Van harte gefeliciteerd, ouwe reus.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:44 schreef Mykonos het volgende:
Jeej, dagzege in mijn verder anonieme debuutseizoen
Mark S. vindt dit leukquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:04 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dankzij de Ronde van Taiwan ben ik nu geobsedeerd door het haar van Dominik Hrinkow (van Team Hrinkow, lol). In 2013 in een jaar van een weelderige haardos naar volledig kaal gegaan, daarna opeens weer haren gekregen om weer zo goed als kaal haar te krijgen, om vervolgens weer iets meer haren te krijgen en die weer langzaam te verliezen.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:44 schreef Mykonos het volgende:
Jeej, dagzege in mijn verder anonieme debuutseizoen
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:04 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dankzij de Ronde van Taiwan ben ik nu geobsedeerd door het haar van Dominik Hrinkow (van Team Hrinkow, lol). In 2013 in een jaar van een weelderige haardos naar volledig kaal gegaan, daarna opeens weer haren gekregen om weer zo goed als kaal haar te krijgen, om vervolgens weer iets meer haren te krijgen en die weer langzaam te verliezen.
MIJN Matteo.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Badilatti doet overigens niet mee voor wie hem heeft.
Alfredo is sneller dan mijn Ulises?quote:Op zondag 17 maart 2019 11:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo'n beetje alle renners van Manzana Postobon overwogen, behalve degene die wint.
Bijna leek mijn Alfredo Rodriguez te winnen, aangezien maar vier mensen hem hebben was dat erg leuk geweest, maar helaas.
Ulises moest plaatsnemen in de trein, dus het antwoord op deze vraag zal dan uiteindelijk toch een ja moeten zijn.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Alfredo is sneller dan mijn Ulises?
Dat is wel iets wat ik graag anders zie en waar we eens wat druk voor moesten uitoefenen. Het is haast onmogelijk om een dark horse te spelen of om je kennis tot voordeel om te zetten want je hoeft een gozer maar in de top 5 te zetten en boem, de rest kan zo min of meer meegluren. Ja, tenzij je bewust wacht tot een bepaalde tijd voor de deadline, maar dat zie ik niet zo zitten.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:00 schreef showtimer het volgende:
Nou nou nou, Sjonnie Clarke, daar ben je mooi klaar mee als die kneuzen met een sterretje ook nog gaan winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |