Al een paar keer, zie het ook niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:36 schreef Dotteke het volgende:
Mylene wordt genegeerd door die 4 in het huisje lees ik hier
Ik zie Lotus met haar staan praten
[ afbeelding ]
Eerlijkquote:Op maandag 18 februari 2019 09:39 schreef Dotteke het volgende:
De komende dagen en weken moeten het bewijzen zegt Ger, hij weet het ook niet zo goed
Net in de silo dus wel.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:39 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Al een paar keer, zie het ook niet.
het is niet snel goed.quote:
Was echt zo, beetje rare situatiequote:Op maandag 18 februari 2019 09:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jij zal wel beter opletten dan de rest denk ik.
Gaat er niet om of het wel of niet goed is, het was een rare situatiequote:Op maandag 18 februari 2019 09:41 schreef Verida het volgende:
[..]
het is niet snel goed.
Als ze gelijk elke keer met haar gaan praten, proberen ze haar te claimen voor het huisje....
en als ze niet met haar praten, zijn ze haar aan het negeren....
Daarom kreeg Britt wel allemaal aanbiedingenquote:Op maandag 18 februari 2019 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
Christel en Franny oordelen al erover dat ze daar geen model kan worden en christel vergelijkt het met Cemal
gebarentaal?quote:Op maandag 18 februari 2019 09:42 schreef DKUp het volgende:
Mylène in gesprek met Brandon zonder geluid.
quote:Op maandag 18 februari 2019 09:42 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ziet die Franny er ontzettend smerig uit. En dag 4 alweer niet aan het douchen geslagen.
Je moet het willen zien denk ik.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:41 schreef Verida het volgende:
[..]
het is niet snel goed.
Als ze gelijk elke keer met haar gaan praten, proberen ze haar te claimen voor het huisje....
en als ze niet met haar praten, zijn ze haar aan het negeren....
meer haar hoop dan verwachting denk ik, die is eerder bang dat ze aandacht voor tim zal hebbenquote:Op maandag 18 februari 2019 09:43 schreef pollewop77 het volgende:
Frennie: ze komt gewoon gezellig doen
Ze is gisteren onder de douche geweestquote:Op maandag 18 februari 2019 09:42 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ziet die Franny er ontzettend smerig uit. En dag 4 alweer niet aan het douchen geslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |