Ik verwacht dat zeker de eerste paar dates, daarna niet meer.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:43 schreef TARDIS. het volgende:
Vrouwen die anno 2019 nog verwachten dat mannen de rekening betalendat heeft niets met hoffelijkheid te maken en is mijn inziens een misogyne manier om onredelijke verwachtingen te creëren bij de vrouw.
Daarom niks betalenquote:Op maandag 18 februari 2019 11:43 schreef TARDIS. het volgende:
Vrouwen die anno 2019 nog verwachten dat mannen de rekening betalendat heeft niets met hoffelijkheid te maken en is mijn inziens een misogyne manier om onredelijke verwachtingen te creëren bij de vrouw.
Geen probleem. Fijn om eens te kunnen bijdragen in plaats van afbreken.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mooi woord, hoor je zelden. Dank je wel voor dit stukje taalverrijking op maandagochtend.
Hear hear.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:43 schreef TARDIS. het volgende:
ik ben blij dat de oude vertrouwde racistische stimo weer terug isquote:Op maandag 18 februari 2019 11:44 schreef Cronometer het volgende:
Mannen die daar moeilijk over doenDaarom date ik geen Nederlanders.
En al die arme Nederlandse mannen nu dan?quote:Op maandag 18 februari 2019 11:44 schreef Cronometer het volgende:
Nergens is bevestigd dat ik stimo ben.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben blij dat de oude vertrouwde racistische stimo weer terug is
Ik doe het wel, daar gaat het niet om. Maar ik vind het eigenlijk belachelijk. Vrouwen zijn vandaag de dag toch geen zielige meisjes zonder geld meer?quote:Op maandag 18 februari 2019 11:44 schreef Cronometer het volgende:
geef nou maar, anders komt ze straks een maand niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:44 schreef Der_Mann het volgende:
de schoonmaakster is hier al meer dan een week niet geweest, die krijgt van mij geen fooi
Die moeten het doen met Hermien of Bertha.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En al die arme Nederlandse mannen nu dan?
haha en ik ben gelukkig op het werkquote:Op maandag 18 februari 2019 11:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nergens is bevestigd dat ik stimo ben.
Ziek dat jij dat laat gebeuren.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Die moeten het doen met Hermien of Bertha.
ik kan het toch niet geven als ze er niet is joopquote:Op maandag 18 februari 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geef nou maar, anders komt ze straks een maand niet.
meid mijn oren klapperenquote:Op maandag 18 februari 2019 11:47 schreef Cronometer het volgende:
Ik heb een collega die Hermien heet trouwens. Een grote vrouw
Blijf van TARDIS. af.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:13 schreef Solotov het volgende:
[..]
Pakken we meteen terrasje op het strand hier lekker man. Elkaar insmeren mmm
Bomenknuffelaar dusquote:Op maandag 18 februari 2019 11:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe een variatie aan dingen
van bomen tellen tot bomen plaatsen tot boomgegevens invoeren tot bomen verwijderen
maak het overquote:Op maandag 18 februari 2019 11:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan het toch niet geven als ze er niet is joop
Mijn vriend en ik splitten alles. En ik mag ook geen huisvrouw worden. Haha.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:43 schreef TARDIS. het volgende:
Dus dan ga je uit eten en betaalt hij de helft en jij de helftquote:Op maandag 18 februari 2019 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik splitten alles. En ik mag ook geen huisvrouw worden. Haha.
Splitten is ook weer zo wat. Soms betaalt de ene dan weer de andere. Het komt niet aan op een euro ofzo.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik splitten alles. En ik mag ook geen huisvrouw worden. Haha.
niet gelezenquote:Op maandag 18 februari 2019 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
Wat ik wel grappig vond trouwens... ik heb een vrouwelijke collega die al heel lang heel veel danst.
Ook vooral sensuele dans enzo. Zij is halfbloed met buitenlandse roots.
Die zegt ook altijd dat met danslessen de hollandse vrouwen hun eigen ding vaak doen.
Willen vaak zelf leiden ipv de man te laten leiden of willen dan een vrouwelijke partner om te dansen zodat ze kunnen leiden
De vrouwen met buitenlandse roots zijn helemaal niet zo, dat viel haar op in die wereld.
Vond ik wel beetje typisch
Komt ook wel armoedig over.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Splitten is ook weer zo wat. Soms betaalt de ene dan weer de andere. Het komt niet aan op een euro ofzo.
Gewoon tikkie sturenquote:Op maandag 18 februari 2019 11:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Splitten is ook weer zo wat. Soms betaalt de ene dan weer de andere. Het komt niet aan op een euro ofzo.
Het loopt nogal uit een van bedragen tussen de 100 en 10 euro. Dan gebeurt dat wel eens ja, splitten.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kan toch ene keer hij andere keer jij, wat zijn dit voor praktijken manquote:Op maandag 18 februari 2019 11:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het loopt nogal uit een van bedragen tussen de 100 en 10 euro. Dan gebeurt dat wel eens ja, splitten.
RTquote:Op maandag 18 februari 2019 11:51 schreef Der_Mann het volgende:
al dat gedoe over wie de rekening betaalt is nou precies de reden dat ik nog maagd ben
Ik niet maar ik voldoe aan regel 1 en 2.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:51 schreef Der_Mann het volgende:
al dat gedoe over wie de rekening betaalt is nou precies de reden dat ik nog maagd ben
Same.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:51 schreef Der_Mann het volgende:
Zo ver ben ik nog niet eens gekomen.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:51 schreef Der_Mann het volgende:
Dat doen we ook wel hoor. Maar bij grote bedragen wordt er gewoon gesplit.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:52 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je kan toch ene keer hij andere keer jij, wat zijn dit voor praktijken man
bemoei je er niet meequote:Op maandag 18 februari 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe dit ff lekker in DM.
Hoe is het met je fiets eigenlijk?quote:Op maandag 18 februari 2019 11:53 schreef Der_Mann het volgende:
bestel ik een salade en die vrouw een 3 gangen menu en dan wilt ze nog dat ik betaal ook, dikke fiets
Dat wordt lastig als je er eentje bezoekt.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
dan ga ik ook niet splitten, betaal lekker je eigen deel hoer
Ik bewaar mijzelf voor stimo.quote:
prima, toen ze de baksteen in mijn hand zagen was het binnen 5 minuten opgelostquote:Op maandag 18 februari 2019 11:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe is het met je fiets eigenlijk?
Ik nodig vrouwen bij mij thuis uit en dan ga ik superuitgebreid koken en lekker wijntje erbij enzo.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:53 schreef Der_Mann het volgende:
bestel ik een salade en die vrouw een 3 gangen menu en dan wilt ze nog dat ik betaal ook, dikke fiets
hahaahhaquote:
xDquote:Op maandag 18 februari 2019 11:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
prima, toen ze de baksteen in mijn hand zagen was het binnen 5 minuten opgelost
quote:Op maandag 18 februari 2019 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik nodig vrouwen bij mij thuis uit en dan ga ik superuitgebreid koken en lekker wijntje erbij enzo.
lekkerquote:Op maandag 18 februari 2019 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik nodig vrouwen bij mij thuis uit en dan ga ik superuitgebreid koken en lekker wijntje erbij enzo.
hou je bek nou eens nutz iedereen zit hier steeds grapjes over mijn gewicht te maken maar denken niet over hoe ik me daarbij voelquote:
Heb ik daar wel voor over hoor boh bohquote:Op maandag 18 februari 2019 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan wordt er niet gesplit kan ik je vertellen.
daarom neuk jij niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
dan ga ik ook niet splitten, betaal lekker je eigen deel hoer
Sorry vriend ik dacht ik doe het ook een keer. Ik had beter na moeten denken.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou je bek nou eens nutz iedereen zit hier steeds grapjes over mijn gewicht te maken maar denken niet over hoe ik me daarbij voel
daar ben ik zwaar tevreden meequote:Op maandag 18 februari 2019 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry vriend ik dacht ik doe het ook een keer. Ik had beter na moeten denken.
Goed dat je je fouten erkent en ervan durft te leren. Hulde ende applaus.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry vriend ik dacht ik doe het ook een keer. Ik had beter na moeten denken.
Ik had geen afspraakquote:Op maandag 18 februari 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft lekker geholpen dan.
Iemand zei dit weekend, je bent nooit te oud om te leren... en dat is zo dus ik beter mijn leven.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed dat je je fouten erkent en ervan durft te leren. Hulde ende applaus.
Akkoord.quote:
Waar in de AH ga je vandalisme toepassen?quote:Op maandag 18 februari 2019 12:00 schreef Der_Mann het volgende:
tijd om een wandeling te maken in dit prachtige weer en daarna de AH onveilig te maken met vandalisme, de groeten
Ik ga niks inbrengenquote:Op maandag 18 februari 2019 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar ga je dan over praten?
Jij bent ook nog niet zo oud toch.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
Iemand zei dit weekend, je bent nooit te oud om te leren... en dat is zo dus ik beter mijn leven.
Typisch van die rijke mensen die anderen laten betalenquote:Op maandag 18 februari 2019 12:00 schreef xcachet het volgende:
Ik heb wel een keer heel dronken na een avondje stappen tegen de jongen gezegd dat hij me een Tikkie moet sturen van alle drank(jes). Die flessen champagne bleken 150 euro per stuk en ik ben tot op de dag van vandaag blij dat ik geen Tikkie heb ontvangen.![]()
Jij moet een tikkie op je kanes krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:00 schreef xcachet het volgende:
Ik heb wel een keer heel dronken na een avondje stappen tegen de jongen gezegd dat hij me een Tikkie moet sturen van alle drank(jes). Die flessen champagne bleken 150 euro per stuk en ik ben tot op de dag van vandaag blij dat ik geen Tikkie heb ontvangen.![]()
Jawel.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent ook nog niet zo oud toch.
Weet niet wat hij dacht dat er dure champagne nodig was om mij te versieren.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Typisch van die rijke mensen die anderen laten betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |