Wow.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
Jack's Twitterspinsels
(al ben ik geblokt door Jack)
Heb jij trouwens nog een gesprekje gevoerd met die knakker van VI n.a.v. de tweet van onze gezamenlijke vriend @GGMM?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
Jack's Twitterspinsels
(al ben ik geblokt door Jack)
Ja. De inhoud is niet heel spectaculair; als ik een idee of input heb, kan ik me altijd melden.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nog een gesprekje gevoerd met die knakker van VI n.a.v. de tweet van onze gezamenlijke vriend @:GGMM?
Niet aan toegeven. Wacht maar totdat ze je vragen. En dat moment gaat komen.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja. De inhoud is niet heel spectaculair; als ik een idee of input heb, kan ik me altijd melden.
ZO ZEG.
Ik las gisteren een stukje op VI.nl waarin werd geschreven dat Pique aan een slecht seizoen bezig is (laatste weken weer prima) en Umtiti ook (heeft er alleen 85% van het seizoen van uitgelegen maar soit).quote:Op zondag 3 maart 2019 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet aan toegeven. Wacht maar totdat ze je vragen. En dat moment gaat komen.
Kun je mij introduceren als kenner van het Franse voetbal?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja. De inhoud is niet heel spectaculair; als ik een idee of input heb, kan ik me altijd melden.
ZO ZEG.
Wat negeer je mij Stijn?quote:
Jouw eigen werk. Niet mijn werk.quote:
Jammer dat ze je niet verslaggever Spanje makenquote:Op zondag 3 maart 2019 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik las gisteren een stukje op VI.nl waarin werd geschreven dat Pique aan een slecht seizoen bezig is (laatste weken weer prima) en Umtiti ook (heeft er alleen 85% van het seizoen van uitgelegen maar soit).
Stijn op een tripje naar Sevilla sturen om Betis te ontledenquote:Op zondag 3 maart 2019 20:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jammer dat ze je niet verslaggever Spanje maken
Dat doen de fans zelf al na vandaag.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn op een tripje naar Sevilla sturen om Betis te ontleden
Sevilla speelt.quote:
Ik kom net thuis dus ik zie ook maar net de 4-1 waarbij RulliGod de goal cadeau doet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |