Ah ja, relax wel. Waarschijnlijk begin je dadelijk nog te denken dat ze van prima kwaliteit zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
We hebben beide usb C telefoons en ook tablets. Dat zijn er al vier en door de afgelopen anderhalf jaar wel opladers vergeten dus onderweg nieuwe gekocht.
Ze doen het allemaal nog prima.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah ja, relax wel. Waarschijnlijk begin je dadelijk nog te denken dat ze van prima kwaliteit zijn.
Mijn hemelquote:Op zondag 17 februari 2019 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die heeft chronische hoofdpijn ja
Je MacBook? Dikke lulquote:Op zondag 17 februari 2019 22:15 schreef Myrr het volgende:
En mijn batterij gaat sinds september 2017 gewoon nog steeds 24 uur mee op 1 laadbeurt dus ksstt.
Hoe kan hij daarmee levenquote:Op zondag 17 februari 2019 22:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja en dan wel gewoon altijd de liefelijkheid zelve
Geen seks zometeen dusquote:Op zondag 17 februari 2019 22:11 schreef xcachet het volgende:
Ik heb al uren zo alle jezus veel hoofdpijn hè
Net als iedereen hier tochquote:
Heb aflevering 3 gezien van temptation, milou was niet aan het bangen maar aan het huilen in bed omdat ze haar vriend mistte. Ze lag op haar buik waardoor het leek alsof ze op iemand lagquote:Op zondag 17 februari 2019 22:26 schreef Myrr het volgende:
En hij valt ook netjes bij 1% pas uit, niet bij 40%.
Nee ik hou deze en dan Misschien naar Huawei. Kan vanaf september overstappen maar wacht 2020 even af.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt inmiddels een s9 😜
Aaahwww 😔quote:Op zondag 17 februari 2019 22:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb aflevering 3 gezien van temptation, milou was niet aan het bangen maar aan het huilen in bed omdat ze haar vriend mistte. Ze lag op haar buik waardoor het leek alsof ze op iemand lag
Waarom begin je zo laatquote:Op zondag 17 februari 2019 22:32 schreef Myrr het volgende:
Ik moet morgen ochtend tien modelletjes van trappen hebben en ik ben nog niet eens begonnen aan überhaupt schetsen. Ik ga maar beginnen.
Beide had ik vandaag niet. Misschien ligt het daaraan.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Positieve mindset en masturbatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |