*ontworpenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
Dacht dat Canyon expres hun frames zo ontworp dat je bij dezelfde zadelhoogte meer zadelpen hebt uitsteken, wat dan weer in een klein beetje extra comfort zou resulteren.
Gelul over een spelfoutje is voor de zwakken, knoop dat is goed in je oren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je het doet, doe het dan goed.
*eensquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelul over een spelfoutje is voor de zwakken, knoop dat is goed in je oren.
Een Aeroad is per devinitie niet ontwerpt op comfeaurt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
Dacht dat Canyon expres hun frames zo ontworp dat je bij dezelfde zadelhoogte meer zadelpen hebt uitsteken, wat dan weer in een klein beetje extra comfort zou resulteren.
Nee dat weet ik ook wel, dan moet je endurance kopen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een Aeroad is per devinitie niet ontwerpt op comfeaurt.
Mijn Rolf Benz is anders een stuk comfeaurtabeler.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook wel, dan moet je endurance kopen.
Idd. Bij ons was het niet warmer dan 11 graden. Toch een paar in kort kort tegen gekomen...quote:Op zondag 24 februari 2019 18:23 schreef Najieto het volgende:
Je kan op dagen zoals vandaag precies zien wie er de toerders zijn. Net aan 12 graden en ze rijden al in kort kort
Echte toerders vinden het nog te koudquote:Op zondag 24 februari 2019 18:23 schreef Najieto het volgende:
Je kan op dagen zoals vandaag precies zien wie er de toerders zijn. Net aan 12 graden en ze rijden al in kort kort
Zeer waarschijnlijk hebben die toerders geen idee wat je bedoelt als jij over D2/3 begintquote:Op zondag 24 februari 2019 19:08 schreef Patroon het volgende:Idd. Bij ons was het niet warmer dan 11 graden. Toch een paar in kort kort tegen gekomen...
Maar ja die lui rijden wssl ook constant D2/3 dus die beleving is ook heel anders...
Ik praat niet met toerders.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:32 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk hebben die toerders geen idee wat je bedoelt als jij over D2/3 begint![]()
"Is dat een nieuwe Audi ofzo ?" reageren ze dan
![]()
Wel al geschoren hoop ik.. Toerder..quote:Op zondag 24 februari 2019 20:15 schreef Gripper het volgende:
Ik had kniestukken aan, dus ben een halve toerder. Heb 10 cm kuit aan de zon blootgesteld dus nu hoeft er vanavond na het tandenpoetsen geen vitamine D pilletje meer in!
Lekker dagje hoor
Uiteraard, waarom zou je benen scheren beperken tot alleen de periode maart-oktober? Dat doen alleen toerders.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:05 schreef the_critic het volgende:
[..]
Wel al geschoren hoop ik.. Toerder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |