Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik niet iedereen er bij naai omdat ze een keer boe of bah zeggenquote:Op zondag 17 februari 2019 22:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan tenminste mijn rekeningen betalen
een watquote:Op zondag 17 februari 2019 22:58 schreef xcachet het volgende:
Heeft VK een hersenbloeding of gaat hij zichzelf nu een geplaatste niet geven?
Nou meid wat ben je een prachtvoorbeeld van een mens, groetjes thuis hequote:Op zondag 17 februari 2019 22:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik niet iedereen er bij naai omdat ze een keer boe of bah zeggen_! kleuter
Valt best mee. Het is gewoon een beetje lastig omdat alles duurder wordt en particulier huren best prijzig is.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:58 schreef SideEffect het volgende:
Graag wil ik meer weten over de geldproblemen van monopoly
Is goed kleuter. Is goed.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou meid wat ben je een prachtvoorbeeld van een mens, groetjes thuis he
koop danquote:Op zondag 17 februari 2019 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Valt best mee. Het is gewoon een beetje lastig omdat alles duurder wordt en particulier huren best prijzig is.
Rtquote:Op zondag 17 februari 2019 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Valt best mee. Het is gewoon een beetje lastig omdat alles duurder wordt en particulier huren best prijzig is.
Denk even naquote:Op zondag 17 februari 2019 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker dat de yen hier niet geaccepteerd wordt.
Drm naar het mooie noorden verhuizen waar alles goedkoper is dan in de randstadquote:Op zondag 17 februari 2019 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee, heb 'm al in jaren niet gezien.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:02 schreef Chloroform het volgende:
Ik denk dat mono en vk allebei een kleine pik hebben
Okéquote:Op zondag 17 februari 2019 23:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen idee, heb 'm al in jaren niet gezien.
Standaard riedeltje bij alle replies tegenwoordigquote:
Nee het is zondagquote:
Onder mijn absolute bodem bleek nog een kruipruimte te zitten.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Standaard riedeltje bij alle replies tegenwoordigje bent echt nog dieper gezonken he
Triestquote:Op zondag 17 februari 2019 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Onder mijn absolute bodem bleek nog een kruipruimte te zitten.
Je daalt zelfs af onder mijn niveau.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ZIJN GEZOND EN ZITTEN VOL MET GEZONDE VETTEN
Kom chips etenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja dan is het nooit lente, thanks
Zie so far geen reden om iets te noten ofzo, niks aan de hand tochquote:Op zondag 17 februari 2019 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd hoeveel bans er weer gaan vallen
20 maart toch?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bent toch geen debiel, de lente begint nooit in februariquote:Op zondag 17 februari 2019 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Behalve de posts van Mono die zijn verwijderdquote:Op zondag 17 februari 2019 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zie so far geen reden om iets te noten ofzo, niks aan de hand toch
Waarom was je ineens zwart, waarom ben je nu weer blauw?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
huisjesmelkers
Paar kansloze lutsers je hypotheken laten betalen
Dus als je huurt ben je een kansloze lutser? Eh, ok.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
huisjesmelkers
Daar begint het vaak mee. Het aangeven dat er niks aan de hand is, tot je de volgende dag, of een week later naar fok probeert te gaan.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zie so far geen reden om iets te noten ofzo, niks aan de hand toch
Woon jij al op jezelf of watquote:Op zondag 17 februari 2019 23:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus als je huurt ben je een kansloze lutser? Eh, ok.
Post, enkelvoudquote:Op zondag 17 februari 2019 23:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Behalve de posts van Mono die zijn verwijderd
Omdat ik dat gevraagd had, en toen zag ik dat jullie blij waren met mijn beslissing en toen heb ik gevraagd om mijn beslissing terug te draaien snap je.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom was je ineens zwart, waarom ben je nu weer blauw?
Fijn dat je het eindelijk toegeeftquote:Op zondag 17 februari 2019 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
huisjesmelkers
Niet mijn schuld dat er kansloze mensen op deze wereld rondlopen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Fijn dat je het eindelijk toegeeft
Watquote:Op zondag 17 februari 2019 23:07 schreef Rozevla het volgende:
M’n hele fantastische beeld van Katy Perry is zojuist kapot gegaan![]()
Ik heb net naakt foto’s van der gezien wat heb zij een vieze kut
Picsquote:Op zondag 17 februari 2019 23:07 schreef Rozevla het volgende:
M’n hele fantastische beeld van Katy Perry is zojuist kapot gegaan![]()
Ik heb net naakt foto’s van der gezien wat heb zij een vieze kut
Wat heeft dat eerste ermee te makenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben 22 en studeer nog. Dus nog niet.
Goed verhaal. Je beslissing af laten hangen van iemand anders.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Post, enkelvoud
[..]
Omdat ik dat gevraagd had, en toen zag ik dat jullie blij waren met mijn beslissing en toen heb ik gevraagd om mijn beslissing terug te draaien snap je.
Alsof jij al op je 20ste een huis kon kopenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet mijn schuld dat er kansloze mensen op deze wereld rondlopen.
dan pas, godverdomme duurt langquote:
het antwoord op die vraag heb je al, ben je debiel of watquote:Op zondag 17 februari 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent toch geen debiel, de lente begint nooit in februari
Wat voor ovenschotel?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb ovenschotel in de oven, heb al chips op
Zou jij zonder die kansloze mensen niet iedere avond je kontje verkopen op de hoek van het station?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet mijn schuld dat er kansloze mensen op deze wereld rondlopen.
Gelukkig trek ik me niks aan van de mening van tuig.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed verhaal. Je beslissing af laten hangen van iemand anders.
Weet niet of je weet wat ik dan verdien met een bijbaantje.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heeft dat eerste ermee te maken
Goede redenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben 22 en studeer nog. Dus nog niet.
Wel op mijn 23e jeetje het is geen racequote:Op zondag 17 februari 2019 23:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Alsof jij al op je 20ste een huis kon kopen
Fijn dat je als mod zo praat over users. Zal Danny leuk vinden.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gelukkig trek ik me niks aan van de mening van tuig.
Nee ik heb ook nog andere skills weet jequote:Op zondag 17 februari 2019 23:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou jij zonder die kansloze mensen niet iedere avond je kontje verkopen op de hoek van het station?
Zalm, aardappel, room, ui, dillequote:
Je bent 22. Ga uit huisquote:Op zondag 17 februari 2019 23:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet of je weet wat ik dan verdien met een bijbaantje.
Dat betwijfel ik als ik je hier zo zie posten hahaquote:Op zondag 17 februari 2019 23:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ik heb ook nog andere skills weet je
mail maar ff naar forum@fok.nl, een TR vink ik gewoon af hoor.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fijn dat je als mod zo praat over users. Zal Danny leuk vinden.
TR gezet.
hahaatjesquote:Op zondag 17 februari 2019 23:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik als ik je hier zo zie posten haha
Hoe doen al die andere studenten dat danquote:Op zondag 17 februari 2019 23:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is goed VK, is goed.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
mail maar ff naar forum@fok.nl, een TR vink ik gewoon af hoor. r
Ewquote:Op zondag 17 februari 2019 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zalm, aardappel, room, ui, dillemet salade maar die zit niet in de oven haha
Uhu, prima als je het niet wil maar kom niet aan met dat het niet zou lukkenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tenzij ik mezelf in de schulden wil steken. Wat ik niet prefereer.
Je vond het toch juist fijn als ik de afzeikerige VK was? WAT WIL JE NUquote:Op zondag 17 februari 2019 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik vind dit geen fijne sfeer, daarom ga ik maar in bed liggen
Is je vriendin al thuis?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:10 schreef Catkiller het volgende:
Wanneer je mensen zat bent maar toch iets gaat doen waarbij je moet omgaan met mensen.
Ik ben 22, woon op mezelf en studeer ookquote:Op zondag 17 februari 2019 23:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben altijd mezelf ja.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:10 schreef Monopoly het volgende:
Heb ik vorige keer ook gedaan. Ik heb toen gehoord van een FA dat je je achter de schermen ook als een kleuter hebt gedragen. Heel interessant.
Bijbaantje + evt lenen. En dan zit je op een kamer met nog 4 huisgenoten. Ik zie daar dan de meerwaarde niet van in voor mij.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe doen al die andere studenten dat dan
Was 22 toen ik appartement kreeg, ben nu 26. Lul nietquote:Op zondag 17 februari 2019 23:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bijbaantje + evt lenen. En dan zit je op een kamer met nog 4 huisgenoten. Ik zie daar dan de meerwaarde niet van in voor mij.
Wat ben je toch een verwend nestquote:Op zondag 17 februari 2019 23:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bijbaantje + evt lenen. En dan zit je op een kamer met nog 4 huisgenoten. Ik zie daar dan de meerwaarde niet van in voor mij.
Hahahaha op je 23e pasquote:Op zondag 17 februari 2019 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wel op mijn 23e jeetje het is geen race
Ik ga er vanuit dat de informatie die ik kreeg over jou achter de schermen ook juist is, en als dat een representatie van jou als persoon is, dan is dat verre van fraai.quote:
Al lang helaas, hoezo?!quote:
Ik mocht haar nog beffen tochquote:
Ik heb nergens gezegd dat het niet kan hoor. Het kan zeker wel. Maar druk mijn schuld liever en ben over 1,5 jaar afgestudeerd.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu, prima als je het niet wil maar kom niet aan met dat het niet zou lukkenwoon al sinds mn 18e op mezelf en leen pas sinds 2 jaar
Ja als jij tegen zurigheid kan dan wens ik jou succes.quote:
Gelukkig dump jij genoeg voor de schermen om te weten dat je een stuk tuig bent, hoef ik daar niet voor te vissen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat de informatie die ik kreeg over jou achter de schermen ook juist is, en als dat een representatie van jou als persoon is, dan is dat verre van fraai.
http://thefappening.sexy/albums/quote:
lolquote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 19e een half jaar in het buitenland gewoond. Dus het ‘zelfstandige’ zit er wel in.
OH SNAP!!!!quote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gelukkig dump jij genoeg voor de schermen om te weten dat je een stuk tuig bent, hoef ik daar niet voor te vissen.
Oei, de inhoud is wel even slikken ja. Dan maar even roepen dat ik zo'n slechte jongen ben.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gelukkig dump jij genoeg voor de schermen om te weten dat je een stuk tuig bent, hoef ik daar niet voor te vissen.
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het niet kan hoor. Het kan zeker wel. Maar druk mijn schuld liever en ben over 1,5 jaar afgestudeerd.
Tevens heb ik echt geen enkele reden om op kamers te gaan wonen. Ik heb op mijn 19e een half jaar in het buitenland gewoond. Dus het ‘zelfstandige’ zit er wel in.
Ik ben een en al zuurquote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja als jij tegen zurigheid kan dan wens ik jou succes.
Deflecteer maar lekker ja. Volgende keer vooral roepen dat je niet snapt waarom je een ban krijgt, terwijl je je gedraagt als iemand uit de serie probleemwijken.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oei, de inhoud is wel even slikken ja. Dan maar even roepen dat ik zo'n slechte jongen ben.
Gewoon een hamburger hoor, maar is vast fakequote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
http://thefappening.sexy/albums/
Staat ze tussen.
Valt echt heel erg tegen terwijl ik echt helemaal weg van der was
Dat klopt.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben je toch een verwend nest
Zijn eigenlijk 3 vakken onder 1 onderdeel. Filosofie zg, artistic research g, de afgeraffelde een voldoende. Samen een G.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig dat je die ideeën even uitwerkt, voordat je ze kwijtraakt.
Aardige marge dus, of kan je dat gewoon heel goed compenseren.
Jezus wat een lijst, ga echt niet zoeken hoorquote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
http://thefappening.sexy/albums/
Staat ze tussen.
Valt echt heel erg tegen terwijl ik echt helemaal weg van der was
Vind je het werk wat je ermee kan doen wel leuk danquote:Op zondag 17 februari 2019 23:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk 3 vakken onder 1 onderdeel. Filosofie zg, artistic research g, de afgeraffelde een voldoende. Samen een G.
Wil eigenlijk de rest van de opleiding zo gaan doen.
Users hebben geen rechten hoor.quote:
Ja, godver.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]begint ze weer over die schulden
zeg gewoon dat je het niet wil ipv die onzin allemaal dan, is niks mis mee maar met deze gekke dingen wel
3quote:Op zondag 17 februari 2019 23:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deflecteer maar lekker ja. Volgende keer vooral roepen dat je niet snapt waarom je een ban krijgt, terwijl je je gedraagt als iemand uit de serie probleemwijken.
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, godver.
Ik heb nergens gezegd dat ik op mezelf wil. Chloro vroeg gewoon of ik al op mezelf woonde of niet. Jij maakt ervan dat ik niet kan/wil.
Is toch mooi dat mensen een half jaartje buitenland als reden gebruiken dat ze heus wel zelfstandig zijnquote:Op zondag 17 februari 2019 23:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja daar tegenin gaan geloven die mensen toch niet.
Mja, snap t ergens wel. Het is het meest zelfstandige wat je ooit hebt gedaan en dan denk je dat dat het is toch. Ik vond mezelf ook zo fucking volwassen als 13jarige, echt what thequote:Op zondag 17 februari 2019 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is toch mooi dat mensen een half jaartje buitenland als reden gebruiken dat ze heus wel zelfstandig zijn
Ja echt vet moeilijk dat scrollenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus wat een lijst, ga echt niet zoeken hoor
Is zijn moeder toch, beetje wat Leandra voor die ene tokkie dakdekker isquote:Op zondag 17 februari 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Oh hey Moira hier nu er wat met Mono is, wat een toeval. Gezellig dat je er bent meid.
Je lijkt echt een wijf.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Oh hey Moira hier nu er wat met Mono is, wat een toeval. Gezellig dat je er bent meid.
Uiteindelijk komt het wel goedquote:Op zondag 17 februari 2019 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, snap t ergens wel. Het is het meest zelfstandige wat je ooit hebt gedaan en dan denk je dat dat het is toch. Ik vond mezelf ook zo fucking volwassen als 13jarige, echt what the
HÉ VET RAAR ER ZIJN MENSEN ALS ER IETS MET VANILLEKWARK ISquote:Op zondag 17 februari 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb mn duim voor andere dingen nodigquote:Op zondag 17 februari 2019 23:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja echt vet moeilijk dat scrollen![]()
Of ben je een aap dat je geen duim hebt??
Ja hij zei dat ik de groeten kreeg. Jij zegt toch dattie de groetjes thuis moet doen of niet dan?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Oei, Mono zegt wat en ik doe huilie huilie. Hey als mod zou ik beter moeten weten maar nee.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Vind het weer typisch dat je iedereen over een kam scheert hè. Maar ga deze discussie niet eens met je aan.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is toch mooi dat mensen een half jaartje buitenland als reden gebruiken dat ze heus wel zelfstandig zijn
Waarom is water nat. Als je maar hard genoeg jankt dan is er een hoop mogelijk op fokquote:Op zondag 17 februari 2019 23:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
waarom was vk mod af en nu weer terug?
Ja hier kan ik eigenlijk niks tegenin brengenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja hij zei dat ik de groeten kreeg. Jij zegt toch dattie de groetjes thuis moet doen of niet dan?
Voor watquote:Op zondag 17 februari 2019 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb mn duim voor andere dingen nodig
mag isax daarom weer in klb?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom is water nat. Als je maar hard genoeg jankt dan is er een hoop mogelijk op fok
Blijkbaar anderhalf jaar aan SC hahaquote:Op zondag 17 februari 2019 23:19 schreef Crack_ het volgende:
Wat is dit voor gejank over Kwark dan, wat heb ik gemist
Duimworstelenquote:
Voortaan maar niet meer de groetjes thuis doen dan als je m'n groetjes niet terug wilquote:Op zondag 17 februari 2019 23:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja hier kan ik eigenlijk niks tegenin brengen
Oeiquote:Op zondag 17 februari 2019 23:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, we hebben al genoeg dikke wajongers hier
ZE MAG AL IN KLB KIID JE BEGRIJPT MIJN VRAAG VERKEERDquote:Op zondag 17 februari 2019 23:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, we hebben al genoeg dikke wajongers hier
Dacht even dat zosk dit posttequote:
Ik kan je helpen beter wordenquote:
Nee hoor, haar aanwezigheid is gewoon overbodig. Iedereen heeft hier een bepaalde rol in deze sc en de rol van isax wordt al door 3/4 man ingevuldquote:Op zondag 17 februari 2019 23:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ZE MAG AL IN KLB KIID JE BEGRIJPT MIJN VRAAG VERKEERD
Buiten dat had het zo van jou kunnen zijnquote:
haha obsessedquote:Op zondag 17 februari 2019 23:19 schreef Monopoly het volgende:
Ach ik erf tenminste geen huis op mijn 23e, waarbij ik op het internet pretendeer dat door hard werken te hebben bewerkstelligd.
Hee dit account leeft nogquote:Op zondag 17 februari 2019 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
waarom krijgt moira een SO en ik niet?
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voortaan maar niet meer de groetjes thuis doen dan als je m'n groetjes niet terug wil
Lekkerquote:
Ook dat niet want ik post het nooit in een zinquote:Op zondag 17 februari 2019 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Buiten dat had het zo van jou kunnen zijn
Guus babequote:Op zondag 17 februari 2019 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
waarom krijgt moira een SO en ik niet?
Ik nietquote:
Beste beslissing in mijn levenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ahahaha huisjesmelker en gelijk verhuren
Hjbquote:Op zondag 17 februari 2019 23:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ook dat niet want ik post het nooit in een zin
haha het is geen race hoor op mn 23equote:Op zondag 17 februari 2019 23:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beste beslissing in mijn leven
SOWTJESquote:Op zondag 17 februari 2019 23:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
haha het is geen race hoor op mn 23e
je hebt er geen flikker voor hoeven te doen behalve iemand begraven, sukkeltje.
Je stelde überhaupt geen vraagquote:
Dat heb ik niet zelf gedaan hoor, dat zou fysieke arbeid zijn, daar begin ik niet aanquote:Op zondag 17 februari 2019 23:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
SO naar ene B die toch niets beters te doen heeft dan meelezen alhier
Neequote:
Nou meid, stel er gelijk kamervragen over in het FA topic. Ik ben je nu voor, dus het is geen lekken hoor. die weekban pak ik met liefdequote:Op zondag 17 februari 2019 23:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat heb ik niet zelf gedaan hoor, dat zou fysieke arbeid zijn, daar begin ik niet aan
Ja maar kijk dan om je heenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je vond het toch juist fijn als ik de afzeikerige VK was? WAT WIL JE NU
Daarover gesproken, die opa van mij is nog steeds niet doodquote:Op zondag 17 februari 2019 23:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
haha het is geen race hoor op mn 23e
Jep.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:24 schreef Chloroform het volgende:
Oké tot zover is duidelijk dat vk dus gewoon een huis geërfd heeft en niks heeft bereikt met hard werken
Oh zo, prima tochquote:Op zondag 17 februari 2019 23:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk 3 vakken onder 1 onderdeel. Filosofie zg, artistic research g, de afgeraffelde een voldoende. Samen een G.
Wil eigenlijk de rest van de opleiding zo gaan doen.
Daar kom je nu achter hahaquote:Op zondag 17 februari 2019 23:24 schreef Chloroform het volgende:
Oké tot zover is duidelijk dat vk dus gewoon een huis geërfd heeft en niks heeft bereikt met hard werken
En hij noemt jou pauper omdat je een huis huurt?quote:
Ja.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En hij noemt jou pauper omdat je een huis huurt?
Ja ik ben niet op de hoogte van alle ins en outs van de mensen hierquote:
Thuis op de bankquote:Op zondag 17 februari 2019 23:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je al geen plaatjes kan posten hoor je in OUD. Wat vind jij?
Je hebt toch ook een light versie met vanille? En omdat mensen van ongezond en ziektes en doodgaan houden tochquote:Op zondag 17 februari 2019 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
snap niet waarom mensen vanillekwark zouden eten ipv magere kwark tbh
laatste bevat minder vet en koolhydraten
Jammer dat je niet meer betrokken bentquote:Op zondag 17 februari 2019 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ik ben niet op de hoogte van alle ins en outs van de mensen hier
Guus, ik denk eigenlijk dat niemand vanillekwark eetquote:Op zondag 17 februari 2019 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
snap niet waarom mensen vanillekwark zouden eten ipv magere kwark tbh
laatste bevat minder vet en koolhydraten
VK komt uit Limburg dus ja, daar heb je het al hèquote:
Wat is er gaande in de wereld van fifa en dbs dan?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:26 schreef Kiid het volgende:
Gaan we het nog over iets leuks hebben hier
Ga je op vakantiequote:Op zondag 17 februari 2019 23:26 schreef Kiid het volgende:
Gaan we het nog over iets leuks hebben hier
Sorry geef geen fuck om de mensen hierquote:Op zondag 17 februari 2019 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meer betrokken bent
Asked no one everquote:Op zondag 17 februari 2019 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat is er gaande in de wereld van fifa en dbs dan?
Die lightversie bevat alsnog meer koolhydraten vgmquote:Op zondag 17 februari 2019 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een light versie met vanille? En omdat mensen van ongezond, vet en ziektes en doodgaan houden toch
daarom dat ie al zo lang kan blijven postenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Guus, ik denk eigenlijk dat niemand vanillekwark eet
Er zijn wel wat meer leuke mensen hierquote:Op zondag 17 februari 2019 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry geef geen fuck om de mensen hier
Behalve om jou
Misschien wil cachet je wel opgeilenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:27 schreef Kiid het volgende:
Zal wel lang duren voordat ik klaar kom want ik heb 0 zin
Goku heeft het huis van Master Roshi geërfd en toen verkocht voor vies veel geld, toen ging Goku giant ape en heeft z'n huis helemaal naar de moeder gestampt.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat is er gaande in de wereld van fifa en dbs dan?
Hm ja true. Ik bedoel eigenlijk een magere variant maar die is er volgens mij ook helemaal niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die lightversie bevat alsnog meer koolhydraten vgm
maar ik kijk wel uit naar doodgaan tbh
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goku heeft het huis van Master Roshi geërfd en toen verkocht voor vies veel geld, toen ging Goku giant ape en heeft z'n huis helemaal naar de moeder gestampt.
Ik heb een geheim voor je, ik ga mijn tanden vanavond lekker niet poetsenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:27 schreef Kiid het volgende:
Zal wel lang duren voordat ik klaar kom want ik heb 0 zin
En ik danquote:Op zondag 17 februari 2019 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry geef geen fuck om de mensen hier
Behalve om jou
Ik mis Chaiquote:Op zondag 17 februari 2019 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meer betrokken bent
Ow das niet heel vriendelijk van 'mquote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goku heeft het huis van Master Roshi geërfd en toen verkocht voor vies veel geld, toen ging Goku giant ape en heeft z'n huis helemaal naar de moeder gestampt.
Okéquote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er zijn wel wat meer leuke mensen hier
als je je zelfs voor noel geil kunt krijgen moet dat voor kiid ook wel lukken jaquote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien wil cachet je wel opgeilen
Gaatjes zijn een hoax, net als de klimaatveranderingquote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb een geheim voor je, ik ga mijn tanden vanavond lekker niet poetsen
Ja dat dusquote:
Gadverdammequote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Misschien heeft cachet wel een ding voor kalende voorhoofdenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als je je zelfs voor noel geil kunt krijgen moet dat voor kiid ook wel lukken ja
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bijzonderquote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kan hij niets aan doen, primal instincts.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ow das niet heel vriendelijk van 'm
Sowquote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als je je zelfs voor noel geil kunt krijgen moet dat voor kiid ook wel lukken ja
Is me anders nog nooit gelukt een man geil te krijgen. Weet je niet hoe ik eruit zie.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien wil cachet je wel opgeilen
Heb nog nooit een gaatje gehadquote:Op zondag 17 februari 2019 23:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gaatjes zijn een hoax, net als de klimaatverandering
'niks concreets'quote:Op zondag 17 februari 2019 23:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar gaan we naartoe? Frankrijk? Spanje? Griekenland?
oh dus Goku is een immigrantquote:Op zondag 17 februari 2019 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan hij niets aan doen, primal instincts.
Fijn bedanktquote:
Waar heb ik deze belediging aan te dankenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mensen kunnen hun ogen toch dicht doenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is me anders nog nooit gelukt een man geil te krijgen. Weet je niet hoe ik eruit zie.
tnx man, waardeer ikquote:Op zondag 17 februari 2019 23:29 schreef Monopoly het volgende:
Hey VK, je bent als mod in mijn optiek waardeloos en absoluut geen toevoeging voor KLB.
Toch hoop ik dat je het tij weet te keren, dat gun ik je.
Het enige wat jij VK gunt is een zuurstofgebrek, wel even reëel blijven.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:29 schreef Monopoly het volgende:
Hey VK, je bent als mod in mijn optiek waardeloos en absoluut geen toevoeging voor KLB.
Toch hoop ik dat je het tij weet te keren, dat gun ik je.
sla je slag @LompeHorkquote:Op zondag 17 februari 2019 23:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien heeft cachet wel een ding voor kalende voorhoofden
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is me anders nog nooit gelukt een man geil te krijgen. Weet je niet hoe ik eruit zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |