oprecht niet overleven..ik hamer en krab net zo lang door tot zijn oogballen aan mijn nagels hangen en zijn schedel krak heeft gezegd )

En daarnaast gaat het niet zo zeer om de bescherming.
Het gaat om het warme en beschermde gevoel dat een hond en kat binnen ene cirkel van 1 meter om je heen opwekt.
Als je verstandelijk nadenkt wéét je toch ook wel dat je niet bang hoeft te zijn als je naar de wc gaat. Toch kan je angstig zijn.
De angst zelf is niet realistisch, waarom zou het beschermde gevoel dit dan wel moeten zijn ?
Sir Winston Churchill
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:34:46 #87
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28631852
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:52 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Hoe kom je aan de foto als je niet weet waar de boerderij ligt ?
Als er geen verhaal online staat zou je de foto dus zelf gemaakt moeten hebben.

Dan inhoudelijke reactie op je vraag.
Boerderijen lijken allemaal op elkaar, de boerderij doet mij denken aan de boerderij in mijn geheugen die een "steen" in het weiland heeft staan.
Als je de steen weghaalt dan vliegen de meubels en het servies de woning door.
Hij is ene paar keer weggehaalt, maar altijd hebben de bewoners de steen terug geplaatst.

De boerderij waar ik het over heb ligt vlakbij abdij Sion in Overijssel.
( het zou kunnen dat het daar al Gelderland heet, geen idee hoe de grens loopt )

op de één of andere manier wordt ik geremd om contact op te nemen met deze mensen ( ik zou namelijk heel graag hier ene kijkje nemen en de steen wéghalen )
Misschien omdat er kans is dat de eigendommen van de bewoners beschadigt ? Ik kan de vinger niet goed op de eigenlijke reden van remming leggen.

Mocht de boerderij van jou een andere zijn.
Dan ben ik heel beniewd hoe je aan de foto komt.
Mocht je de foto zelf gemaakt hebben.. en je het adres even opzoekt dan ben ik best bereid er langs te gaan.. mij/ons voor te stellen... een klein interview af te nemen en het verzoek daar neer te leggen om in overleg en onder hún voorwaarden daar eens gezamelijk een kijkje te nemen.
Sir Winston Churchill
  maandag 11 juli 2005 @ 11:49:20 #88
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_28702542
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:34 schreef Mirage het volgende:

[..]

Hoe kom je aan de foto als je niet weet waar de boerderij ligt ?
Als er geen verhaal online staat zou je de foto dus zelf gemaakt moeten hebben.
Ik ben deze foto en verhaaltje een keer tegengekomen op een forum waar ik het direct vanaf heb geript Ik vond het zo'n mooi en verdrietig verhaal, en de foto 'greep' me, dus ik was van plan om er meer informatie over te gaan zoeken, dit leek me bij uitstek de plaats om eens poolshoogte te gaan nemen.

Het bewuste forum kan ik inmiddels niet meer vinden, maar daar werd ook naar de locatie van deze boerderij gevraagd.

Ik kan dus helaas niet 'even' het adres opzoeken , maar ik hoop dat er hier mensen zijn die de foto of het verhaal herkennen..
  maandag 11 juli 2005 @ 11:51:44 #89
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_28702610
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:22 schreef iteejer het volgende:

[..]

Prachtig verhaal ja
Het gras rond die boerderij wordt nog wel gemaaid zo te zien.
En als zo'n ding sinds 1840, dus inmiddels al 165 jaar leeg staat zal het er niet zo goed uitzien. Zal dus nog wel in gebruik zijn als opslag of zo.
Maar idd, waar is dat ding? Een nachtje pitten daar lijkt me wel leuk

Ik blijf Internet en fora afschuimen...als ik meer info vind, meld ik dat hier natuurlijk en wie weet kunnen we dan een spokenmeet organiseren
pi_28733544
In Brummen ( gld ) moet ook 'n spookhuis staan zegt men.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dr.Campbell op 12-07-2005 18:08:06 ]
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:08:01 #91
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_28738687
In bijna alle provinties kun je wel "spookhuizen" vinden. Opzich zijn zulke dingen wel leuk. Alleen echte spooksteden lijken me echt dood eng. Net als huizen die al tijden leeg staan.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  dinsdag 12 juli 2005 @ 20:18:44 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_28747895
In scheveningen bij het westbroekpark staat een vrij staande vila met de naam. De winde kind. Dat huis heeft altijd al indruk gemaakt op mij. LAter is me verteld dat men zegt dat het daar spookt. Elke 2 jaar staat dat huis te koop.

Mijn oma wist te vertellen dat in de 2de wereld oorlog daar duitsers een commando post hadden. En daar in dat huis zijn er ook veel mensen vermoord. De kans dat daar de spookverhalen vandaan komen is groot.

Echter zou ik zelf dol graag eens in een spookhuis willen slapen. Lijkt me helemaal geweldig

Bedoel bij ons thuis gebeuren ook de gekste dingen. Maar helaas nog nooit iets mogen zien
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 12 juli 2005 @ 20:40:10 #93
56011 bmwdevil
Freude am Fahren
pi_28748536
Wij dachten eerst ook dat we in een soort van spookhuis woonden. Ons huis is ook gebouwd waar vroeger een klooster stond. Omdat we vage geluiden hoorden. Geluiden beneden terwijl er niemand was. Mijn broertje hoorde adem op zijn kamer. Ik heb een keer wat wazigs gezien. De honden die zomaar begonnen te blaffen richting een hoek van een kamer, terwijl er toch echt niet meer dan een lamp stond.

Maar ik denk toch dat dat door een schilderijtje kwam met 2 monniken erop. Het begon namelijk toen me ma dat had gekocht ergens, en sinds het weg is hebben we nergens meer last van, gelukkig. Ik kan echt helemaal gek worden bij t idee dat ik zoiets moet meemaken. Wil er niets mee te maken hebben, alhoewel het aan de andere kant ook wel weer heel boeiend is.

Ik geloofde er trouwens helemaal niet in trouwens, tot ik dus op een avond een vage schemering zag toen ik wat te drinken wilde pakken in t donker, ben nog nooit zo snel naar me bed gerend.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:16:42 #94
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_28749530
bij ons gebeurde er wel eens iets geks maar niet dat je zegt van jezus wat veel. Tot dat we een beeld uit india kregen die in een tempel gestaan had. Deze was van mijn oma en daar zitten hele spannende en leuke verhalen aan vast.

Beeld kwam op een gegeven moment in de huiskamer te staan en ipv licht grijs werd het bijna zwart. Dit kwam niet door de zon want het had nooit in de zon gestaan en nu ook niet. Appart dacht we nog. Alles begon met het badkamer licht. Elke keer was die aan als je 100% zeker wist dat je hem uit gedaan had. Dit gebeurde bijna elk moment van de dag. Je loopt er langs licht uit. Je loopt 5min terug licht aan. En dan ben je alleen thuis. VAAAAAG. We hebben altijd gezegt van wheheh we hebben gewoon een 2de huisspook en ze halen nu grapjes uit met ons

Maar het werd erger. Het werd de gangkast deur die ging klapperen. 1X ben ik wel geschrokken want toen hoorde ik hem van het slot draaien! Met trillende benen gaan kijken niks te zien kast wel open..... Ook dit gebeurde een paar keer in een maand. We hoorde het niet maar de kast was wel opeens open!

maar het leukste vind ik zelf dan nog was toen mijn moeder en ik TV zaten te kijken op de bank. Opeens gaat de waterkoker als een debiel borrelen en slaat af. Resultaat was kokend heet water! normaal hoor je dat ding eerst sissen dan wat borrelen een tijdje voor dat het uit slaat en je kokend heet water hebt. Nee hoor deze keer niet. Dan denk je toch van HMMMM

Mijn moeder kreeg ook op een gegeven moment barstende koppijn. Zo erg dat ze gewoon 2dagen totaal van de wereld was als ze een aanval had. Ruim 2 jaar geduurd. Tijdens een verbouwing is dat beeld op mijn kamer gezet en tot onze grote verbazing is het weer de oude kleur geworden. Sterker nog er gebeurde niks geks meer. Van af dat moment staat hij op mijn kamer. Mijn moeder nergens last van gebeurd niks meer in het huis en ik voel me er prima bij. Het beeld heeft altijd een hele grote aantrekkings kracht gehad op mij.

We zeggen nu ook gewoon van het beeld was boos dat hij niet bij mij op mijn kamer stond en nu hij er staat is hij blij

Zelf ben ik zo nuchter als de pest maar het blijft leuk om mee te maken
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:29:30 #95
29038 Vectra
Buurman, ik hier?!
pi_28749921
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 20:18 schreef ook_gek het volgende:
In scheveningen bij het westbroekpark staat een vrij staande vila met de naam. De winde kind. Dat huis heeft altijd al indruk gemaakt op mij. LAter is me verteld dat men zegt dat het daar spookt. Elke 2 jaar staat dat huis te koop.

Mijn oma wist te vertellen dat in de 2de wereld oorlog daar duitsers een commando post hadden. En daar in dat huis zijn er ook veel mensen vermoord. De kans dat daar de spookverhalen vandaan komen is groot.

Echter zou ik zelf dol graag eens in een spookhuis willen slapen. Lijkt me helemaal geweldig

Bedoel bij ons thuis gebeuren ook de gekste dingen. Maar helaas nog nooit iets mogen zien
Weet je ook waar precies dat pand staat? Is dat op de NIeuwe Duinweg of de nieuwe Parklaan? Kom regelmatig in die buurt, maar weet zo snel niet over welk pand je het hebt....
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:34:11 #96
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_28750089
weet niet hoe die straat heet. Ligt aan de weg met de tram. Weet je op een gegeven moment dat bejaarde tehuis op die hoek? als je dan richting scheveningen loopt heb je rechts een aantal huizen. De laatste huis aan je rechterhand is het er naast heb je dat gresveld naar beneden naar het wachter aan de overkant is de midgetgolfbaan.

Dat is het eigelijk. Is een langwerpig huis groen puntdak in de lengte.
zal van de week proberen een foto te maken
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:36:50 #97
29038 Vectra
Buurman, ik hier?!
pi_28750190
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:34 schreef ook_gek het volgende:
weet niet hoe die straat heet. Ligt aan de weg met de tram. Weet je op een gegeven moment dat bejaarde tehuis op die hoek? als je dan richting scheveningen loopt heb je rechts een aantal huizen. De laatste huis aan je rechterhand is het er naast heb je dat gresveld naar beneden naar het wachter aan de overkant is de midgetgolfbaan.

Dat is het eigelijk. Is een langwerpig huis groen puntdak in de lengte.
zal van de week proberen een foto te maken
Ok, zal er morgenavond eens op letten. Kom er dan waarschijnlijk met de tram langs. Dat is de Nieuwe Parklaan trouwens.
Woon nog niet lang genoeg in Den Haag om deze volksverhalen te kennen, maar vind het wel erg interessant
pi_28793357
Ik was vorige week nog 's nachts in de leegstaande (klaar voor sloop) chocoladefabriek van de baronie in Alphen a/d Rijn......was best spooky daar binnen.....maar om nou te zeggen dat het een spookhuis(fabriek?) was....weet nie
His masters voice...
pi_28798630
De onzalige bossen! ( Veluwezoom )
Ga er zodadelijk heen, 't kan me niet onzalig genoeg zijn!
Ik laat 't wel weten als ik iets vreemds tegenkom.
pi_28817973
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 20:18 schreef ook_gek het volgende:

Ik heb net eens zitten snuffelen en over WindeKind is nog best veel te vinden op internet!

Interessant, had er nog nooit van gehoord.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')