De dag is nog niet om. Genoeg tijd om nog even goed te vingeren.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Beide had ik vandaag niet. Misschien ligt het daaraan.
Ga je dit afraffelen of heb je het in je om op deze momenten alsnog wat goeds neer te zettenquote:Op zondag 17 februari 2019 22:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind het een kutopdracht en ben even klaar met presteren voor dit jaar.
Hoezo appen jij een cachet met elkaar terwijl jullie allebei een relatie hebben?quote:Op zondag 17 februari 2019 22:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet als je mij nog een appje stuurt zo
Jawel heb ineens allemaal ideeën. Maar nog steeds geen zin om er modellen van te maken.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je dit afraffelen of heb je het in je om op deze momenten alsnog wat goeds neer te zetten
Pardonquote:Op zondag 17 februari 2019 19:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig niet de enige met impotentie.
@:Le_Professeur
@:Zosk
@:HPLC
Jij hebt gewoon een vriendin die je kunt wiepenquote:
Echt hequote:Op zondag 17 februari 2019 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een vriendin die je kunt wiepen
Ik app met iedereen zowat hierquote:Op zondag 17 februari 2019 22:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoezo appen jij een cachet met elkaar terwijl jullie allebei een relatie hebben?
Dat klopt, maar niet nuquote:Op zondag 17 februari 2019 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een vriendin die je kunt wiepen
Ja echtquote:
Lijkt me wel handig dat je die ideeën even uitwerkt, voordat je ze kwijtraakt.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jawel heb ineens allemaal ideeën. Maar nog steeds geen zin om er modellen van te maken.
Heb vorig blok 1 van de 3 onderdelen van een vak afgeraffeld en nog steeds met een G afgesloten.
Want?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |