Nee, die ouwe kanalenveger kan de vliegende tering krijgen. Lelijke krentenbaard.quote:
Ik lig in bed. Met hoofdpijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En nu zit je met een kater naar Eibar te kijken?
Hier sta ik niet achter. Gewoon voor de eer en de punten!quote:Op zondag 3 maart 2019 12:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Als ik met deze mongolenbende het duel van @:Slobeend win vind ik dat hij een maand een UI moet dragen naar mijn keuze.
Dat is je eigen schuld.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik lig in bed. Met hoofdpijn.
Je moet er maar zin in hebben.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En nu zit je met een kater naar Eibar te kijken?
Allemaal opwarmertjes voor de volgende vernedering van Atlético in Anoeta.quote:
Dat klopt.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Allemaal opwarmertjes voor de volgende vernedering van Atlético in Anoeta.
Sonny in de regen is als José Been in een snoepwinkel.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Colbrelli eruit getrapt is in alle commotie een foutje geweest. Zoals wel vaker las ik veel te snel. Bahrein plaatste een tweet over leader IGC, ik heb helaas het woord co over het hoofd gezien, dus nu heb ik geen Sonny.
We slaan een kruisje voor een lekke band.
Op zijn bakkes gegaan blijkbaar.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sonny in de regen is als José Been in een snoepwinkel.
Gegokt en verloren, kan gebeuren.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:33 schreef Pistolero het volgende:
163e in Kuurne, dat kan echt niet.
Ik ben met een ongekende vrije val bezig.
Bijna gewonnen.quote:
Gelukkig bleek je inschatting terecht.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Als ik met deze mongolenbende het duel van @:Slobeend win vind ik dat hij een maand een UI moet dragen naar mijn keuze.
Wat een minimalistische instelling.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb al een koers gemist, en het telt toch niet mee voor de algemene ranking.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
en het telt toch niet mee voor de algemene ranking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |