Gaat ook niet gebeuren ze doet er geen flikker aanquote:Op maandag 18 februari 2019 08:37 schreef krabje het volgende:
[..]
shel wilde alleen lippenstift doen,en misschien is dat niet op tv geweest
Boontje komt om zijn loontjequote:Op maandag 18 februari 2019 08:37 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze moet zich niet aanstellen, ze hebben geen relatie zeggen ze zelf iedere keer dat ze met haar poten wijdt gaat liggen doet ze zelf en wedde dat ze Gerrit zwart gaat maken nu
Ze zei toch niet dat ze verbaasd was, ik denk dat ze dat echt wel wist maar zich van de domme hield anders lijkt t net alsof ze expres Shelly gaat dwars zittenquote:Op maandag 18 februari 2019 08:36 schreef UtoStreamer het volgende:
ze wist precies wat er speelde in utopia
behalve de afgelopen 2 dagen
ze komt daar om een makeup lijn op te zetten
ze was verbaasd dat shelley ook een makeup lijn wilde opzetten
dat rijmt niet
Ja, ik snap datook niet, en ze weet als het goed is toch hoe het er aan toe gaat in Utopiaquote:Op maandag 18 februari 2019 08:36 schreef Verida het volgende:
[..]
lijkt me een geweldige move.....
15 maanden je laten opsluiten om aan je carriere als model te werken. Dus 15 maanden geen auditie kunnen doen, geen netwerk aanleggen, geen fotoshoots doen buiten Utopia enz.
alsof je zomaar 15 maanden kunt missen uit je carriere, Echt heel geloofwaardig weer.
Juist dat dusquote:Op maandag 18 februari 2019 08:38 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Boontje komt om zijn loontje
Shel is een evil mens met haar 3 stemmen op Gerrit
Misschien is het niet op tv uitgezondenquote:Op maandag 18 februari 2019 08:36 schreef UtoStreamer het volgende:
ze wist precies wat er speelde in utopia
behalve de afgelopen 2 dagen
ze komt daar om een makeup lijn op te zetten
ze was verbaasd dat shelley ook een makeup lijn wilde opzetten
dat rijmt niet
"echt waar" roepen en vervolgens keihard lachen was voor mij een duidelijke uiting van verbazing. maar ik zal er wel weer flink naast zitten ...quote:Op maandag 18 februari 2019 08:39 schreef pecla het volgende:
[..]
Ze zei toch niet dat ze verbaasd was, ik denk dat ze dat echt wel wist maar zich van de domme hield anders lijkt t net alsof ze expres Shelly gaat dwars zitten
quote:Op maandag 18 februari 2019 08:41 schreef pollewop77 het volgende:
Tim denkt dat ze wel achter Gerrit aan gaat. Hij zegt stel dat mijn ex achter de tv zit en denk laat ik me ook opgeven
Die is blij dat hij ver weg zit en opgesloten heeft ze laten weten op instagram![]()
![]()
ja juistquote:Op maandag 18 februari 2019 08:38 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Shelley wil zoveel, dat houden ze niet bij met uitzenden
daarom juist shel is zo onbeduidend die komt niet op tvquote:Op maandag 18 februari 2019 08:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren ze doet er geen flikker aan
Tim heeft maar liefst 2 exen dus hij heeft ruime keuze.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:41 schreef pollewop77 het volgende:
Tim denkt dat ze wel achter Gerrit aan gaat. Hij zegt stel dat mijn ex achter de tv zit en denk laat ik me ook opgeven
Die is blij dat hij ver weg zit en opgesloten heeft ze laten weten op instagram![]()
![]()
jens kan het de laatste tijd alleen nog maar over sex hebben.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:41 schreef Dotteke het volgende:
Volgens Jens gaat Myl proberen Ger te balen
Ik had het ook even gemist van die makeuplijn. Wegens groot succes van de lingerielijn zeker?quote:Op maandag 18 februari 2019 08:37 schreef Verida het volgende:
[..]
die twee keer 10 minuten dat shell het over haar makeuplijn heeft gehad, kan ze natuurlijk zo maar gemist hebben....
maar wat ik begrijp boze exenquote:Op maandag 18 februari 2019 08:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Tim heeft maar liefst 2 exen dus hij heeft ruime keuze.
Ok dat hoorde ik haar niet zeggen alleen maar gelach.Dan houdt ze zich van de domme(op zich niet vreemd) of weet t echt niet, maar lijkt me dat ze dat wel van iemand gehoord heeft die t echt volgt.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:41 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
"echt waar" roepen en vervolgens keihard lachen was voor mij een duidelijke uiting van verbazing. maar ik zal er wel weer flink naast zitten ...
Ja dat snap ik, zo denkt Franny over een tijd ook vast welquote:Op maandag 18 februari 2019 08:41 schreef pollewop77 het volgende:
![]()
nee, ze waren net begonnenquote:Op maandag 18 februari 2019 08:48 schreef Jemoederniet het volgende:
Zie ze zich uitsloven opeens.
[ afbeelding ]
GM Dot , jij zegt het en ik dacht hetquote:Op maandag 18 februari 2019 08:42 schreef Dotteke het volgende:
DIe Jens is volgens mij een gefrustreerd mannetje hij heeft het veel over seks, neuken, kut en dergelijke is mij opgevallen
Ze hebben mij weer niks gevraagd natuurlijk.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:54 schreef Ranah het volgende:
mylene zegt dat gerrit heel goed ontvangen wordt buiten, de kaatste tijd, overal en iedereen
dat vindt ze fijn
Maar GG was er snel bij om haar op te vangen, zo snel heb ik hem nog ooit iets ziet uitvoeren daarquote:
Begrijp ik, ze is leuker dan Sheilquote:Op maandag 18 februari 2019 08:58 schreef pecla het volgende:
[..]
Maar GG was er snel bij om haar op te vangen, zo snel heb ik hem nog ooit iets ziet uitvoeren daar
ja mijn 1e indruk is ook positief. Maar ja dat dacht ik bij Lotus ook maar dat viel ff vies tegenquote:
Nou moeten er met de stemmingen twee oud-Utopianen binnenkomen, waaronder Bil.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:07 schreef Ranah het volgende:
jessie zegt al blij te zijn dat er geen ex van hem binnenkwam
Dat snap ik met een ex als Billyquote:Op maandag 18 februari 2019 09:07 schreef Ranah het volgende:
jessie zegt al blij te zijn dat er geen ex van hem binnenkwam
alles voor de kijkcijfers, dat zal jessie doenquote:Op maandag 18 februari 2019 09:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nou moeten er met de stemmingen twee oud-Utopianen binnenkomen, waaronder Bil.
Kijken wat Jessie dan gaat doen
Als de andere Britt is wordt t leuk want daar heeft die ook een hele band mee en ziet er 1000x beter uitquote:Op maandag 18 februari 2019 09:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nou moeten er met de stemmingen twee oud-Utopianen binnenkomen, waaronder Bil.
Kijken wat Jessie dan gaat doen
Die trap is levensgevaarlijkquote:Op maandag 18 februari 2019 09:09 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja, op haar kont Het valt mee hoor, anders had ik niet hoeven lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |