http://thefappening.sexy/albums/quote:
lolquote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 19e een half jaar in het buitenland gewoond. Dus het ‘zelfstandige’ zit er wel in.
OH SNAP!!!!quote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gelukkig dump jij genoeg voor de schermen om te weten dat je een stuk tuig bent, hoef ik daar niet voor te vissen.
Oei, de inhoud is wel even slikken ja. Dan maar even roepen dat ik zo'n slechte jongen ben.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gelukkig dump jij genoeg voor de schermen om te weten dat je een stuk tuig bent, hoef ik daar niet voor te vissen.
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het niet kan hoor. Het kan zeker wel. Maar druk mijn schuld liever en ben over 1,5 jaar afgestudeerd.
Tevens heb ik echt geen enkele reden om op kamers te gaan wonen. Ik heb op mijn 19e een half jaar in het buitenland gewoond. Dus het ‘zelfstandige’ zit er wel in.
Ik ben een en al zuurquote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja als jij tegen zurigheid kan dan wens ik jou succes.
Deflecteer maar lekker ja. Volgende keer vooral roepen dat je niet snapt waarom je een ban krijgt, terwijl je je gedraagt als iemand uit de serie probleemwijken.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oei, de inhoud is wel even slikken ja. Dan maar even roepen dat ik zo'n slechte jongen ben.
Gewoon een hamburger hoor, maar is vast fakequote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
http://thefappening.sexy/albums/
Staat ze tussen.
Valt echt heel erg tegen terwijl ik echt helemaal weg van der was
Dat klopt.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben je toch een verwend nest
Zijn eigenlijk 3 vakken onder 1 onderdeel. Filosofie zg, artistic research g, de afgeraffelde een voldoende. Samen een G.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig dat je die ideeën even uitwerkt, voordat je ze kwijtraakt.
Aardige marge dus, of kan je dat gewoon heel goed compenseren.
Jezus wat een lijst, ga echt niet zoeken hoorquote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
http://thefappening.sexy/albums/
Staat ze tussen.
Valt echt heel erg tegen terwijl ik echt helemaal weg van der was
Vind je het werk wat je ermee kan doen wel leuk danquote:Op zondag 17 februari 2019 23:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk 3 vakken onder 1 onderdeel. Filosofie zg, artistic research g, de afgeraffelde een voldoende. Samen een G.
Wil eigenlijk de rest van de opleiding zo gaan doen.
Users hebben geen rechten hoor.quote:
Ja, godver.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]begint ze weer over die schulden
zeg gewoon dat je het niet wil ipv die onzin allemaal dan, is niks mis mee maar met deze gekke dingen wel
3quote:Op zondag 17 februari 2019 23:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deflecteer maar lekker ja. Volgende keer vooral roepen dat je niet snapt waarom je een ban krijgt, terwijl je je gedraagt als iemand uit de serie probleemwijken.
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, godver.
Ik heb nergens gezegd dat ik op mezelf wil. Chloro vroeg gewoon of ik al op mezelf woonde of niet. Jij maakt ervan dat ik niet kan/wil.
Is toch mooi dat mensen een half jaartje buitenland als reden gebruiken dat ze heus wel zelfstandig zijnquote:Op zondag 17 februari 2019 23:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja daar tegenin gaan geloven die mensen toch niet.
Mja, snap t ergens wel. Het is het meest zelfstandige wat je ooit hebt gedaan en dan denk je dat dat het is toch. Ik vond mezelf ook zo fucking volwassen als 13jarige, echt what thequote:Op zondag 17 februari 2019 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is toch mooi dat mensen een half jaartje buitenland als reden gebruiken dat ze heus wel zelfstandig zijn
Ja echt vet moeilijk dat scrollenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus wat een lijst, ga echt niet zoeken hoor
Is zijn moeder toch, beetje wat Leandra voor die ene tokkie dakdekker isquote:Op zondag 17 februari 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Oh hey Moira hier nu er wat met Mono is, wat een toeval. Gezellig dat je er bent meid.
Je lijkt echt een wijf.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Oh hey Moira hier nu er wat met Mono is, wat een toeval. Gezellig dat je er bent meid.
Uiteindelijk komt het wel goedquote:Op zondag 17 februari 2019 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, snap t ergens wel. Het is het meest zelfstandige wat je ooit hebt gedaan en dan denk je dat dat het is toch. Ik vond mezelf ook zo fucking volwassen als 13jarige, echt what the
HÉ VET RAAR ER ZIJN MENSEN ALS ER IETS MET VANILLEKWARK ISquote:Op zondag 17 februari 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb mn duim voor andere dingen nodigquote:Op zondag 17 februari 2019 23:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja echt vet moeilijk dat scrollen![]()
Of ben je een aap dat je geen duim hebt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |