Ze hebben mij weer niks gevraagd natuurlijk.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:54 schreef Ranah het volgende:
mylene zegt dat gerrit heel goed ontvangen wordt buiten, de kaatste tijd, overal en iedereen
dat vindt ze fijn
Maar GG was er snel bij om haar op te vangen, zo snel heb ik hem nog ooit iets ziet uitvoeren daarquote:
Begrijp ik, ze is leuker dan Sheilquote:Op maandag 18 februari 2019 08:58 schreef pecla het volgende:
[..]
Maar GG was er snel bij om haar op te vangen, zo snel heb ik hem nog ooit iets ziet uitvoeren daar
ja mijn 1e indruk is ook positief. Maar ja dat dacht ik bij Lotus ook maar dat viel ff vies tegenquote:
Nou moeten er met de stemmingen twee oud-Utopianen binnenkomen, waaronder Bil.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:07 schreef Ranah het volgende:
jessie zegt al blij te zijn dat er geen ex van hem binnenkwam
Dat snap ik met een ex als Billyquote:Op maandag 18 februari 2019 09:07 schreef Ranah het volgende:
jessie zegt al blij te zijn dat er geen ex van hem binnenkwam
alles voor de kijkcijfers, dat zal jessie doenquote:Op maandag 18 februari 2019 09:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nou moeten er met de stemmingen twee oud-Utopianen binnenkomen, waaronder Bil.
Kijken wat Jessie dan gaat doen
Als de andere Britt is wordt t leuk want daar heeft die ook een hele band mee en ziet er 1000x beter uitquote:Op maandag 18 februari 2019 09:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nou moeten er met de stemmingen twee oud-Utopianen binnenkomen, waaronder Bil.
Kijken wat Jessie dan gaat doen
Die trap is levensgevaarlijkquote:Op maandag 18 februari 2019 09:09 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja, op haar kont Het valt mee hoor, anders had ik niet hoeven lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |