bemoei je er niet meequote:Op maandag 18 februari 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe dit ff lekker in DM.
Hoe is het met je fiets eigenlijk?quote:Op maandag 18 februari 2019 11:53 schreef Der_Mann het volgende:
bestel ik een salade en die vrouw een 3 gangen menu en dan wilt ze nog dat ik betaal ook, dikke fiets
Dat wordt lastig als je er eentje bezoekt.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
dan ga ik ook niet splitten, betaal lekker je eigen deel hoer
Ik bewaar mijzelf voor stimo.quote:
prima, toen ze de baksteen in mijn hand zagen was het binnen 5 minuten opgelostquote:Op maandag 18 februari 2019 11:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe is het met je fiets eigenlijk?
Ik nodig vrouwen bij mij thuis uit en dan ga ik superuitgebreid koken en lekker wijntje erbij enzo.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:53 schreef Der_Mann het volgende:
bestel ik een salade en die vrouw een 3 gangen menu en dan wilt ze nog dat ik betaal ook, dikke fiets
hahaahhaquote:
xDquote:Op maandag 18 februari 2019 11:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
prima, toen ze de baksteen in mijn hand zagen was het binnen 5 minuten opgelost
quote:Op maandag 18 februari 2019 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik nodig vrouwen bij mij thuis uit en dan ga ik superuitgebreid koken en lekker wijntje erbij enzo.
lekkerquote:Op maandag 18 februari 2019 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik nodig vrouwen bij mij thuis uit en dan ga ik superuitgebreid koken en lekker wijntje erbij enzo.
hou je bek nou eens nutz iedereen zit hier steeds grapjes over mijn gewicht te maken maar denken niet over hoe ik me daarbij voelquote:
Heb ik daar wel voor over hoor boh bohquote:Op maandag 18 februari 2019 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan wordt er niet gesplit kan ik je vertellen.
daarom neuk jij niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
dan ga ik ook niet splitten, betaal lekker je eigen deel hoer
Sorry vriend ik dacht ik doe het ook een keer. Ik had beter na moeten denken.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou je bek nou eens nutz iedereen zit hier steeds grapjes over mijn gewicht te maken maar denken niet over hoe ik me daarbij voel
daar ben ik zwaar tevreden meequote:Op maandag 18 februari 2019 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry vriend ik dacht ik doe het ook een keer. Ik had beter na moeten denken.
Goed dat je je fouten erkent en ervan durft te leren. Hulde ende applaus.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry vriend ik dacht ik doe het ook een keer. Ik had beter na moeten denken.
Ik had geen afspraakquote:Op maandag 18 februari 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft lekker geholpen dan.
Iemand zei dit weekend, je bent nooit te oud om te leren... en dat is zo dus ik beter mijn leven.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed dat je je fouten erkent en ervan durft te leren. Hulde ende applaus.
Akkoord.quote:
Waar in de AH ga je vandalisme toepassen?quote:Op maandag 18 februari 2019 12:00 schreef Der_Mann het volgende:
tijd om een wandeling te maken in dit prachtige weer en daarna de AH onveilig te maken met vandalisme, de groeten
Ik ga niks inbrengenquote:Op maandag 18 februari 2019 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar ga je dan over praten?
Jij bent ook nog niet zo oud toch.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
Iemand zei dit weekend, je bent nooit te oud om te leren... en dat is zo dus ik beter mijn leven.
Typisch van die rijke mensen die anderen laten betalenquote:Op maandag 18 februari 2019 12:00 schreef xcachet het volgende:
Ik heb wel een keer heel dronken na een avondje stappen tegen de jongen gezegd dat hij me een Tikkie moet sturen van alle drank(jes). Die flessen champagne bleken 150 euro per stuk en ik ben tot op de dag van vandaag blij dat ik geen Tikkie heb ontvangen.![]()
Jij moet een tikkie op je kanes krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:00 schreef xcachet het volgende:
Ik heb wel een keer heel dronken na een avondje stappen tegen de jongen gezegd dat hij me een Tikkie moet sturen van alle drank(jes). Die flessen champagne bleken 150 euro per stuk en ik ben tot op de dag van vandaag blij dat ik geen Tikkie heb ontvangen.![]()
Jawel.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent ook nog niet zo oud toch.
Weet niet wat hij dacht dat er dure champagne nodig was om mij te versieren.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Typisch van die rijke mensen die anderen laten betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |