abonnement Unibet Coolblue
pi_185079525
Als ik het goed begrijp na wat rondlezen hebben de Wiwi's dus Laura in de wielen gereden vanwege haar homofobe opmerkingen en haar minder punten gegeven dan dat ze oorspronkelijk wilden doen (al gaven ze ook geen 0 punten)

De meest opvallende punten zijn natuurlijk wel die van Emmelie, die Bella helemaal niets geeft om waarschijnlijk Laura toch naar Tel Aviv te sturen en de Wiwi's onschadelijk te maken.. en laten we wel wezen, er waren echt geen 10 liedjes beter dan dat lied van Bella _O-

En de grote boosdoener hier is natuurlijk de organiserende omroep, die van de televote een resultaat maakt dat maar voor 1/7 deel meetelt... en dat afgezet tegen 2/7 van een buitenlandse fansite is net zo knullig als de cointoss van Vader Abraham toen hij Sieneke koos
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_185079996
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 09:43 schreef Greys het volgende:
Volgens mij is Matt juist wel blij of interpreteer ik deze verkeerd? :D

[ afbeelding ]
'Hold my beer' zeg je als het nóg erger blijkt te kunnen ;)

Die Roemenen roepen het over zichzelf af. Wie geeft die debiele Wiwi's nou twee keer zoveel macht als je complete volk.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 februari 2019 @ 10:30:55 #253
163650 Greys
pi_185080034
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:28 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

'Hold my beer' zeg je als het nóg erger blijkt te kunnen ;)

Die Roemenen roepen het over zichzelf af. Wie geeft die debiele Wiwi's nou twee keer zoveel macht als je complete volk.
Oh ja :@ _O-

Potver.
Nou dan ga ik wel in m'n eentje met m'n vlag wapperen tijdens Eurovision in Concert als Roemenië zingt. 8-) Ik vind het lief echt veel beter dan wat er tot nu toe gekozen was.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 februari 2019 @ 10:31:38 #254
163650 Greys
pi_185080048
Ik dacht te lezen dat Roemenië eerst 5e stond in de odds en toen ergens kelderde naar 23e ofzo? Maar hier staat Roemenië 4e?

https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185080110
quote:
11s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:31 schreef Greys het volgende:
Ik dacht te lezen dat Roemenië eerst 5e stond in de odds en toen ergens kelderde naar 23e ofzo? Maar hier staat Roemenië 4e?

https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Die wedkantoren zijn vrij traag, behalve Betfair. Die staat rechts in dat rijtje, en daar is Roemenië inderdaad gekelderd.
  ESF Reporter maandag 18 februari 2019 @ 10:52:59 #256
87554 Cee
Welluk?
pi_185080347
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 09:43 schreef Greys het volgende:
Volgens mij is Matt juist wel blij of interpreteer ik deze verkeerd? :D

[ afbeelding ]
Hij is blij!
Oh ik spuit 11 weer de pan uit sorry.
Oh wacht ik dacht dat hold my beer betekent dat je een verandering in de situatie brengt.
pi_185080478
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 09:57 schreef TheVulture het volgende:

De meest opvallende punten zijn natuurlijk wel die van Emmelie, die Bella helemaal niets geeft om waarschijnlijk Laura toch naar Tel Aviv te sturen en de Wiwi's onschadelijk te maken.. en laten we wel wezen, er waren echt geen 10 liedjes beter dan dat lied van Bella _O-

Op deze manier had ik er nog niet eens bij stilgestaan. _O- en ze heeft waarschijnlijk dan niet aan zien komen dat iedereen juist voor Ester ging. Hoe dan ook, 0 punten slaat natuurlijk nergens op. Had er dan in ieder geval nog 2 ofzo gegeven :')
pi_185080495
Hold my beer betekent eigenlijk gewoon ‘Dat kan ik beter’.
pi_185080510
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:52 schreef Cee het volgende:

[..]

Hij is blij!
Oh ik spuit 11 weer de pan uit sorry.
Oh wacht ik dacht dat hold my beer betekent dat je een verandering in de situatie brengt.
Ja dat dacht ik in de geval ook, omdat het zijn eerste uitspraak tegenspreekt :P
pi_185080525
Bella was de meest veilige optie geweest. Dan maar 200 x 'Fuego kopie' moeten aahoren, maar dan hadden we niet iig niet de 'Laura is homohoob' en 'Ester is niemand' reacties gehad.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 februari 2019 @ 11:08:15 #261
163650 Greys
pi_185080556
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 11:06 schreef Nexum het volgende:
Bella was de meest veilige optie geweest. Dan maar 200 x 'Fuego kopie' moeten aahoren, maar dan hadden we niet iig niet de 'Laura is homohoob' en 'Ester is niemand' reacties gehad.
Dat ze niet bekend is daar vind ik (van degenen die dat roepen) echt nog wel de meest gekke reactie. Wat maakt dat nou uit zou je zeggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 februari 2019 @ 11:09:09 #262
163650 Greys
pi_185080567
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:35 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Die wedkantoren zijn vrij traag, behalve Betfair. Die staat rechts in dat rijtje, en daar is Roemenië inderdaad gekelderd.
Ah oké! Ben benieuwd wat er de komende dagen in de andere kolommen gebeurt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185080572
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 11:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat ze niet bekend is daar vind ik (van degenen die dat roepen) echt nog wel de meest gekke reactie. Wat maakt dat nou uit zou je zeggen.
Vind ik ook echt belachelijk, het lied is gewoon goed. Netta was ook een nobody voordat ze meedeed aan de voorronde van Israël, en Salvador was volgens mij ook niet zo super bekend.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_185080930
Nog meer drama, nu van Linda
quote:
Linda questions the 2 Points from William and think it was a political Judgement since hes from England and shes from Germany. But she admitted she wasnt the best, but 2 Points is ridiculous.
Also she Questions that Guys who have nothing to with Music were allowed Judged.
Also she complains that the Televoting didnt work at the beginning.
She will never participate again in Romania.
Vooral dat eerste punt? 8)7
pi_185081131
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 09:43 schreef Greys het volgende:
Volgens mij is Matt juist wel blij of interpreteer ik deze verkeerd? :D

[ afbeelding ]
Volgens mij betekent het net zoiets als geef de pijp maar aan Maarten, dus het lijkt mij niet zo positief. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door summer52 op 18-02-2019 11:42:53 ]
pi_185081466
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 11:37 schreef summer52 het volgende:

[..]

Volgens mij betekent het net zoiets als geef de pijp maar aan Maarten, dus het lijkt mij niet zo positief. ;)
'Hold my beer' zeg je als iemand even je biertje moet vasthouden, zodat je kunt tonen dat je iets beter kunt. In de praktijk is dat vaak niet zo, dus op het internet is die uitdrukking synoniem geworden met 'het kan nóg erger'.
  Moderator maandag 18 februari 2019 @ 11:54:15 #267
375570 crew  Cyan9
pi_185081520
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ja :@ _O-

Potver.
Nou dan ga ik wel in m'n eentje met m'n vlag wapperen tijdens Eurovision in Concert als Roemenië zingt. 8-) Ik vind het lief echt veel beter dan wat er tot nu toe gekozen was.
Ik vlag wapper thuis met je mee. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 februari 2019 @ 11:57:20 #268
163650 Greys
pi_185081598
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 11:54 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik vlag wapper thuis met je mee. :P
*O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185082535
En de drama gaat dus nog wel even door _O-

Maar idd opvallend dat je maar weinig leest over Emmilie en haar 0 punten naar Bella. Ik vind het lied ook niks, maar wat Bella deed was nou ook weer niet zo slecht.
~The present is all there is~
pi_185082802
Een opvallend punt is dat de Roemeense voorronde in eigen land blijkbaar nauwelijks bekeken wordt. Dat uit zich in bijzonder belabberde aantallen televoting. Vorig jaar kregen de winnaars The Humans in totaal 3277 televotes. Inderdaad, dat is een aantal dat wij ook zouden kunnen bereiken als we ons met ESF even kwaad zouden maken.

Omdat dit zou kunnen leiden tot misbruik door een artiest met een zak geld, is besloten om de vakjury bijna het volledige gewicht in de keuze te geven. Dat is op zich te begrijpen, maar dan krijg je dus dat een paar mensen, al dan niet vanwege omkoping of omdat ze gewoon gek zijn, alle macht hebben en kunnen bepalen dat welk liedje dan ook wint.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator maandag 18 februari 2019 @ 13:20:06 #271
375570 crew  Cyan9
pi_185082932
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 13:13 schreef Fred_B het volgende:
Een opvallend punt is dat de Roemeense voorronde in eigen land blijkbaar nauwelijks bekeken wordt. Dat uit zich in bijzonder belabberde aantallen televoting. Vorig jaar kregen de winnaars The Humans in totaal 3277 televotes. Inderdaad, dat is een aantal dat wij ook zouden kunnen bereiken als we ons met ESF even kwaad zouden maken.

Omdat dit zou kunnen leiden tot misbruik door een artiest met een zak geld, is besloten om de vakjury bijna het volledige gewicht in de keuze te geven. Dat is op zich te begrijpen, maar dan krijg je dus dat een paar mensen, al dan niet vanwege omkoping of omdat ze gewoon gek zijn, alle macht hebben en kunnen bepalen dat welk liedje dan ook wint.
Hmm, dat maakt de keuze voor dit systeem wel wat begrijpelijker. Ik zie het zo voor me dat een artiest lekker met geld gaat strooien om te winnen. :')
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 februari 2019 @ 13:22:33 #272
163650 Greys
pi_185082983
Oh wauw dat is wel heel weinig stemmen van publiek ja. Als er dan een Bilal tussen zit die heel bekend is heeft ie dan bij voorbaat gewonnen en dan had Ester nooit kunnen winnen want niet bekend.

Maar om er dan idd twee van Wiwi bij te zetten die elk al van te voren dingen en meningen openbaar hadden geuit over die inzendingen is wel raar. En dom.

Wat een bende. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185083382
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 13:22 schreef Greys het volgende:
Oh wauw dat is wel heel weinig stemmen van publiek ja. Als er dan een Bilal tussen zit die heel bekend is heeft ie dan bij voorbaat gewonnen en dan had Ester nooit kunnen winnen want niet bekend.

Maar om er dan idd twee van Wiwi bij te zetten die elk al van te voren dingen en meningen openbaar hadden geuit over die inzendingen is wel raar. En dom.

Wat een bende. :D
Eigenlijk hadden de wiwi's dit niet moeten accepteren of in ieder geval dan met z'n tweeën één jury moeten vormen ofzo. Maar aan de andere kant, als je dit dan ziet:

Het is niet dat de rest van de jury Laura allemaal 12 punten heeft gegeven, ook gewoon 2x7. Het is eerder Emmelie die hier de vreemdste keuze heeft gemaakt.

Hoe dan ook, gezeur was er sowieso gekomen, ook als het wel Laura of Bella was geworden _O-
pi_185083423
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 13:22 schreef Greys het volgende:
Oh wauw dat is wel heel weinig stemmen van publiek ja. Als er dan een Bilal tussen zit die heel bekend is heeft ie dan bij voorbaat gewonnen en dan had Ester nooit kunnen winnen want niet bekend.

Maar om er dan idd twee van Wiwi bij te zetten die elk al van te voren dingen en meningen openbaar hadden geuit over die inzendingen is wel raar. En dom.

Wat een bende. :D
Ja dom idd. Ik snap ook echt niet dat die wiwi's zelf in een jury willen gaan zitten? Hadden even moeten nadenken van tevoren. Het is ook totaal niet in hun belang uiteindelijk als je zo'n fansite runt waar goede contacten met artiesten en fans van belang zijn. Levert alleen maar vragen en discussies op over geloofwaardigheid en belangen. Blijf lekker vanaf de zijlijn commentaar geven en interviews doen etc ipv echt bepalen wie er gaat.
  Moderator maandag 18 februari 2019 @ 13:46:05 #275
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185083438
Schaf die voorronde af, doe uit dat licht.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')