Dat kan ook nog inderdaad Kaatjequote:Op maandag 18 februari 2019 08:21 schreef kaatje50 het volgende:
Er wordt maar van uit gegaan dat Mylene Shelley jaloers gaat maken. Maar misschien is het wel andersom en gaat Mylene Gerrit jaloers maken
Ze zou er al eerder in komen maar toen werd ze ziek, vertelde ze netquote:Op maandag 18 februari 2019 08:22 schreef DKUp het volgende:
Mylène wist pas een paar weken dat ze zou komen....
quote:Op maandag 18 februari 2019 08:26 schreef danaqui het volgende:
Merel geniet ervanNou ja niet alleen Merel
Ze hebben allemaal de grootste lol, Het wachten is op Adjequote:Op maandag 18 februari 2019 08:26 schreef danaqui het volgende:
Merel geniet ervanNou ja niet alleen Merel
quote:Op maandag 18 februari 2019 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal de grootste lol, Het wachten is op Adje
Dat ben ik niet met je eens, ze doen iedere morgen rond deze tijd de diertjes samen met Frannyquote:Op maandag 18 februari 2019 08:27 schreef pollewop77 het volgende:
Lotus: we moeten de dieren nog eten geven
Wat een doos, anders had je nog geslapen
Ze lagen nog te slapen netquote:Op maandag 18 februari 2019 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, ze doen iedere morgen rond deze tijd de diertjes samen met Franny
Die vindt dit helemaal niks iemand voor kamp Gerrit.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:27 schreef pollewop77 het volgende:
Lotus: we moeten de dieren nog eten geven
Wat een doos, anders had je nog geslapen
Komt daar dus goed van pasquote:Op maandag 18 februari 2019 08:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Ze is model en heeft pedagogische omgang gestudeerd. omgaan met kinderen zeg maar.
quote:Op maandag 18 februari 2019 08:33 schreef Mylene het volgende:
Shelley lijkt te vechten tegen opkomende tranen![]()
.
lijkt me een geweldige move.....quote:Op maandag 18 februari 2019 08:33 schreef Dotteke het volgende:
Jessiei vraagt of ze alcohol gebruikt
Ze drinkt wel eens maar ze is niet van plan uit haar plaat te gaan
Ze is binnen om aan haar carrière te werken
Ze moet zich niet aanstellen, ze hebben geen relatie zeggen ze zelf iedere keer dat ze met haar poten wijdt gaat liggen doet ze zelf en wedde dat ze Gerrit zwart gaat maken nuquote:
shel wilde alleen lippenstift doen,en misschien is dat niet op tv geweestquote:Op maandag 18 februari 2019 08:36 schreef UtoStreamer het volgende:
ze wist precies wat er speelde in utopia
behalve de afgelopen 2 dagen
ze komt daar om een makeup lijn op te zetten
ze was verbaasd dat shelley ook een makeup lijn wilde opzetten
dat rijmt niet
die twee keer 10 minuten dat shell het over haar makeuplijn heeft gehad, kan ze natuurlijk zo maar gemist hebben....quote:Op maandag 18 februari 2019 08:36 schreef UtoStreamer het volgende:
dat rijmt niet
Shelley wil zoveel, dat houden ze niet bij met uitzendenquote:Op maandag 18 februari 2019 08:37 schreef krabje het volgende:
[..]
shel wilde alleen lippenstift doen,en misschien is dat niet op tv geweest
quote:Op maandag 18 februari 2019 08:38 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Shelley wil zoveel, dat houden ze niet bij met uitzenden
Gaat ook niet gebeuren ze doet er geen flikker aanquote:Op maandag 18 februari 2019 08:37 schreef krabje het volgende:
[..]
shel wilde alleen lippenstift doen,en misschien is dat niet op tv geweest
Boontje komt om zijn loontjequote:Op maandag 18 februari 2019 08:37 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze moet zich niet aanstellen, ze hebben geen relatie zeggen ze zelf iedere keer dat ze met haar poten wijdt gaat liggen doet ze zelf en wedde dat ze Gerrit zwart gaat maken nu
Ze zei toch niet dat ze verbaasd was, ik denk dat ze dat echt wel wist maar zich van de domme hield anders lijkt t net alsof ze expres Shelly gaat dwars zittenquote:Op maandag 18 februari 2019 08:36 schreef UtoStreamer het volgende:
dat rijmt niet
Ja, ik snap datook niet, en ze weet als het goed is toch hoe het er aan toe gaat in Utopiaquote:Op maandag 18 februari 2019 08:36 schreef Verida het volgende:
[..]
lijkt me een geweldige move.....
15 maanden je laten opsluiten om aan je carriere als model te werken. Dus 15 maanden geen auditie kunnen doen, geen netwerk aanleggen, geen fotoshoots doen buiten Utopia enz.
alsof je zomaar 15 maanden kunt missen uit je carriere, Echt heel geloofwaardig weer.
Juist dat dusquote:Op maandag 18 februari 2019 08:38 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Boontje komt om zijn loontje
Shel is een evil mens met haar 3 stemmen op Gerrit
Misschien is het niet op tv uitgezondenquote:Op maandag 18 februari 2019 08:36 schreef UtoStreamer het volgende:
dat rijmt niet
"echt waar" roepen en vervolgens keihard lachen was voor mij een duidelijke uiting van verbazing. maar ik zal er wel weer flink naast zitten ...quote:Op maandag 18 februari 2019 08:39 schreef pecla het volgende:
[..]
Ze zei toch niet dat ze verbaasd was, ik denk dat ze dat echt wel wist maar zich van de domme hield anders lijkt t net alsof ze expres Shelly gaat dwars zitten
quote:Op maandag 18 februari 2019 08:41 schreef pollewop77 het volgende:
Tim denkt dat ze wel achter Gerrit aan gaat. Hij zegt stel dat mijn ex achter de tv zit en denk laat ik me ook opgeven
Die is blij dat hij ver weg zit en opgesloten heeft ze laten weten op instagram![]()
![]()
ja juistquote:Op maandag 18 februari 2019 08:38 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Shelley wil zoveel, dat houden ze niet bij met uitzenden
daarom juist shel is zo onbeduidend die komt niet op tvquote:Op maandag 18 februari 2019 08:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren ze doet er geen flikker aan
Tim heeft maar liefst 2 exen dus hij heeft ruime keuze.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:41 schreef pollewop77 het volgende:
Tim denkt dat ze wel achter Gerrit aan gaat. Hij zegt stel dat mijn ex achter de tv zit en denk laat ik me ook opgeven
Die is blij dat hij ver weg zit en opgesloten heeft ze laten weten op instagram![]()
![]()
jens kan het de laatste tijd alleen nog maar over sex hebben.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:41 schreef Dotteke het volgende:
Volgens Jens gaat Myl proberen Ger te balen
Ik had het ook even gemist van die makeuplijn. Wegens groot succes van de lingerielijn zeker?quote:Op maandag 18 februari 2019 08:37 schreef Verida het volgende:
[..]
die twee keer 10 minuten dat shell het over haar makeuplijn heeft gehad, kan ze natuurlijk zo maar gemist hebben....
maar wat ik begrijp boze exenquote:Op maandag 18 februari 2019 08:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Tim heeft maar liefst 2 exen dus hij heeft ruime keuze.
Ok dat hoorde ik haar niet zeggen alleen maar gelach.Dan houdt ze zich van de domme(op zich niet vreemd) of weet t echt niet, maar lijkt me dat ze dat wel van iemand gehoord heeft die t echt volgt.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:41 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
"echt waar" roepen en vervolgens keihard lachen was voor mij een duidelijke uiting van verbazing. maar ik zal er wel weer flink naast zitten ...
Ja dat snap ik, zo denkt Franny over een tijd ook vast welquote:Op maandag 18 februari 2019 08:41 schreef pollewop77 het volgende:
![]()
nee, ze waren net begonnenquote:Op maandag 18 februari 2019 08:48 schreef Jemoederniet het volgende:
Zie ze zich uitsloven opeens.
[ afbeelding ]
GM Dot , jij zegt het en ik dacht hetquote:Op maandag 18 februari 2019 08:42 schreef Dotteke het volgende:
DIe Jens is volgens mij een gefrustreerd mannetje hij heeft het veel over seks, neuken, kut en dergelijke is mij opgevallen
Ze hebben mij weer niks gevraagd natuurlijk.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:54 schreef Ranah het volgende:
mylene zegt dat gerrit heel goed ontvangen wordt buiten, de kaatste tijd, overal en iedereen
dat vindt ze fijn
Maar GG was er snel bij om haar op te vangen, zo snel heb ik hem nog ooit iets ziet uitvoeren daarquote:
Begrijp ik, ze is leuker dan Sheilquote:Op maandag 18 februari 2019 08:58 schreef pecla het volgende:
[..]
Maar GG was er snel bij om haar op te vangen, zo snel heb ik hem nog ooit iets ziet uitvoeren daar
ja mijn 1e indruk is ook positief. Maar ja dat dacht ik bij Lotus ook maar dat viel ff vies tegenquote:
Nou moeten er met de stemmingen twee oud-Utopianen binnenkomen, waaronder Bil.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:07 schreef Ranah het volgende:
jessie zegt al blij te zijn dat er geen ex van hem binnenkwam
Dat snap ik met een ex als Billyquote:Op maandag 18 februari 2019 09:07 schreef Ranah het volgende:
jessie zegt al blij te zijn dat er geen ex van hem binnenkwam
alles voor de kijkcijfers, dat zal jessie doenquote:Op maandag 18 februari 2019 09:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nou moeten er met de stemmingen twee oud-Utopianen binnenkomen, waaronder Bil.
Kijken wat Jessie dan gaat doen
Als de andere Britt is wordt t leuk want daar heeft die ook een hele band mee en ziet er 1000x beter uitquote:Op maandag 18 februari 2019 09:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nou moeten er met de stemmingen twee oud-Utopianen binnenkomen, waaronder Bil.
Kijken wat Jessie dan gaat doen
Die trap is levensgevaarlijkquote:Op maandag 18 februari 2019 09:09 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja, op haar kont Het valt mee hoor, anders had ik niet hoeven lachen
Ik wacht nog maar even af.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:11 schreef -sabine- het volgende:
Pittige tante. Gaat niet alleen zitten. Zegt:”Hebben we zo’n mes?”
Leuk
Nee is over Erik.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:13 schreef DKUp het volgende:
Mylène krijgt misschien de boot van Jessie misschien misschien heel misschien keer tien.
Wat lief van Jassie.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:14 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nu wil Erik niet eens meer uit de caravan want is zijn huis he. Maar wel zeiken over de herrie. Hij wil dit dus ook niet aanpassen. Jessie biedt zelfs zijn boot aan.
Goedemorgen,ik ben ook benieuwd.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
gm.
Hoop dat ze het kijken weer waard wordt........
Ik zie Erik nog niet die boot in en uit klauteren.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:14 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nu wil Erik niet eens meer uit de caravan want is zijn huis he. Maar wel zeiken over de herrie. Hij wil dit dus ook niet aanpassen. Jessie biedt zelfs zijn boot aan.
erik had dat moeten zeggen voordat ze begonnen, hij heeft van de week er wel over lopen klagen tegen anderen en niet tegen Jessie en Adriaan zelf.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Eric zich daar weggejaagd voelt, belachelijk.
En dat alleen door de herrie van Adriaan, je weet wel de Adriaan die al tegen de muur bonkt als er iets aan de andere kant van de muur valt en dan driftig wordt.
Erik heeft het al een paar keer aangegeven maar daar trekt Adje zich niets van aan.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Eric zich daar weggejaagd voelt, belachelijk.
En dat alleen door de herrie van Adriaan, je weet wel de Adriaan die al tegen de muur bonkt als er iets aan de andere kant van de muur valt en dan driftig wordt.
Hij staat toch in zijn gelijk, waarom moet hij zijn huis uit voor Adje?quote:Op maandag 18 februari 2019 09:19 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nu laat hij zich niet zijn huis uit jagen. En mike opstoken dat hij moet zeggen dat hij wil weten om 11 uur of hij die boot in kan.
Alleen zegt die niks en als de bakkerij helemaal klaar is begint die tegen de hele groep te klagen behalve tegen Adriaanquote:Op maandag 18 februari 2019 09:17 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik zie Erik nog niet die boot in en uit klauteren.
Hij heeft ook niet om die herrie gevraagd he.
Adriaan kon ook zeiken als er 's avonds nog mensen in de caravan waren dan kon hij niet slapen.
Adriaan lult ook met 2 monden vanmorgen het een en nu weer het ander.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Adje zegt tegen Erik dat hij zijn maatje is
Als hij later begint heeft hij gelijk een excuus om niet meer bij groepsdingen en vergaderingen te zitten
Alleen kunnen ze het dan niet vers versturen, Als hij om half 5 begon konden ze nog iets van 200 broden dezelfde dag versturen zei Jessie(Adriaan dacht minder)quote:Op maandag 18 februari 2019 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Adje weet niet of hij er zin in heeft 24 uur per dag met Jessie opgescheept te zitten
Adje geeft aan dat hij ook wel om 7.30 uur kan beginnen, hij gaat dan s'avonds wel een uurtje langer door
Ze zat idd een beetje zielig in de silo net.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen reden denk ik. Was gewoon een ongemakkelijke situatie.
Ja zeker door de vierling viel mij ook al op. Ze loopt er net bij weg.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:27 schreef pollewop77 het volgende:
Shel stelt de vraag: denk je dat jullie weer een relatie beginnen
Ger: dat weet ik niet![]()
Intussen wordt Mylene geloof ik een beetje genegeerd?
ik vind dat vreemd, Een ex is toch een ex ? Daar zal toch wel een reden voor zijn geweest dat het een ex werd.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:27 schreef pollewop77 het volgende:
Shel stelt de vraag: denk je dat jullie weer een relatie beginnen
Ger: dat weet ik niet![]()
Intussen wordt Mylene geloof ik een beetje genegeerd?
Ze kent alleen Gerrit natuurlijk en Gerrit moet met Sheil praten. De rest laat haar voor nu nog links liggen. Lotus vroeg wel of ze straks mee ging sporten.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:28 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze zat idd een beetje zielig in de silo net.
Voor versturen moet het s'morgens om 10 uur bij de poort liggen dacht ik,quote:Op maandag 18 februari 2019 09:24 schreef pecla het volgende:
[..]
Alleen kunnen ze het dan niet vers versturen, Als hij om half 5 begon konden ze nog iets van 200 broden dezelfde dag versturen zei Jessie(Adriaan dacht minder)
Misschien is het vuur nog niet gedoofd ?quote:Op maandag 18 februari 2019 09:30 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind dat vreemd, Een ex is toch een ex ? Daar zal toch wel een reden voor zijn geweest dat het een ex werd.
Het zou naar mijn idee zelfs de laatste zijn waar ik weer een relatie mee zou beginnen.....
Topper.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aankomst van een nieuwe inwoner - 18 februari 2019.
x72l7wg
Het hele weekend houdt ze je bezig en dan ben je er niet als ze binnenkomt, das zuurquote:
een van de twee moet toch minimaal het idee hebben gehad dat het over was...quote:Op maandag 18 februari 2019 09:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
Misschien is het vuur nog niet gedoofd ?
Dat dus,ik had op 12 uur gerekend.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het hele weekend houdt ze je bezig en dan ben je er niet als ze binnenkomt, das zuur
Maar ik ben er wel van overtuigd dat als je daar zit het wel weer op kan bloeien.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:33 schreef Verida het volgende:
[..]
een van de twee moet toch minimaal het idee hebben gehad dat het over was...
Maar waar hebben we het over, het wicht is 20, het is duidelijk dat het een tijdje geleden is geweest, Een high school fling ofzo.
Arme jiiquote:Op maandag 18 februari 2019 09:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat dus,ik had op 12 uur gerekend.
Gaat vandaag weer niet lukken.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor versturen moet het s'morgens om 10 uur bij de poort liggen dacht ik,
Dat hadden ze gered als ze om half 5 hadden begonnenquote:Op maandag 18 februari 2019 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja,ik ook.En om 11 uur doet ze mee met de killerbody training.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:33 schreef Dotteke het volgende:
Ik lees hier dat Mylene genegeerd wordt, ik hoor haar toch steeds met mensen praten.
We gaan het zien en mee maken hoe dit zich ontwikkeldquote:Op maandag 18 februari 2019 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik ben er wel van overtuigd dat als je daar zit het wel weer op kan bloeien.
Genegeerd door Lotus, franny en mike in de silo net.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:33 schreef Dotteke het volgende:
Ik lees hier dat Mylene genegeerd wordt, ik hoor haar toch steeds met mensen praten.
Dat kan kloppen, ze konden dan een paar series af bakken, als hij om half 8 begint nauwelijks wat want scheelt meer dan de helft van de tijdquote:Op maandag 18 februari 2019 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lotus heeft toch gevraagd of ze mee wil sporten ?quote:Op maandag 18 februari 2019 09:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Genegeerd door Lotus, franny en mike in de silo net.
Ja, dat dus, ze staat nu ook met haar te pratenquote:Op maandag 18 februari 2019 09:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Lotus heeft toch gevraagd of ze mee wil sporten ?
Ze laten haar netjes landen
Idd je zit daar 24u op elkaars lip, En Gerrit is vertrouwd in die slangenkuil daarquote:Op maandag 18 februari 2019 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik ben er wel van overtuigd dat als je daar zit het wel weer op kan bloeien.
Lotus stond net naast en met haar grapje te maken met en over Jens.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Genegeerd door Lotus, franny en mike in de silo net.
Al een paar keer, zie het ook niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:36 schreef Dotteke het volgende:
Mylene wordt genegeerd door die 4 in het huisje lees ik hier
Ik zie Lotus met haar staan praten
[ afbeelding ]
Eerlijkquote:Op maandag 18 februari 2019 09:39 schreef Dotteke het volgende:
De komende dagen en weken moeten het bewijzen zegt Ger, hij weet het ook niet zo goed
Net in de silo dus wel.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:39 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Al een paar keer, zie het ook niet.
het is niet snel goed.quote:
Was echt zo, beetje rare situatiequote:Op maandag 18 februari 2019 09:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jij zal wel beter opletten dan de rest denk ik.
Gaat er niet om of het wel of niet goed is, het was een rare situatiequote:Op maandag 18 februari 2019 09:41 schreef Verida het volgende:
[..]
het is niet snel goed.
Als ze gelijk elke keer met haar gaan praten, proberen ze haar te claimen voor het huisje....
en als ze niet met haar praten, zijn ze haar aan het negeren....
Daarom kreeg Britt wel allemaal aanbiedingenquote:Op maandag 18 februari 2019 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
Christel en Franny oordelen al erover dat ze daar geen model kan worden en christel vergelijkt het met Cemal
gebarentaal?quote:Op maandag 18 februari 2019 09:42 schreef DKUp het volgende:
Mylène in gesprek met Brandon zonder geluid.
quote:Op maandag 18 februari 2019 09:42 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ziet die Franny er ontzettend smerig uit. En dag 4 alweer niet aan het douchen geslagen.
Je moet het willen zien denk ik.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:41 schreef Verida het volgende:
[..]
het is niet snel goed.
Als ze gelijk elke keer met haar gaan praten, proberen ze haar te claimen voor het huisje....
en als ze niet met haar praten, zijn ze haar aan het negeren....
meer haar hoop dan verwachting denk ik, die is eerder bang dat ze aandacht voor tim zal hebbenquote:Op maandag 18 februari 2019 09:43 schreef pollewop77 het volgende:
Frennie: ze komt gewoon gezellig doen
Ze is gisteren onder de douche geweestquote:Op maandag 18 februari 2019 09:42 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ziet die Franny er ontzettend smerig uit. En dag 4 alweer niet aan het douchen geslagen.
Dan zal de Febo het haar wel verplicht hebbenquote:Op maandag 18 februari 2019 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is gisteren onder de douche geweest
quote:Op maandag 18 februari 2019 09:45 schreef pecla het volgende:
[..]
Dan zal de Febo het haar wel verplicht hebben
Ja, die hebben haar bij de haren van het terrein getrokken, en nu ga jij douchenquote:Op maandag 18 februari 2019 09:45 schreef pecla het volgende:
[..]
Dan zal de Febo het haar wel verplicht hebben
Ze kon kiezen; douchen of 1 week niet neukenquote:Op maandag 18 februari 2019 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die hebben haar bij de haren van het terrein getrokken, en nu ga jij douchen
Daar lijkt het wel opquote:Op maandag 18 februari 2019 09:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zou er deze maand weer een Petertje aankomen?
belangstellenden zatquote:Op maandag 18 februari 2019 09:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zou er deze maand weer een Petertje aankomen?
Dan ontspringt Tim straks weer de dansquote:
kan maar zo zijn, gelukkig vind ik hem nog wel interessant om te volgenquote:Op maandag 18 februari 2019 09:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dan ontspringt Tim straks weer de dans
Het is dan misschien wel zo eerlijk als een dergelijk "grapje" ook uitgelegd wordt aan de anderen.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:48 schreef Dotteke het volgende:
Franny en Lotus geven toestemming voor de investering van de verf en spullen voor de bakkerij
Lotus vraagt hoe het nu met Erik gaat, hij is er echt klaar mee
Hij heeft een trap tegen het hek gezegd en wilde weg.
Dat was een grapje zegt Jessie, daar hadden ze het wel eerlijk over gehad
Jessie is juist een oplossing aan het zoeken voor Erik, maar het ene wil hij niet en dan weer wel .quote:Op maandag 18 februari 2019 09:53 schreef DKUp het volgende:
Alsjeblieft geen Brandon en Mylène![]()
Erik gaat niet tussen drie andere viezerikken slapen.
Hij wil tot half acht kunnen slapen.
Jessie de boel weer opstoken.
Ja en dat deed Jessie toch, erik liet dat grapje achterwege.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is dan misschien wel zo eerlijk als een dergelijk "grapje" ook uitgelegd wordt aan de anderen.
Klagen en janken tegen die klotus terwijl hij weet dat die daar alleen nog maar is om Jessie dwars te zitten en dit als munitie gaat gebruiken. En als Jessie naar hem toe komt weet hij niet wat hij wil en heeft hij het zo niet bedoeltquote:Op maandag 18 februari 2019 09:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jessie is juist een oplossing aan het zoeken voor Erik, maar het ene wil hij niet en dan weer wel .
Ja dat valt echt heel erg op de laatste paar dagen bij Erik.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klagen en janken tegen die klotus terwijl hij weet dat die daar alleen nog maar is om Jessie dwars te zitten en dit als munitie gaat gebruiken. En als Jessie naar hem toe komt weet hij niet wat hij wil en heeft hij het zo niet bedoelt
haha, dat heeft hij dan precies 1 keertje gedaan nu...over deze investeringen die hij nu wilquote:Op maandag 18 februari 2019 09:54 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie is het zat om rondjes te lopen om toestemming te vragen voor investeringen waarvan hij al lang heeft bepaald dat het goede investeringen zijn.
verhaal lijnquote:Op maandag 18 februari 2019 09:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nou dat slapen van Eric zag je al van verre aankomen, wat een dom verhaallijn...
een jankende draaikont is hetquote:Op maandag 18 februari 2019 09:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat valt echt heel erg op de laatste paar dagen bij Erik.
Hij wil gewoon het alleenrecht in beslissingenquote:Op maandag 18 februari 2019 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
haha, dat heeft hij dan precies 1 keertje gedaan nu...over deze investeringen die hij nu wil
alle andere dingen heeft hij gewoon erdoor gedrukt, en gaat hij dus vanaf nu ook weer gewoon doen.
Dat is Jessie die denkt dat hij dat wel kan makenquote:Op maandag 18 februari 2019 09:57 schreef Dotteke het volgende:
Kortom, Jessie wil de beslissen wat wel of niet kan
Ook weet ze dan hoe Jessie en cris en Hiske zijn net zo viesquote:Op maandag 18 februari 2019 09:57 schreef Koos1958 het volgende:
Bedenk me ineens dat die Mylene heel veel heeft gevolgd en weet hoe ze in dat smeerpijpenhok over de meeste mensen praten.
Geloof der geen bal van, zoveel is er nog niet eens verkochtquote:
Hoe Dan?quote:
Klopt Dotteke .quote:Op maandag 18 februari 2019 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is gisteren onder de douche geweest
alsnog is het dom, er is plek zat maar meneer wil een eigen plek.... dat is de verhaallijnquote:Op maandag 18 februari 2019 09:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
verhaal lijn![]()
![]()
ik zou ook niet om vijf uur elke ochtend wakker willen worden omdat ander herrie maakt. niets met verhaallijn te maken
Tuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2019 09:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
alsnog is het dom, er is plek zat maar meneer wil een eigen plek.... dat is de verhaallijn
140 broden, 8 taarten hoppa dikke winstquote:
Toch komt het zo over......als iemand vraagt wat wil je dan.......weet hij het niet. wel in de boot niet in de boot, de caravan is zijn huis.....geen commentaar gehad toen ze met plannen kwamen van hoho even ik lig er vlak bij.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
verhaal lijn![]()
![]()
ik zou ook niet om vijf uur elke ochtend wakker willen worden omdat ander herrie maakt. niets met verhaallijn te maken
Daarom nog lang geen wist hoorquote:Op maandag 18 februari 2019 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
140 broden, 8 taarten hoppa dikke winst
Kijk wat die verbouwing kost, de ovens waren al 800 euro
Dan de deegmachine en nog meer dingen
Volgens mij krijgt hij ook geen vaste klanten......gewoon een keer proberen of het lekker is of dat het optijd aankomt en waard is. Eenmalig.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof der geen bal van, zoveel is er nog niet eens verkocht
Erik heeft al meerdere malen aangegeven dat hij het niet prettig vindt om zo vroeg wakker te moeten wordenquote:Op maandag 18 februari 2019 10:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch komt het zo over......als iemand vraagt wat wil je dan.......weet hij het niet. wel in de boot niet in de boot, de caravan is zijn huis.....geen commentaar gehad toen ze met plannen kwamen van hoho even ik lig er vlak bij.
Er werd niet bijgezegd dat ze om 4.30 al wilde gaan beginnenquote:Op maandag 18 februari 2019 10:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch komt het zo over......als iemand vraagt wat wil je dan.......weet hij het niet. wel in de boot niet in de boot, de caravan is zijn huis.....geen commentaar gehad toen ze met plannen kwamen van hoho even ik lig er vlak bij.
18:18quote:Op maandag 18 februari 2019 10:02 schreef PTLe het volgende:
Gaat Jan Doedel vandaag op zijn knietjes met zijn ring , om haar ten Huwelijk te vragen ?
Dat is toch ook bloed irritantquote:Op maandag 18 februari 2019 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er werd niet bijgezegd dat ze om 4.30 al wilde gaan beginnen
Erik heeft al wel een paar keer aangegeven dat hij steeds wakker werd van Jes en Adje
Dat denk ik zelf ook, ik heb al genoeg gelezen op FB klanten zijn niet tevreden, brood is hard en niet versquote:Op maandag 18 februari 2019 10:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt hij ook geen vaste klanten......gewoon een keer proberen of het lekker is of dat het optijd aankomt en waard is. Eenmalig.
Dat konden ze van te voren weten brood is pas vers als je het meteen hebtquote:Op maandag 18 februari 2019 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik zelf ook, ik heb al genoeg gelezen op FB klanten zijn niet tevreden, brood is hard en niet vers
Hoe vaak heeft Adje geen error error gehad als hij vroeg in bed lag en men geen rekening met hem hieldquote:Op maandag 18 februari 2019 10:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat is toch ook bloed irritant
Het is ook maar een tijdelijke hype, mijn bakker verkoopt lekkerder brood, weet ik zeker!quote:Op maandag 18 februari 2019 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik zelf ook, ik heb al genoeg gelezen op FB klanten zijn niet tevreden, brood is hard en niet vers
De drie machines samen waren 1500 euro zei Jessie.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, daarom ook zo stom om deze investering er gelijk door te drukken i.pv. afwachten en kijken hoe het gaat lopenquote:Op maandag 18 februari 2019 10:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het is ook maar een tijdelijke hype, mijn bakker verkoopt lekkerder brood, weet ik zeker!
Nee hoor niets terugbetalen. ze bestellen het toch zelf.. konden ze zien aankomen. brood is niet vers als verstuurd word.. simpel zatquote:Op maandag 18 februari 2019 10:06 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
De drie machines samen waren 1500 euro zei Jessie.
140 keiharde broden verstuurd. Ze zouden het geld aan iedereen moeten terugbetalen voor die wanprestatie.
quote:
Dat is wat er verstuurd is toch? Jessie rekent wat er besteld en betaald is want dat is wat ook al verdiend is, en dan zou t kunnen kloppenquote:Op maandag 18 februari 2019 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je mal.....dat kunnen mensen toch ook wel zelf bedenken en ze hadden geen mes op hun keel........quote:Op maandag 18 februari 2019 10:06 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
De drie machines samen waren 1500 euro zei Jessie.
140 keiharde broden verstuurd. Ze zouden het geld aan iedereen moeten terugbetalen voor die wanprestatie.
Idd, hoop alleen niet dat ze hetzelfde lot ondergaat als Lotus want daar is niet veel van over met haar bolle botox hoofdquote:Op maandag 18 februari 2019 10:10 schreef Crabapple het volgende:
GM Cos
Frisse meid zo te zien! Doet mij aan Lotus bij binnenkomst denken.
Adriaan wil toch ook dat er rekening met hem gehouden wordt, hij weet dat hij aan de andere kant ligt. Heeft hij zelf ervaring mee en dan moet erom gevraagd worden voordat ze beginnen te klussen. Kom op zeg.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
erik had dat moeten zeggen voordat ze begonnen, hij heeft van de week er wel over lopen klagen tegen anderen en niet tegen Jessie en Adriaan zelf.
23quote:
Het lijkt me een leuke meid, maar na een paar dagen kan je pas zeggen of het wat is vind ik altijdquote:Op maandag 18 februari 2019 10:10 schreef Crabapple het volgende:
GM Cos
Frisse meid zo te zien! Doet mij aan Lotus bij binnenkomst denken.
Allemansvriend, zoiets zei Gerrit paar minuten terug.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mylene eet dus van twee walletjes zo te lezen... haha nou dan moet ze met shelly een stel worden
Er was wel een meldingquote:
Hoelang heeft deze relatie geduurd???quote:Op maandag 18 februari 2019 10:13 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto heeft/had Gerrit hangen.
Het heeft zelfs in de Telegraaf gestaan en vanaf gisteravond werd er op de Utopia site afgeteldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |