Sowquote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als je je zelfs voor noel geil kunt krijgen moet dat voor kiid ook wel lukken ja
Is me anders nog nooit gelukt een man geil te krijgen. Weet je niet hoe ik eruit zie.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien wil cachet je wel opgeilen
Heb nog nooit een gaatje gehadquote:Op zondag 17 februari 2019 23:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gaatjes zijn een hoax, net als de klimaatverandering
'niks concreets'quote:Op zondag 17 februari 2019 23:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar gaan we naartoe? Frankrijk? Spanje? Griekenland?
oh dus Goku is een immigrantquote:Op zondag 17 februari 2019 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan hij niets aan doen, primal instincts.
Fijn bedanktquote:
Waar heb ik deze belediging aan te dankenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als je je zelfs voor noel geil kunt krijgen moet dat voor kiid ook wel lukken ja
Mensen kunnen hun ogen toch dicht doenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is me anders nog nooit gelukt een man geil te krijgen. Weet je niet hoe ik eruit zie.
tnx man, waardeer ikquote:Op zondag 17 februari 2019 23:29 schreef Monopoly het volgende:
Hey VK, je bent als mod in mijn optiek waardeloos en absoluut geen toevoeging voor KLB.
Toch hoop ik dat je het tij weet te keren, dat gun ik je.
Het enige wat jij VK gunt is een zuurstofgebrek, wel even reëel blijven.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:29 schreef Monopoly het volgende:
Hey VK, je bent als mod in mijn optiek waardeloos en absoluut geen toevoeging voor KLB.
Toch hoop ik dat je het tij weet te keren, dat gun ik je.
sla je slag @LompeHorkquote:Op zondag 17 februari 2019 23:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien heeft cachet wel een ding voor kalende voorhoofden
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is me anders nog nooit gelukt een man geil te krijgen. Weet je niet hoe ik eruit zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |