abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 maart 2019 @ 22:14:41 #201
264919 Stoffa
Enter your phone number here
pi_185393731
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 17:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]

Wanneer was je van plan om naar Limburg te gaan? Misschien dat we een rondje samen kunnen doen dan. :)
Lijkt me zeker leuk. We zitten alleen nog in de fase dat ik simpelweg naar Limburg wil om te fietsen, en me de camping wat minder kan schelen, terwijl zij juist ook campings checkt in andere provincies en vooral de faciliteiten van belang vindt. Mocht het uiteindelijk Limburg worden. (ik doe m'n best!) dan laat ik het je zeker weten.
pi_185399074
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 21:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]

_O-
?
pi_185399216
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 22:14 schreef Stoffa het volgende:
[..]

Lijkt me zeker leuk. We zitten alleen nog in de fase dat ik simpelweg naar Limburg wil om te fietsen, en me de camping wat minder kan schelen, terwijl zij juist ook campings checkt in andere provincies en vooral de faciliteiten van belang vindt. Mocht het uiteindelijk Limburg worden. (ik doe m'n best!) dan laat ik het je zeker weten.
Ik heb geen kinderen en ook geen verstand van, maar wat ik er wel van begrijp is dat als de kinderen kunnen spelen etc je zelf pas vakantie hebt.. Als dan ook nog de vrouw tevreden is, is het helemaal een paradijs. Doe er je voordeel mee :s)
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_185399622
Misschien is het een 1 april grap maar zo niet dan gaat de Afsluitdijk 3 jaar voor fietsers dicht vanwege werkzaamheden.

https://www.deafsluitdijk(...)jk-per-1-april-2019/
pi_185400812
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef KolonelBroodje het volgende:
Misschien is het een 1 april grap maar zo niet dan gaat de Afsluitdijk 3 jaar voor fietsers dicht vanwege werkzaamheden.

https://www.deafsluitdijk(...)jk-per-1-april-2019/
Als je dat stukje leest is het overduidelijk een 1 april grap.
quote:
Voor minder-valide gebruikers van een dergelijk voertuig zoeken we per geval in overleg naar een geschikte oplossing. Daarvoor kunt u contact opnemen met Loket Afsluitdijk. Open mindervalidenvoertuigen, de zogenaamde scootmobielen, kunnen we wel meenemen in de fietsbus.
quote:
De bus rijdt eens per uur. Per bus kunnen ongeveer 15 fietsen en 25 personen worden vervoerd.
Die bus is helemaal niet nodig voor mensen die niet op de fiets zijn, omdat de normale bussen wel rijden voor die mensen. Dus waarom een bus inzetten voor 15 fietsen en 25 personen.

quote:
Na 1 april 2022 kunt u weer gebruik maken van het bestaande fietspad. Ook komt er over de hele lengte van de Afsluitdijk een nieuw fiets- en wandelpad aan de kant van de Waddenzee. Dit nieuwe pad leggen we de komende jaren aan.
Precies ook weer 1 april 2022

Overduidelijk 1 april. 3 jaar is ook bizar lang.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_185400964
Helaas, ik dacht eerst ook een grap, maar gisteren bevestiging ontvangen.
En sinds gisteravond staat het ook op de website van de afsluitdijk zelf. (van het onderhoudsproject)

En als je dan ziet hoe het er uit gaat zien :




Flink project, maar dit hadden ze vast op een andere manier kunnen oplossen.
Stel je zou de afsluitdijk voor 3 jaar afsluiten voor het autoverkeer, nee dan bedenken ze wel een alternatief.
Fietsers zijn gewoon niet boeiend en meeste mensen vinden zo'n busje prima oplossing.

En voor de mensen die het gemist hebben, ik fiets hem dus de 31e nog maar een keer.
Vanuit Amsterdam en zeg zo'n 32 gemiddeld.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 10:56:51 #207
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_185401060
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 10:45 schreef Patroon het volgende:
[..]

Als je dat stukje leest is het overduidelijk een 1 april grap.[..]

[..]

Die bus is helemaal niet nodig voor mensen die niet op de fiets zijn, omdat de normale bussen wel rijden voor die mensen. Dus waarom een bus inzetten voor 15 fietsen en 25 personen.[..]

Precies ook weer 1 april 2022

Overduidelijk 1 april. 3 jaar is ook bizar lang.
Tandem?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 10:59:43 #208
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_185401106
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 10:52 schreef ddx het volgende:
Helaas, ik dacht eerst ook een grap, maar gisteren bevestiging ontvangen.
En sinds gisteravond staat het ook op de website van de afsluitdijk zelf. (van het onderhoudsproject)

En als je dan ziet hoe het er uit gaat zien :
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Flink project, maar dit hadden ze vast op een andere manier kunnen oplossen.
Stel je zou de afsluitdijk voor 3 jaar afsluiten voor het autoverkeer, nee dan bedenken ze wel een alternatief.
Fietsers zijn gewoon niet boeiend en meeste mensen vinden zo'n busje prima oplossing.

En voor de mensen die het gemist hebben, ik fiets hem dus de 31e nog maar een keer.
Vanuit Amsterdam en zeg zo'n 32 gemiddeld.
Tsja, ik denk dat de meeste mensen er niet zo'n probleem mee hebben om de bus te pakken.
Het is een megaproject. Ik snap wel dat ze voor de paar mensen die het liever fietsen geen moeite doen.

Maar straks wel uitzicht op zee _O_
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_185401117
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 10:52 schreef ddx het volgende:
maar gisteren bevestiging ontvangen.
Van wie? De lui die zelf de grap online hebben gegooid?

Zelfs de dienstregelingen worden bekend gemaakt 'voor' 1 april, eveneens als de lokaties van de haltes.

Dit ligt er echt veel te dik op.
pi_185401192
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 11:00 schreef muzas het volgende:
[..]

Van wie? De lui die zelf de grap online hebben gegooid?

Zelfs de dienstregelingen worden bekend gemaakt 'voor' 1 april, eveneens als de lokaties van de haltes.

Dit ligt er echt veel te dik op.
Jij denkt dat ze zoveel tijd en moeite in een grap gaan steken?
pi_185401196
Tja ik denk echt niet meer dat het een 1 april grap is. (dat idee had ik 2 weken geleden nog wel toen er niets over te vinden was behalve 1 website)
Zou leuk zijn als het zo is, maar er zijn gewoon werkzaamheden daar.

Net zelfs op de radio nieuws te horen dat ze het gaan afsluiten

Sluizenroute IJmuiden werd vorig jaar ook in april voor 1 jaar afgesloten.
(en is inmiddels uitgelopen, nieuwe einddatum nog niet bekend)
  dinsdag 5 maart 2019 @ 11:09:23 #212
130803 Gripper
Get a grip
pi_185401310
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 11:00 schreef muzas het volgende:
[..]

Dit ligt er echt veel te dik op.
Jij zoekt gewoon redenen om de 31e geen rondje met 32 gemiddeld te hoeven fietsen :{w
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_185401407
Als het echt zo is, is het behoorlijk kut. Ik gebruikte de afsluitdijkj altijd om mijn 20min FTP te testen. Lastig om een stuk weg van zo'n 15km te vinden zonder kruispunten en weinig verkeer...
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_185401446
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 11:09 schreef Gripper het volgende:
[..]

Jij zoekt gewoon redenen om de 31e geen rondje met 32 gemiddeld te hoeven fietsen :{w
Uberhaupt fietsen, vind de supermarkt al een brug te ver. Kom jij nog bieren aan de ourthe trouwens? komend voorjaar?

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]

Jij denkt dat ze zoveel tijd en moeite in een grap gaan steken?
Nou jah, ik geloof wel dat ze werkzaamheden gaan uitvoeren, maar de gekozen datum icm het totaal afsluiten en drie jaar lang busjes laten rijden is me iets te toevallig.

Had dan de datum een week eerder of later gelegd, om verwarring te voorkomen. Ze snappen zelf toch ook wel dat iedereen die dit leest direct achterdochtig is. Kies dan voor "in maart maken we de dienstregeling en haltes bekend" ipv "voor 1 april"
  dinsdag 5 maart 2019 @ 11:54:58 #215
130803 Gripper
Get a grip
pi_185402276
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 11:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Uberhaupt fietsen, vind de supermarkt al een brug te ver. Kom jij nog bieren aan de ourthe trouwens? komend voorjaar?[..]
Misschien, maar heb die chouffe nu al zo vaak gereden, dat ik ook wel weer es zin in wat anders heb. Besluit denk ik last minute.

Kan ook gewoon wel langskomen, want BBQ met team Muzas is altijd sfeervol.
Maar dan lekker gaan MTB'en ipv tussen de puffende toerders door de Rue de la Roche opzwalken.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_185402364
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 11:14 schreef Patroon het volgende:
Als het echt zo is, is het behoorlijk kut. Ik gebruikte de afsluitdijkj altijd om mijn 20min FTP te testen. Lastig om een stuk weg van zo'n 15km te vinden zonder kruispunten en weinig verkeer...
Richting Lauwersoog dan maar
pi_185402369
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 11:04 schreef ddx het volgende:
Tja ik denk echt niet meer dat het een 1 april grap is. (dat idee had ik 2 weken geleden nog wel toen er niets over te vinden was behalve 1 website)
Zou leuk zijn als het zo is, maar er zijn gewoon werkzaamheden daar.

Net zelfs op de radio nieuws te horen dat ze het gaan afsluiten

Sluizenroute IJmuiden werd vorig jaar ook in april voor 1 jaar afgesloten.
(en is inmiddels uitgelopen, nieuwe einddatum nog niet bekend)
Dit, staat ook op de website van Rijkswaterstaat zelf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185402520
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 11:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]

Richting Lauwersoog dan maar
Ja idd, of bovenaan bij de waddenzee lukt ook wel...
Maar ik kan 't mis hebben...
  dinsdag 5 maart 2019 @ 13:00:38 #219
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_185404069
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 11:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]

Richting Lauwersoog dan maar
Oh, ik dacht gewoon geen FTP test meer
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 13:21:51 #220
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_185404601
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 22:14 schreef Stoffa het volgende:
[..]

Lijkt me zeker leuk. We zitten alleen nog in de fase dat ik simpelweg naar Limburg wil om te fietsen, en me de camping wat minder kan schelen, terwijl zij juist ook campings checkt in andere provincies en vooral de faciliteiten van belang vindt. Mocht het uiteindelijk Limburg worden. (ik doe m'n best!) dan laat ik het je zeker weten.
Op een bepaald moment moet de man de leiding nemen bij het nemen van belangrijke beslissingen.
pi_185407662
Ik wil de crank van deze fiets vervangen:
http://www.konabikeworld.com/09_drdew_u.cfm

Wat past daar allemaal op? Ik wil er gewoon weer een cheapo triple op. Past een Sora triple bijvoorbeeld ook bijvoorbeeld? Het is een ninespeed.

[ Bericht 34% gewijzigd door Z op 05-03-2019 16:44:49 ]
Aldus.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 18:15:26 #223
545 dop
:copyright: dop
pi_185411163
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:51 schreef Z het volgende:
Ik wil de crank van deze fiets vervangen:
http://www.konabikeworld.com/09_drdew_u.cfm

Wat past daar allemaal op? Ik wil er gewoon weer een cheapo triple op. Past een Sora triple bijvoorbeeld ook bijvoorbeeld? Het is een ninespeed.

jep dat zou moeten passen.
Als je 100% zeker wil zijn dan vervang je ook de BB lagers voor een setje bijpassende Shimano.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  FOK!fotograaf dinsdag 5 maart 2019 @ 18:24:13 #224
73911 ultra_ivo
pi_185411361
Ik dacht ook eerst aan een grap maar de bevestigingen zijn te serieus. We hebben al 1 brevet moeten omgooien dat over de afsluitdijk ging. Ik verwacht niet dat de bussen 's nachts gaan.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 18:43:25 #225
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_185411754
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 18:24 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik dacht ook eerst aan een grap maar de bevestigingen zijn te serieus. We hebben al 1 brevet moeten omgooien dat over de afsluitdijk ging. Ik verwacht niet dat de bussen 's nachts gaan.
Waarom niet? Ik denk dat het voor een evenement wel te regelen valt. Of je het als organisatie wilt is een tweede
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 21:07:25 #226
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_185415649
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 18:24 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik dacht ook eerst aan een grap maar de bevestigingen zijn te serieus. We hebben al 1 brevet moeten omgooien dat over de afsluitdijk ging. Ik verwacht niet dat de bussen 's nachts gaan.
Ik moest aan je denken toen ik Barkley marathons keek een tijdje terug; misschien leuk om iets in die trant te organiseren maar dan als brevet/fietstocht.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  FOK!fotograaf dinsdag 5 maart 2019 @ 21:26:42 #227
73911 ultra_ivo
pi_185416403
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 18:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]

Waarom niet? Ik denk dat het voor een evenement wel te regelen valt. Of je het als organisatie wilt is een tweede
Alleen ben je randonneur en geen buspasagier.
pi_185424049
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 21:07 schreef No-P het volgende:
[..]

Ik moest aan je denken toen ik Barkley marathons keek een tijdje terug; misschien leuk om iets in die trant te organiseren maar dan als brevet/fietstocht.
Hoe had je dat gedacht dan? (ben wel benieuwd, hoe je dat dan zou willen doen. Boeken verstoppen? Hoe lang zou je rondje dan moeten zijn? Hoe lang mag je per rondje qua tijd nemen?)
  woensdag 6 maart 2019 @ 09:10:30 #229
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_185424356
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 18:15 schreef dop het volgende:
[..]

Als je 100% zeker wil zijn dan vervang je ook de BB lagers voor een setje bijpassende Shimano.
Dat moet ook, de as van FSA Megaexo is iets groter dan Shimano.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_185425178
Iemand ervaringen met de Bulls Harrier (type 2015, afstelling shimano 105) en met name het plaatsen van nieuwe wielen? Doordat die achterrem zo achterlijk onder is weggestopt in plaats van op de gebruikelijke plek (bij mijn nieuwe fiets volgend jaar nooit meer dat) kan de rem ook totaal niet ver open en past mijn prachtige Team Vision 35 comp wheelset niet :'). Nooit rekening mee gehouden. Ik kwam er pas achter toen mijn gebruikelijke fietsmannetje met enorm verstand van zaken deze week de nieuwe wielen erin wilde zetten, samen met een APK keuringkje voor het nieuwe seizoen.

Sterker nog; er zitten nu nieuwe remblokjes in (broodnodig), en zelfs met de oude wielen loopt die bijna vast :D:').

Iemand een oplossing hiervoor / ervaring mee?

Is echt voor het eerst dat ik hier van hoor..

EDIT: Op mijn Bulls zit een Mavic Aksium One setje. Schijnbaar hele smalle wielen of iets dergelijks?
pi_185425559
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 10:03 schreef Reljem het volgende:
Iemand ervaringen met de Bulls Harrier (type 2015, afstelling shimano 105) en met name het plaatsen van nieuwe wielen? Doordat die achterrem zo achterlijk onder is weggestopt in plaats van op de gebruikelijke plek (bij mijn nieuwe fiets volgend jaar nooit meer dat) kan de rem ook totaal niet ver open en past mijn prachtige Team Vision 35 comp wheelset niet :'). Nooit rekening mee gehouden. Ik kwam er pas achter toen mijn gebruikelijke fietsmannetje met enorm verstand van zaken deze week de nieuwe wielen erin wilde zetten, samen met een APK keuringkje voor het nieuwe seizoen.

Sterker nog; er zitten nu nieuwe remblokjes in (broodnodig), en zelfs met de oude wielen loopt die bijna vast :D:').

Iemand een oplossing hiervoor / ervaring mee?

Is echt voor het eerst dat ik hier van hoor..

EDIT: Op mijn Bulls zit een Mavic Aksium One setje. Schijnbaar hele smalle wielen of iets dergelijks?
Gewoon remkabel even met imbus los doen, wiel erin en kabel opnieuw weer vast?!
everyone's a critic...
even you ! !
pi_185425759
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 10:27 schreef the_critic het volgende:
[..]

Gewoon remkabel even met imbus los doen, wiel erin en kabel opnieuw weer vast?!
Dat is het hele punt, wanneer je em dan weer vast doet past het wiel niet. De rem kan daarvoor niet ver genoeg open, of de veerspanning is te laag (voor zover ik begreep). Heel bijzonder.
pi_185425806
Ook niet als er geen lucht in de banden zit??
  woensdag 6 maart 2019 @ 10:43:33 #234
545 dop
:copyright: dop
pi_185425813
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2019 09:10 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]

Dat moet ook, de as van FSA Megaexo is iets groter dan Shimano.
allebei 24mm as alleen de breedte kan groter zijn.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 6 maart 2019 @ 10:52:52 #235
545 dop
:copyright: dop
pi_185425963
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 10:40 schreef Reljem het volgende:
[..]

Dat is het hele punt, wanneer je em dan weer vast doet past het wiel niet. De rem kan daarvoor niet ver genoeg open, of de veerspanning is te laag (voor zover ik begreep). Heel bijzonder.
staat de stelschroef op de remklauw misschien ingedraaid? (niet die van de kabel)

Of gewoon vuil waardoor hij laatste stukje niet meer soepel gaat. Kun je hem met de hand verder open drukken.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_185426150
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 10:43 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ook niet als er geen lucht in de banden zit??
Het probleem zit 'm in de breedte van de velg, dus opgepompt of niet.. dat maakt wat dat betreft niks uit :(

@dop dank voor de suggesties, zal ik eens nagaan. Wat een gekloot zeg.
pi_185426203
Zelf vandaag een zgan 46t buitenbad op de kop getikt.. Eens kijken of me dat bevalt. Gebruik de 11, 12 etc toch nagenoeg nooit... Hopelijk met een 46 een iets groter bereik en ketting in wat rechtere lijn liggen. (Rijd nu al met 50, dus zal achter rechts op cassette 1 tandje schelen, en hoe groter de krans, richtig 2 tandjes gaan. Volgens mij dus prima voor mij)

[ Bericht 26% gewijzigd door the_critic op 06-03-2019 11:14:11 ]
everyone's a critic...
even you ! !
pi_185426445
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:05 schreef Reljem het volgende:
[..]

Het probleem zit 'm in de breedte van de velg, dus opgepompt of niet.. dat maakt wat dat betreft niks uit :(

@:dop dank voor de suggesties, zal ik eens nagaan. Wat een gekloot zeg.
Hmm raar zeg, heb zelf ook dezelfde vision wielen. Maar ze passen er prima tussen.
Wat dop zegt, misschien dat er wat vuil tussen zit en zo niet verder open kan?!
pi_185426623
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:05 schreef Reljem het volgende:
[..]

Het probleem zit 'm in de breedte van de velg, dus opgepompt of niet.. dat maakt wat dat betreft niks uit :(

@:dop dank voor de suggesties, zal ik eens nagaan. Wat een gekloot zeg.
Hoe breed is je nieuwe velg dan? En je oude? Kan toch nooit zoveel schelen?
pi_185428083
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 10:03 schreef Reljem het volgende:
Iemand ervaringen met de Bulls Harrier (type 2015, afstelling shimano 105) en met name het plaatsen van nieuwe wielen? Doordat die achterrem zo achterlijk onder is weggestopt in plaats van op de gebruikelijke plek (bij mijn nieuwe fiets volgend jaar nooit meer dat) kan de rem ook totaal niet ver open en past mijn prachtige Team Vision 35 comp wheelset niet :'). Nooit rekening mee gehouden. Ik kwam er pas achter toen mijn gebruikelijke fietsmannetje met enorm verstand van zaken deze week de nieuwe wielen erin wilde zetten, samen met een APK keuringkje voor het nieuwe seizoen.

Sterker nog; er zitten nu nieuwe remblokjes in (broodnodig), en zelfs met de oude wielen loopt die bijna vast :D:').

Iemand een oplossing hiervoor / ervaring mee?

Is echt voor het eerst dat ik hier van hoor..

EDIT: Op mijn Bulls zit een Mavic Aksium One setje. Schijnbaar hele smalle wielen of iets dergelijks?
Frames met aeroremmen hebben vaak bij de remkabel onder het stuur een volgende soort quickrelease zitten. Kijk eens of jij dat ook hebt. Daarmee kan je de achterrem open zetten.



https://www.mantel.com/sh(...)RZ3PvPAaAoPrEALw_wcB
Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 6 maart 2019 @ 12:46:14 #241
545 dop
:copyright: dop
pi_185428229
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]

Hoe breed is je nieuwe velg dan? En je oude? Kan toch nooit zoveel schelen?
Vision trimax is waarschijnlijk 25,5mm breed. Magic aksium 22mm.
25.5 het is niet zo breed dat het niet op normale remklauw past.
Moet dus gewoon kwestie van afstellen zijn.


@Patroon , het is een Bulls Harrier, dus geen aero remmen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_185428391
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 12:46 schreef dop het volgende:
[..]

Vision trimax is waarschijnlijk 25,5mm breed. Magic aksium 22mm.
25.5 het is niet zo breed dat het niet op normale remklauw past.
Moet dus gewoon kwestie van afstellen zijn.

@:Patroon , het is een Bulls Harrier, dus geen aero remmen.
Dit wordt ook gebruikt bij remmen die onder het bracket zitten, zoals bij de Bulls Harrier.

Lees dit maar ff door: https://www.mantel.com/blog/bulls-harrier/

Zelfs zichtbaar op de foto.


[ Bericht 4% gewijzigd door Patroon op 06-03-2019 13:06:24 ]
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_185428977
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:08 schreef the_critic het volgende:
Zelf vandaag een zgan 46t buitenbad op de kop getikt.. Eens kijken of me dat bevalt. Gebruik de 11, 12 etc toch nagenoeg nooit... Hopelijk met een 46 een iets groter bereik en ketting in wat rechtere lijn liggen. (Rijd nu al met 50, dus zal achter rechts op cassette 1 tandje schelen, en hoe groter de krans, richtig 2 tandjes gaan. Volgens mij dus prima voor mij)
Lijkt me een prima oplossing eigenlijk. M’n crosser heeft een 46-36. Eigenlijk best een lekkere combi voor op ‘t vlakke.
pi_185429064
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 13:25 schreef Tommeke het volgende:
[..]

Lijkt me een prima oplossing eigenlijk. M’n crosser heeft een 46-36. Eigenlijk best een lekkere combi voor op ‘t vlakke.
Idee van supercompact.. Lijkt me ideaal ja.. Zelfs in de heuvels wel. Zie toegevoegde waarde niet echt van bijtrappen boven de 60km/u
everyone's a critic...
even you ! !
  woensdag 6 maart 2019 @ 13:51:23 #245
545 dop
:copyright: dop
pi_185429462
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 12:53 schreef Patroon het volgende:
[..]

Dit wordt ook gebruikt bij remmen die onder het bracket zitten, zoals bij de Bulls Harrier.

Lees dit maar ff door: https://www.mantel.com/blog/bulls-harrier/

Zelfs zichtbaar op de foto.
[ afbeelding ]
my bad.
Wat een drama systeem trouwens. :)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_185430456
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 13:29 schreef the_critic het volgende:
[..]

Idee van supercompact.. Lijkt me ideaal ja.. Zelfs in de heuvels wel. Zie toegevoegde waarde niet echt van bijtrappen boven de 60km/u
Nee, precies. En hoge snelheden haal je ook wel op de 46.
  woensdag 6 maart 2019 @ 14:43:11 #247
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_185430467
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 10:43 schreef dop het volgende:
[..]

allebei 24mm as alleen de breedte kan groter zijn.
Ze specificeren allebei 24mm, maar Megaexo is iets groter.
Wat ik lees past een Hollowtech wel in een Megaexo BB, maar andersom niet (altijd). Vraag me dan ook af of de Hollowtech niet teveel speling geeft.

Zie ook hier:https://wheelsmfg.com/crankset-tech

Ik heb zelf een Megaexo crank en gebruik Hollowtech BB's (want Megaexo BB's zijn duur en van boter). Hollowtech BB moet ik dan wat uitschuren en dan gaat het er allemaal nog steeds stroef in.
The colour of her eyes were the colour of insanity
  woensdag 6 maart 2019 @ 15:20:58 #248
264919 Stoffa
Enter your phone number here
pi_185431222
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 09:13 schreef Patroon het volgende:
[..]

Ik heb geen kinderen en ook geen verstand van, maar wat ik er wel van begrijp is dat als de kinderen kunnen spelen etc je zelf pas vakantie hebt.. Als dan ook nog de vrouw tevreden is, is het helemaal een paradijs. Doe er je voordeel mee :s)
Dat is precies de reden dat ik een camping zoek met zoveel mogelijk faciliteiten, en een gedeelte voor peuters waar als het even kan een groot hek omheen staat. Anders kan papa niet fietsen snapt u ;)
  woensdag 6 maart 2019 @ 15:54:40 #249
117107 MarcoD
.........
pi_185431877
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 14:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]

Nee, precies. En hoge snelheden haal je ook wel op de 46.
Ah kijk een Sram etap AXS fanboy 😘

Grapje natuurlijk, prima zon 46. Prima toerders verzet
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_185433236
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 15:54 schreef MarcoD het volgende:
[..]

Ah kijk een Sram etap AXS fanboy 😘

Grapje natuurlijk, prima zon 46. Prima toerders verzet
46-11 is zwaarder dan 53-13 en hoe vaak rijd je nu werkelijk 53-12 of 53-11??
everyone's a critic...
even you ! !
  woensdag 6 maart 2019 @ 16:58:14 #251
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_185433281
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 16:56 schreef the_critic het volgende:
hoe vaak rijd je nu werkelijk 53-12 of 53-11??
Nou de hele tijd.
pi_185435337
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 16:56 schreef the_critic het volgende:
[..]

46-11 is zwaarder dan 53-13 en hoe vaak rijd je nu werkelijk 53-12 of 53-11??
Zaterdag nog in de eindsprint van 50 naar 60kmh
Maar ik kan 't mis hebben...
  FOK!fotograaf woensdag 6 maart 2019 @ 19:38:18 #253
145146 Andyy
pi_185436527
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 16:56 schreef the_critic het volgende:
[..]

46-11 is zwaarder dan 53-13 en hoe vaak rijd je nu werkelijk 53-12 of 53-11??
In goeie sprints
pi_185436530
Als je de KOM wilt halen op de afsluitdijk, daar kwam ik toen echt te kort met 52-12.
Scheelt dat die straks 3 jaar dicht gaat ;)

Op gravelbike heb ik 38 voorblad nu, dan kom je wel snel te kort met windje mee (heel lang cadans van 100+ is niet heel prettig)
(Ik had een 42 blad maar die had wat scheurtjes en groter dan 38 bladen zijn niet echt makkelijk verkrijgbaar)
  FOK!fotograaf woensdag 6 maart 2019 @ 20:35:53 #255
145146 Andyy
pi_185437937
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 19:38 schreef ddx het volgende:
Als je de KOM wilt halen op de afsluitdijk, daar kwam ik toen echt te kort met 52-12.
Scheelt dat die straks 3 jaar dicht gaat ;)

Op gravelbike heb ik 38 voorblad nu, dan kom je wel snel te kort met windje mee (heel lang cadans van 100+ is niet heel prettig)
(Ik had een 42 blad maar die had wat scheurtjes en groter dan 38 bladen zijn niet echt makkelijk verkrijgbaar)
Je werd ooit gelost bij een meet omdat je als een gek spinde in Patty's wiel toch? :D
pi_185438125
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 18:47 schreef Patroon het volgende:
[..]

Zaterdag nog in de eindsprint van 50 naar 60kmh
Maar ik rijd geen wedstrijden :-)
(En 46-11 en 110 omwentelingen is nog altijd 58km/u)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_185439872
Godsamme, van welke club moet ik nu dan weer lid worden?
https://sporza.be/nl/2019(...)verliezen-vergunning

[ Bericht 14% gewijzigd door Dierckxsens op 06-03-2019 21:42:50 (link niet goed) ]
pi_185441593
quote:
6s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:35 schreef Andyy het volgende:
[..]

Je werd ooit gelost bij een meet omdat je als een gek spinde in Patty's wiel toch? :D
Patty draaide daar soepel op het grote mes ;)
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_185443685
Kop over kop met mij hehe. We moesten echt meer dan serieus gas geven om ddx voor te blijven. Was mooi :P
pi_185445660
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 23:50 schreef Tommeke het volgende:
Kop over kop met mij hehe. We moesten echt meer dan serieus gas geven om ddx voor te blijven. Was mooi :P
Ja was een straf nummer :P
Maar ik kan 't mis hebben...
  donderdag 7 maart 2019 @ 08:38:27 #261
117107 MarcoD
.........
pi_185446389
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 16:56 schreef the_critic het volgende:
[..]

46-11 is zwaarder dan 53-13 en hoe vaak rijd je nu werkelijk 53-12 of 53-11??
Ik snap het hoor! Weinig momenten dat je dat echt nodig gaat hebben.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_185451141
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 23:50 schreef Tommeke het volgende:
Kop over kop met mij hehe. We moesten echt meer dan serieus gas geven om ddx voor te blijven. Was mooi :P
Dat was leuk ja.
42x11 is niet handig als snelheden boven de 50 per uur komen.
pi_185452302
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 13:20 schreef ddx het volgende:
[..]

Dat was leuk ja.
42x11 is niet handig als snelheden boven de 50 per uur komen.
Haha nee. Een tijdje geleden tikte ik de 50 aan op de 39x11. Dat hield ik 300 meter vol :')
pi_185457070
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 13:51 schreef dop het volgende:
[..]

my bad.
Wat een drama systeem trouwens. :)
Ik heb dus inderdaad precies dit systeem @Patroon. Als ik 'm openzet gebeurt er overigens vrijwel niks meer. Ik denk dat na 4 jaar de veer slap is geworden, waardoor die meer veerspanning nodig heeft. Het kutte aan deze rem is ook dat het niet zo'n direct mount systeem is, maar bestaat uit twee losse delen. Daarnaast is ook nog de stelschroef voor de veerspanning hetzelfde als die voor het centreren van de rem. Indraaien betekent dus ook dat de rem naar links gaat. Wie dat ooit bedacht heeft..

Zit ook geen vuil tussen.

Heb 'm nu weer met oude wielen in ieder geval soepel draaiende, maar het blijft irritant en die nieuwe wielen zijn wel heel geil (verschil is inderdaad 4 mm in breedte oude en nieuwe wiel).

Misschien toch de rem vervangen al zit die op zo'n kloteplek dat daar wellicht niet iets anders past, en het misschien ook wel heel prijzig is. De rem op de gebruikelijke plek monteren kan ook niet want geen gat in frame en geen geleiders.. Topsysteem :D

Heb 'm 4,5 jaar geleden gekocht bij Belga, misschien dat ze als Bulls leverancier hier nog wel iets voor hebben liggen als vervanging. Iemand anders nog de gouden tip?
pi_185457126
Fiets forum.. Marktplaats.. Lbs bellen
everyone's a critic...
even you ! !
  donderdag 7 maart 2019 @ 18:39:50 #266
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_185457646
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 18:09 schreef Reljem het volgende:
Iemand anders nog de gouden tip?
WD40?
  donderdag 7 maart 2019 @ 20:47:27 #267
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_185461575
Je kan evt. mijn dracat kopen. Steel je overal de show!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_185473960
Vorige week zondag bij de toertocht van Omloop het Nieuwsblad voor het eerst op kasseien gereden. Tering, dat is toch een stuk moeilijker dan gedacht :o :o
Zeker in de stromende regen, gladde zooi.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2019 11:30:39 ]
pi_185475809
Over 5 weken Roubaix... Is in vergelijking Vlaanderen stukken makkelijker.
everyone's a critic...
even you ! !
pi_185475834
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:12 schreef the_critic het volgende:
Over 5 weken Roubaix... Is in vergelijking Vlaanderen stukken makkelijker.
Oh, in mijn gedachte liggen die er een stuk slechter bij, van TV dan :P
pi_185475887
Net toch maar weer een amateurlicentie aangevraagd. Het bloed blijft kruipen...
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_185476339
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:13 schreef Leonos het volgende:
[..]

Oh, in mijn gedachte liggen die er een stuk slechter bij, van TV dan :P
Ja dat bedoelde ik ook... In vergelijking is Vlaanderen dan nog stukken makkelijker..
everyone's a critic...
even you ! !
pi_185476362
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:16 schreef Patroon het volgende:
Net toch maar weer een amateurlicentie aangevraagd. Het bloed blijft kruipen...
Lekker bezig 👍🏼
everyone's a critic...
even you ! !
pi_185477309
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:16 schreef Patroon het volgende:
Net toch maar weer een amateurlicentie aangevraagd. Het bloed blijft kruipen...
Wanneer is je eerste wedstrijd?
pi_185477436
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:40 schreef the_critic het volgende:
[..]

Lekker bezig 👍🏼
Bedankt!

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 14:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]

Wanneer is je eerste wedstrijd?
Zijn nu vooral nog trainingskoersen. Weet niet precies wanneer de eerste officiële knwu koers is. Maar rij regelmatig 'wilde' koersen buiten de knwu om, daarvan is de eerste 5 april. Het eerste criterium van het jaar (paasmaandag) moet ik al missen, omdat ik dan nog onderweg ben vanuit Girona, maar komen nog genoeg dit jaar. ^O^
Maar ik kan 't mis hebben...
  vrijdag 8 maart 2019 @ 15:10:34 #276
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_185478179
Eerste keer girona patty?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_185478485
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
Eerste keer girona patty?
Yep!
Maar ik kan 't mis hebben...
  vrijdag 8 maart 2019 @ 18:39:51 #278
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_185481732
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 15:30 schreef Patroon het volgende:
[..]

Yep!
Nog behoefte aan wat mooie rondjes?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_185486677
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:39 schreef the_critic het volgende:
[..]

Ja dat bedoelde ik ook... In vergelijking is Vlaanderen dan nog stukken makkelijker..
Het Bos is echt een verschrikking.
pi_185490593
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 22:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]

Het Bos is echt een verschrikking.
Klopt.. mons en pevele vind ik dan juist weer neervallen... Maar ik weet el dat ik de laatste (willems-hem) slechter vond nog dan bos. Maar kan ook de vermoeidheid geweest zijn haha
everyone's a critic...
even you ! !
pi_185490696
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 18:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]

Nog behoefte aan wat mooie rondjes?
Na op zich genoeg. Wanneer was jij er? Kijk ik nog even op je strava
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_185490844
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 14:32 schreef Patroon het volgende:
[..]

Bedankt![..]

Zijn nu vooral nog trainingskoersen. Weet niet precies wanneer de eerste officiële knwu koers is. Maar rij regelmatig 'wilde' koersen buiten de knwu om, daarvan is de eerste 5 april. Het eerste criterium van het jaar (paasmaandag) moet ik al missen, omdat ik dan nog onderweg ben vanuit Girona, maar komen nog genoeg dit jaar. ^O^
welke regio rij je?
pi_185490848
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 07:06 schreef the_critic het volgende:
[..]

Klopt.. mons en pevele vind ik dan juist weer neervallen... Maar ik weet el dat ik de laatste (willems-hem) slechter vond nog dan bos. Maar kan ook de vermoeidheid geweest zijn haha
Haha ja precies! Mons en Pevele vond ik bijna nog leuk. Dat was echt een mooie strook. Carrefour heb ik voor een groot deel in ‘t strookje zand naast de kasseien gefietst en Hem was idd verrotte zwaar.

Maar dat komt sowieso door de vermoeidheid, want de dag ervoor fietste ik er ook en toen heb ik al fietsend de hele strook gefilm met m’n mobieltje :')
pi_185490954
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 08:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]

Haha ja precies! Mons en Pevele vond ik bijna nog leuk. Dat was echt een mooie strook. Carrefour heb ik voor een groot deel in ‘t strookje zand naast de kasseien gefietst en Hem was idd verrotte zwaar.

Maar dat komt sowieso door de vermoeidheid, want de dag ervoor fietste ik er ook en toen heb ik al fietsend de hele strook gefilm met m’n mobieltje :')
Maar dat die strook geen 5 sterren heeft, begrijp ik niet. Erg slechte strook hoor
Nog 5 weken en dan mag ik weer paar uurtjes dokkeren..
everyone's a critic...
even you ! !
pi_185491099
Nee idd. In de koers hebben ze die stukken asfalt naast de strook ook nog afgezet zodat de renners wel over de kasseien moeten.
pi_185491284
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 08:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]

welke regio rij je?
Noord. Veelal Friesland, Groningen, Drenthe en soms Noord-Holland.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_185582833
Ik had verschillende kaarten van OSM op mijn Garmin, wat verschillende landen. Nu wilde ik Spanje erbij doen, maar het lukt mij niet meer en alle andere kaarten zijn weg ofzo. In ieder geval is de Garmin nu leeg. :')

Ik wil eigenlijk bij OSM de volgende landen apart downloaden:
-Nederland
-Duitsland
-België
-Luxemburg
-Frankrijk
-Spanje

Installeren op de Garmin en dan gewenst de kaart aanzetten die ik nodig heb, al had ik in het verleden meerdere landen tegelijk aan en dat ging prima.

Hoe werkte dat ook alweer? Ik deed het gisteren met Mapinstaller maar volgens schreef hij de andere kaarten over ivm dezelfde naam ofzo.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_185584018
Ik doe dit altijd:

https://www.dcrainmaker.c(...)armin-705800810.html

edit: Oh je wil ze apart aan kunnen zetten? Dat weet ik niet, ik heb zelf ook altijd meerdere tegelijk aan.
pi_185584591
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 12:58 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik doe dit altijd:

https://www.dcrainmaker.c(...)armin-705800810.html

edit: Oh je wil ze apart aan kunnen zetten? Dat weet ik niet, ik heb zelf ook altijd meerdere tegelijk aan.
Thnx! Ja zo was het, ik moet natuurlijk ff dat kaartje eruit halen! ^O^
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_185586064
Ik wil m'n 800 verkopen en dan iets met Bluetooth er voor terug... Hopelijk kom ik hem voor een leuk prijsje kwijt..
everyone's a critic...
even you ! !
  woensdag 13 maart 2019 @ 14:31:14 #291
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_185586154
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 14:25 schreef the_critic het volgende:
Ik wil m'n 800 verkopen en dan iets met Bluetooth er voor terug... Hopelijk kom ik hem voor een leuk prijsje kwijt..
Mijn telefoon heeft bluetooth.
pi_185586482
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 14:25 schreef the_critic het volgende:
Ik wil m'n 800 verkopen en dan iets met Bluetooth er voor terug... Hopelijk kom ik hem voor een leuk prijsje kwijt..
Zag het ja. Ik heb hier ook nog een simpele edge 800. Ding doet het al perfect vanaf feb 2014. Die heeft inmiddels zijn geld wel opgebracht ^O^

Als ik nu op mijn werk ben kan ik de rit niet uploaden, maar ik vind het wel prima om de 2 ritten aan het einde van de dag in 1x te uploaden. Vind het ook zonde om die edge nu te vervangen, terwijl hij het nog goed doet. Ik lees over de nieuwste edge 820 ook veel problemen met de software. Als mijn edge 800 ooit stuk gaat, wordt het denk ik een wahoo elemnt bolt.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_185589490
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 14:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]

Mijn telefoon heeft bluetooth.
Mij telefoon ook.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 14:47 schreef Patroon het volgende:
[..]

Zag het ja. Ik heb hier ook nog een simpele edge 800. Ding doet het al perfect vanaf feb 2014. Die heeft inmiddels zijn geld wel opgebracht ^O^

Als ik nu op mijn werk ben kan ik de rit niet uploaden, maar ik vind het wel prima om de 2 ritten aan het einde van de dag in 1x te uploaden. Vind het ook zonde om die edge nu te vervangen, terwijl hij het nog goed doet. Ik lees over de nieuwste edge 820 ook veel problemen met de software. Als mijn edge 800 ooit stuk gaat, wordt het denk ik een wahoo elemnt bolt.
Ja maar 4x per week vind ik dat wel vervelend worden. En inderdaad.. Z'n geld el opgebracht. Dus als ik hem goed kwijt kan.. Dan hoeft er maar weinig bij een is de wahoo wel een upgrade
everyone's a critic...
even you ! !
  woensdag 13 maart 2019 @ 18:54:39 #294
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_185591301
Ik ben van een 800 naar een wahoo gegaan. Bijna geen spijt van. Kleurenscherm vond ik eigenlijk soms wat prettiger, en dat het een touchscreen was waardoor je de kaart kan slepen. Dat kan niet op de bolt.

De bolt is wel een stuk gebruiksvriendelijker, makkelijker en de batterij gaat langer mee.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!fotograaf woensdag 13 maart 2019 @ 23:11:36 #295
145146 Andyy
pi_185598403
Tsja, rijd hier ook nog rond met een 800. Doet het nog prima, maar ben wel jaloers op mensen die hun rit zonder computer kunnen uploaden. Voordeel is wel dat je niet met een lege batterij komt te staan tijdens een rit omdat het altijd ingeplugd moet zijn *O*
pi_185598547
Bolt bouwkwaliteit is alleen wel ruk, gisteren begon rubber aan rechterkant (voor zoom buttons) los te laten.
Dat wordt voor de 3e maal terugsturen dus....
pi_185599211
quote:
6s.gif Op woensdag 13 maart 2019 23:11 schreef Andyy het volgende:
Tsja, rijd hier ook nog rond met een 800. Doet het nog prima, maar ben wel jaloers op mensen die hun rit zonder computer kunnen uploaden. Voordeel is wel dat je niet met een lege batterij komt te staan tijdens een rit omdat het altijd ingeplugd moet zijn *O*
Dat vond ik aan m’n Edge 500 ook ideaal. Die laadde automatisch op bij ‘t uploaden. Ik heb nu ook zo’n hip ding met Bluetooth en vergeet nog wel eens op te laden :')
  zaterdag 16 maart 2019 @ 09:46:02 #298
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_185645931
Zometeen even kijken bij Bikeshoe4u, kijken of ik wat met de pijn in m'n voeten kan.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_185646062
Maar ff niets bij Bakker Racing Products bestellen: https://www.faillissement(...)/1473350/bakker.aspx
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_185646168
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 09:55 schreef Patroon het volgende:
Maar ff niets bij Bakker Racing Products bestellen: https://www.faillissement(...)/1473350/bakker.aspx
Daar bestelde ik vroeger wel eens wat. Totdat ik er ooit een Oakley lens kocht die niet in de originele verpakking zat en waar krassen op zaten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')