bemoei je er niet meequote:Op maandag 18 februari 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe dit ff lekker in DM.
Hoe is het met je fiets eigenlijk?quote:Op maandag 18 februari 2019 11:53 schreef Der_Mann het volgende:
bestel ik een salade en die vrouw een 3 gangen menu en dan wilt ze nog dat ik betaal ook, dikke fiets
Dat wordt lastig als je er eentje bezoekt.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
dan ga ik ook niet splitten, betaal lekker je eigen deel hoer
Ik bewaar mijzelf voor stimo.quote:
prima, toen ze de baksteen in mijn hand zagen was het binnen 5 minuten opgelostquote:Op maandag 18 februari 2019 11:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe is het met je fiets eigenlijk?
Ik nodig vrouwen bij mij thuis uit en dan ga ik superuitgebreid koken en lekker wijntje erbij enzo.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:53 schreef Der_Mann het volgende:
bestel ik een salade en die vrouw een 3 gangen menu en dan wilt ze nog dat ik betaal ook, dikke fiets
hahaahhaquote:
xDquote:Op maandag 18 februari 2019 11:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
prima, toen ze de baksteen in mijn hand zagen was het binnen 5 minuten opgelost
quote:Op maandag 18 februari 2019 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik nodig vrouwen bij mij thuis uit en dan ga ik superuitgebreid koken en lekker wijntje erbij enzo.
lekkerquote:Op maandag 18 februari 2019 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik nodig vrouwen bij mij thuis uit en dan ga ik superuitgebreid koken en lekker wijntje erbij enzo.
hou je bek nou eens nutz iedereen zit hier steeds grapjes over mijn gewicht te maken maar denken niet over hoe ik me daarbij voelquote:
Heb ik daar wel voor over hoor boh bohquote:Op maandag 18 februari 2019 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan wordt er niet gesplit kan ik je vertellen.
daarom neuk jij niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
dan ga ik ook niet splitten, betaal lekker je eigen deel hoer
Sorry vriend ik dacht ik doe het ook een keer. Ik had beter na moeten denken.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou je bek nou eens nutz iedereen zit hier steeds grapjes over mijn gewicht te maken maar denken niet over hoe ik me daarbij voel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |